Connect with us

Industria de Publicitate

Sunetul boabelor de cafea râșnite pe loc la automatele Doncafe valorează 10.000 de euro

Avatar

Published

on

McCann Erickson semnează cea mai nouă campanie promoțională Doncafe, „Ascultă sunetul câștigător Doncafe”, arătând încă o dată cum automatele Doncafe folosesc boabe măcinate chiar în momentul pregătirii cafelei.

Mecanismul  permite consumatorului să se concentreze pe experiența cafelei râșnite de automatul Doncafe. Cei care înscriu codul unic de pe pahar pe site-ul www.sunetuldoncafe.ro, pe www.facebook.com/doncafe, sau prin sms la numărul 1740 vor putea câștiga pe loc unul din cele 3 premii zilnice în valoare de 100 de euro. În plus, toți participanții intră în cursa pentru marele premiu de 10.000 de euro.

Campania, susținută de cei doi mari iubitori ai cafelei proaspăt râșnite, Daniel Buzdugan și Mihai Morar, va beneficia de promovare în mediul online și offline: website adaptat pentru toate device-urile, Facebook, Youtube, promovare la automatele Doncafe și Radio ZU.

Promoția a început de la 1 octombrie și durează până în 15 noiembrie.

Mai multe detalii despre concurs, precum și regulamentul integral al acestuia, puteți găsi pe www.sunetuldoncafe.ro și pe pagina de Facebook Doncafe.

Comentarii

Industria de Publicitate

2Performant și IAB România lansează în premieră „Codul de bune practici în influencer marketing”

Avatar

Published

on

În contextul unei piețe de influenceri deja mature în România, cu o vechime de peste 10 ani, cu campanii creative și evenimente dedicate, 2Performant își continuă misiunea de a contribui la industria digitală românească și lansează împreună cu IAB România primul Cod de bune practici în influencer marketing. O premieră pentru România, lansarea este realizată cu susținerea IAB Spania și în colaborare cu Consiliul Român pentru Publicitate, Avocatoo și Social Smarts.

 

„Codul de bune practici în influencer marketing” are obiectivul de a îmbunătăți credibilitatea, transparența și eficiența sectorului, ajutând industria publicitară să înțeleagă provocările și noutățile atunci când se planifică o campanie cu influenceri. Totodată, acesta are și o componentă de educare și autoreglementare a pieței, dar și de unificare a noțiunilor, prin identificarea diferitelor tipuri de influenceri, a platformelor sociale, a agențiilor și fluxului de lucru, a formatelor publicitare, prețurilor și legalității privind comunicarea cu ajutorul creatorilor de conținut.

„La nivel global, marketingul prin influenceri este un trend major, cu o industrie estimată să atingă anul acesta 10 miliarde de dolari, iar România s-a aliniat și ea repede acestor mișcări. Astfel că după o existență de mai bine de 10 ani, piața de la noi avea nevoie de un astfel de cod de bune practici. Transparența este unul dintre principiile de bază după care se ghidează 2Performant, astfel că ne-am alăturat imediat acestui demers, alături de IAB România, pentru că ne place să deschidem drumuri și vrem să contribuim la creșterea sănătoasă a acestei industrii în țara noastră. Avem nevoie de astfel de inițiative, noi credem puternic în Influencer Marketing și vrem să sprijinim domeniul pe termen lung. Codul de bune practici în Influencer Marketing va deveni un tool extrem de util pentru companiile care vor să fie active în mediul digital cu ajutorul celor care dețin comunități online și creează conținut”, spune Costin Cocioabă, Influencer Marketing Manager 2Performant.

 

Conținutul este bazat pe expertiza membrilor Grupului de Lucru pe Influencer Marketing din cadrul IAB România și a unor experți din industria de marketing digital și se axează pe o structură inspirată din documentul similar lansat de IAB Spania în 2019, precum și pe alte materiale emise de Comisia Europeană sau de alte asociații internaționale din domeniul marketingului digital.

 

„Codul de bune practici în Influencer Marketing reprezintă o acțiune de industrie, ca răspuns al nevoii de responsabilizare, profesionalizare și pentru o mai bună înțelegere a specificului acestui canal de comunicare online. Lansarea acestui Cod de bune practici pentru Influencer Marketing este un moment important pentru industria de comunicare din România, în special în acest an dominat de digital. Mulțumim tuturor celor implicați în realizarea acestui document și ne dorim ca, prin adoptarea și susținerea lui din partea tuturor actorilor implicați, tot mai multe branduri să apeleze la acest canal în mod asumat, transparent, corect și eficient”, adaugă Ioana Anescu, Director Executiv IAB România.

 

La rândul său, Alexandru Negrea, trainer și specialist social media în cadrul Social Smarts, adaugă: „De peste șase ani Social Smarts se implică activ și construiește proiecte educaționale în context de marketing și comunicare în social media. Mă bucur că am contribuit și la crearea acestui ghid, rolul lui fiind acela de a simplifica procesele din această nouă tactică numită influencer marketing. Le mulțumesc inițiatorilor și celorlalți parteneri pentru invitație și ajutor.”

 

Codul de bune practici poate fi accesat aici: https://www.iab-romania.ro/influencer-marketing

 

Conform estimărilor actuale, piața de Influencer Marketing va ajunge în 2020 la aproape 10 miliarde de dolari la nivel global. Fenomenul influencerilor a luat amploare și în România, aceștia fiind aproape nelipsiți din campaniile brand-urilor mari. 2Performant, lider al pieței de marketing afiliat din România ale cărei acțiuni urmează să intre la tranzacționare pe piața AeRo a BVB anul acesta, a lansat în 2018 Divizia de Influencers, o extindere firească a experienței deținute de companie în digital și a filosofiei sale de democratizare a marketingului. Acest marketplace facilitează colaborarea brand-urilor și agențiilor cu instagrammeri, bloggeri, vloggeri, proprietari de pagini de Facebook, site-uri sau orice alt tip de creatori de conținut.

 

Platforma reduce cu 99% actele necesare pentru colaborările din industrie, accelerează procesul de contractare și plată, ușurează administrarea bugetelor și facilitează raportările. După setarea și derularea campaniilor de promovare, 2Performant distribuie bugetul către fiecare influencer, cu reținerea și plata taxelor aferente fiecărei forme de colaborare cu persoane fizice sau juridice. Astfel, prin Influencer Marketing și Affiliate Marketing platforma 2Performant reușește să elimine barierele de timp, de comunicare și know-how pentru companii, care pot avea acces instant la mii de specialiști în online, pregătiți să le promoveze business-ul.

 

Rezultatele înregistrate în platformă de la lansarea diviziei validează necesitatea platformelor de influencer marketing pentru a susţine dezvoltarea trendului la nivel local, piața fiind în creștere. Peste 650 de creatori de conținut sunt în prezent înscriși în platforma 2Performant, de la influenceri cu câteva mii de urmăritori, până la vedete cu audiențe de milioane. O treime dintre aplicările la campanii cu branduri se fac în primele 2 ore de la lansarea acesteia în platformă, iar în ultimele 6 luni peste 100 de creatori de conținut și-au arătat intenția de colaborare în fiecare campanie derulată prin intermediul 2Performant. Platforma este pentru mulți dintre creatorii de conținut marketplace-ul pe care 2Performant l-a imaginat și care a reuşit să spargă barierele de timp şi birocraţie care întârziau startul a noi colaborări relevante între influenceri şi branduri.

 

Astăzi la ora 11:30 a avut loc un Live dedicat lansării Codului de bune practici în influencer marketing, Live transmis pe pagina de Facebook 2Performant, IAB, profit.ro și Revista Biz și la care au participat Ioana Anescu (IAB România), Ana-Maria Udriște (Avocatoo), Alexandru Negrea (Social Smarts).

 

 

 

Comentarii

Continue Reading

Industria de Publicitate

Cheil | Centrade este singura agenție din România finalistă la Ad Stars 2020

Avatar

Published

on

            Cheil | Centrade, hub-ul regional pentru rețeaua sud-coreeană Cheil, este singura agenție din România cu două lucrări finaliste la ediția din acest an a Ad Stars, unul dintre cele mai importante festivaluri internaționale de publicitate care creditează creativitatea și tehnologia de ultimă generație.

 

Localizat în Busan, Coreea de Sud, AD STARS a înregistrat în cadrul acestei ediții „speciale de pandemie”, peste 20.000 de înscrieri din 60 de țări. Doar 1.651 dintre ele au fost selectate pe lista scurtă de un juriu prestigios reunind profesioniști din întreaga lume.

 

Printre jurații Ad Stars din acest an se numără Valeria Madon, Chief Creative Officer VMLY&R Asia, Joachim Kortlepel, Executive Creative Director & Partner Jung von Matt, Germania, Levi Slavin, Chief Creative Office Colenso BBDO Noua Zeelandă, Sarah-Leigh Izzard, Regional ECD Ogilvy Hong Kong și Gabriela Lungu, Global Creative Director, Geometry UK.

 

Toate înscrierile selecționate aspiră acum la cele două trofee Grand Prix of the Year ce vor primi un premiu în valoare de 10.000 dolari, câștigătorii urmând a fi anunțați online pe 7 septembrie. Rețeaua Cheil a câștigat unul dintre aceste trofee în 2013.

 

Campaniile Cheil | Centrade sunt finaliste în categoria Public Service Advertising / Healthcare (categorie care a atras în acest an cel mai mare număr de înscrieri) – campania „See Beyond the ICU” pentru Hospice Casa Speranței și respectiv, în categoria Social & Influencer – campania „Wallpaper Inventors” pentru Samsung Galaxy S10.

 

„Ne bucură că munca echipei pentru Samsung este recunoscută, mai ales că în categoria Social & Influencer sunt doar 62 de lucrări finaliste din întreaga lume. Lucrăm pentru clientul nr. 1 în Biz Top Social Media Brands și acest lucru ne inspiră atitudinea #dowhatyoucant cu fiecare proiect la care lucrăm” remarcă Roxana Niță, Group Creative Director, Cheil|Centrade despre succesul campaniei Samsung al cărei studiu de caz poate fi vizionat aici:

„Misiunea noastră la Cheil este să folosim datele și creativitatea alături de partenerii noștri pentru a crea campanii care atrag atenția și generează conversație, inspirând oamenii să se implice. Recunoașterea industriei globale pentru aceste două campanii, dar și pentru alte proiecte similare din portofoliul nostru, ne onorează, dovedind încă odată că publicitatea trebuie să aibă un rol social” adaugă Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil|Centrade.

 

Studiu de caz al proiectului Hospice Casa Speranței poate fi vizionat aici:

 

Despre Cheil | Centrade

Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România şi servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei (10 pieţe), coordonând strategie de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil|Centrade mai fac parte ENGIE România, First Bank, NN Asigurări și Pensii, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, KTI, Point Pickup, Asociația ANAIS, Hospice Casa Speranței și United Way.

 

Din 2018, Cheil Centrade București a lansat și divizia DIA, un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Cheil Centrade este singura agenție românească premiată la cea mai recentă ediție London International Awards și de asemenea, singura care a avut un membru în juriul celei mai recente ediții Euro Effie Awards. Centrade este parte a holdingului internațional Centrade USA – cu operațiuni în Bucureşti, Houston și Zagreb, alături de Chainsaw Europe, Kubis Interactive și Epidemic Worldwide.

 

Despre AD STARS

AD STARS 2020 Awards include următoarele categorii: Film, Print, Outdoor, Radio & Audio, Design, Interactive, Mobile, Data Insights, Social & Influencer, PR, Brand Experience & Activation, Direct, Media, Integrated, Innovation, Diverse Insights, Place Brand și Creative eCommerce.

 

Comentarii

Continue Reading

Industria de Publicitate

Roxana Niţă, singurul creativ din Europa de Est care participă la programul Cannes Lions See It Be It, 2020 – 2021

Avatar

Published

on

            Roxana Niţă (Group Creative Director la Cheil Centrade România) este una dintre cele 15 femei selectate în programul Cannes Lions See It Be It (SIBI) din 2020-2021. Roxana a fost aleasă din peste 800 de candidate la nivel global. În plus, tânăra creativă este una dintre cele două participante ale Uniunii Europene din acest program. Inițiativa urmăreşte combaterea reprezentării inegale dintre femei și bărbați în industria publicității, fiind menită să ajute la promovarea viitoarelor talente creative feminine.

 

SIBI este un program dedicat femeilor din întreaga lume, selectând candidate care au potențial să devină lideri creativi în companiile lor. Iniţial, programul a fost dedicat femeilor din cadrul agențiilor de creație, dar în ultimii ani s-a extins și la rolurile de creaţie din alte domenii. Participantele urmează să devină la rândul lor, mentori pentru alte femei, construind în timp o rețea globală de suport educaţional la nivelul întregii industrii, cu impact asupra carierei femeilor. (https://www.canneslions.com/learn/seeitbeit)

Roxana a primit recunoaștere pentru numeroasele campanii premiate din cariera sa, dar mai ales pentru cele din sfera cauzelor sociale. Campania „Unquiet Voices” pentru Asociaţia ANAIS, este una dintre ele. Un proiect multiplu premiat şi selectat la Festivalul de Film de la Cannes, care expune ororile violenței domestice prin implicarea mai multor victime care îşi spun poveștile. Vocile lor sunt suprapuse peste imagini cu scene de abuz preluate din filme mute vechi de zeci de ani.

Aflat la a 7-a ediție, See It Be It este un program de învățare ce include sesiuni exclusive de mentorat, întâlniri cu cele mai influente persoane din business, într-o comunitate internațională de femei care aspiră la poziții de lider în domeniul creației. Experiența VIP include acces gratuit la festival, cazare și transport, o serie de oportunități post-eveniment, precum și șansa de consolidare a profilului profesional și sprijin pentru a deveni ambasador See It Be It.

http://www.roxananita.com/

 

            „Este incredibil să fiu inclusă în inițiativa See It Be It, mai ales când mă uit la profilele celor cu care voi împărtăși această experiență în următorii doi ani”, spune Roxana. „Este o oportunitate fantastică și o onoare pentru mine să fiu îndrumată de unele dintre cele mai talentate femei din industrie. Îmi doresc să aplic cât mai repede tot ceea ce învăț la SIBI în activitatea de zi cu zi și să am șansa să îi pot îndruma și pe alții, la rândul meu”, a mai adăugat ea.

            Mihai Gongu, ECD în cadrul Cheil, precizează că „Roxana nu este doar unul dintre cei mai talentați creativi pe care îi oferă regiunea, ci și un mentor neobosit. Cred că viitorii oameni de creaţie din România pe care îi va susţine în calitate de absolventă SIBI, vor beneficia enorm de pe urma acestei experienţe unice”.

 

Roxana a absolvit Art Directors Club România și după ce a câștigat competiția locală Cannes Young Lions în 2012, a fost selectată în 2015 pentru a reprezenta România la programul ADC Europe Creative Express, absolvind și Eurobest Young Digital Academy. Şi-a continuat activitatea de creație publicitară în ultimii nouă ani și este câştigătoarea a zeci de premii locale și internaționale precum Cannes Lions, LIA Awards, Golden Drum sau One Show.

Comentarii

Continue Reading

Facebook

Trending