Connect with us

ALL MEDIA

Studiu: Românii citesc ziare prin intermediul Smart TV-ului

Published

on

 

Samsung Electronics România a lansat aplicația Live SMART 365, o colecție de sfaturi prin care consumatorii pot obține mai mult timp liber, mai multă eficiență, mai mult confort sau pot fi mai aproape de cei dragi prin intermediul tehnologiei. În cadrul unui eveniment de presă au fost prezentate și rezultatele unui studiu care arată relația românilor cu tehnologia.

Sfaturile au fost colectate prin intermediul aplicației de Facebook, iar utilizatorii au putut contribui cu propriile moduri și sfaturi de a folosi tehnologia pentru un stil de viață SMART. La finalul campaniei, aceștia au identificat peste 2.000 de idei despre cum putem integra cât mai eficient tehnologia în viața noastră.

„Aplicația pe care o lansăm, alături de conumatori, reprezintă o colecție de sfaturi pentru o viață smart și este parte dintr-o platformă mai largă, „Live Smart”, o inițiativă locală prin care ne-am propus să inspirăm consumatorii să traiasă „smart”, potrivit stilului de viață al fiecăruia. Inițial, le-am propus consumatorilor să-și împărtășească experiențele proprii și astfel să fie o sursă de inspirație și pentru alții. Cele mai interesante sfaturi au fost incluse în aplicația Live Smart 365 pe care tocmai am lansat-o”, a spus Mihaela Stănoiu, Marketing Manager Samsung România.

Studiu Samsung: utilizatorii folosesc din ce în ce mai mult funcțiile SMART ale telefonului

În cadrul campaniei 365 de moduri de a trăi SMART, Samsung Electronics România a realizat un studiu* care arată interesul pe care utilizatorii români îl au pentru produsele SMART și, totodată, pentru funcțiile SMART.

Studiul realizat de Samsung arată că evoluția numărului utilizatorilor de device-uri SMART a determinat și o schimbare în comportamentul consumatorilor. Deși mai este loc de creștere în ceea ce privește nivelul de utilizare a funcțiilor SMART, comparativ cu anul trecut utilizatorii au început să integreze din ce în ce mai mult tehnologia SMART în viața lor.

Astfel, aproape jumătate dintre participanții la studiu (49%) spun că smartphone-ul lor este permanent conectat la internet, comparativ cu 42% în 2013. În mod similar, comparativ cu 2013, utilizatorii folosesc din ce în ce mai puțin funcțiile de bază ale telefonului și din ce în ce mai mult funcțiile SMART. De exemplu, 80% dintre participanți au menționat că folosesc cel mai des smartphone-ul pentru efectuarea apelurilor telefonice, comparativ cu 92% în 2013, iar scăderea se menține și în ceea ce privește SMS-urile. Crește, în schimb, comunicarea online și numărul de aplicații utilizate.

Dacă smartphone-ul este folosit intens în fiecare zi, tableta a devenit accesoriul preferat al oamenilor în concedii sau deplasări: aproape jumătate dintre participanții la studiu (48%) au declarat că folosesc cel mai mult tableta în aceste situații, în afara casei, iar 45% dintre ei au descărcat între 6 și 10 aplicații în ultimele 3 luni.

Totodată, Smart TV-ul devine din ce în ce ce mai mult o sursă de informare și socializare pentru consumatori. 24% dintre participanții la studiul Live Smart au declarat că citesc ziare prin intermediul aplicațiilor online, comparativ cu 14% în 2013 și aproape o treime (30%) intră pe retelele de socializare direct de pe Smart Tv.

Pentru a avea parte și de mai mult confort, divertisment și eficiență, 66% dintre deținătorii de Smart TV intervievați au încercat să își conecteze smartphone-ul sau tableta la Smart TV, comparativ cu 46% în 2013. Nu în ultimul rând, 70% dintre participanții la studiu au spus că ar utiliza la un nivel mai avansat device-urile Smart dacă ar primi sfaturi de utilizare adaptate activităților de zi cu zi.

Moduri SMART pentru mai mult Confort

Samsung a integrat în aplicație soluții inteligente de a folosi noile tehnologii, pentru ca utilizatorii să se bucure de mai mult confort. Astfel, prin intermediul telefonului inteligent pe care utilizatorii îl folosesc zilnic, aceștia pot acum porni foarte ușor aerul condiționat sau mașina de spălat, chiar și atunci când sunt la plimbare sau la birou. Triangle A3050 sau mașina de spălat Crystal Blue, ambele dotate cu Wi-Fi, sunt produsele care îi ajută să își simplifice viața.

De asemenea, organizarea cât mai bună a frigiderului le oferă utilizatorilor mai mult confort și acces mult mai facil la produsele dorite. Frigiderul Food ShowCase dispune de trei zone destinate diverselor tipuri de alimente și organizate astfel încât fiecare membru al familiei să găsescă rapid alimentele preferate.

Moduri SMART pentru mai multă Distracție

Tehnologiile SMART integrate de Samsung în produse precum sistemul Soundbar, camera foto NX30, GALAXY K Zoom sau Smart TV-ul, vin în sprijinul utilizatorilor pentru ca aceștia să aibă parte de mai multă distracție.

Utilizatorii pot asculta acum melodiile preferate direct de pe telefonul mobil sau tabletă, care se poate conecta imediat cu sistemul Soundbar, din orice colț al locuinței. De asemenea, aceștia le pot trimite prietenilor direct pe telefonul mobil imaginile surprinse cu ajutorul camerei foto, prin intermediul funcției NFC. Mai mult, utlizatorii pot organiza o seară de vizionat meciuri cu prietenii pe Smart TV-ul curbat Samsung, care dispune de funcția Football Mode, sau au la dispoziție funcția multitasking pentru a petrece cât mai bine timpul alături de cei dragi.

Moduri SMART pentru mai multă eficiență

Pentru ca utilizatorii să aibă parte de mai mult timp liber pentru ceea ce îndrăgesc cu adevărat, aspiratorul NaviBot poate fi programat să facă singur curățenie cât timp aceștia se pot uita confortabil la filmul preferat sau sunt la cumpărături cu cei dragi. De asemenea, utilizatorii pot rezolva mai multe lucruri chiar și din mișcare, vorbind direct la brățara inteligentă Gear 2, care poate surprinde și momente importante cu camera foto integrată, sau se poate transforma în telecomandă pentru Smart TV.

Moduri SMART pentru mai multă socializare

Pentru a fi mereu conectați cu cei dragi, utilizatorii vor putea ține legătura cu ei chiar și atunci când sunt la mii de kilometri distanță, prin intermediul aplicației Skype instalată direct pe SMART TV-ul Samsung. De asemenea, vor putea comunica mult mai ușor și vor putea împărtăși noutățile cu GALAXY S5 sau K Zoom care se pot conecta foarte simplu la noul GALAXY Tab S.

*Studiul Live Smart a fost realizat în luna august 2014 pe un eșantion de 502 de respondenți, utilizatori de internet și de produse Smart, din mediul urban, cu venituri medii și mari.

Mihai Știrbu este Senior Editor și îi poți scrie la contact(a)radardemedia.ro

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Rezultate financiare Digi Communications NV în primul semestru al anului 2019

Published

on

 

Rezultate financiare pentru semestrul I 2019:
Digi Communications N.V. anunță creșterea cu 25% a EBITDA în primul semestru al anului 2019 față de primul semestru al anului 2018

• 575 milioane EUR venituri consolidate la nivel de Grup, în semestrul I 2019 (+ 18% față de sem. I 2018)
• 15,5 milioane unități generatoare de venit (RGU), toate serviciile (+ 7% la 30 iunie 2019 față de 30 iunie 2018)
• 199 milioane EUR EBITDA ajustată (cumulat pe primele 6 luni ale anului 2019), în creștere cu 25% față de aceeași perioadă a anului 2018
• În România, principalii vectori de creștere, în semestrul I 2019 față de semestrul I 2018 sunt: serviciile de internet fix (+10,6% RGU) și serviciile de televiziune prin cablu (+ 9.5% RGU)
Grupul Digi Communications N.V. a făcut publice miercuri, 14 august, rezultatele financiare pentru semestrul I 2019, anunțând o creștere a veniturilor consolidate cu 89 milioane EUR (18%), în raport cu aceeași perioadă a anului trecut. EBITDA ajustată a fost de 199,4 milioane EUR, în creștere cu 40,4 milioane EUR (25%) față de aceeași perioadă a anului 2018.
România se menține ca piață principală a Grupului, generând 63% din veniturile acestuia, pe locul al doilea fiind Ungaria (cu 19%), urmată de Spania (16%) și Italia (2%). În total, pe cele patru piețe, compania înregistrează 15,5 milioane RGU (unități generatoare de venit), în timp ce, la 30 iunie 2018, compania cumula 14,5 milioane RGU.
În ceea ce privește Ungaria, compania a înregistrat, de asemenea, creșteri în segmentul serviciilor de internet fix (3,7% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018) și în cel al serviciilor de televiziune prin cablu (1,8% – RGU iunie 2019 față de iunie 2018).
În Spania și Italia, Digi Communications se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali. În total, cele două piețe contribuie cu 1,9 milioane de unități generatoare de venit, în special pentru serviciile oferite ca operator de rețele virtuale mobile (MVNO).
”În trimestrul 2 al anului 2019 am înregistrat un rezultat notabil în ceea ce privește principalii indicatori financiari. Astfel, cifra de afaceri a Grupului a depășit 294 milioane EUR (creștere de 16% raportat la perioada similară a anului 2018), iar EBITDA-ul a atins 109 milioane EUR (creștere de 33% raportat la perioada similară a anului 2018), rezultate susținute de creșteri operaționale.
În ultimele luni, am făcut pași importanți spre diversificarea ofertelor noastre pe piața maghiară și pe cea spaniolă. Am lansat serviciile de telefonie mobilă în Ungaria, în cursul trimestrului 2 al anului 2019, și am continuat extinderea acoperirii cu servicii de comunicații fixe în Spania. În ceea ce privește România, țin să menționez că este foarte importantă pentru noi lansarea serviciilor 5G la finalul lunii iunie, cu prezență în acest moment în București, Constanta, Iași și Oradea”, a declarat Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications N.V..

EVOLUȚII PE FIECARE PIAȚĂ

În România, Grupul a raportat creșteri pe segmentul serviciilor de cablu și internet fix, cu un progres de 9.5% al abonamentelor la serviciile de cablu tv (3,45 milioane RGU, la 30 iunie 2019, față de 3,15 milioane RGU, la 30 iunie 2018) și, respectiv, de 10,6% la abonamentele pentru serviciile de internet fix (2,64 milioane RGU la 30 iunie 2019 față de 2,38 milioane RGU, pentru perioada similară a anului anterior). În ceea ce privește serviciile de telefonie mobilă, Digi este liderul portabilității cu circa 164.480 numere portate în rețeaua Digi Mobil, în primul semestru al anului. Raportat la aceeași perioadă a anului anterior, rețelele de telefonie fixă și mobilă ale Grupului au atras, prin serviciul de portare, cu 35% mai multe numere fixe și mobile față de aceeași perioadă a anului anterior (179.328 numere portate, în primul semestru al anului 2019, față de 132.602 numere, în aceeași perioadă a anului 2018).*
În Ungaria, veniturile filialei Digi Hungary (inclusiv Invitel)** s-au majorat până la 110 milioane EUR in semestrul I al anului 2019 (in crestere cu 37%, crestere datorata in principal consolidarii IN.V.itel) . Pe segmentul serviciilor de internet fix, Digi este al doilea operator (cu o cotă de piață de peste 24%), în timp ce pe segmentul serviciilor de telefonie fixă deține o cotă de piață de circa 23% ***.
Spania și Italia au înregistrat o creștere importantă, de 42%, a RGU, ajungând de la 1,33 milioane RGU, la 30 iunie 2018, la 1,9 milioane RGU, la 30 iunie 2019. Digi Spania s-a poziționat ca lider al pieței MVNO (operator virtual de servicii de telefonie mobilă), și este cel de-al cincilea operator de telefonie mobilă pe piața iberică. Pe cele două piețe europene mature, Digi se adresează atât diasporei românești, cât și clienților locali.

Despre Grupul Digi
Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de comunicații electronice, RCS & RDS S.A., liderul pieței de internet, pay-tv și servicii coN.V.ergente, în România, cu operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Înființată în urmă cu 26 de ani, compania deține aproape în integralitate cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.
În România, Grupul Digi este cel mai mare angajator privat din mediul antreprenorial local, cu peste 13.000 de angajați, și contribuie la bugetul de stat și al asigurărilor sociale și de sănătate cu mai mult de 120 milioane EUR anual.
În oferta de conținuturi trans-media a Grupului Digi figurează posturile de televiziune Digi24, Digi Sport, Film Now, Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, primul post Ultra HD din România, Digi4K, posturile de radio Pro FM, Digi FM și Chill FM și platformele de comunicare online reunite sub DigiOnline.
Mai multe informații aici.

⃰ Potrivit statisticilor furnizate de portabilitate.ro.
⃰ ⃰ Inclusiv investiția în Invitel, companie din Ungaria, unde Grupul deține pachetul majoritar de acțiuni, de la 30 mai 2018.
⃰ ⃰ ⃰Potrivit NMHH, autoritatea maghiară pentru reglementarea comunicațiilor electronice.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Proiecte

România NEbunului simț – despre etichetă și lipsa ei

Published

on

 

Campania „România NEbunului simț” revine luni, 12 august 2019, în jurnalele Digi24. Lansată cu scopul de a trezi conștiința publică vis-a-vis de comportamentelor sociale neadecvate, campania propune în ediția următoare o discuție despre indisciplina pietonilor în trafic și nepăsarea turiștilor față de locurile în care își petrec vacanța.

Purtările abuzive ale unora dintre semenii noștri, indiferența și lipsa de respect față de natură sunt printre subiectele abordate. Invitații Teodorei Iacob ne dezvăluie explicațiile din spatele acestor proaste obiceiuri și calea cea mai scurtă pentru îndreptarea lor.

Cred că (n.r. traversatul nepermis) ține de mai multe lucruri, de educație, dar și de lipsa unor legi foarte clare. Dacă vorbim de alte țări, lucrurile stau total diferit și inclusiv românii, când pleacă în alte țări, se comportă diferit. Dar în România, ai senzația că lucrurile pot merge și așa și că, orice ar fi, nu ți se poate întâmpla ție. Mi-aduc aminte că eram în Japonia, pe o străduță de trei metri, era roșu, nu venea nicio mașină… Eram cu un grup de români și aș fi trecut, dar nu trecea nimeni, și îți era jenă de oameni să nu le respecți regulile, spune Răzvan Pascu, consultant în turism.


Când mergem pe stradă, cu capul plecat sau cu ochii în telefon, noi transmitem celor din jur o anumită energie și, dacă vrem să schimbăm mediul în care trăim, trebuie să ne schimbăm abordarea personală. Haideți să nu mai mergem cu capul plecat, mergem drept, eventual și zâmbim, pentru că o să îi facem pe alții să se simtă bine. Până la urmă, trebuie să tratăm cu încredere fiecare zi”, propune Andrei Pop, trainer de etichetă în afaceri.

Telespectatorii care susțin demersul Digi24 pot transmite filmulețe și fotografii, în atenția echipei „România NEbunului simț”, pe WhatsApp, la numărul 0771 100 304 sau 0775 542 466, dar și pe pagina de Facebook Digi24 și la adresa de e-mail redacție@digi24.ro.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

Simona Halep revine pe hard la Rogers Cup, în exclusivitate la Digi Sport 2

Published

on

 

Până la data de 11 august 2019, Digi Sport va transmite în direct și în exclusivitate turneul de tenis WTA de la Toronto, competiție în cadrul căreia Simona Halep va reveni pe suprafața rapidă. Trimisul special al Digi Sport la Rogers Cup 2019, Gabriel Morariu, va fi în legătură cu Simona pe toată durata participării sale la turneu, cu interviuri în exclusivitate și cele mai noi știri despre competiție.

Proaspăt laureată la Wimbledon, numărul 4 WTA are de apărat 900 de puncte în clasament, după câștigarea ediției de anul trecut. Rogers Cup este una dintre competițiile preferate ale româncei, care s-a impus în Canada și în 2016, după ce cu un an înainte a disputat finala, iar în 2017 a atins penultimul act.

”Senzațiile sunt ciudate, pentru că nu m-am antrenat în ultima vreme. Dar mă simt bine pe teren, mă simt cu poftă de joc. Dar va fi greu prima săptămână să îmi găsesc ritmul”, a spus Simona în interviul acordat în exclusivitate pentru Digi Sport.

Simona Halep va intra miercuri, 7 august 2019, direct în turul doi la Toronto, acolo unde o va întâlni pe americanca de 24 de ani Jennifer Brady, câștigătoare, în primul tur, în fața franțuzoaicei Kristina Mladenovic. Aceasta este prima întâlnire dintre Simona și Brady, numărul 76 WTA.

”Un meci dificil, ținând cont că este primul după sezonul de iarbă. Nu vrea să mă gândesc la ce joacă ea, ci la ceea ce voi face eu pe teren. Vreau să îmi revin și să simt forma maximă atunci când intru pe teren. Vor fi câteva zile grele, poate chiar și o săptămână. Turneul va fi dificil, dar nu mă stresez și nici nu intru în panică”, a mai spus românca.
În afara probei de simplu, campioana de anul trecut de la Rogers Cup va participa la această ediție și la proba de dublu, alături de Leylah Annie Fernandez, o sportivă din Canada în vârstă de numai 16 ani.

Programul transmisiunilor WTA Toronto, marți 6 august, Digi Sport 2:
⦁ Venus WILLIAMS (SUA) – Carla SUÁREZ NAVARRO (Spania), ora 18:00
⦁ Simona HALEP (România)/Leylah FERNANDEZ (Canada) – Nicole MELICHAR (SUA)/Kveta PESCHKE (Cehia), aprox. ora 20:00
⦁ Victoria AZARENKA (Belarus) – Camila GIORGI (Italia), nu înainte de ora 21:00
⦁ Ashleigh BARTY (Australia) – Sofia KENIN (SUA), nu înainte de ora 22:00
⦁ Aryna SABALENKA (Belarus) – Anastasia PAVLYUCHENKOVA (Rusia), nu înainte de 00:00
⦁ Bianca ANDREESCU (Canada) – Eugenie BOUCHARD (Canada), nu înainte de 02:00
⦁ Sloane STEPHENS (SUA) – Marie BOUZKOVA (Cehia), nu înainte de ora 04:00
Luptă pentru locul 1 WTA

În timp ce Simona își va apăra titlul de anul trecut, Ashleigh Barty, Naomi Osaka si Karolina Pliskova se vor lupta la Toronto pentru prima poziție în ierarhia WTA. Ca să revină pe primul loc, Osaka trebuie să aibă un traseu în care să joace cu un tur mai mult decât Barty. Totodată, Pliskova ar putea ajunge pe locul 1 dacă va atinge minimum faza semifinalelor, iar Osaka si Barty ar părăsi competiția până atunci. Digi Sport difuzează, în exclusivitate, în fiecare an până în 2021, câte 50 de turnee WTA, în care, printre protagoniste, evoluează și cele mai bune jucătoare de tenis din România. Tot la Digi Sport, fanii tenisului se pot bucura de meciurile Fed Cup și Cupa Davis.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: