Connect with us

ALL MEDIA

Studiu: Utilizatorii de smartphone-uri descarcă 22 de aplicaţii şi folosesc zilnic 4

Published

on

 

GfK România a realizat în luna aprilie 2012 un studiu despre atitudinea faţă de tehnologie şi comportamentul de utilizare ale deţinătorilor români de smartphone-uri.

Concuziile arată că 70% dintre utilizatori consideră tehnologia modernă foarte interesantă şi încearcă să o folosească cât mai mult posibil. Peste jumătate dintre ei cred că aspectul şi stilul unui produs electronic sunt importante in decizia de cumpărare, dar această decizie este luată pe criterii de utilitate – cumpără produse care să îi ajute să facă ce au nevoie şi nu pentru distracţie.
Aproape jumătate dintre ei sunt animaţi de nevoia de a stăpâni tehnologia modernă şi de a fi la curent cu noutăţile, în vreme ce 44% cumpără produse care pot fi upgradate sau actualizate.
Ce ştiu să facă cu un smartphone?
Cea mai mare parte a deţinătorilor de smartphone-uri (79%) obişnuiesc să-şi verifice mailul, fie că este vorba de cel personal sau cel de serviciu.
În jur de două treimi folosesc smartphone-ul pentru a vizita diferite comunităţi online şi reţele sociale sau ca pe o agendă pentru programări. Un procent semnificativ (47%) declară că obişnuieşte să facă fotografii şi să posteze informaţii în social media, dar există şi tendinţa de a căuta informaţii pe internet direct în magazin, atunci când se află la cumpărături, despre produsele pe care intenţionează să le achiziţioneze (41%). Celor mai tineri le place să găsească în orice moment un loc de distracţie în oraş (32% dintre utilizatori).
Top 5 cele mai folosite aplicaţii
Numărul mediu de aplicaţii descărcate este de 22, jumătate dintre aplicaţiile pe care le descarcă le şi păstrează şi aproape o treime sunt folosite zilnic (4 aplicaţii).

În mod obişnuit, deţinătorii de smartphone-uri din România utilizează:

1. Email/ Chat/ Instant Messenger (76%)
2. Muzica/ Radio (60%)
3. Retele sociale/ Bloguri (57%)
4. Jocuri/ Petrecerea timpului liber (54%)
5. Stiri/ Meteo (49%)
Metodologie studiu
Studiul GfK, desfăşurat în aprilie 2012, a urmărit evaluarea atitudinilor faţă de tehnologia modernă si a comportamentelor de utilizare ale deţinatorilor de smartphone. Metodologia şi obiectivele folosite sunt similare unui studiu realizat în Marea Britanie în 2010 de către GfK NOP.
Populaţia ţintă din România este reprezentată de utilizatorii adulţi de smartphone cu vârsta cuprinsă între 18 şi 55 de ani. Dimensiunea eşantionului a fost de 513 respondenţi, iar metodologia de colectare a datelor a fost cea a interviurilor online, în panelul de respondenţi AskGfK.
Despre GfK România
Prezentă pe piaţa locală din 1992, GfK România este, de peste 10 ani, institutul numărul 1 de cercetare de piaţă, cu o cifră de afaceri de aproape 9,5 milioane euro în 2010. Activităţile GfK România sunt structurate în patru segmente: Custom Research – cercetare Ad Hoc, Consumer Panel – cercetare continuă pentru bunuri de larg consum, Retail and Technology – cercetare continuă pentru bunuri electronice şi electrocasnice şi Media – cercetare calitativă şi cantitativă pe consumul de produse media.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

ALL MEDIA

Publicatia PRwave împlinește 14 ani

Published

on

 

PRwave, site de știri online din afaceri, marketing, financiar, media și lifestyle, împlinește 14 ani. Site-ul a fost primul din România dedicat imaginii, comunicării şi relaţiilor publice pentru afaceri şi continuă să ofere conţinut relevant oamenilor de afaceri, persoanelor care doresc să fie la curent cu cele mai noi ştiri, specialiştilor în relaţii publice şi marketing şi studenţilor de la facultăţile de marketing şi comunicare. Mai mult, prin intermediul blogului de călătorii Travel – Moments in Time, lansat în urmă cu 10 ani, vizitatorii au ocazia de a găsi articole care să îi inspire în alegerea următoarei destinaţii de vacanţă.

 

„PRwave este un proiect incredibil. A pornit din dorinţa de a le oferi studenţilor la comunicare şi relaţii publice un site de unde să se poată informa, unde să găsească articole de la specialişti în domeniu şi studii de caz despre campanii de succes. Nici nu ştiam atunci, în urmă cu 14 ani, ce evoluţie minunată va avea PRwave! Am ajuns să publicăm zilnic zeci de ştiri şi articole din domenii variate – economie, afaceri, marketing, media, stil de viaţă, auto, IT, velo, evenimente etc. Avem, de asemenea, prezentări de carte în rubrica Books Wave şi materiale şi case studii în exclusivitate în cadrul rubricii Exclusive.

PRwave înseamnă evoluţie constantă și adaptare permanentă pentru a rămâne în top şi a oferi conţinut de calitate vizitatorilor noştri. Mă bucur că am reuşit să ajungem la 14 ani de PRwave!” a declarat Violeta-Loredana Pascal, fondator PRwave.

 

Peste 86.500 de materiale au fost publicate în acest timp pe site – iar numărul creşte zilnic cu noi ştiri şi articole. Site-ul oferă şi o poveste poliţistă care poate fi downloadată gratuit aici: https://mailchi.mp/6798c54c152c/inocentul. Iar dacă vă întrebaţi cum arăta PRwave în urmă cu 14 ani, iată un preview.

Unul dintre proiectele de succes ale PRwave este blogul de călătorii în limba engleză Travel – Moments in Time. Lansat în urmă cu 10 ani şi început ca un loc în care să fie împărtăşite impresii de călătorie, blogul a ajuns la peste 1400 de articole cu sfaturi de călătorie, itinerarii, ghiduri şi recomandări pentru oraşe din întreaga lume.

„Istoria PRwave continuă. Vă aştept în fiecare zi pe site cu ştiri proaspete şi interesante şi pe blogul de călătorii cu articole care să vă inspire”, a mai adăugat Violeta-Loredana Pascal.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Radio

Aniversare: De la “Star Station” la “Dimineața Blană”, 26 de ani de ProFM

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

ProFM împlinește luni, 15 aprilie 2019, 26 ani de ani de muzică bună și jurnalism de primă mână. Smiley și Pavel Bartoș sunt printre artiștii care vor sărbători aniversarea din studio, pe aceeași frecvență cu ascultătorii ProFM. De-a lungul anilor, ProFM a lansat unele dintre cele mai cunoscute nume din jurnalismul românesc și a creat experiențe muzicale care au traversat generații.   

“Păstrează pasiunea, aceasta e secretul prin care ProFM a reușit să rămână în topul radiourilor și în inimile ascultătorilor pentru nu mai puțin de 26 de ani. Dincolo de cel mai experimentat radio comercial, ProFM este o stare de spirit care trece de microfoane și un nume care a crescut vedete, a surprins prin curaj și a dat muzicii românești un loc în care să se afirme. Le mulțumim celor care ne ascultă, fie că sunt din generația Star Station, fie care sunt din generația Dimineața Blană. Și noi ca și ei, suntem bolnavi de ProFM și promitem să nu ne treacă”, a declarat Marius Dobre, managerul ProFM.

Pentru fiecare an de emisie, echipa ProFM a pregătit 26 de cadouri care așteaptă să fie revendicate de fanii care vor petrece ziua de 15 aprilie pe frecvența 102.8. Happy Giveaway Day vine cu trotinete electrice, hoverboard-uri, ceasuri smart, boxe, căști și cu un maraton de muzică și voie bună care aduce la microfoanele din studio actori și vedete.

Pavel Bartoș & Smiley fac ziua bună să se cunoască de “Dimineață Blană” cu Țibulcă și Coțofană. După matinal, intră în “concurs” cu un show de stand up comedy on air Maria Popovici și Micu. CRBL și Oase vor petrece după – amiază la microfonul ProFM, iar la schimbul doi de râsete, sunt invitați actorii alături de care își petrec serile sute de mii de români – Natanticu și Neamțu.

Pro FM emite din 15 aprilie 1993 și, de patru ani, face parte din portofoliul grupului Digi | RCS & RDS. Andrei Gheorghe, Teo Trandafir și Andi Moisescu și-au început cariera la ProFM. Concertele ProFM on Top și Pro FM SuperGirl aduc în fiecare an ascultătorilor cei mai apreciați artiști români.   

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

ALL MEDIA

“Fructul oprit”. Ioan, surpriză emoționantă pentru Ana: “Te iubesc de când mă știu!”

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Mărturisiri emoționante, decizii fundamentale, suspans și răsturnări de situație, dar și o nouă apariție, în această seară, într-un nou episod Fructul oprit pe care Antena 1 îl va difuza de la ora 20.00. Episodul 30 din cel de-al doilea sezon al producției o aduce în fața telespectatorilor pe Gina Pistol.

Magda(Maia Morgenstern), Margareta(Ana Ciontea), Helene(Alina Chivulescu) si Mara(Maria Nicole) își unesc puterile pentru a-i ajuta pe Ioan (Vlad Gherman) și Ana(Cristina Ciobănașu) să se împace. Ele pun la cale o întâlnire surpriză în mall, iar momentul dintre cei doi îndrăgostiți se continuă apoi cu o cină romantică. “Îmi pare rău că am fugit, că te-am acuzat, că te-am lăsat singură. Nici până astăzi nu m-am iertat”, mărturisește Ioan . “Ana, mi-am dat seama că sunt norocos. Sunt norocos pentru că te-am cunoscut în viața asta. Ana, te iubesc de când mă știu!”, îi declară el acesteia. Cum va decurge întâlnirea dintre cei doi îndrăgostiți, în această seară, de la ora 20.00, în “Fructul oprit”.

Sentimente intense trăiește și Petru Caragea(Bogdan Iancu), care se află la primii fiori ai iubirii. “Băieți, m-am îndrăgostit!”, le spune el lui Alex(Petru Păun) și lui Mircea(Mihai Călin), telespectatorii urmând să afle ce plănuiește Petru, astăzi, la Antena 1.

După ce a fost la un pas de moarte, Adrian(Bogdan Albulescu) este mai hotărât ca niciodată să nu renunțe la Sonia(Michaela Prosan). “Acum, începe viața pentru mine. Până acum a fost doar un vis, un coșmar. Doar fiind atât de aproape de moarte, ajungi să prețuiești viața, dragostea, femeia pe care o iubești. Vin spre tine, Sonia! Știu că mă aștepți”, este gândul lui puternic. În plus, Sonia ia o hotărâre neașteptată, care va schimba radical lucrurile între ea și Alex. Decizia ei îi surprinde pe toți cei din casă. “Sonia a plecat cu Adrian și Victor, definitiv, la Pietroșița. (…) L-a ales pe Adrian!”, spune Roxana(Carmen Tănase). Cum va reacționa Alex când va afla decizia femeii iubite, ce a făcut-o pe Sonia să recurgă la acest gest, dar și cum va fi viața ei la Pietroșița, astăzi, în episodul 30 al sezonului 2.

În această seară, de la ora 20.00, telespectatorii o vor putea vedea în “Fructul oprit” pe Gina Pistol, care își interpretează propriul rol. Oltenii Sile și Lina Boască (Marian Râlea și Adriana Trandafir)  dau o petrecere pe cinste în momentul în care Gina își face apariția în Snagov. Pe de altă parte, Costică (Liviu Vârciu) va trebui să-i dea numeroase explicații partenerei sale de viață. Tanța (Doinița Oancea) o va cunoaște astfel pe femeia, care îl alintă Costi pe soțul ei și care a făcut-o să trăiască clipe de gelozie. “Așa mă bucur că te cunosc!”, îi mărturisește Gina Tanței.  Ce atitudine va adopta Tanța și cum va decurge întâlnirea lor, diseară, în “Fructul oprit”.

Sezonul 2 “Fructul oprit” se vede, în fiecare miercuri, de la ora 20.00, la Antena 1.  

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending