vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăDigitalSTUDIU Tinerii din România simt recesiunea – Majoritatea categoriilor de consum înregistrează...

    STUDIU Tinerii din România simt recesiunea – Majoritatea categoriilor de consum înregistrează cifre în scădere pe acest target

    SERVICII

    • Internetul pe mobil atinge 84% că incidenţa de utilizare, în creştere de la 74%. A crescut uşor şi bancarizarea şi deţinerea serviciilor de online banking. Deşi la un nivel mic, se remarcă o creştere semnificativă a serviciilor de creditare.
    • Se înregistrează intenţii de cumpărare mai mici pentru toate categoriile de servicii menţionate mai sus.

     

    Datele Youth Index România 2014/2015 vs. 2013/2014 pun în oglindă dinamica schimbărilor unor indicatori de preferinţă şi consum pentru marea majoritate a producătorilor şi furnizorilor de servicii relevante pentru tineri.

    Monitorizarea unui set de activităţi specifice, brandurile preferate, atitudinea faţă de proiecţia bugetului personal sau satisfacţia cu instituţii sau servicii publice şi private, conturează un profil necesar oricărui decident într-o relaţie comercială sau civică cu segmentul 14-26.

    Youth Index România 2014/2015 vs. 2013/2014 oferă şi avantajul metodologic de a surprinde dinamica schimbărilor pe toată perioada analizata- vorbim de o culegere de date continuă, eliminând astfel anumite distorsiuni în raportare, rezultate din campanii intensive de comunicare a brandurilor, sezonalitatea unor categorii de produse, sau exclusivitatea “stării de moment” a unor studii dedicate.

    Datele sunt relevante pentru companii şi branduri din FMCG, telecom, online, IT&C, banking, retail, pharma, fast food, sport sau turism.

    Perioada analizată are la bază 5204 interviuri naţionale, 3479 în perioada Aprile 2013 — Martie 2014 şi 1725 în Aprile 2014 — Martie 2015

    Youth Monitor este prima platformă de cercetare cu focus pe tinerii din România, funcţionând ca un conector social şi de marketing între factorii de decizie din diverse domenii şi tinerii români.

    SMARK Research este un serviciu asociat comunităţii de marketing SMARK, prin care sunt identificate trenduri relevante ale pieţei şi sunt oferite soluţii sub forma rapoartelor de cercetare, dezvoltate în colaborare cu cele mai importante firme de research din România.

     

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente