Connect with us

Proiecte

„Sunt bine cu mine”: O campanie emoționantă despre self-love, realizată de Maria Zvinca. S-au alăturat unele dintre cele mai populare creatoare de conținut din România

Avatar

Published

on

            Maria Zvinca, una dintre cele mai cunoscute vloggerițe ce face parte din hub-ul TRU a demarat în urmă cu puțin timp în online una dintre cele mai frumose și speciale campanii: #suntbinecumine. Alături de Alina Ceușan, Andreea Bălan, Bianca Giurcanu, Cristina Almășan, Diana Condurache, Denisa Sima, Irina Deaconescu, Iulia Boloca, Adriana Popescu, Aluziva, Michaela Darla, NADD HU, Nuță Kiki, Patricia Luiza Blaj, Ruxy Ghimp, Sânziana Negru, Skivo Mady, Ștefana Suciu și Viviana Sposub, Maria Zvinca a dus mesajul mai departe.

 

Campania #suntbinecumine se învârte în jurul unui subiect considerat tabu de unii și foarte important pentru alții, și anume self love. Fiecare defect te face diferit, iar campania este destinată celor care au nevoie de curajul de a se accepta așa cum sunt.

 

„#suntbinecumine se naște din presiunile pe care noi le simțim constant de când suntem fetițe și până ajungem să fim femei. Suntem constrânse de Social Media să arătăm într-un anumit fel, ni se dictează cum ar trebui să ne comportăm, care este rolul nostru și așa mai departe. Ne întâlnim atât de des cu femei cu atât de puțină încredere în ele și această neîncredere vine din faptul că noi nu știm să ne iubim, nu știm să ne acceptăm sau să ne iertăm. Noi suntem cei mai duri critici la adresa noastră. Este natural și este sănătos să îți dorești să fii mai mult decât ești, dar trebuie să învățăm să fim mai blânde cu noi până ajungem acolo unde ne dorim. #suntbinecumine este un manifest al iubirii de sine. Alături de atât de multe alte voci din online-ul românesc, sper că am reușit să deschidem o conversație pe acest subiect și să le reamintim fetelor că trebuie să fie în primul rând mai blânde cu ele, să se iubească, să se respecte și să se ierte”, povestește Maria Zvinca despre campania care a luat amploare în mediul online.

 

#suntbinecumine a adunat pe contul de Instagram al vloggeriței aproape 100 de mii de vizualizări. De asemenea, în această perioadă, Maria a oferit 10 selflove box-uri cu produse de self care, pentru cele care sunt îndeajuns de curajoase să posteze o poză cu ele în care se simt frumoase și să își facă un compliment, folosind #suntbinecumine.

Cu peste 247.000 de followers pe Instagram și 243.000 subscribers pe canalul său de YouTube, Maria Zvinca este o voce fresh a online-ului românesc. Maria a facut parte din distribuția reality show-ului „Viața Bate Vlogul”, ce s-a desfășurat la hub-ul TRU, dedicat creatorilor de conținut din diverse domenii. Anul trecut, Maria a fost nominalizată la categoria „Romanian Pop Culture Influencer of 2019”, alături de Adelina Pestrițu și Irina Deaconescu pentru marea gală E! People’s Choice Awards, ce a avut loc pe 10 noiembrie, la Los Angeles. Vloggerița s-a clasat pe locul al doilea prin voturile publicului, iar în această competiție au fost nominalizați unii dintre cei mai populari influencers ai momentului.

 

 

Comentarii

Proiecte

House of Talent vine în România și se extinde internațional. Șapte vloggeri TRU fac parte din noul proiect: House of Talent by TRU

Avatar

Published

on

            Totul a pornit de la un hanorac roșu, forța prieteniei, tenacitatea de a crede în dorințele cuiva. Astăzi, House of Talent devine internațional, iar împreună cu TRU, hub-ul dedicat creativilor din diverse domenii, lansează House of Talent by TRU. Adina Marina, Cezara Cristescu, Magdyz, Robe, Marius Ștefan, Cătălin Ionuț și Roberto sunt cei șapte influenceri din România, pregătiți să îmbrace celebrul hanorac roșu și alb și să se alăture celei mai sociale și frumoase familii din lume.

În ziua în care a creat House of Talent, tânărul antreprenor italian Matteo Altieri a avut în minte un proiect solid: primul grup de influencers care ar putea să se sprijine reciproc ca o familie, unul puternic, dar divers, în care diferențele dintre aceștia sunt adevărata valoare adăugată.

House of Talent este de asemenea un model aspirațional pentru Generația Z, un grup reprezentativ pentru adolescenții de pretutindeni și pentru cei care visează să-și atingă țelurile. Deși inițial a pornit ca un proiect destinat Peninsulei, grupul s-a dezvoltat, a publicat două cărți, numeroase piese și videoclipuri, iar peste 15 tineri talentați din arii precum actoria, canto, pictura sau fashion s-au alăturat. Astfel, House of Talent s-a extins și a devenit o companie media care produce conținut pentru tineri, în studiouri echipate de peste 1000 de metri pătrați.

Cei șapte vloggeri ce formează grupul HoT by TRU fac parte din portofoliul TRU [The Real You], hub ce adună creativi din diverse domenii care au ca mediu de lucru online-ul și adaugă la mixul creației factorul tehnic, într-un spațiu special amenajat. Cu studiouri video și audio special create, dar și cu un lounge înconjurat de natură, TRU poate fi oaza de inspirație a fiecărui creator de conținut.

 

Lansarea noului proiect în România vine după un moment dificil și solicitant la nivel mondial, însă promite să fie unul puternic și de anvergură, atât la nivel local, cât și internațional.

 

HoT pune la dispoziție know how-ul acumulat în cei patru ani de activitate care se îmbină armonios cu abilitățile și nivelul de răspândire al label-ului Cat Music în piața din România, toate acestea susținute puternic de un grup consolidat, creat sub umbrela hub-ului TRU.

Prin prisma pasiunii sale pentru limbile străine, dar și prin felul unic de a gestiona relațiile externe, Nicola Consales, în vârstă de doar 20 de ani, a făcut posibilă extinderea acestui proiect la nivel internațional.

Foto: Elena Cornila

            Cat Music este cel mai important label din România, cu peste 9.000 de piese publicate și deține cel mai puternic canal de YouTube din Europa Centrală, de Est și Rusia, cu peste 6 milioane de abonați și peste 6 miliarde de vizualizări. Cu zeci de artiști, casa de discuri a lansat de-a lungul timpului hituri internaționale precum „Claro Que Si” (Juan Magan x Mohombi x Yasiris x Hyenas), „Vita bella” (Havana), „The Violin Song” (Monoir & Osaka feat. Brianna), dar și piese-fenomen: „Dragostea din Tei” (O-Zone), „Stereo Love” (Edward Maya), „Mamma Mia”, „He’s Italiano” (Elena), „Zaleilah” (Mandinga) sau „Amor” (Kamelia).

 

Mai multe informații despre House of Talent by TRU vor fi disponibile în curând pe

https://www.instagram.com/houseoftalent.ro

 

Comentarii

Continue Reading

Proiecte

Hope and Homes for Children și Kaufland România au început construcția primei case de tip familial din municipiul Iași

Avatar

Published

on

            La finalul lunii iunie 2020, au început lucrările de construcție la prima casă de tip familial pe care Hope and Homes for Children o dezvoltă împreună cu Kaufland România în municipiul Iași. După finalizarea lucrărilor, în această casă vor locui 12 copii din Centrul de Plasament „Ion Holban” din Iași, aflat în proces de închidere.

 

Parteneriatul dintre Hope and Homes for Children și Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Iași pentru închiderea Centrului de Plasament „Ion Holban” a fost inițiat în anul 2014. În prezent, în acest centru locuiesc 65 de copii, fiecare copil fiind evaluat individual de specialiști pentru a găsi cele mai potrivite alternative de locuire și îngrijire, după închiderea centrului. Până la finalul anului 2021, 12 dintre copii se vor muta în prima casă de tip familial dezvoltată de Hope and Homes for Children și Kaufland România. Alți 12 copii se vor muta în cea de a doua casă de tip familial ce urmează să fie construită.

Hope and Homes for Children și Kaufland România colaborează încă din anul 2014, iar în prezent derulează un parteneriat strategic prin care compania susține programul de închidere a instituțiilor de tip vechi desfășurat de Fundație în județul Iași. Parteneriatul se desfășoară în perioada 2020-2022 și are o valoare de 440.000 euro, fonduri care acoperă construcția a două case de tip familial în care vor fi mutați copiii din centrul de plasament.

 

La evenimentul prin care s-a marcat începerea construcției primei case de tip familial din Municipiul Iași au participat Florin Ion, director general, DGASPC Iași, Anna – Katharina Scheidereiter, CSR Manager, Kaufland România şi Radu Tohătan, manager departament asistență socială, Hope and Homes for Children.

 

            „Începem construcția unei case noi pentru 12 copii care nu au cunoscut căldura de acasă. O casă este mai mult decât cei patru pereți și un acoperiș, o casă găzduiește speranțele, visurile, momentele bune, dar și momentele de încercare ale celor care o locuiesc. Toate elementele care transformă o casă în acasă. Noi, la Kaufland România, credem în misiunea Hope and Homes for Children de a oferi tuturor copiilor din orfelinate un acasă și sprijinim eforturile Fundației, având credința că implicarea face diferența.”, spune Anna Katharina Scheidereiter, CSR manager Kaufland România.

 

În casele de tip familial, locuiesc 10-12 copii care primesc îngrijire, educație, sprijin emoțional și consiliere pentru dezvoltarea deprinderilor de viață independentă și, acolo unde este posibil, pregătire în vederea integrării socio-profesionale. Mai presus de orice, copiii trăiesc într-un mediu cât mai apropiat de cel familial.

            „Din când în când, din păcate mult prea rar, apar oameni și companii care, prin implicarea lor civică, au rol catalizator, modifică destine, schimbă comunități. Așa cred că se întâmplă cu acest parteneriat dintre Hope and Homes for Children și Kaufland România. Deja de 6 ani clădim împreună nu doar case pentru copiii și tinerii vulnerabili, ci modele de responabilitate socială corporativă și individuală. Astfel de parteneriate devin, prin efectele lor, schimbări de paradigmă pentru beneficiarii lor și o şansă reală la o viață în care cuvinte ca familie sau iubire, capătă sens.”, transmite Ștefan Dărăbuș, director regional, Europa Centrală și de Sud, Hope and Homes for Children.

Iași este județul în care există, în prezent, cele mai multe instituții de tip vechi și cei mai mulți copii în sistemul de protecție din România. În 1997, la nivelul județului existau 35 de centre de plasament în care erau instituționalizați peste 5.000 de copii. În 2019, în județ mai existau 9 astfel de instituţii.

            „Parteneriatul cu Hope and Homes for Chidren România este unul de succes și durează de câțiva ani. Alături de ei am închis două centre mari din județ: Centrul Rezidențial „Veniamin Costache” și cel de la Târgu Frumos. După acest model de parteneriat public-privat, alături de Hope and Homes for Children, am construit 4 case de tip familial și acum o pornim pe cea cu numărul 5.”, declară Florin Ion, Director General, DGASPC Iași.

Hope and Homes for Children are ca obiectiv închiderea tuturor instituțiilor de tip vechi din România și eliminarea instituționalizării ca formă de protecție a copilului. Până la această dată, s-au investit peste 35 de milioane de euro în reforma sistemului de protecție a copilului, închizând instituții de tip vechi, reintegrând copiii în familia naturală sau extinsă, plasându-i în grija asistenților maternali profesioniști sau mutându-i în case de tip familial. Un alt program important este prevenirea separării copilului de familie prin care se oprește intrarea altor copii în sistemul de protecție și centre de plasament.

 

Comentarii

Continue Reading

Proiecte

Victor Miron și Adrian Balcău au pregătit pentru iubitorii de lectură semnul și suportul de carte bookmArk

Avatar

Published

on

            Cunoscut deja ca un promotor al lecturii, Victor Miron, inițiatorul proiectului Cărțile pe Față, vine cu o surpriză pentru iubitorii de lectură: semnul și suportul de carte bookmArk. După mai bine de șase luni de muncă de proiectare și testare, trecând prin nenumărate variante de design, funcționalitate, material folosit, totul pentru a ajunge la cea mai bună variantă posibilă, designerul Adrian Balcău și Asociația Culturală Cărțile pe Față au reușit să finalizeze unul dintre cele mai cool gadgeturi de carte: bookmArk.

 

Acesta are o dublă funcționalitate: suport de carte din alamă, care se desface în două semne de carte, iar pentru producerea lui, cei doi au inițiat o campanie de  crowdfunding: https://www.startarium.ro/crowdfunding/bookmArk.

 

Se spune că un semn de carte e o promisiune că te vei întoarce la cartea pe care o citești. Am creat bookmArk pentru iubitorii de lectură, pentru iubitorii de frumos, pentru cei pentru care o carte înseamnă mult și nu vor să își îndoaie colțurile paginilor pentru a însemna locul unde au ajuns cu cititul. BookmArk este un semn de carte nu doar durabil, ci unul care invită la reflecție și prin faptul că se transformă într-un suport de carte pentru a avea mâinile libere pentru notițe sau pur și simplu pentru a sta cât mai comod. Produsul este realizat din alamă, ceea ce înseamnă că va avea viață lungă. În plus, am integrat și protecție pentru suprafețele unde susține cartea, astfel încât paginile acestora să fie protejate”, explică Victor Miron, de la Asociația Culturală Cărțile pe Față.

  

La rândul său, Adrian Balcău (http://www.adrianbalcau.com/) spune că „după mai mult de șase luni de proiectare, testare și îmbunătățire sunt încântat să vă prezint bookmArk, un accesoriu cu dublă funcționalitate. Sprijinul celor care vor să-l comande încă din faza de preproducție este unul vital și va face posibilă producerea lui în serie. Așadar, cei care vor să susțină proiectul trebuie să știe că vor avea o contribuție importantă la lansarea sa pe piață”, detaliază designerul de produs și de interior foarte apreciat, ale cărui lucrări se axează pe wellbeing, estetică și crearea sentimentului de acasă. Artistul consideră că obiectele lui au un puternic caracter sculptural, așa cum este și bookmArk-ul proiectat.

   

Cel mai mare risc pentru o carte faină este să nu fie scrisă și ulterior, să nu fie citită. Cel mai mare risc pentru bookmArk este să nu fie produs, conceperea lui fiind deja realizată. De aceea, pentru a putea produce primul tiraj, avem foarte mare nevoie de susținere financiară”, spune Victor Miron, încrezător că iubitorii de lectură și nu numai, se vor alătura în număr cât mai mare campaniei de crowdfunding.

Susținerea financiară a celor care vor să contribuie la producerea bookmArk va ajuta și la continuarea misiunii de promovare a lecturii, atât în ceea ce privește proiectele Asociației Cărțile pe Față aflate în derulare, cât și pentru a demara altele noi, precum platforma de promovare a poeziei Poezia Prinde Viață sau Booktruck-ul.

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0