Connect with us

BUSINESS

STUDIU: Top 15 Superbrands condus pentru a doua oară în istoria Superbrands de un brand românesc

Published

on

 

BDR Associates anunță primele rezultate ale studiului Superbrands derulat în parteneriat cu IPSOS în februarie–martie 2017.  Fan Courier se plasează pe primul loc în Top 15 Superbrands ediţia 2017, cu un salt important faţă de ediţia anterioară a programului.

 

Este pentru a doua oară în istoria de peste 10 ani a Superbrands în Romania, când în fruntea clasamentului se situează un brand românesc, această performanţă a mai fost atinsă doar de Borsec, în ediţia Superbrands 2011/2012. Top 15 branduri desemnate Superbrands în România pentru anul 2017 include: Fan Courier; Visa; Kober; Decathlon; Lego; Pampers; Humanitas; eMAG; Dedeman; Orbit; Mercedes-Benz; Borsec; olx.ro; Catena; Samsung.

 

Comerţul online este noua dominantă  în  dezvoltarea afacerilor, alături de strategiile orientate prioritar către consumatori

 

Comerţul online, aflat pe un trend ascendent şi foarte alert în ultimii ani, a propulsat şi consolidat în Top 15 Superbrands o serie de branduri tinere precum Fan Courier, eMAG, olx.ro, alături de branduri de servicii financiare online consacrate, precum Visa (poziţia 2 în Top 15 Superbrands 2017).

În contextul digitalizării ca direcție globală în afaceri, brandurile care au ştiut cum să empatizeze cu priorităţile consumatorului, să-i întâlnească așteptările, la momentul şi cu mesajul potrivit, au avut de câştigat în fidelizarea clienţilor. Exemple relevante  pot fi Catena, Samsung sau Orbit, care au derulat campanii de marketing şi comunicare bine ţintite şi adaptate specificului segmentelor de consumatori, dar şi Decathlon sau Dedeman, cu o prezenţă foarte activă pe diferite segmente media online şi offline, Dedeman aflându-se pentru a doua oară în Top 15 Superbrands, consecutiv, în ultimii 3 ani.

Cu o dinamică alertă atât în online cât şi în offline, brandurile din sectorul construcţiilor au urcat în Top 15 Superbrands 2015 pe poziţii superioare (Koeber – poziţia 3, Dedeman – poziţia 9).

 

 

Tradiţia, susţinută în paralel de inovaţie, contează în continuare pentru români în alegerea brandurilor

 

Branduri cu istorie, precum Borsec, Pampers, Mercedes-Benz, își păstrează o prezenţă onorantă în Top 15 Superbrands, pentru ca sunt branduri care şi-au reconfirmat promisiunile faţă de consumatori şi au reuşit să ţină pasul cu nevoile consumatorilor şi cu noile obiceiuri de consum manifestate în piață precum interesul consumatorului român de a-şi îmbunătăţi viaţa de zi cu zi, dorinţa de a investi mai mult în produse de calitate pentru casă, sănătate, calitatea hranei sau îngrijire personală.

 

Inovaţia este unul din atributele principale, pe care consumatorii le asociază cu statutul de Superbrand în România. Tocmai de aceea, printre categoriile economice care au generat cele mai multe branduri cu statut de Superbrands, în acest an se numără echipamentele electrice şi electrocasnice, maşini, tehnologie, dar şi produse din sectoare FMCG, precum îngrijire personală şi îngrijirea casei.

De asemenea, calitatea produsului şi beneficiile de care se bucură consumatorul prin alegerea unui produs joacă un rol la fel de important ca şi pretul. Acest trend începe deja să se consolideze ca un atribut al pieţei, pe măsură ce condiţiile economice se ameliorează (o rată a şomajului în descreştere) iar educaţia consumatorului cere calitate. Un exemplu relevant îl constituie Mercedes Benz care îşi păstrează prezenţa în Top 15 Superbrands în aproape fiecare ediţie Superbrands desfășurată în România.

 

Tradiţie şi inovaţie, concept local cu performanţe de talie internaţională

 

Cultura autohtonă de branding îşi găseşte tot mai des loc în inimile consumatorilor: regăsim de două ori mai multe brand-uri românești eligibile în Top 15, 2016-2017 , în comparaţie cu ediţia 2015/2016. Încrederea în brand-urile româneşti uneşte generaţii şi categorii sociale, conturând un nou Top 15 diversficat, care include prezenţe deja consacrate precum Borsec, eMag,  Dedeman, precum  şi noi apariţii remarcabile: Fan Courier, Kober, Humanitas.

 

Sectorul construcţiilor pare să fi valorificat ce este mai bun din ambele lumi: o dinamică alertă atât în online, cât şi în offline, ce a crescut numărul de branduri eligibile Superbrands 2017 şi a adus doi jucători în Top 15 :#3 – Kober şi #9 – Dedeman.

 

La prima ediție a programului Superbrands România, implementat de noi in 2005-2006 ne uitam cu admirație la Finlanda a cărei carte Superbrand era alcătuita în totalitate din branduri de sorginte finlandeza, devenite globale. Ne întrebam atunci, în plin pionierat al programului nostru, dacă vom asista vreodată la o asemenea performanță notabilă și în România. Trăim acum acest fenomen efervescent al brandurilor românești care urcă scara reputației impecabile, prin excelența în branding, dublată de calitate și inovație. Știm că sunt branduri născute în România precum Borsec, Dacia sau Ursus a căror notorietate a depășit demult granițele țării, internaționalizându-se și crescând capitalul de imagine a României. Brandurile românești strălucesc astăzi alături de branduri internaționale consacrate, contribuind în mod egal la creșterea calității vieții și trebuie să le aducem recunoaștere,” a spus Cătălina Rousseau, Country manager Superbrands România.

 

Profilul noului consumator: generaţia în căutarea fericirii

Preţul încetează să mai fie un factor decisiv în relaţia dintre consumator şi brand , determinantă devinind  pasiunea pentru inovaţie, preocuparea pentru viitor şi implicarea în comunitate. Acelaşi trend este transpus şi în segmentele ce alcătuiesc Top 15, unde zona de lifestyle, cultura şi divertismentul  câştigă teren, prin prezenţe precum Humanitas, Lego şi Decathlon. Aceste aspecte demonstrează, încă o dată, tranziţia priorităţilor, de la cucerirea scării sociale şi consumerism, la well-being, respectul pentru comunitate, responsabilitate şi sustenabilitate, elemente definitorii pentru profilul noului consumator.

 

 

Despre studiu: Lista brandurilor eligibile pentru statutul de Superbrand a fost obținută în baza metodologiei internaționale Superbrands care cuprinde două etape importante. În prima etapă, Consiliul Superbrands, alcătuit din 30 de specialiști în management, marketing, comunicare și branding, a asigurat selecția calitativă a listei de branduri, evaluând 1,223 de branduri din 52 de categorii. Criteriile luate în considerare în procesul de selecție au fost reputație, încredere, calitate și diferențiere pe piață. În urma acestei selecții, 653 de branduri calificate au fost incluse în cercetarea de piață, realizată de către Superbrands România cu sprijinul Ipsos, pe un eșantion reprezentativ de 1.501 de consumatori români, la nivel urban.Rezultatele finale ale cercetării reflectă opțiunile consumatorilor români pentru cele 370 de branduri eligibile pentru statutul de Superbrand pe piața din România. Lista completă a brandurilor cu statut de Superbrand în România pentru programul curent va fi publicată în cartea Superbrands pentru România, ediția 2017.

 

REZULTATE PREMIILE RADAR DE MEDIA 2017 – Etapa preliminară

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

BUSINESS

Olympus lansează primul iaurt bio cu specific grecesc de pe piața românească

Published

on

 

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, lansează primul iaurt bio cu specific grecesc de pe piața românească.

Parte a grupului Hellenic Dairies, Olympus România a căutat în permanență să ofere clienților săi cele mai inovatoare produse, la cele mai înalte standarde de calitate. Astfel, în 2011, compania a lansat în premieră primele iaurturi cu specific grecesc produse local, iar în 2013 a pus pe piață primele iaurturi bio fabricate în România.

„Olympus România a fost și rămâne un deschizător de drumuri pe piața lactatelor. În acest context, am remarcat creșterea interesului pentru categoria bio în rândul consumatorilor care își doresc o dietă echilibrată, cu produse de cea mai înaltă calitate, obținute din ingrediente provenite de la fermieri locali. Acest lucru ne-a determinat să luăm în calcul potențialul lansării iaurtului bio cu specific grecesc, care avem certitudinea că va fi bine primit de către români”, a declarat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.

Noul iaurt este disponibil în două variante, Olympus bio cu specific grecesc 2% și Olympus bio cu specific grecesc 10%, ambele disponibile în ambalaje de 150 g. Acesta completează atât categoria produselor bio, cât și pe cea a iaurtului cu specific grecesc din portofoliul propriu.

Iaurtul Olympus bio cu specific grecesc este certificat de către asociația Bio Austria și recomandat de către Bio România. Materia primă utilizată provine de la ferme eco-certificate din România, la fel ca în cazul tuturor lactatelor ecologice produse la fabrica de la Hălchiu.

Gama de iaurturi bio cu specific grecesc este distribuită, din luna iulie, în rețelele de supermarketuri și hipermarketuri, urmând să fie introdusă treptat și în magazinele din comerțul tradițional.

Gama de lactate bio Olympus, care cuprinde iaurt 3,5%, iaurt de băut 1,5%, kefir, sana, lapte de consum 1,7% și 3,7%, unt bio de vacă și de capră acoperă aproape toate gusturile și preferințele consumatorilor. Totodată, compania a dezvoltat și gama de lactate 1Bio3, care conține iaurt și lapte îmbogățite cu vitamine și minerale importante pentru o dezvoltare echilibrată a celor mici.

 

***

 

Despre Hellenic Dairies

Grupul Hellenic Dairies, cel mai mare procesator de lactate din sud-estul Europei, a împlinit zece ani de prezență la raft pe piața românească, perioadă în care a investit peste 130 de milioane de euro pe plan local. Fabrica de lactate Olympus de la Hălchiu, județul Brașov, a fost inaugurată în 2011, iar producția sa este destinată atât pieței locale, cât și exporturilor.

Cu sediul în orașul Trikala din Grecia, Hellenic Dairies este o afacere de familie aflată la a treia generaţie de producători de lactate, cu operațiuni în 43 de ţări din toată lumea. În prezent, Olympus deține cinci fabrici în trei țări (Grecia, România și Bulgaria), care produc o gamă completă de lactate, brânzeturi și sucuri naturale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Cum te ajuta o tabla magnetica sa faci o prezentare de succes

Published

on

 

Pentru o prezentare profesionala, de succes ai nevoie de unelte pe masura, asa ca fie ca ai de sustinut o conferinta, fie ca prezinti colegilor de birou o noua strategie, o tabla magnetica este tot ce ai nevoie. Nu conteaza doar ce stii, felul in care transmiti informatia este la fel de important. Cum nicio munca in echipa nu se poate face fara sedinte de lucru si prezentari, o tabla magnetica de la Viamond te ajuta sa mentii gradul de implicare si interactivitate dorit din partea publicului.

Fiind confectionata din mai multe straturi de materiale feromagnetice vopsite cu substante speciale si intercalate cu straturi de carton, poti sa scrii usor, fara sa te murdaresti cu creta sau sa te uzi cu buretele. De asemenea, poti sa stergi tabla fara sa lasi urme si, mai mult decat atat, poti sa lipesti pe ea magneti sau post-it-uri care sa te ajute in prezentare sau care sa inveseleasca biroul.

Principalul avantaj al acestor produse de comunicare este faptul ca praful de creta nu se mai imprastie de pe suprafata lor cum se imprastia de pe tablele vechi. Exista mai multe tipuri de table, in functie de materialele din care sunt confectionate, de materiale de scris, dar si de scopurile pentru care au fost concepute.

In acest articol, iti prezentam 3 tipuri de astfel de table pe care le poti gasi la Viamond.ro

Tabla magnetica alba, 60×90 cm, Premium (7 ani garantie)

Aceasta tabla magnetica cu suprafata alba este rezistenta la zgarieturi, cu rama din aluminiu. Este ideala in prezentari, conferinte, sisteme de invatamant sau training-uri.

  • se livreaza cu accesoriile necesare montarii pe perete si tavita pentru markere;
  • pentru scriere se folosesc markere lavabile si pentru stergere burete uscate;
  • suprafata de scris a tablei este acoperita cu o folie de protectie ce trebuie eliminata inainte de utilizare;
  • pe suprafata acesteia se pot folosi diversi magneti colorati;
  • are dimensiunea de 60×90 cm;

Tabla magnetica de culoare alba, 45×60 cm, profil aluminiu SL, SMIT

  • ideala pentru sistemul de invatamant;
  • suprafata magnetica tratata special prezinta rezistenta la actiunea acizilor si zgarieturilor;
  • rama aluminiu profil Softline;
  • se livreaza cu accesorii pentru montare pe perete si tavita;
  • pentru scriere se folosesc markere lavabile si pentru stergere burete uscat.

 

Tabla magnetica de culoare alba, smart pe stand mobil 90 x 120 cm, (calitate Premium), 3 ani garantie

Aceasta tabla are doua suprafete magnetice albe pentru scriere, rezistenta la zgarieturi cu rama din aluminiu .

  • se livreaza cu tavita pentru markere;
  • utilizare multipla atat cu magneti, cat si cu markere;
  • scrierea se face cu markere lavalbile iar stergerea cu burete;
  • se pot folosi magneti colorati;
  • stativ din aluminiu mobil, prevazut cu 4 roti ce permite rotirea tablei pentru o vizualizarea foarte buna din toate unghiurile;
  • reprezinta un mod eficient de prezentare si comunicare atat pentru Sali de conferinta, prezentari, trening-uri, cat si institutii de invatamant.

Ai de facut o prezentare business sau lucrezi in mediul educational? Alege o tabla magnetica de la Viamond.ro si profita acum de cele mai bune oferte de pret pentru sisteme de comunicare si afisare!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BUSINESS

Tot ce trebuie sa stii despre scutere

Published

on

 

Traficul infernal din orase si ambuteiajele care se formeaza tot mai des pe toate drumurile, au ca si consecinta cresterea folosirii unor metode alternative de transport, pentru a economisi atat timp cat si bani. Astfel, scuterele au devenit un mijloc de transport foarte des utilizat.

Capacitatea de manevrar, de deplasare prin aglomeratie si consumul redus de combustibil, le-au facut sa isi castige popularitatea si aprecierea. Pe langa aceste facilitati, scuterele au o serie de  alte efecte benefice atat asupra scuteristului cat si asupra mediului, reprezentate de faptul ca, persoana care foloseste pentru transport scuterul, este mai relaxata si ajunge la destinatie intr-un timp mult mai rapid iar mediul inconjurator este mai putin poluat si afectat.

Fie ca detii deja un scuter si planuiesti o alta achizitie sau este pentru prima oara cand intentionezi sa intri in posesia unuia, care sa te ajute sa economisesti zilnic timp, ai la dispozitie o gama larga de scutere Vespa si scutere Yadea, care va ofera modele pentru toate preferintele.

Ce trebuie sa iei in calcul inainte de a-ti cumpara cu scuter?

Vehiculele motorizate pe 2 roti sunt clasificate in 3 categorii: mopede, scutere si motociclete. Diferentierea dintre acestea se poate face in functie de capacitatea cilindrica.

Mopedele  sunt vehicule cu 2, 3 sau 4 roti, care prin constructia lor, nu depasesc 45 km/h.

Scuterele reprezinta vehicule motorizate care au capacitatea cilindrica mai mare decat mopedele – peste 50 cm cubi.

Pentru a putea conduce un scuter pe drumurile publice, este necesar sa se obtina permis de conducere categoria A1, in cazul in care posesorii au intre 16 – 18 ani iar in cazul in care sunt majori – este necesara cateogoria A.

Daca ai decis sa iti cumperi un scuter, trebuie sa tii cont de faptul ca acesta trebuie inmatriculat. Inmatricularea se va face la Politia Rutiera, de unde vei primi numere la fel ca si pentru automobile.

Persoanele depistate in trafic  conducand un scuter fara permis sau fara ca acesta sa fie inmatriculat, risca sa se aleaga cu dosar penal.

Posesorii de scutere au unele interdictii pe care trebuie sa le respecte pentru a nu fi sanctionati. Printre aceste interdictii, se enumera urmatoarele:

  • Sa circule sub influenteaza alcoolului, a medicamentelor care pot afecta capacitatea de condus sau sub influenta substantelor stupefiante;
  • Sa circule cu scuterele pe trotuare;
  • Sa circule pe drumurile care sunt semnalizate cu indicatorul de „Acces interzis”;
  • Sa invete sa conduca pe drumurile aglomerate, intens circulate;
  • Sa conduca scuterele fara sa isi tina ambele picioare pe pedale si cel putin o mana pe ghidon;
  • Sa conduca scuterul fara mentinerea ambelor roti in contact cu solul;
  • Sa circule in paralel impreuna cu alti conducatori de scutere;
  • Sa fie remorcat de un alt vehicul;
  • Sa circule cu defectiuni tehnice la sistemul de franare.
  • Sa monteze led-uri sau becuri in plus, in afara celor din fabricatie (farurile, semnalizarile, stopul).

Pe langa aceste interdictii, scuteristii au o serie de obligatii de care trebuie sa tina cont in timpul deplasarilor. Astfel, acestia sunt obligati:

  • Sa poarte casca de protectie;
  • Sa nu circule fara echipament reflectorizant de cand se lasa seara pana dimineata sau cand este redusa vizibilitatea;
  • Sa circule in permanenta cu luminile aprinse;
  • Sa circule cu foarte mare atentie mai ales atunci cand partea carosabila este acoperida cu gheata, polei sau zapada;
  • Sa prezinte, in cazul in care sunt opriti de catre politisti, actul de identitate, certificatul care atesta absolvirea cursurilor de legislatie rutiera si certificatul de intregistare al scuterului.

Cum iti alegi scuterul potrivit?

Achizitia unui scuter poate avea multe efecte benefice asupra ta. Poti economisi atat timp cat si bani.

Consumul mic, confortul, usurinta de manevrabilitate si de strecurare prin traficul aglomerat, pretul mic de achizitie, intretinerea ieftina, sunt doar cateva dintre motivele care fac din scutere o alternativa ideala.

Insa, pe langa aceste plusuri semnificative, scuterele prezinta si unele minusuri pe care trebuie sa le iei in calcul, pentru a te asigura ca faci o alegere corecta, care sa te multumeasca pe deplin. Astfel, trebuie sa tii cont de faptul ca acestea au o capacitate mica de transport, nu detin spatii de depozitare, ai o protectie mica la vant iar sansele de accident sunt mai mari din cauza ca este observat mai greu in trafic.

Este foarte important sa te gandesti la ce anume doresti de la un scuter. Unde il vei folosi mai frecvent – prin oras pentru evitarea traficului sau pentru plimbari de relaxare, viteza cu care vrei sa circuli, daca vrei sa transporti ceva cu el, etc.

In alegerea scuterului potrivit pentru tine, nu este cazul sa te precipiti. Asigura-te ca nu te lasi influentat de impulsul de moment si analizezi bine toate aspectele.  Nu te indrepta care solutiile mai avantajoase si ieftine pentru a evita sa ai parte de neplaceri dupa un timp.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: