Connect with us

Life Style

Super Bingo Metropolis, premii de milioane şi distracţie marca Antena 1

Redactia Radar de Media

Published

on

Pentru a cincea oară, duminică, 25 octombrie, emisiunea Super Bingo Metropolis, de la Antena 1, a fost prezentă pe micile ecrane ale românilor şi a devenit lider de audienţă. Premiile sunt din ce în ce mai mari iar, pentru următoarea ediţie, Ţociu şi Palade vor ridica miza premiului de Super Bingo Metropolis la 900.000 de lei (9 miliarde).

Antena 1 a fost lider de audienţă în această duminică, 25 octombrie, pe durata întregului tronson de prime time. Românii au urmărit postul Antena 1 după ora 22:00, în timpul emisiunii Super Bingo Metropolis, dar şi între 20:00 şi 22:00, pe durata meciului de fotbal de Liga 1 dintre Steaua şi Rapid.

Într-o singură lună, premiul de Super Bingo Metropolis a crescut cu 100.000 de lei (un miliard de lei). Duminică a fost înregistrat şi cel mai mare număr de câştigători de până acum. 5837 de români au primit premii numai în această ediţie de Super Bingo a emisiunii de la Antena1.

Norocul a bătut la uşa multor români iar unuia dintre câştigătorii din această duminică i-a stat scris în stele. Domnul Constantin Aurelian, din Bucureşti, a aflat de la Horoscop că va încasa un premiu, aşa că şi-a cumpărat imediat un bilet la Loto. Pe drum i-a ieşit în cale un agent Super Bingo Metropolis, de la care a cumpărat o serie de trei cartoane. La Loto nu a câştigat nimic, pentru că norocul stătea de fapt în cartoanele Super Bingo Metropolis, care i-au adus 100.000 de lei (un miliard de lei)!

Premiul cel mare, de 850.000 de lei (8,5 miliarde de lei) a ajuns la doamna Lenuţa Drimbareanu din Alba Iulia. Câştigătoarea are planuri generoase şi doreşte să folosească banii pentru a construi case pentru toată familia.

Ediţia din 25 octombrie în cifre:
– 5837 de câştigători
– Valoarea totală a premiilor :2.190.660 lei
– La concursul telefonic s-au acordat 815.500 lei ( 15 telefoane )
– Cel mai mare premiu acordat de Mr Bingo: Craiova -12 milioane

Comentarii

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale, vă rugăm să ne contactați pe email.

Life Style

Chef Florin Dumitrescu, la un pas să dea foc bucătăriei de acasă

Avatar

Published

on

Este unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați chefi de la noi și, după atâția ani de experiență și realizări în bucătărie, tot a a avut parte de o provocare neașteptată: chef Florin Dumitrescu a fost rugat de soția sa, Cristina, să pregătească varianta bio a rețetei Pomme Du Sima.

Însă nu oricum, ci fără zahăr alb, ingredientul de bază al caramelului sărat folosit din plin în această rețetă. Iar în încercarea de a testa mai multe variante de ingrediente cu care să obțină caramel bio, chef Florin a fost la un pas să dea foc bucătăriei de acasă.

Totul s-a întâmplat în episodul de debut al primului serial online în care cunoscutul bucătar și soția sa sunt protagoniști. „BIO cu tine”, noua campanie pentru promovarea unei alimentații responsabile lansate de Lidl, îi aduce pe Cristina și Florin împreună, pentru prima oară, în fața camerelor de filmat.

„Florin m-a cucerit la începutul relației noastre cu un desert pe care l-a numit Pomme du Sima, un desert cu mere, valuri de caramel sărat și frișcă. Iar acum i-am cerut să prepare varianta bio a desertului, să înlocuiască ingredientele și să nu folosească zahăr alb. Ce a urmat a fost de pomină, pentru că a testat mai multe ingrediente pentru a vedea care este cel mai potrivit pentru obținerea caramelului sărat și mai, mai că a dat foc bucătăriei noastre”, își amintește Cristina amuzată.

Ce are de spus chef-ul din familie? „Numai ea putea să-mi ceară asta! Mi-am zis, „dacă nu fac caramelul cu zahăr, cu ce să-l fac?”! Am luat la rând mai multe ingrediente și le-am testat, cu gândul că trebuie să obțin gustul acela deosebit și textura fină a caramelului sărat, mai ales că și fetele noastre aveau să guste din acest desert. A fost o nebunie, trebuie să vedeți asta!”

Concluzia la care a ajuns chef Dumitrescu și rezultatul provocării, aici:

https://surprize.lidl.ro/biocutine

 

Una dintre cele mai importante componente ale campaniei „BIO cu tine” este o serie de episoade online,  filmate chiar acasă la Florin și Cristina, ce va urmări, episod după episod, subiecte din viața lor de familie: de la grija cu care au început să aleagă ingredientele cu care gătesc pentru ei și fetițele lor, la importanța unei alimentații echilibrate, bazate pe produse ecologice. Atunci când iubești, fără să-ți dai seama, devii mai atent la o serie de lucruri care până atunci păreau nesemnificative. Aceasta este ideea de la care a pornit întreaga campanie Lidl.

Așadar, în noua campanie ai cărei vectori de imagine sunt Cristina și  Chef Florin Dumitrescu, produsele bio devin sinonime cu o declarație de iubire pentru cei dragi, iar incursiunea în casa familiei Dumitrescu, în bucătăria lor, în living sau la masă alături de fetițe este nu numai o ocazie de a-i vedea pe cei doi în ipostaze inedite și uneori amuzante, ci și de a afla rețete noi, realizate cu ingrediente de cea mai bună calitate.

 

Despre Lidl

Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 10.800 de magazine și peste 160 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse la cel mai bun raport calitate-preț. În spatele operațiunilor din magazine, din centrele logistice și din sediile centrale stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central de la Neckarsulm.

În prezent, Lidl are aproximativ 287.000 de angajați, dintre care peste 7.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 260 de magazine și 5 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.

 

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Diana Bianca lanseaza o noua emisiune pe wowbiz.ro: INTERVIU WOW

Avatar

Published

on

Dupa succesul pe care l-a avut cu emisiunea My Cliniq by Diana Bianca la postul Nova TV, incepand de astazi, 10.03.2020, Diana Bianca lanseaza un nou format de emisiune pe platforma online wowbiz.ro: Interviu WOW cu Diana Bianca. Aceasta se va difuza în fiecare marți de la ora 18.00

Emisiunea va fi saptamanala și va fi difuzată în prime time, fiind bazată pe cele mai interesante subiecte din showbiz și interviuri în exclusivitate cu vedetele din România, iar prima invitată va fi nimeni alta decât Daniela Gyorfi.

Diana Bianca este cunoscuta in lumea showbizului si a surprins de fiecare data prin bun gust, inteligenta si modestie, in ciuda aparentelor si opulentei sub care a fost prezentata de presa, datorita faptului ca la baza, Diana este un om de afaceri de success. Dupa aparitia la mai multe emisiuni tv, Diana Bianca si-a insusit titulatura de Barbie de Romania.

În noua emisiune pe care o prezint se spun povești sincere, se dezvăluie secrete, se revelează visuri, se recunosc fricile. Vă dau întâlnire în fiecare marți, la ora 18:00 pewww.wowbiz.ro, unde vom povesti, live, despre temele momentului, cu oamenii momentului. Pentru mine emisiunea ”Interviu WOW cu Diana Bianca” este în primul rând modalitatea prin care vreau sa aduc în față modelele demne de urmat ale generației noastre, nu pentru că acestea ar lipsi, ci pentru că de multe ori atenția noastră se duce spre glamour și senzațional, nu neapărat spre valori, proiecte constructive, inovație sau profunzime. Haideți să schimbăm asta împreună!” – a declarat în exclusivitate vedeta.

Întrebată cum a primit propunerea acestui nou proiect în viața sa, Diana Bianca ne-a dezvăluit: “Întotdeauna am fost atrasă de partea de TV și de ideea de a avea o voce în fața publicului. Mai mult, cred că am avut prilejul să cunosc oameni foarte interesanți, pe care vreau să îi aduc în fața publicului pentru a-și spune povestea. Cu multă bucurie am acceptat invitația celor de la Wow Biz de a face parte din echipa lor de oameni care au ceva de spus lumii! Formatul emisiunii este unul clasic, sub forma unui interviu, iar la final o rubrică ceva mai amuzantă sub forma celebrului joc: Adevăr sau provocare.”

Comentarii

Continue Reading

Life Style

Acum cu extensiile Zen poți avea un păr de invidiat

Avatar

Published

on

Este extrem de greu să obții un păr pe care să îl invidieze toată lumea, mai ales dacă volumul acetuia nu este moștenire de familie. Există foarte multe tratamente în acest sens, însă în afară de implant, nu știu ce ar putea ajuta! Sau poate că dețin secretul unui păr demn de invidiat? Când tratamentele nu sunt soluția, extensiile Zen sunt! Când nimic nu își mai face efectul și pur și simplu te-ai săturat de părul rar și lipsit de volum pe care îl ai, în acțiune intră extensiile Zen. Astfel, acum cu aceste extensii de par Zen poți avea un păr de invidiat! Rămâi cu mine pentru a afla despre ce este vorba și de ce sunt atât de populare extensiile Zen!

Stiliștii au descoperit extensiile Zen de foarte mult timp și de când au făcut-o, au dat vestea mai departe! Mizând pe calitate și dedicare pentru tot ceea ce înseamnă frumos, Zen a devenit unul dintre cele mai solicitate, cotate, dar și apreciate branduri de extensii păr. Acest lucru se datorează faptului că experții Zen, experți în domeniu, nu au luat în considerare părul sintetic, ci au mizat și mizează în continuare pe părul natural. Astfel, extensiile Zen sunt extensii din păr 100% natural, extensii de care nu a cum să nu te îndrăgostești odată ce ai luat decizia de a le aplica.

Popularitatea acestora a crescut și este în continuă creștere, motiv pentru care tot mai multe saloane mizează și uzează de extensiile Zen pentru a asigura clientelor cel mai bun serviciu, un păr de invidiat, dar și un look demn de apreciat. La noi în țară, nu este de mirare că brandul de extensii Zen nu mai are nevoie de nicio prezentare. A ajuns atât de cunoscut, încât dacă îmi comunici acum că ți-e străin, nici n-am să te cred.

Mai mult decât sigur, ai remarcat pe internet acele femei ale căror păr chiar este demn de invidiat. Majolritatea au, însă, extensii de păr aplicate. Și chiar nu ar trebui să te surprindă faptul că majoritatea extensiilor pe care le au sunt de la brandul de extensii Zen, care se ocupă de distribuirea acestora într-o sumedenie de saloare de înfrumusețare din România. Dacă și tu deții un salon și ești stilist, știi pe cine te poți baza, fără a mai căuta foarte mult, sau poate ai nevoie chiar si de accesorii extensii.

Aceeași premisă este valabilă și în cazul în care nu ești mulțumită de părul tău și mereu ai vrut mai mult de la el! Nu știu cum stau lucrurile în cazul tău, cert este faptul că și din curiozitate merită să încerci extensiile Zen pe care specialiștii ți le pun  la dispoziție.

Extensiile Zen sunt atât de în trend, încât orice altă recomandare aș avea, s-ar putea să o desconsideri. Mizează și tu pe extensiile din păr 100% natural sau chiar pe extensiile din păr virgin, care au fost concepute pe baza părului de la o singură persoană și nu au suferit nici măcar o modificare.

Cu sigranță te vei îndrăgosti și tu de extensiile Zen! Doar cu ajutorul acestora poți avea un păr demn de invidiat!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0