Connect with us

DIGITAL

STUDIU: Publicitatea de tip Programmatic crește cu 35% în CEEMEA

Published

on

 

Tailwind EMEA lansează astăzi, oficial, rezultatele studiului «The Status of Programmatic Trading in CEEMEA». Desfășurat în perioada iulie – septembrie 2015, studiul prezintă nivelul de înțelegere al publicității de tip Programmatic și adopția acesteia în piață.

La studiu au participat 186 profesioniști din partea celor mai importanți publisheri, regii, agenții și advertiseri din regiunea CEEMEA.

 

  • 89% dintre respondenții studiului sunt de părere că Programmatic Advertising a devenit o parte «dominantă și importantă a publicității online»
  • Adopția publicității de tip Programmatic în CEEMEA a crescut cu 35% în comparație cu rezultatele aceluiași studiu desfășurat în 2014
  • O treime dintre advertiseri consideră că cel mai mare beneficiu al publicității de tip Programmatic este o targetare mult mai bună a audienței
  • Cele mai mari obstacole în adopția publicității de tip programatic evidențiate de cei care au participat la studiu sunt lipsa personalului calificat (39%) și a unei înțelegeri mai aprofundate a domeniului (33%)
  • Majoritatea advertiserilor din regiunea MEA (62.5%) au declarat că bugetele pentru publicitatea de tip Programmatic au crescut cu 10% în 2015
  • 5% dintre cei care cumpără publicitate online în Europa Centrală și de Est se așteaptă ca bugetul alocat în 2015 pentru Programmatic Advertising să depășească 20% din bugetul total, versus 0% în 2014

 

Odysseas Ntotsikas, Fondator si Managing Director al TDG, grup din care face parte si TailWind, a comentat: «Publicitatea de tip Programmatic a atins deja un prag majoritar în regiunea MEA, nivel pe care îl așteptăm în 2016 și în Europa Centrală și de Est. Atât clienții, cât și agențiile de media, dar și producătorii de content sunt dornici să învețe și să utilizeze pe deplin beneficiile, într-un context de cooperare și încredere, care să asigure nevoia de calitate atât a companiilor, cât și a publisherilor. Mai sunt multe lucruri de îmbunătățit, însă oportunitatea și tracțiunea sunt prezente în piață.»

 

Nigel Gilbert, VP Strategic Development EMEA al AppNexus, a adăugat: “Publicitatea online crește într-un ritm amețitor, iar publicitatea de tip Programmatic devine motorul acesteia, aproape 55% dintre respondenții din Europa Centrală și de Est și mai mult de 83% din regiunea MENA declarând că intenționează să adopte publicitatea de tip Programmatic în 2016. Deși lipsa de înțelegere și lipsa abilităților rămân două dintre cele mai mari obstacole atunci când vine vorba de adopția publicității de tip Programmatic în aceste piețe, crește încrederea în beneficiile pe care Programmatic-ul le poate livra. Rezolvarea problemelor de transparență și măsurare vor ajuta, de asemenea, la deblocarea adevăratului potențial al publicității online de tip Programmatic, permițând advertiserilor sa livreze campanii native.”

 

Lucian Romașcanu, Country Manager Tailwind România, compania care operează Project Agora: “Și pe piața românească se observă o efervescență în ceea ce privește Programmatic Advertising. Atât clienții și agențiile de publicitate, cât și editorii de presă online au pornit deja investiții în această zonă și putem spune că piața românească este într-un tumult pe care nu l-am mai observat demult. Project Agora, primul “private marketplace” local, a apărut în România la momentul oportun și a simplificat accesul participanților, editori sau publicitari, la zona de programmatic. Rezultatele primului an au depășit așteptările și, în contextul unui interes general extrem de ridicat pentru programmatic, viitorul sună foarte bine.”

 

Puteti descărca de aici întreg raportul « The Status of Programmatic Trading in CEEMEA »

 

[nextpage]

 

TailWind, companie membră a TDG, stimulează publisherii și advertiserii să reducă din complexitatea  universului digital și să își propulseze businessul prin soluții de advertising tehnologic, automatizat și bazate pe date.

 

TailWind prezintă și operează Project Agora, o rețea de marketplace-uri a publisherilor de advertising programatic în CEE, Sud-Estul Europei și MENA (cu birouri la București, Atena, Dubai și Budapesta). TailWind este și partenerul Appnexus în peste 30 de țări în CEE & MEA, și partenerul Sizmek în CEE.

 

Puteti descărca de aici întreg raportul « The Status of Programmatic Trading in CEEMEA »

Lasa un comentariu aici!

DIGITAL

Ai un business online si vrei sa apelezi la servicii SEO? Iata cum poti obtine cele mai bune rezultate!  

Published

on

 

Daca ai o afacere si vrei sa o promovezi eficient in mediul online, este important sa stii ca fara servicii SEO este foarte dificil sa obtii succesul pe care ti-l doresti. Este adevarat ca serviciile SEO de calitate nu sunt deloc ieftine, mai ales daca tintesti primele pozitii din motoarele de cautare, insa rata de recuperare a investitiei este una mult mai mare decat a altor instrumente de marketing online.

ROI (return on investment), sau rata de recuperare a investitiei este un indicator pe care orice antreprenor online doreste sa il maximizeze. Daca vrei sa investesti in servicii SEO, obtinerea unui ROI cat mai bun va fi o provocare la fel de mare ca succesul in social media sau construirea de brand awareness. Mai exact, indiferent cat de atent este targetata audienta si cat de sus se pozitioneaza site-ul nostru in topul pozitiilor din Google, vom atrage, in mod inevitabil, si trafic netargetat.

Cu toate ca traficul pe care un site il atrage reprezinta un factor pe care Google il ia considerare in listarea acestuia, acest lucru nu implica neaparat si o crestere a ratei de conversie, din simplul motiv ca nu toti vizitatorii vor lua decizia de a cumpara produsele si/sau serviciile pe care site-ul respectiv le promoveaza. Asadar, daca vrei sa investesti in servicii SEO, este important sa tii cont de anumite recomandari care te vor ajuta sa obtii cele mai bune rezultate. Iata care sunt acestea:

 

Tine cont de obiectivele tale de business atunci cand alegi o agentie care ofera servicii SEO

Inainte de a incepe colaborarea cu o agentie specializata in servicii SEO, stabileste scopul si obiectivele tale de business in ceea ce priveste conversiile, vanzarile si strategia generala de marketing. O strategie de optimizare SEO trebuie sa fie intotdeauna corelata cu obiectivele de business, in asa fel incat sa maximizeze rezultatele obtinute.

Totul depinde de nivelul la care se afla afacerea ta la momentul respectiv. De exemplu, daca beneficiezi deja de un trafic stabil pe site, apeland la servicii SEO vei reusi sa obtii si mai mult trafic care sa iti aduca si o crestere a numarului de conversii.

Pe de alta parte, daca obiectivul tau este sa obtii mai mult brand awareness, apeland la servicii SEO vei reusi sa targetezi publicul tinta cu mai mare acuratete, cu ajutorul cuvintelor cheie de tip long-tail.

 

Apeleaza la o agentie care ofera servicii SEO ce includ si optimizarea ratei de conversie

Este important ca serviciile SEO de care beneficiezi sa te ajute sa fructifici potentialul site-ului de a oferi vizitatorilor cea mai placuta experienta de navigare posibila, acest lucru realizandu-se cu ajutorul tehnicilor de optimizare a ratei de conversie, cunoscute generic sub numele de CRO (Conversion Rate Optimization). Acest ansamblu de tehnici si strategii asigura utilizatorilor cel mai scurt si mai placut drum spre finalizarea unei comenzi, crescand semnificativ sansele ca acestia sa ia decizia de a achizitiona produsele sau serviciile tale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir, directorul de creație Centrade | Cheil, jurat la Eurobest 2018

Published

on

 

Agenția de publicitate Centrade | Cheil anunță selectarea Ioanei Zamfir în juriul Eurobest 2018, unul dintre cele mai prestigioase festivaluri europene dedicate excelenței în creativitate.

„Sunt extrem de onorată să reprezint România și echipa Centrade | Cheil în cadrul unui festival ce reunește elita creativității europene”, spune Ioana Zamfir. „Mă aştept să văd nominalizări ce ridică standardul categoriei Brand Experience Activation & Direct, și să am o experiență extraordinară în jury room, alături de profesioniști din toată lumea, pe care îi respect enorm”.

Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South-East Europe, adaugă: „Participarea Ioanei confirmă încă o dată experienţa şi contribuţia sa personală la procesul continuu de profesionalizare a industriei. În ceea ce ne priveşte, încurajăm şi susţinem participarea colegilor noştri în juriile marilor festivaluri dedicate industriei. Pe de o parte, o astfel de oportunitate validează profilul profesional al oamenilor din echipă. Totodată, îi aduce în mijlocul celor mai talentați și mai experimentați colegi din industrie, și îi conectează la cele mai recente tendințe și cele mai creative idei. Cu siguranță, este o experiență de care beneficiază atât ei, ca jurați, echipa agenției per ansamblu și, nu în ultimul rând, clienții noștri”.

Eurobest – Festivalul European de Creativitate este un eveniment anual ce premiază excelența în comunicarea creativă, publicitate și domeniile adiacente din Europa. Lansat în 1988, Eurobest se situează în topul premiilor acordate industriei de publicitate din Europa, numărând 14 categorii: PR, Film, Print, Outdoor, Direct, Promo & Activation, Media, Interactive, Mobile, Radio, Design, Craft, Integrated and Branded Content & Entertainment.
În fiecare an, campaniile înscrise sunt analizate de un juriu format din experţi de calibru şi cu reputaţie deosebită în industria de profil. Juraţii decid lista scurtă iniţială şi campaniile care trebuie să câştige trofeele Grand Prix, Gold, Silver şi Bronze. Câştigătorii sunt anunţaţi în cadrul Eurobest Awards Ceremony, la finalul Festivalului.

Ioana Zamfir și-a început cariera în publicitate în anul 2010. S-a alăturat echipei Centrade | Cheil România în luna mai a acestui an, ca director de creație. Anterior, a ocupat poziția de Group Creative Director la Mccann București.
Recunoașterea pentru munca ei în creație a venit în forma celor mai importante premii, în festivaluri prestigioase din industrie precum Cannes Lions, Clio Awards, LIA Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum, Effie sau Fibra.
Una dintre campaniile ei recente – „Bihor Couture” – a câștigat aur, argint și bronz atât la Cannes, cât și la Clio.
În timpul anilor ei de copywriting, a fost recunoscută drept Copywriterul Anului în România de către juriul internațional de la Fibra Awards. A fost ea însăși parte a Marelui Juriu la New York Festivals.

Centrade | Cheil are o echipă de creație formată din 20 de specialiști cu competențe în campanii de brand, implementare pe toate canalele, conținut digital, UX și design. Portofoliul recent de clienți include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter & Gamble, Point PickUp.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Rețele de socializare

Ce presupune Social Media Marketing raportat la afacerea ta?

Published

on

 

Cand vorbim de marketing vorbim intotdeauna de segmente de piata, de potentiali clienti, de clienti fideli, de promotori ai brandului, etc.

Traseul pe care o persoana fizica sau juridica il parcurge din momentul in care nu s-a auzit niciodata de brandul sau, de produsele si serviciile sale, la momentul in care dispune de clienti fericiti, multumiti si care il recomanda este un drum destul de lung, cu multe etape.

Social Media Marketing (SMM) reprezinta utilizarea retelelor social media (Fcebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Reddit, etc), in primul rand ca brand, pentru a comunica si interactiona cu potentialii clienti – indiferent de scopul urmarit prin aceasta interactiune.

SMM este o metoda eficienta de marketing digital pe care o poti folosi cu succes pentru a creste vizibilitatea afacerii tale. Indiferent ce canale de comunicare in social media alegi, cel mai important este sa stabilesti o strategie – ce iti doresti sa obtii, cum faci sa obtii rezultatele de care ai nevoie. In acest sens, se recomanda sa apelezi la un expert in social media marketing si sa incepi sa o pui in aplicare. Rezultatele nu vor intarzia sa apara.

SMM este o metoda eficienta de marketing digital pe care o poti folosi cu succes pentru a creste vizibilitatea afacerii tale. Tot ceea ce ai de facut este sa ii determini pe oameni sa discute despre tine, produsul sau afacerea ta.

Contribuie la sporirea traficului pe site-ul tau si, astfel, la sporirea sanselor ca afacerea ta sa fie prezentata si unor categorii diferite de consumatori, catre care nu ti-ai indreptat atentia pana acum. Postarile in social media sunt o modalitate excelenta de a crea continut care sa atraga consumatorii catre site-ul tau. Sa ai un site in ziua de astazi este necesar, dar in niciun caz nu mai este suficient. Trebuie sa mentii viu interesul celor care te urmaresc prin postarile tale, ceea ce inseamna ca trebuie sa anticipezi intr-o oarecare masura dorintele acestora.

Marketing-ul in retelele sociale presupune sa folosesti postarile sub forma de text si/sau imagine pentru a atrage noi potentiali clienti, pentru a starni discutii si, in final, pentru a crea followeri pentru brandul tau. Acesta poate contribui la o clasare mai buna in motoarele de cautare dar acest lucru se intampla numai daca continutul pe care il postezi este de calitate, primeste multe aprecieri si este distribuit masiv. Folosirea unor cuvinte cheie potrivite si postarile care, intr-un cuvant, atrag atentia unor factori cheie in domeniu, ar putea de asemenea sa te ajute prin faptul ca s-ar putea oferi sa scrie articole despre tine si ar contribui la o crestere a vizibilitatii afacerii tale.

 

Retelele sociale sunt platforme de networking si comunicare

Abordarea fiecarui client in parte si rezolvarea problemelor pe care acestia le-ar putea ridica in cadrul acestor retele de socializare creeaza o oportunitate in plus de a interactiona direct cu consumatorul, de a-i oferi o solutie personalizata si de a demonstra interesul fata de client, lucruri pe care le face un Expert Social Media.

Cand interactionezi direct cu clientii in cadrul retelelor sociale, acestia devin mai loiali brandului pe care il reprezinti. Clientii loiali au tendinta de a cumpara mai multe produse apartinand brandului respectiv. De aceea ese necesar sa le aduci la cunostinta clientilor tai ultimele noutati, sa-i mentii viu interesul pentru produsele si serviciile tale si sa ii asiguri asistenta post-vanzare corespunzatoare, iar retelele sociale reprezinta cel mai potrivit mod de a realiza aceasta interactiune.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending