Connect with us

DIGITAL

STUDIU: Publicitatea de tip Programmatic crește cu 35% în CEEMEA

Published

on

 

Tailwind EMEA lansează astăzi, oficial, rezultatele studiului «The Status of Programmatic Trading in CEEMEA». Desfășurat în perioada iulie – septembrie 2015, studiul prezintă nivelul de înțelegere al publicității de tip Programmatic și adopția acesteia în piață.

La studiu au participat 186 profesioniști din partea celor mai importanți publisheri, regii, agenții și advertiseri din regiunea CEEMEA.

 

  • 89% dintre respondenții studiului sunt de părere că Programmatic Advertising a devenit o parte «dominantă și importantă a publicității online»
  • Adopția publicității de tip Programmatic în CEEMEA a crescut cu 35% în comparație cu rezultatele aceluiași studiu desfășurat în 2014
  • O treime dintre advertiseri consideră că cel mai mare beneficiu al publicității de tip Programmatic este o targetare mult mai bună a audienței
  • Cele mai mari obstacole în adopția publicității de tip programatic evidențiate de cei care au participat la studiu sunt lipsa personalului calificat (39%) și a unei înțelegeri mai aprofundate a domeniului (33%)
  • Majoritatea advertiserilor din regiunea MEA (62.5%) au declarat că bugetele pentru publicitatea de tip Programmatic au crescut cu 10% în 2015
  • 5% dintre cei care cumpără publicitate online în Europa Centrală și de Est se așteaptă ca bugetul alocat în 2015 pentru Programmatic Advertising să depășească 20% din bugetul total, versus 0% în 2014

 

Odysseas Ntotsikas, Fondator si Managing Director al TDG, grup din care face parte si TailWind, a comentat: «Publicitatea de tip Programmatic a atins deja un prag majoritar în regiunea MEA, nivel pe care îl așteptăm în 2016 și în Europa Centrală și de Est. Atât clienții, cât și agențiile de media, dar și producătorii de content sunt dornici să învețe și să utilizeze pe deplin beneficiile, într-un context de cooperare și încredere, care să asigure nevoia de calitate atât a companiilor, cât și a publisherilor. Mai sunt multe lucruri de îmbunătățit, însă oportunitatea și tracțiunea sunt prezente în piață.»

 

Nigel Gilbert, VP Strategic Development EMEA al AppNexus, a adăugat: “Publicitatea online crește într-un ritm amețitor, iar publicitatea de tip Programmatic devine motorul acesteia, aproape 55% dintre respondenții din Europa Centrală și de Est și mai mult de 83% din regiunea MENA declarând că intenționează să adopte publicitatea de tip Programmatic în 2016. Deși lipsa de înțelegere și lipsa abilităților rămân două dintre cele mai mari obstacole atunci când vine vorba de adopția publicității de tip Programmatic în aceste piețe, crește încrederea în beneficiile pe care Programmatic-ul le poate livra. Rezolvarea problemelor de transparență și măsurare vor ajuta, de asemenea, la deblocarea adevăratului potențial al publicității online de tip Programmatic, permițând advertiserilor sa livreze campanii native.”

 

Lucian Romașcanu, Country Manager Tailwind România, compania care operează Project Agora: “Și pe piața românească se observă o efervescență în ceea ce privește Programmatic Advertising. Atât clienții și agențiile de publicitate, cât și editorii de presă online au pornit deja investiții în această zonă și putem spune că piața românească este într-un tumult pe care nu l-am mai observat demult. Project Agora, primul “private marketplace” local, a apărut în România la momentul oportun și a simplificat accesul participanților, editori sau publicitari, la zona de programmatic. Rezultatele primului an au depășit așteptările și, în contextul unui interes general extrem de ridicat pentru programmatic, viitorul sună foarte bine.”

 

Puteti descărca de aici întreg raportul « The Status of Programmatic Trading in CEEMEA »

 

[nextpage]

 

TailWind, companie membră a TDG, stimulează publisherii și advertiserii să reducă din complexitatea  universului digital și să își propulseze businessul prin soluții de advertising tehnologic, automatizat și bazate pe date.

 

TailWind prezintă și operează Project Agora, o rețea de marketplace-uri a publisherilor de advertising programatic în CEE, Sud-Estul Europei și MENA (cu birouri la București, Atena, Dubai și Budapesta). TailWind este și partenerul Appnexus în peste 30 de țări în CEE & MEA, și partenerul Sizmek în CEE.

 

Puteti descărca de aici întreg raportul « The Status of Programmatic Trading in CEEMEA »

Lasa un comentariu aici!

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Platforma AntenaPlay, refresh de design și tehnologie

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, are o nouă imagine, cu o grafică revitalizată și funcționalități simplificate. Cu un număr de abonați mereu în creștere, conform cifrelor anului 2018, au fost vizionate un număr total de 12,074,346 ore și peste 10.000 de materiale urcate.

“S-a produs un refresh de design și tehnologie la nivelul întregii platforme, de la design, video player la software-ul de funcționare. AntenaPlay reprezintă un brand cool și dinamic, caracterizat de culoare, simplitate și emoție. S-a lucrat mult în zona de UX și s-a ajuns la cei mai simpli pași adaptați oricărei situații, fie că este vorba de crearea unui cont, plata unui abonament sau vizionarea unei emisiuni” Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group

Noua platformă AntenaPlay oferă 6 canale TV LIVE (Antena 1, Antena Stars, Antena 3, Happy Channel, Zu TV, Antena Internațional), 3 canale exclusive (Antena Monden, Comedy play, Cook&Play), conținut exclusiv, emisiunile tale preferate și știri de ultimă oră în format video-on-demand, conținut video care poate fi urmărit și după difuzarile TV. AntenaPlay este disponibilă pe toate device-urile: tabletă, laptop, smart phone, smart TV și PC. AntenaPlay a fost lansată pe 1 iulie 2013 și este în acest moment principalul jucător de profil din piața internă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

HTC dezvaluie noul smart hub mobil 5G inovator

Published

on

 

Astăzi, HTC® a dezvăluit noul Hub HTC 5G, un hub mobil inteligent 5G dedicat, primul de acest tip, care impune vitezele rapide ale viitorului. Conceput pentru a fi ușor de utilizat atât la birou, cât și acasă, acest dispozitiv versatil permite o redare video 4K fluidă, jocuri cu latență redusă și funcții hotspot mobile 5G pentru până la 20 de utilizatori. Hub-ul HTC 5G va fi furnizat de operatori din întreaga lume, inclusiv Sprint, Telstra și operatorii europeni recent adăugați: EE (UK), Three UK, Deutsche Telekom (Germania), Sunrise (Elveția) și Elisa (Finlanda).

 

Hub-ul HTC 5G le permite clienților să utilizeze 5G pe mai multe dispozitive când se află în mișcare, la serviciu sau acasă, pentru conectivitate rapidă, partajare de conținut, divertisment și multe altele. Un ecran tactil HD de 5 inci permite o utilizare ușoară și imagini de înaltă calitate, iar autonomia mare îl transformă într-un tovarăș de călătorie care utilizează viteze 5G mult mai rapide decât rețelele 4G LTE. Acest produs se află, de asemenea, în prim-planul tehnologiei VR bazate pe cloud. În viitor, utilizatorii vor putea reda conținut VR din cloud într-un headset VIVE Focus prin Hub-ul HTC 5G fără computer sau cabluri inutile, pentru o experiență VR mobilă, de ultimă generație, în timp real.

 

„HTC se mândrește cu faptul că aduce pe piață primul hub inteligent mobil 5G din lume”, a declarat Cher Wang, președinte și director executiv, HTC. „Credem că 5G va revoluționa VR și AR, iar noul Hub HTC 5G va furniza fără probleme lărgimea de bandă 5G necesară pentru dispozitivele noastre, continuând să ne propulseze viziunea asupra Vive Reality, un mediu nelimitat și captivant, în care experiența umană va fi în centrul atenției”.

 

În calitate de centru media, Hub-ul HTC 5G utilizează viteze 5G de generație următoare pentru a reda videoclipuri 4K către un al doilea ecran și pentru a oferi un conținut clar și distinct. De asemenea, poate înlocui un router Wi-Fi și elimină cablurile inutile printr-o configurație de tip plug-and-play, ușor de utilizat. Funcțiile intuitive de comandă vocală și control facilitează gestionarea nevoilor de divertisment și productivitate. Pentru gaming, latență ultra-redusă și rezoluție 4K la 60fps (pe ecrane compatibile), Hub-ul HTC 5G este alimentat de Platforma Mobilă Qualcomm® Snapdragon™ 855 cu Modemul Snapdragon X50 5G și module de antenă cu transmițător RF integrat, elemente frontale RF (RFFE) și de antenă. Împreună cu Android™ 9 Pie, aceasta permite viteze de download fără precedent și putere pentru jocurile native pentru Android și PC suportate pe ecranul mare.

 

Hub-ul HTC 5G este conceput și pentru utilizare mobilă de mare viteză, potrivită mediilor de afaceri de ultimă generație. Acest produs suportă capabilitățile Wi-Fi puternice oferite pe Platforma Snapdragon 855, prin includerea cipset-ului Qualcomm® 60GHz Wi-Fi (bazat pe specificația 802.11ad) pentru viteze multi-gigabit și latențe echivalente cu cele prin cablu, precum și a cipset-ului Qualcomm® 2×2 Wi-Fi 6-ready pentru capacitate de generație următoare, eficiență și performanță la distanță. Cu o baterie de 7.660 mAh integrată, Hub-ul HTC 5G este gata să suporte o gamă largă de sarcini în mișcare. Companiile pot conecta în siguranță până la 20 de dispozitive pe o rețea criptată de mare viteză sau pot face o configurație pentru o rețea VPN corporativă. Odată cu dezvoltarea companiilor, rețeaua 5G este scalabilă și prin intermediul portului Gigabit Ethernet încorporat.

 

Susținători:

Sprint este încântată să fie operatorul wireless exclusiv pentru Hub-ul HTC 5G în Statele Unite”, a declarat Dr. John Saw, directorul departamentului de tehnologie al Sprint. „Acest dispozitiv va revoluționa locuința conectată, va îmbunătăți jocurile mobile și va abilita întreprinderile mici într-o manieră nouă și captivantă. Împreună cu HTC, suntem încântați să îmbunătățim dramatic modul în care clienții noștri lucrează, se joacă și rămân conectați la puterea și viteza 5G. “

 

Kevin Teoh, directorul pe segmentul consumatori al Telstra, a declarat: „Avem colaboratori de top în materie de servicii 5G și mobile de bandă largă pentru a le aduce clienților noștri dispozitive de generație următoare și pentru a sprijini dezvoltarea conectivității în viitor. Telstra este mândră să colaboreze cu HTC la lansarea primului smart hub mobil 5G din lume, care va fi primul dispozitiv mobil 5G din Australia.”

 

Marc Allera, director executiv, divizia consumatori, la BT: „Rețeaua noastră 5G le va oferi clienților EE conexiuni și mai rapide și mai fiabile, acolo unde au nevoie cel mai mult de acestea. Indiferent dacă se joacă online în mișcare, descarcă sau redau conținut 4K sau pur și simplu păstrează o conexiune rapidă în zonele cele mai aglomerate, cu noul Smart Hub Mobil HTG 5G, clienții EE își vor putea conecta oricare dintre dispozitivele Wi-Fi la rețeaua noastră 5G, pentru cea mai bună experiență conectată.”

 

Dave Dyson, director executiv al Three, a afirmat: „HTC este un deschizător de drumuri în materie de noi tehnologii. 5G va aduce posibilități inimaginabile de a conecta oamenii între ei, oamenii la lucruri și lucrurile între ele. Ca furnizor de conectivitate, suntem implicați în toate acestea, iar aducerea acestui hub 5G în Marea Britanie le va permite clienților noștri să profite la maximum de cea mai importantă rețea 5G oferită de noi, alături de toate capabilitățile acestui dispozitiv inovator.”

 

„Cu ajutorul Hub-ului HTC 5G, mulți consumatori se bucură pentru prima dată de experiențele transformatoare pe care capabilitățile 5G și Wi-Fi avansate le pot aduce în viața lor”, a declarat Durga Malladi, vicepreședinte senior și director general, 4G/5G al Qualcomm Technologies, Inc. „Colaborarea noastră de lungă durată cu HTC are un istoric dovedit în furnizarea de inovații mobile. Eforturile noastre au sprijinit furnizarea primului smartphone Android, am colaborat strâns pentru a accelera tranziția la 4G, iar acum inaugurăm era 5G cu unul dintre primele dispozitive mobile care beneficiază de capabilitățile 5G și Wi-Fi avansate ale Platformei Mobile Snapdragon 855.

 

Hub-ul HTC 5G va fi disponibil prin intermediul comercianților selectați începând cu trimestrul al II-lea al anului 2019. Pentru mai multe informații, vizitați website-ul Hub-ului HTC 5G.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending