Digital
STUDIU: Publicitatea de tip Programmatic crește cu 35% în CEEMEA
Tailwind EMEA lansează astăzi, oficial, rezultatele studiului «The Status of Programmatic Trading in CEEMEA». Desfășurat în perioada iulie – septembrie 2015, studiul prezintă nivelul de înțelegere al publicității de tip Programmatic și adopția acesteia în piață.
La studiu au participat 186 profesioniști din partea celor mai importanți publisheri, regii, agenții și advertiseri din regiunea CEEMEA.
- 89% dintre respondenții studiului sunt de părere că Programmatic Advertising a devenit o parte «dominantă și importantă a publicității online»
- Adopția publicității de tip Programmatic în CEEMEA a crescut cu 35% în comparație cu rezultatele aceluiași studiu desfășurat în 2014
- O treime dintre advertiseri consideră că cel mai mare beneficiu al publicității de tip Programmatic este o targetare mult mai bună a audienței
- Cele mai mari obstacole în adopția publicității de tip programatic evidențiate de cei care au participat la studiu sunt lipsa personalului calificat (39%) și a unei înțelegeri mai aprofundate a domeniului (33%)
- Majoritatea advertiserilor din regiunea MEA (62.5%) au declarat că bugetele pentru publicitatea de tip Programmatic au crescut cu 10% în 2015
- 5% dintre cei care cumpără publicitate online în Europa Centrală și de Est se așteaptă ca bugetul alocat în 2015 pentru Programmatic Advertising să depășească 20% din bugetul total, versus 0% în 2014
Odysseas Ntotsikas, Fondator si Managing Director al TDG, grup din care face parte si TailWind, a comentat: «Publicitatea de tip Programmatic a atins deja un prag majoritar în regiunea MEA, nivel pe care îl așteptăm în 2016 și în Europa Centrală și de Est. Atât clienții, cât și agențiile de media, dar și producătorii de content sunt dornici să învețe și să utilizeze pe deplin beneficiile, într-un context de cooperare și încredere, care să asigure nevoia de calitate atât a companiilor, cât și a publisherilor. Mai sunt multe lucruri de îmbunătățit, însă oportunitatea și tracțiunea sunt prezente în piață.»
Nigel Gilbert, VP Strategic Development EMEA al AppNexus, a adăugat: “Publicitatea online crește într-un ritm amețitor, iar publicitatea de tip Programmatic devine motorul acesteia, aproape 55% dintre respondenții din Europa Centrală și de Est și mai mult de 83% din regiunea MENA declarând că intenționează să adopte publicitatea de tip Programmatic în 2016. Deși lipsa de înțelegere și lipsa abilităților rămân două dintre cele mai mari obstacole atunci când vine vorba de adopția publicității de tip Programmatic în aceste piețe, crește încrederea în beneficiile pe care Programmatic-ul le poate livra. Rezolvarea problemelor de transparență și măsurare vor ajuta, de asemenea, la deblocarea adevăratului potențial al publicității online de tip Programmatic, permițând advertiserilor sa livreze campanii native.”
Lucian Romașcanu, Country Manager Tailwind România, compania care operează Project Agora: “Și pe piața românească se observă o efervescență în ceea ce privește Programmatic Advertising. Atât clienții și agențiile de publicitate, cât și editorii de presă online au pornit deja investiții în această zonă și putem spune că piața românească este într-un tumult pe care nu l-am mai observat demult. Project Agora, primul “private marketplace” local, a apărut în România la momentul oportun și a simplificat accesul participanților, editori sau publicitari, la zona de programmatic. Rezultatele primului an au depășit așteptările și, în contextul unui interes general extrem de ridicat pentru programmatic, viitorul sună foarte bine.”
Puteti descărca de aici întreg raportul « The Status of Programmatic Trading in CEEMEA »
[nextpage]
TailWind, companie membră a TDG, stimulează publisherii și advertiserii să reducă din complexitatea universului digital și să își propulseze businessul prin soluții de advertising tehnologic, automatizat și bazate pe date.
TailWind prezintă și operează Project Agora, o rețea de marketplace-uri a publisherilor de advertising programatic în CEE, Sud-Estul Europei și MENA (cu birouri la București, Atena, Dubai și Budapesta). TailWind este și partenerul Appnexus în peste 30 de țări în CEE & MEA, și partenerul Sizmek în CEE.
Puteti descărca de aici întreg raportul « The Status of Programmatic Trading in CEEMEA »
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Bianca Petcu lansează videoclipul “Zero Șapte”
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Videoclip Nou: Ralflo X Aura B X Tecsan – Pas cu Pas
-
AUDIENȚE TVo săptămână ago
Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență
-
Emisiuni3 zile ago
Carmen Târnoveanu: interviu în exclusivitate pentru Radar de Media
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul PRO TV pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Animaţie2 săptămâni ago
Echipează-te și pregătește-te pentru a te alătura echipei Looney Tunes pentru râsete pe cinste în ACME!
-
Emisiuni2 săptămâni ago
PRO TV anunță începerea filmărilor pentru sezonul 11 Visuri la cheie, într-o nouă formulă: ”una dintre cele mai bune echipe pe care le-am avut până acum”
-
Platforma Online TV2 săptămâni ago
„Dorința”, cel mai nou film animat de comedie de la Disney este disponibil de astăzi pe Disney+
-
Emisiuni2 săptămâni ago
Chef Sautner i-a dat cuțitul de aur lui Mario Mădălin Dumitru. Diseară, Giulia și Vlad Huidu vin să gătească pentru jurații Chefi la cuțite
-
Digital2 săptămâni ago
PUBLICĂM ADVERTORIALE SEO – adaptate bugetului tău
-
Program TV2 săptămâni ago
Programul Kanal D pentru săptămâna 08 – 14 aprilie 2024
-
Emisiuni3 zile ago
Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!
-
Cultura2 săptămâni ago
Cele opt vieți ale unui trickster de-o vârstă cu veacul, o poveste despre dragoste, pierdere și supraviețuire într-un secol de istorie coreeană
-
Analize Audiente TV2 săptămâni ago
AUDIENȚE în Prime-Time în luna martie. Antena 1 este depăşită de Kanal D la nivel național. KANAL D performanțe remarcabile cu un plus de 100.000 de telespectatori !
-
Reality Show4 zile ago
Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!
-
Grila de programe2 săptămâni ago
Ce să urmărești la televiziunile Warner Bros. Discovery în aprilie