Connect with us

DIGITAL

STUDIU Tinerii din România simt recesiunea – Majoritatea categoriilor de consum înregistrează cifre în scădere pe acest target

Published

on

 
Prev1 of 2

În acelaşi timp, tinerii de peste 18 ani consumă mai mult alcool. Iar peste 40% se declară fumători.

Acestea sunt o parte dintre concluziile care reies din raportul de cercetare Youth Index România – Tendinţe în activităţi, preferinţe şi consum – 2014/2015 vs. 2013/2014, realizat de platforma Youth Monitor şi susţinut de SMARK Research.

Interpretând datele din raport, Prof. Univ. Dr. Vintilă Mihailescu (Seful Catedrei de Sociologie a Facultăţii de Ştiinte Politice din Cadrul SNSPA, colaborator Youth Monitor) precizează că: ”Principala surpriză o constituie scăderea minoră, dar sistematică, a procentelor de implicare în toate activitățile monitorizate de cercetare (cu o singură excepție), fie că este vorba despre practicarea sportului, cumpărături online sau controlul medical, mersul la cinema, în discoteci sau concerte live. De remarcat este și faptul că aceste scăderi sunt comparativ mai consistente la adolescenți (14-17 ani).”

Datele şi analizele Youth Index România sunt generate în urma unui studiu de piaţă cantitativ şi recurent, cu focus pe segmentul tinerilor, adresat cu precădere sectoarelor şi brandurilor din România relevante pentru acest public.

Youth Index România este un demers al Brennan R&C şi Quantix Marketing Consulting care continuă iniţiativa din anul anterior, raportul YouBUS 2013-2014, propunându-şi să surprindă cele mai importante elemente de referinţă despre tinerii de 14-26 ani din România, inclusiv dinamica lor în timp.

Dintre principalele concluzii ale raportului de cercetare, amintim:

ACTIVITĂŢI

Datele legate de activităţile inventariate de Youth Index România portretizează un tânăr roman în recesiune în perioada 2014/2015 faţă de 2013/2104.  Trendul este confirmat ulterior şi de celelalte capitole ale studiului.

  • Mai puţini tineri cheltuiesc offline,pe terase, în baruri sau discoteci, la concerte live, dar scăderea se remarcă şi în online (doar 27% dintre tineri au facut cumpărături online faţă de 31% în anul precedent).
  • Călătoresc mai puţin în ţară, dar cu o frecvenţă majoritar lunară, practică mai puţini sport, dar rămâne o oarecare stabilitate în incidenţă controalelor medicale.
  • Participarea la acţiuni de voluntariat rămâne la 19% dintre tineri, o performanţă mai slabă decât pariurile sportive, dar uşor mai bună decât cea a jocurilor de noroc.
  • Fast foodurile marchează un trend uşor crescător, cu o incidenţă de 67% în 2014/2015, rămânând o soluţie ieftină şi gustoasă pentru tineri.

 

CUMPĂRĂTURI ONLINE

  • 21% dintre tineri fac cumpărători online de la magazinele din România, în scădere de la 26% în 2013-2104. Doar 5% dintre tineri cumpără online de la magazine din afara ţării, un nivel asemănător cu anul precedent.
  • Cei mai mulţi tineri cumpără online articole vestimentare. Deşi în descreştere cu 10%, această categorie păstrează o distanţă considerabilă faţă de categoria Electronice, care ajunge la o incidenţă de 5% din totalul tinerilor (de la 7% în 2013-2014). Acelaşi trend descrescător înregistrează şi produsele IT sau telefoanele mobile.
  • Încălţămintea urcă uşor (astfel că 6% dintre tineri declară că fac cumpărători online din categoria încălţăminte), la fel şi obiectele de uz casnic.

 

PRODUSE CONSUMATE

  • 3 din 4 tineri consumă regulat băuturi răcoritoare carbogazoase, mai mulţi decât cei care consumă sucuri de fructe sau băuturi energizante. Cu toate acestea, cafeaua este singura cu o evoluţie ascendentă în această grupă, atingând o incidenţă de 58%.
  • Berea rămâne băutură alcoolică cu cea mai mare incidenţă de consum, pe un uşor trend crescător (aproximativ 50% dintre tinerii de peste 18 ani). Băuturile alcoolice marchează creşteri pe toate categoriile urmăriteîn studiu: bere, vin, vodkă, whiskey sau lichioruri.
  • 42% dintre tinerii peste 18 ani fumează.

 

BUNURI DURABILE

  • Se remarcă o creştere consistenţă a deţinerii telefoanelor de tip smartphone şi a tabletelor. O creştere mai modestă se remarcă şi pentru laptopuri.
  • De cealaltă parte, camerele foto digitale, playerele mp3/mp4 sau consolele au înregistrat scăderi în deţinere, la fel şi bicicletele sau autoturismele.
  • Se înregistrează intenţii de cumpărare mai mici pentru toate categoriile menţionate, faţă de 2013-2014. Procentele cele mai mari în intenţia de cumpărare rămân pentru smartphone-uri, laptopuri şi tablete.
Prev1 of 2

Lasa un comentariu aici!

DIGITAL

Platforma AntenaPlay, refresh de design și tehnologie

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Dezvoltată integral de echipa Digital Antena TV Group, are o nouă imagine, cu o grafică revitalizată și funcționalități simplificate. Cu un număr de abonați mereu în creștere, conform cifrelor anului 2018, au fost vizionate un număr total de 12,074,346 ore și peste 10.000 de materiale urcate.

“S-a produs un refresh de design și tehnologie la nivelul întregii platforme, de la design, video player la software-ul de funcționare. AntenaPlay reprezintă un brand cool și dinamic, caracterizat de culoare, simplitate și emoție. S-a lucrat mult în zona de UX și s-a ajuns la cei mai simpli pași adaptați oricărei situații, fie că este vorba de crearea unui cont, plata unui abonament sau vizionarea unei emisiuni” Augustin Roman, Head of Digital Antena TV Group

Noua platformă AntenaPlay oferă 6 canale TV LIVE (Antena 1, Antena Stars, Antena 3, Happy Channel, Zu TV, Antena Internațional), 3 canale exclusive (Antena Monden, Comedy play, Cook&Play), conținut exclusiv, emisiunile tale preferate și știri de ultimă oră în format video-on-demand, conținut video care poate fi urmărit și după difuzarile TV. AntenaPlay este disponibilă pe toate device-urile: tabletă, laptop, smart phone, smart TV și PC. AntenaPlay a fost lansată pe 1 iulie 2013 și este în acest moment principalul jucător de profil din piața internă.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

HTC dezvaluie noul smart hub mobil 5G inovator

Published

on

 

Astăzi, HTC® a dezvăluit noul Hub HTC 5G, un hub mobil inteligent 5G dedicat, primul de acest tip, care impune vitezele rapide ale viitorului. Conceput pentru a fi ușor de utilizat atât la birou, cât și acasă, acest dispozitiv versatil permite o redare video 4K fluidă, jocuri cu latență redusă și funcții hotspot mobile 5G pentru până la 20 de utilizatori. Hub-ul HTC 5G va fi furnizat de operatori din întreaga lume, inclusiv Sprint, Telstra și operatorii europeni recent adăugați: EE (UK), Three UK, Deutsche Telekom (Germania), Sunrise (Elveția) și Elisa (Finlanda).

 

Hub-ul HTC 5G le permite clienților să utilizeze 5G pe mai multe dispozitive când se află în mișcare, la serviciu sau acasă, pentru conectivitate rapidă, partajare de conținut, divertisment și multe altele. Un ecran tactil HD de 5 inci permite o utilizare ușoară și imagini de înaltă calitate, iar autonomia mare îl transformă într-un tovarăș de călătorie care utilizează viteze 5G mult mai rapide decât rețelele 4G LTE. Acest produs se află, de asemenea, în prim-planul tehnologiei VR bazate pe cloud. În viitor, utilizatorii vor putea reda conținut VR din cloud într-un headset VIVE Focus prin Hub-ul HTC 5G fără computer sau cabluri inutile, pentru o experiență VR mobilă, de ultimă generație, în timp real.

 

„HTC se mândrește cu faptul că aduce pe piață primul hub inteligent mobil 5G din lume”, a declarat Cher Wang, președinte și director executiv, HTC. „Credem că 5G va revoluționa VR și AR, iar noul Hub HTC 5G va furniza fără probleme lărgimea de bandă 5G necesară pentru dispozitivele noastre, continuând să ne propulseze viziunea asupra Vive Reality, un mediu nelimitat și captivant, în care experiența umană va fi în centrul atenției”.

 

În calitate de centru media, Hub-ul HTC 5G utilizează viteze 5G de generație următoare pentru a reda videoclipuri 4K către un al doilea ecran și pentru a oferi un conținut clar și distinct. De asemenea, poate înlocui un router Wi-Fi și elimină cablurile inutile printr-o configurație de tip plug-and-play, ușor de utilizat. Funcțiile intuitive de comandă vocală și control facilitează gestionarea nevoilor de divertisment și productivitate. Pentru gaming, latență ultra-redusă și rezoluție 4K la 60fps (pe ecrane compatibile), Hub-ul HTC 5G este alimentat de Platforma Mobilă Qualcomm® Snapdragon™ 855 cu Modemul Snapdragon X50 5G și module de antenă cu transmițător RF integrat, elemente frontale RF (RFFE) și de antenă. Împreună cu Android™ 9 Pie, aceasta permite viteze de download fără precedent și putere pentru jocurile native pentru Android și PC suportate pe ecranul mare.

 

Hub-ul HTC 5G este conceput și pentru utilizare mobilă de mare viteză, potrivită mediilor de afaceri de ultimă generație. Acest produs suportă capabilitățile Wi-Fi puternice oferite pe Platforma Snapdragon 855, prin includerea cipset-ului Qualcomm® 60GHz Wi-Fi (bazat pe specificația 802.11ad) pentru viteze multi-gigabit și latențe echivalente cu cele prin cablu, precum și a cipset-ului Qualcomm® 2×2 Wi-Fi 6-ready pentru capacitate de generație următoare, eficiență și performanță la distanță. Cu o baterie de 7.660 mAh integrată, Hub-ul HTC 5G este gata să suporte o gamă largă de sarcini în mișcare. Companiile pot conecta în siguranță până la 20 de dispozitive pe o rețea criptată de mare viteză sau pot face o configurație pentru o rețea VPN corporativă. Odată cu dezvoltarea companiilor, rețeaua 5G este scalabilă și prin intermediul portului Gigabit Ethernet încorporat.

 

Susținători:

Sprint este încântată să fie operatorul wireless exclusiv pentru Hub-ul HTC 5G în Statele Unite”, a declarat Dr. John Saw, directorul departamentului de tehnologie al Sprint. „Acest dispozitiv va revoluționa locuința conectată, va îmbunătăți jocurile mobile și va abilita întreprinderile mici într-o manieră nouă și captivantă. Împreună cu HTC, suntem încântați să îmbunătățim dramatic modul în care clienții noștri lucrează, se joacă și rămân conectați la puterea și viteza 5G. “

 

Kevin Teoh, directorul pe segmentul consumatori al Telstra, a declarat: „Avem colaboratori de top în materie de servicii 5G și mobile de bandă largă pentru a le aduce clienților noștri dispozitive de generație următoare și pentru a sprijini dezvoltarea conectivității în viitor. Telstra este mândră să colaboreze cu HTC la lansarea primului smart hub mobil 5G din lume, care va fi primul dispozitiv mobil 5G din Australia.”

 

Marc Allera, director executiv, divizia consumatori, la BT: „Rețeaua noastră 5G le va oferi clienților EE conexiuni și mai rapide și mai fiabile, acolo unde au nevoie cel mai mult de acestea. Indiferent dacă se joacă online în mișcare, descarcă sau redau conținut 4K sau pur și simplu păstrează o conexiune rapidă în zonele cele mai aglomerate, cu noul Smart Hub Mobil HTG 5G, clienții EE își vor putea conecta oricare dintre dispozitivele Wi-Fi la rețeaua noastră 5G, pentru cea mai bună experiență conectată.”

 

Dave Dyson, director executiv al Three, a afirmat: „HTC este un deschizător de drumuri în materie de noi tehnologii. 5G va aduce posibilități inimaginabile de a conecta oamenii între ei, oamenii la lucruri și lucrurile între ele. Ca furnizor de conectivitate, suntem implicați în toate acestea, iar aducerea acestui hub 5G în Marea Britanie le va permite clienților noștri să profite la maximum de cea mai importantă rețea 5G oferită de noi, alături de toate capabilitățile acestui dispozitiv inovator.”

 

„Cu ajutorul Hub-ului HTC 5G, mulți consumatori se bucură pentru prima dată de experiențele transformatoare pe care capabilitățile 5G și Wi-Fi avansate le pot aduce în viața lor”, a declarat Durga Malladi, vicepreședinte senior și director general, 4G/5G al Qualcomm Technologies, Inc. „Colaborarea noastră de lungă durată cu HTC are un istoric dovedit în furnizarea de inovații mobile. Eforturile noastre au sprijinit furnizarea primului smartphone Android, am colaborat strâns pentru a accelera tranziția la 4G, iar acum inaugurăm era 5G cu unul dintre primele dispozitive mobile care beneficiază de capabilitățile 5G și Wi-Fi avansate ale Platformei Mobile Snapdragon 855.

 

Hub-ul HTC 5G va fi disponibil prin intermediul comercianților selectați începând cu trimestrul al II-lea al anului 2019. Pentru mai multe informații, vizitați website-ul Hub-ului HTC 5G.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Viitorul industriei de gaming – 5 trenduri pentru 2019

Published

on

 

Industria gaming-ului a crescut exponențial și datorită adopției pe scară largă a celor mai noi tehnologii, experiența utilizatorului a fost redefinită. În cadrul articolului de azi vorbim despre cele mai importante 5 trenduri pentru anul 2019 și ce înseamnă acestea pentru întreagă comunitate.

Aceste trenduri se aplică la absolut fiecare aspect al divertismentului online, inclusiv al jocurilor de cazinou, care vor suporta îmbunătățiri majore odată cu implementarea realității virtuale. Aveți șansa de a primi informații despre acel bonus cazino mult visat, chiar din confortul casei dumneavoastră, în timp ce o lume virtuală este proiectată în jurul dumneavoastră, pentru a vă crea o experiență unică.

 

Aveți șansa de a primi informații despre acel bonus de cazinou visat, chiar din confortul casei dvs., în timp ce o lume virtuală este proiectată în jurul dvs. pentru a crea o experiență unică.

Oculus Rift și Microsoft IllumniRoom sunt două concepte extraordinare, mai ales pentru că ochelarii de realitate virtuală revin la modă, dar și pentru că Microsoft a implementat proiecția digitală chiar în sufrageria dumneavoastră. Propria cameră vă va deveni un câmp de luptă sau pistă de curse. Jocul dumneavoastră nu va mai fi niciodată întrerupt, dar veți putea interacționa cu acesta prin intermediul altor ecrane și terminale și aici nu ne referim la joystick-uri, ci chiar și la telefonul mobil sau tabletă. Veți putea “muta” televizorul pe alte ecrane, lăsând jocul să se desfășoare fără interferențe. Dacă aveți nevoie să vă deplasați și trebuie să terminați nivelul, îl puteți lua direct pe telefon – fără a pierde absolut nimic. Din categoria acestora enumerăm Sony Cross-Play, SmartGlass sau Wii U.

Computerele modulare se vor bucura de o popularitate fără precendent, întrucât utilizatorii nu vor mai avea nevoie de cunostiinte avansate pentru a-și construi PC-ul mult visat. Razer și Origin PC au promovat carcase extrem de versatile, ce suportă module customizabile într-o varietate destul de generoasă: memorie Ram, plăci video, procesoare, plăci de bază. Produsul final este o cutie metalică de dimensiuni reduse, perfect portabila, ce poate avea o întreagă suita de roluri. Jocurile open-source vor avea de beneficiat atât din partea gamerilor, întrucât aceștia știu ce își doresc, cât și din partea celor care au abilitățile de a construit nivele și de a structură jocul așa cum și-l doresc. Yoyo Games și Flying Monkey sunt companii care pun la dispoziție kit-uri pentru realizarea jocurilor open source, având consumatorul în centrul atenției.

“Realitatea augmentată este noua realitate virtuala” – cel puțin așa spun experții în domeniu, care pot pune personaje desprinse din Jurassic Park sau The Walking Dead în lumea înconjurătoare, pentru a împinge limitele divertismentului. Gândiți-vă cum ar fi că în drum spre supermarketul pe care îl știți de 10 ani să vă întâlniți cu un Triceratops sau mai rau…un monstru desprins din filmele de groază. Ar fi extrem de .. fun! Dar gamerii de azi au și o latură nostalgică, așa că apar din nou în trend consolele antice și acele arcade-uri vechi care ne-au fermecat copilăria. Gândiți-vă că peste 40% dintre actuala generație de gameri are vârste cuprinse între 35 și 60 de ani – da, ați citit bine! Mulți dintre noi, sau ar trebui să zic cei mai norocoși, au crescut cu Duck Hunter și Super Mario, iar astăzi, în 2019, trebuie să recunoaștem că au fost cele mai frumoase clipe petrecute în față unui ecran. Nimeni nu i-a dat o șansa lui Luigi!

Jocurile de multiplayer au căpătat noi valențe, grație faptului că acum jucătorii pot colabora..dar în realitatea virtuală. Este cu siguranță cel mai amuzant lucru pe care l-ați văzut, dar pavează drumul către un nou trend. Telefoanele au devenit extrem de performante, perfect adevărat, dar apariția unor telefoane de gaming a revoluționat piața jocurilor pe mobil. Să luăm exemplul telefonului Honor Play, care personal mi se pare o bijuterie și un Moba de genul Mobile Legends și vă doresc succes în a vă mai găsi timp liber. Se observă încă un trend ce prinde amploare și anume faptul că jocurile pe mobil va ofera posibilitatea de a urmări streamerii preferați, de a participa la campionate Esports și de a promova canalul propriu în fața unei comunități de gameri! Viitorul industriei de gaming este plin de surprize!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending