Dupã şase ediţii de preselecţii, în care cei mai buni dansatori din România s-au întrecut în numere de dans spectaculoase şi trei semifinale încãrcate de emoţie şi pasiune pentru dans, asearã „România Danseazã” şi-a desemnat câştigãtorul. Finala a adus în faţa juriului şi a telespectatorilor 12 numere senzaţionale de dans, iar publicul a decis: trupa Freakquency meritã trofeul şi marele premiu de 50.000 de euro. Media de audienţã înregistratã de cele zece ediţii ale primului sezon „România Danseazã” a depaşit media de audienţã înregistratã în acelaşi interval de principalul competitor, Pro Tv.
Marea finalã transmisã asearã de Antena 1 a fost preferata celor mai mulţi telespectatori din mediul urban, Antena 1 înregsitrând un rating mediu de 6.6% şi o cotã de piaţã de 15.9%. Aproape 700 000 de telespectatori au urmãrit asearã parcursul finaliştilor, minutul de aur, 22:09, fiind urmãrit de 1 662 000 de telespectatori din rândul targetului naţional.
All Urban |
||||
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
|
Romania Danseaza (20:30-00:42) |
Antena 1 |
6.6 |
15.9 |
692 |
Pro TV |
6.3 |
15.2 |
663 |
|
Kanal D |
3 |
7.1 |
310 |
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
22:09 |
8.7 |
16.6 |
1662 |
6.7 |
12.6 |
1267 |
Media de audienţã înregistratã de cele zece ediţii ale primului sezon „România Danseazã” a depaşit media de audienţã înregistratã în acelaşi interval de principalul competitor, Pro Tv. Astfel, de-a lungul întregului sezon „România Danseazã”, Antena 1 a înregistrat un rating mediu de 8.8% şi 17.3% cotã de piaţã, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, înregsitra 7.8% rating şi 15.3% cotã de piaţã.
All Urban |
|||||
Channels |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
||
Antena 1 |
8.8 |
17.3 |
924 |
||
Pro TV |
7.8 |
15.3 |
819 |
||
Kanal D |
4.6 |
9 |
478 |
||
La nivelul întregii zile, programele oferite de Antena 1 au fost ieri prima opţiune a celor mai mulţi telespectatori din mediul urban, postul din Bãneasa ocupând prima poziţie în clasament cu un rating mediu de 3.2% şi 13.4% cotã de piaţã.