Connect with us

DIGITAL

STUDIU Tinerii din România simt recesiunea – Majoritatea categoriilor de consum înregistrează cifre în scădere pe acest target

Published

on

 
Prev1 of 2

În acelaşi timp, tinerii de peste 18 ani consumă mai mult alcool. Iar peste 40% se declară fumători.

Acestea sunt o parte dintre concluziile care reies din raportul de cercetare Youth Index România – Tendinţe în activităţi, preferinţe şi consum – 2014/2015 vs. 2013/2014, realizat de platforma Youth Monitor şi susţinut de SMARK Research.

Interpretând datele din raport, Prof. Univ. Dr. Vintilă Mihailescu (Seful Catedrei de Sociologie a Facultăţii de Ştiinte Politice din Cadrul SNSPA, colaborator Youth Monitor) precizează că: ”Principala surpriză o constituie scăderea minoră, dar sistematică, a procentelor de implicare în toate activitățile monitorizate de cercetare (cu o singură excepție), fie că este vorba despre practicarea sportului, cumpărături online sau controlul medical, mersul la cinema, în discoteci sau concerte live. De remarcat este și faptul că aceste scăderi sunt comparativ mai consistente la adolescenți (14-17 ani).”

Datele şi analizele Youth Index România sunt generate în urma unui studiu de piaţă cantitativ şi recurent, cu focus pe segmentul tinerilor, adresat cu precădere sectoarelor şi brandurilor din România relevante pentru acest public.

Youth Index România este un demers al Brennan R&C şi Quantix Marketing Consulting care continuă iniţiativa din anul anterior, raportul YouBUS 2013-2014, propunându-şi să surprindă cele mai importante elemente de referinţă despre tinerii de 14-26 ani din România, inclusiv dinamica lor în timp.

Dintre principalele concluzii ale raportului de cercetare, amintim:

ACTIVITĂŢI

Datele legate de activităţile inventariate de Youth Index România portretizează un tânăr roman în recesiune în perioada 2014/2015 faţă de 2013/2104.  Trendul este confirmat ulterior şi de celelalte capitole ale studiului.

  • Mai puţini tineri cheltuiesc offline,pe terase, în baruri sau discoteci, la concerte live, dar scăderea se remarcă şi în online (doar 27% dintre tineri au facut cumpărături online faţă de 31% în anul precedent).
  • Călătoresc mai puţin în ţară, dar cu o frecvenţă majoritar lunară, practică mai puţini sport, dar rămâne o oarecare stabilitate în incidenţă controalelor medicale.
  • Participarea la acţiuni de voluntariat rămâne la 19% dintre tineri, o performanţă mai slabă decât pariurile sportive, dar uşor mai bună decât cea a jocurilor de noroc.
  • Fast foodurile marchează un trend uşor crescător, cu o incidenţă de 67% în 2014/2015, rămânând o soluţie ieftină şi gustoasă pentru tineri.

 

CUMPĂRĂTURI ONLINE

  • 21% dintre tineri fac cumpărători online de la magazinele din România, în scădere de la 26% în 2013-2104. Doar 5% dintre tineri cumpără online de la magazine din afara ţării, un nivel asemănător cu anul precedent.
  • Cei mai mulţi tineri cumpără online articole vestimentare. Deşi în descreştere cu 10%, această categorie păstrează o distanţă considerabilă faţă de categoria Electronice, care ajunge la o incidenţă de 5% din totalul tinerilor (de la 7% în 2013-2014). Acelaşi trend descrescător înregistrează şi produsele IT sau telefoanele mobile.
  • Încălţămintea urcă uşor (astfel că 6% dintre tineri declară că fac cumpărători online din categoria încălţăminte), la fel şi obiectele de uz casnic.

 

PRODUSE CONSUMATE

  • 3 din 4 tineri consumă regulat băuturi răcoritoare carbogazoase, mai mulţi decât cei care consumă sucuri de fructe sau băuturi energizante. Cu toate acestea, cafeaua este singura cu o evoluţie ascendentă în această grupă, atingând o incidenţă de 58%.
  • Berea rămâne băutură alcoolică cu cea mai mare incidenţă de consum, pe un uşor trend crescător (aproximativ 50% dintre tinerii de peste 18 ani). Băuturile alcoolice marchează creşteri pe toate categoriile urmăriteîn studiu: bere, vin, vodkă, whiskey sau lichioruri.
  • 42% dintre tinerii peste 18 ani fumează.

 

BUNURI DURABILE

  • Se remarcă o creştere consistenţă a deţinerii telefoanelor de tip smartphone şi a tabletelor. O creştere mai modestă se remarcă şi pentru laptopuri.
  • De cealaltă parte, camerele foto digitale, playerele mp3/mp4 sau consolele au înregistrat scăderi în deţinere, la fel şi bicicletele sau autoturismele.
  • Se înregistrează intenţii de cumpărare mai mici pentru toate categoriile menţionate, faţă de 2013-2014. Procentele cele mai mari în intenţia de cumpărare rămân pentru smartphone-uri, laptopuri şi tablete.
Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

DIGITAL

Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

Published

on

 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

“Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Servicii SEO de calitate în 2019, pentru o vizibilitate bună pe termen lung pe Google

Published

on

 

Nu este adevărat că SEO a murit, așa cum afirmă tenebros unii adversari ai optimizărilor pentru motoarele de căutare. Chiar dacă avem de-a face cu o scădere a calității în mai toate domeniile vieții noastre reale, pe internet lucrurile stau puțin diferit.

Și în 2019, nu poți ca să fii memorabil dacă nu aduci plusvaloare acelora ce ajung pe site-ul de firmă sau pe blogul tău.

 

O agenție SEO te poate ajuta cu servicii adaptate noilor cerințe de optimizare

 

Doar că regulile după care se face SEO (Search Engine Optimization) se modifică într-un ritm amețitor, de aceea, mai ales dacă vorbim despre o afacere online, nu poți ca să mai ajungi în top azi (și mai ales să rămâi acolo!) dacă nu apelezi la o agenție specializată, precum este, de exemplu,  Digital Metrics.

 

Chiar și în prezent, pentru ca Google, Bing sau alte motoare online să afle de existența ta și să te pună în fruntea căutărilor este nevoie ca să apelezi la oameni care chiar se pricep la optimizare web, deoarece ei:

  • analizează trendurile și găsesc cele mai relevante cuvinte-cheie pentru domeniul tău de activitate;
  • pot să insereze acei termeni în url-uri, titluri, subtitluri, descrierile fotografiilor postate, ca să nu mai vorbim de conținutul propriu-zis, pentru ca să ai relevanța visată în online.

 

Chiar dacă sub o nouă formă, pe baza unor algoritmi noi, dacă este făcut așa cum trebuie, un SEO de calitate, făcut după o strategie clară, nu „heirupistic”, poate să îți dea satisfacția de a-ți vedea site-ul și/sau blogul pe prima pagină de căutări. Iar acest lucru înseamnă automat un trafic mai mare, traficul conduce la lead-uri, iar acestea se pot transforma în clienți pe care urmează ca să-i fidelizezi prin secrete specifice, pe care tot specialiștii unei agenții  SEO bune le cunosc.

Dacă o să intri pe site-ul de prezentare Digital Metrics o să vezi acolo că promovarea online este un proces complex, ce include multiple acțiuni interconectate ce converg spre atingerea unor obiective bine stabilite și eșalonate în timp.

Căile de atingere ale acestora pot să fie diverse, dar în linii generale ele se păstrează, chiar dacă se mai ajustează pe parcurs în raport de elementele noi care apar.

Există instrumente specifice pentru atragerea unui număr mereu în creștere de vizitatori, pentru a-ți putea crește brandul de firmă sau brandul personal, iar pe cale de consecință, dacă ai răbdare, o să te bucuri de o victorie răsunătoare.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este în prezent un război dur, unde doar cei mai pregătiți strategi pot învinge.

 

Optimizarea de calitate nu se poate face peste noapte!

 

Cert este că nu se pot vedea rezultate senzaționale peste noapte, dacă se dorește ca ele să dureze. O perioadă de circa 6 – 12 luni este una rezonabilă, dacă un client dacă cumpără un pachet de promovare SEO vrea să își atingă obiectivele scontate în online, să își învingă concurenții direcți.

Doar cu ajutorul unei firme specializate în SEO ai să îți poți eficientiza website-ul și/blogul, poți să ai parte de un conținut irezistibil pentru aceia care citesc postările de pe paginile tale din online, poți ca să îți construiești cu timpul o prezență virtuală magnetică care să dureze, nu să fie doar o apariție efemeră.

 

Dacă în urmă cu 2 – 3 ani circa 75% dintre internauți nu treceau de prima pagină a motoarelor de căutare, în prezent, din cauza telefoanelor mobile, care permit afișarea pe ecranele lor a unui număr și mai mic de rezultate decât se pot vedea pe un monitor de laptop, lupta pentru primele poziții (maxim 5) pe Google s-a acutizat și mai mult.

Dar apelând la o agenție bună din domeniu, precum este Digital Metrics poți câștiga acest război!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending