Connect with us

BUSINESS

STUDIU: Top 15 Superbrands condus pentru a doua oară în istoria Superbrands de un brand românesc

Published

on

 

BDR Associates anunță primele rezultate ale studiului Superbrands derulat în parteneriat cu IPSOS în februarie–martie 2017.  Fan Courier se plasează pe primul loc în Top 15 Superbrands ediţia 2017, cu un salt important faţă de ediţia anterioară a programului.

 

Este pentru a doua oară în istoria de peste 10 ani a Superbrands în Romania, când în fruntea clasamentului se situează un brand românesc, această performanţă a mai fost atinsă doar de Borsec, în ediţia Superbrands 2011/2012. Top 15 branduri desemnate Superbrands în România pentru anul 2017 include: Fan Courier; Visa; Kober; Decathlon; Lego; Pampers; Humanitas; eMAG; Dedeman; Orbit; Mercedes-Benz; Borsec; olx.ro; Catena; Samsung.

 

Comerţul online este noua dominantă  în  dezvoltarea afacerilor, alături de strategiile orientate prioritar către consumatori

 

Comerţul online, aflat pe un trend ascendent şi foarte alert în ultimii ani, a propulsat şi consolidat în Top 15 Superbrands o serie de branduri tinere precum Fan Courier, eMAG, olx.ro, alături de branduri de servicii financiare online consacrate, precum Visa (poziţia 2 în Top 15 Superbrands 2017).

În contextul digitalizării ca direcție globală în afaceri, brandurile care au ştiut cum să empatizeze cu priorităţile consumatorului, să-i întâlnească așteptările, la momentul şi cu mesajul potrivit, au avut de câştigat în fidelizarea clienţilor. Exemple relevante  pot fi Catena, Samsung sau Orbit, care au derulat campanii de marketing şi comunicare bine ţintite şi adaptate specificului segmentelor de consumatori, dar şi Decathlon sau Dedeman, cu o prezenţă foarte activă pe diferite segmente media online şi offline, Dedeman aflându-se pentru a doua oară în Top 15 Superbrands, consecutiv, în ultimii 3 ani.

Cu o dinamică alertă atât în online cât şi în offline, brandurile din sectorul construcţiilor au urcat în Top 15 Superbrands 2015 pe poziţii superioare (Koeber – poziţia 3, Dedeman – poziţia 9).

 

 

Tradiţia, susţinută în paralel de inovaţie, contează în continuare pentru români în alegerea brandurilor

 

Branduri cu istorie, precum Borsec, Pampers, Mercedes-Benz, își păstrează o prezenţă onorantă în Top 15 Superbrands, pentru ca sunt branduri care şi-au reconfirmat promisiunile faţă de consumatori şi au reuşit să ţină pasul cu nevoile consumatorilor şi cu noile obiceiuri de consum manifestate în piață precum interesul consumatorului român de a-şi îmbunătăţi viaţa de zi cu zi, dorinţa de a investi mai mult în produse de calitate pentru casă, sănătate, calitatea hranei sau îngrijire personală.

 

Inovaţia este unul din atributele principale, pe care consumatorii le asociază cu statutul de Superbrand în România. Tocmai de aceea, printre categoriile economice care au generat cele mai multe branduri cu statut de Superbrands, în acest an se numără echipamentele electrice şi electrocasnice, maşini, tehnologie, dar şi produse din sectoare FMCG, precum îngrijire personală şi îngrijirea casei.

De asemenea, calitatea produsului şi beneficiile de care se bucură consumatorul prin alegerea unui produs joacă un rol la fel de important ca şi pretul. Acest trend începe deja să se consolideze ca un atribut al pieţei, pe măsură ce condiţiile economice se ameliorează (o rată a şomajului în descreştere) iar educaţia consumatorului cere calitate. Un exemplu relevant îl constituie Mercedes Benz care îşi păstrează prezenţa în Top 15 Superbrands în aproape fiecare ediţie Superbrands desfășurată în România.

 

Tradiţie şi inovaţie, concept local cu performanţe de talie internaţională

 

Cultura autohtonă de branding îşi găseşte tot mai des loc în inimile consumatorilor: regăsim de două ori mai multe brand-uri românești eligibile în Top 15, 2016-2017 , în comparaţie cu ediţia 2015/2016. Încrederea în brand-urile româneşti uneşte generaţii şi categorii sociale, conturând un nou Top 15 diversficat, care include prezenţe deja consacrate precum Borsec, eMag,  Dedeman, precum  şi noi apariţii remarcabile: Fan Courier, Kober, Humanitas.

 

Sectorul construcţiilor pare să fi valorificat ce este mai bun din ambele lumi: o dinamică alertă atât în online, cât şi în offline, ce a crescut numărul de branduri eligibile Superbrands 2017 şi a adus doi jucători în Top 15 :#3 – Kober şi #9 – Dedeman.

 

La prima ediție a programului Superbrands România, implementat de noi in 2005-2006 ne uitam cu admirație la Finlanda a cărei carte Superbrand era alcătuita în totalitate din branduri de sorginte finlandeza, devenite globale. Ne întrebam atunci, în plin pionierat al programului nostru, dacă vom asista vreodată la o asemenea performanță notabilă și în România. Trăim acum acest fenomen efervescent al brandurilor românești care urcă scara reputației impecabile, prin excelența în branding, dublată de calitate și inovație. Știm că sunt branduri născute în România precum Borsec, Dacia sau Ursus a căror notorietate a depășit demult granițele țării, internaționalizându-se și crescând capitalul de imagine a României. Brandurile românești strălucesc astăzi alături de branduri internaționale consacrate, contribuind în mod egal la creșterea calității vieții și trebuie să le aducem recunoaștere,” a spus Cătălina Rousseau, Country manager Superbrands România.

 

Profilul noului consumator: generaţia în căutarea fericirii

Preţul încetează să mai fie un factor decisiv în relaţia dintre consumator şi brand , determinantă devinind  pasiunea pentru inovaţie, preocuparea pentru viitor şi implicarea în comunitate. Acelaşi trend este transpus şi în segmentele ce alcătuiesc Top 15, unde zona de lifestyle, cultura şi divertismentul  câştigă teren, prin prezenţe precum Humanitas, Lego şi Decathlon. Aceste aspecte demonstrează, încă o dată, tranziţia priorităţilor, de la cucerirea scării sociale şi consumerism, la well-being, respectul pentru comunitate, responsabilitate şi sustenabilitate, elemente definitorii pentru profilul noului consumator.

 

 

Despre studiu: Lista brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand a fost obținută în baza metodologiei internaționale Superbrands care cuprinde două etape importante. În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 30 de specialiști în management, marketing, comunicare și branding, a asigurat selecția calitativă a listei de branduri, evaluând 1,223 de branduri din 52 de categorii. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață. În urma acestei selecții, 653 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață, realizată de către Superbrands România cu sprijinul Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.501 de consumatori români, la nivel urban.Rezultatele finale ale cercetării reflectă opțiunile consumatorilor români pentru cele 370 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand pe piața din România. Lista completă a brandurilor cu statut de Superbrand în România pentru programul curent va fi publicată în cartea Superbrands pentru România, ediția 2017.

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

De ce e ideal sa investesti intr-o o casa de inchiriat de lux in Bucuresti

Published

on

 

De ce e ideal sa investesti intr-o o casa de inchiriat de lux in Bucuresti

Inchirierea unei case de lux in Bucuresti poate reprezenta un moment critic in plan financiar pentru tine, indeosebi datoria potentialului de business pe care ti-l poate oferi o casa de inchiriat.

Bucuresti este un oras divers, cu siguranta, o veritabila capitala europeana care sustine o dezvoltare foarte rapida si fructuasa a pietei de imobiliare.

Odata cu evolutia sectorului imobiliar, evolueaza, desigur, si nisa imobilelor de lux. Noi am observat acest trend in cresterea si diversificarea ofertelor pentru imobilele de lux disponibile pe platforma LuxuryImob.ro, prima platforma imobiliara din Romania dedicata exclusiv imobiliarelor de lux.

Aceste proprietati exclusiviste vin cu avantaje si beneficii distincte, cele mai multe dintre ele definite de unicitate, un element fundamental in arhitectura acestui tip de locuinta.

O alta diferenta majora intre o casa de lux si un imobil neincadrat in aceasta categorie este potentialul segmentului de lux de a genera un profit net mai consistent. Discutam, desigur, de perspectiva inchirierii, chiar daca si achizitia se dovedeste a fi o alegere inspirata.

In acest context, survine o alta diferentiere intre cele doua sub-segmente ale pietei imobiliare mentionate, si anume diferentierea in functie de scopul inchierierii.

Cu alte cuvinte, daca inchierea unei locuinte neincadrate ca fiind de lux se poate realiza si cu scopul de a locui in ea, ei bine, scopul pentru care se inchiriaza, in majoritatea cazurilor, o casa de lux, este acela de a obtine profit de pe urma ei, prin practici precum subinchirierea.

Cum definim o casa de lux?

Pentru a intelege mai bine de ce este profitabila o casa de de inchiriat de lux in Bucuresti, este important sa definim foarte clar ideea de “casa de lux”.

Pretul, locatia, caracteristicile si facilitatile sunt elemente care pot defini o casa de lux pe piata imobiliara. Cu toate acestea, proprietarii si chiriasii pot avea perceptii diferite cu privire la ceea ce reprezinta o proprietate de lux.

Din fericire, insa, exista un set de criterii care sunt recunoscute la scara larga si, asadar, cu un sens solid, greu de viciat.

Iata despre ce criterii este vorba:

Pretul ridicat:

O casa de lux va avea cel mai probabil un pret de achizitie mare si, desigur, un tarif de inchiere mai mare decat majoritatea proprietatilor care nu se incadreaza in segmentul de lux.

Cea mai buna calitate:

Calitate care este prezenta in materialele folosite la construirea si finisarea locuintei, la un nivel mult peste standardul din piata.

Facilitati:

Pe langa nivelul superior de calitate, o casa de lux vine cu o serie de facilitati care ofera o experienta superioara de locuit. Discutam, in acest caz, printre altele, de piscine cinematografe, terase, spatii ample, etc.

Confidentialitate si securitate:

Majoritatea proprietatilor de lux asigura un grad sporit de intimitate si securitate, prin tehnologie de ultima generatie, pereti inalti, curti ample, intrari securizate si asa mai departe.

De ce merita sa investesti intr-o casa de inchiriat de lux in Bucuresti?

Motivul principal pentru care investitia intr-o casa de inchiriat in Bucuresti este o idee buna porneste intocmai de la scopul pentru care acest tip de proprietati sunt cautate, despre care am mentionat anterior.

Daca o casa cu o valoare medie poate fi inchiriata pentru a servi ca spatiu de locuit, proprietatile de lux sunt cautate pentru potentialul de profit oferit.

Generarea de profit consistent reprezinta cel mai important aspect al investitiilor in case de inchiriat de lux.

Un potential proprietar care are suficienti bani pentru a putea achizitiona o proprietate de lux are doua optiuni: inchirierea proprietatii sau asa-numita strategie fix-and-flip (achizitia proprietatii, imbunatatirea ei si vanzarea ulterioara cu adaos impus).

Ambele practici depind de obiectivele investitorului. Daca acesta doreste un profit rapid, va opta pentru achizitia, imbunatatirea si vanzarea ulterioara a proprietatii la un pret mai mare.

Inchirierea unei case de lux, pe de alta parte, reprezinta o optiune mai buna pentru ca genereaza venituri constante, substantiale, pe termen lung, printr-un proces de subinchiriere.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Reveniri de exceptie in finale masculine de Roland Garros

Published

on

 

In prezent, Rafal Nadal este jucatorul cu cele mai multe trofee castigate la Roland Garros si omul care este favorit an de an.  In ultimii 14 ani, de trei ori a absentat din finala, in restul meciurilor disputate in ultimul act a reusit sa castige. Astfel, ibericul are 11 trofee si este lider detasat in clasamentul jucatorilor cu cele mai multe trofee castigate la Open-ul Frantei. El este urmat in clasament de Max Decugis si Bjorn Borg, cu opt, respectiv sase trofee castigate.

Revine si Roger Federer, ceea ce face ca turneul din 2019 sa fie cu atat mai interesant. Dupa patru ani de absenta, elvetianul in varsta de 37 de ani se intoarce pe zgura pariziana, acceptand provocarea lansata de Rafael Nadal si Novak Djokovic.

Rafael Nadal si restul

2019 continua in aceeasi directie Rafael Nadal ramane favoritul caselor de pariuri, cu o cota de 2.10 pentru castigarea Roland Garros. Novak Djokovic este principalul sau urmaritor in aceasta ierahie, cota pentru un triumf al sarbului este de 3.50.  Cei doi jucatori s-au intalnit in trei finale de French Open, de fiecare data ibericul s-a impus in patru seturi.

Totusi, Nole are si el la activ un trofeu castigat pe zgura pariziana, in 2016, dupa un succes in fata britanicului Andy Murray (3-6, 6-1, 6-2, 6-4). Sarbul poate sa devina primul jucator din era Open, care castiga de doua ori toate cele patru Grand Slam-uri. Federer este abia al cincilea favorit in calculele pariorilor, cota 34.00 este cota pentru un succes al lui Roger la French Open 2019.

Dominic Thiem este si el un nume care nu si-a spus ultimul cuvant in tenis, cu atat mai mult pe o suprafata cum este zgura. El este finalistul editiei trecute si jucatorul care este vazut drept al treilea favorit in calculele bookmakerilor, cota pentru castigarea sa a Openului Frantei este de 7.50. In oferta de pariuri online, singurul jucator roman prezent pe tabloul principal masculin, Marius Copil, are o cota de 1501 la castigarea Cupei Muschetarilor.

Roland Garros 2019 este turneul care bate la usa, se va disputa in perioada 26 mai – 9 iunie. Pe zgura de la Paris nu au fost mereu meciuri castigate usor de favoriti, ci au existat si rasturnari spectaculoase de situatii. In sportul profesionist, cu atat mai mult in fazele superioare, favoritii sunt de cele mai multe ori pusi in fata unor adversari increzatori, care, uneori, le pot pune mari probleme. Tenisul nu face exceptie, este sportul unde de-a lungul timpului s-au vazut rasturnari de situatie.

Bjorn Borg vs Manuel Orantes, 1974

Bjorn Borg este unul dintre cei mai cunoscuti jucatori de tenis si al treilea in clasamentul jucatorilor cu cele mai multe French Open castigate. De-a lungul carierei sale, sportivul suedez si-a trecut in cont zece trofee de Grand Slam, sase dintre ele la French Open. In 1974, acesta juca in finala Roland Garros contra ibericului Manuel Orantes. Inceputul de meci nu a fost asa cum Bjorn Borg a sperat, pentru ca adversarul sau a intrat mult mai bine pe teren, reusind sa castige primele doua seturi, 6-2 si 7-6 (4). Suedezul a inceput sa prinda curaj cand avea mai mare nevoie si publicul imediat a simtit lucrul acesta incurajandu-l frenetic. A pus stapanire pe joc, iar sub aplauzele unei tribune pline a mai pierdut doua game-uri pana la final, castigand cu 2-6, 6-7, 6-0, 6-1, 6-1.

Ivan Lendl vs John McEnroe, 1984

Lendl intra in finala Roland Garros din 1984 dupa ce si-a pierdut toate cele patru finale de Grand Slam jucate anterior. John McEnroe, legenda americana a tenisului masculin venea dupa cinci finale castigate si toata lumea il vedea castigator. Fost numarul 1 mondial, americanul a fost pentru o singura data in finala unui turneu de asemenea anvergura, jucat pe zgura de la Paris.

In dorinta de a castiga mai multe turnee de Grand Slam decat Bjorn Borg si Jimmy Connors, John McEnroe punea ochii pe prima sa “Cupa a Muschetarilor” din cariera si incepea mult mai determinat finala de Roland Garros din 1984.

Numar 1 mondial la acel moment, McEnroe a castigat primele doua seturi, iar in setul al treilea era la conducere, moment in care a permis adversarului sa reintre in joc. Nimeni nu stie ce a fost, dar cunoscut pentru excentricitatea sa, McEnroe a cazut prada propriilor emotii. Din dorinta de a oferi publicului un meci mai lung, increzator in fortele sale, partida a luat o turnura neasteptata, nefavorabila americanului. Totul s-a intors impotriva lui, iar dupa 6-3, 6-2 in primele doua seturi, cehul Ivan Lendl a castigat urmatoarele trei seturi, cu 3-6, 2-6, 6-4, 7-5, 7-5.

Gaston Gaudio vs Guillermo Coria, 2004

Cu un an inainte ca Rafael Nadal sa inceapa sa domine copios turneul de la Roland Garros, in editia din 2004 a Cupei Muschetarilor, s-a disputat singura finala 100% argentiniana din Era Open. Gaston Gaudio il intalnea pe Guillermo Coria. Inceputul meciului il gasea concentrat pe al treilea favorit ala celui turneu, Coria, care reusea sa castige usor primele doua seturi, 6-0, 6-3. Ce s-a intamplat apoi a fost de domeniul fantasticului, iar jucatorul care a plecat inaintea turneului de pe locul 44 ATP, Gaston Claudio, castiga cu 0-6, 3-6, 6-4, 6-1, 8-6. A fost singura lor finala disputata in cadrul unui turneu de Grand Slam.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Cele mai importante avantaje ale externalizarii serviciilor de contabilitate

Published

on

 

Toate afacerile au nevoie de servicii de contabilitate, iar importanta si obiectivele contabilitatii s-au dezvoltat foarte mult in ultima vreme. Contabilii nu au doar sarcina de a tine evidente pentru firme, ci trebuie sa faca analize profunde, sa gestioneze reclamatiile si rectificarile si sa ramana mereu pliati pe legile existente. Contabilitatea poate fi ridicata la nivel de arta si stiinta simultan. Fiecare contabil are modul sau de lucru si abordarea specifica a fiecare probleme.

Specialistii de la Keez.ro ofera toate explicatiile necesare pentru antreprenori, astfel incat acestia sa inteleaga de ce este important sa lucreze cu firme de contabilitate cu experienta in domeniu, in orice problema.

Importanta colaborarii cu specialistii in contabilitate

In primul rand, contabilitatea tine de monitorizarea si inregistrarea tuturor tranzactiilor facute de o firma. Este important sa fie mentinuta o baza de date in care se afla evidenta tuturor lucrurilor ce trebuie analizate pe viitor. Aceste date vor ajuta antreprenorul sa anticipeze castigurile si sa faca planuri de viitor pe baza acestora. De asemenea, evidenta tinuta corect ajuta la determinarea unui comportament specific al cumparatorului, pe baza caruia sa fie ajustat planul de marketing.

Avantajele serviciilor de contabilitate

Indiferent daca este vorba despre servicii de contabilitate in Bucuresti sau servicii de contabilitate in oricare alta localitate, beneficiile sunt de fiecare data aceleasi:

  • Antreprenorul are posibilitatea de a vedea date structurate cu cheltuieli si incasari;
  • Pe baza rapoartelor realizate de firma de contabilitate, antreprenorul poate face planuri pentru viitor;
  • Atunci cand au loc inspectii ANAF sau ale altor organe competente, antreprenorul se va prezenta cu toata documentatia necesara la zi, realizata corect;
  • Vor fi evitate amenzile din partea institutiilor statului;
  • Impozitele si celelalte dari catre stat vor fi platite la timp;
  • Bilantul este realizat corect;
  • Antreprenorul are toate materialele necesare pentru a preveni anumite situatii de criza ce pot sa apara.

Serviciile de contabilitate determina si modul in care veniturile si castigurile pot fi marite, sau modul in care pot fi diminuate cheltuielile. Daca un cont personal poate fi tinut sub control cu usurinta de care o persoana neavizata, contul dublu specific unei firme este dificil de gestionat si complex. Sistemul contabil este folosit pentru inregistrarea si analizarea banilor sau a finantelor care trebuie sa fie tranzactionate.

Toate informatiile si datele oferite de contabilitate sunt utilizate de mai multe persoane. Investitorii, reprezentantii unitatilor fiscale si guvernamentale, creditorii, sunt persoane interesate de aceste informatii. Este obligatoriu pentru fiecare companie si persoana juridica sa prezinte in fiecare an informatii cu privire la anul trecut. Acest raport este folosit pentru a dovedi evidenta fiscala si calculeaza toate indatoririle unei firme. Tot pe baza acestor informatii, o banca poate sau nu sa ofere un credit companiei.

Pentru locuitorii capitalei, care cauta servicii de contabilitate Bucuresti, Keez.ro este una dintre cele mai bune optiuni. Compania se bazeaza pe o echipa formata din persoane cu experienta vasta in domeniul contabilitatii, care s-au confruntat de-a lungul carierei cu toate posibilele probleme si situatii in care se poate regasi o firma.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending