Connect with us

BAZAR

Bayern Munchen a câştigat Supercupa Europei, 5-4 la loviturile de departajare cu Chelsea

Avatar

Published

on

Bayern Munchen a câştigat în premieră Supercupa Europei la fotbal, vineri seara, după ce a învins pe Chelsea Londra, la loviturile de departajare, cu scorul de 5-4, pe stadionul ”Eden” din Praga, scorul fiind egal după cele 90 de minute regulamentare (1-1) şi prelungiri (2-2).

Campioana Europei a revenit de două ori în faţa englezilor de la Chelsea, viitoarea adversară a Stelei în Champions League, prin golurile marcate de Franck Ribery (47) şi Javi Martínez (120+1), după ce pentru echipa lui Mourinho marcaseră Fernando Torres (8), Eden Hazard (93). La loviturile de departajare singurul care a ratat a fost belgianul Lukaku, Neuer apărând şutul slab expediat de tânărul atacant al lui Chelsea.

Chelsea a reuşit să deschidă scorul relativ repede, pe contraatac, prin Fernando Torres, care a reluat în plasă centrarea lui Schuerrle, după o acţiune foarte bună a lui Hazard: 0-1.

Bayern a controlat jocul în cea mai mare parte a timpului, având în Ribery un jucător în mare formă. Francezul l-a pus la încercare pe Cech (22), după care a ratat ţinta (29).

După pauză, cel mai bun jucător din competiţiile UEFA în sezonul trecut, a adus egalarea, cu un şut fără speranţe pentru Cech, după o pasă de la Kroos: 1-1 (47). Ribery a fost aproape de un gol spectaculos două minute mai târziu (49), dar voleul său s-a dus pe lângă poartă.

Chelsea putea prelua conducerea în min. 64, când Dante a alunecat şi Torres a interceptat, dar Oscar, rămas singur cu Neuer, nu a reuşit să îl învingă pe goalkeeper-ul german.

Bayern a presat în căutarea golului victoriei, dar Chelsea s-a apărat destul de bine şi a fost aproape să dea lovitura în min. 85, când Neuer a respins lovitura de cap a lui David Luiz. Londonezii au rămas apoi în zece oameni, după ce Ramires a încasat al doilea cartonaş galben (85).

În prelungiri, deţinătoarea Europa League, deşi în inferioritate numerică, a reuşit să marcheze, prin Eden Hazard, la capătul unei acţiuni personale şi cu concursul portarului Neuer (93): 1-2.

Bayern a asediat poarta lui Chelsea în prelungiri şi a avut o primă şansă destul de bună de a egala în min. 100, dar Cech a respins mingea reluată de elveţianul Shaqiri. Cech a fost remarcabil şi la mingile trimise de Mandzukic (108) şi de Martinez (109). Shaqiri a fost aproape de gol în min. 113, dar a trimis pe lângă poartă din doar câţiva metri. Goetze a irosit o ocazie uriaşă în min. 115, dar l-a luat la ţintă pe Cech. Portarul lui Chelsea a fost imbatabil şi la lovitura liberă a lui Ribery (118). Boateng a semnat o ocazie a bavarezilor (119), cu un şut puţin peste transversală. O nouă oportunitate a lui Bayern a fost irosită de Mandzukic (120), care a reluat peste poartă cu capul. Încercările bavarezilor au fost răsplătite în ultimele secunde ale prelungirilor, când Javi Martinez a reuşit egalarea din apropiere (120+1).

La loviturile de departajare, Alaba, Kroos, Lahm, Ribery şi Shaqiri au marcat pentru Bayern, iar David Luiz, Oscar, Lampard şi Cole pentru Chelsea.

A fost prima Supercupă care s-a decis la loviturile de la 11 metri.

Bayern îşi adjudecă prima Supercupă, după ce a pierdut alte trei ediţii, în 1975, 1976 şi 2001. Chelsea a câştigat trofeul o singură dată, în 1998, dar a pierdut şi anul trecut, cu Atletico Madrid, scrie Agerpres.

Comentarii

Muzica

Smiley si Cabron lanseaza „Cine-i salveaza pe eroi?”, o piesa despre eroii de ieri, de azi si de maine

Avatar

Published

on

Smiley lanseaza alaturi de Cabron „Cine-i salveaza pe eroi?”, o piesa apasatoare despre eroii de azi, condamnati sa fie muritorii de maine. Lansata acum, insa compusa cu cateva luni bune in urma, piesa „Cine-i salveaza pe eroi?” este o invitatie din partea lui Smiley la respect si dragoste neconditionata:

 

„Este cel mai bun moment ca oamenii sa devina constienti ca sunt interconectati, ca actiunea fiecaruia conteaza si determina binele sau raul celorlalti. Oamenii trebuie sa respecte, sa iubeasca, sa daruiasca, sa ajute fara a astepta ceva in schimb, pentru ca fiecare in viata lui, in diverse etape, este, pe rand, muritor si erou pentru cei din jur.”, considera Smiley care face si un indemn la introspectie odata cu aceasta lansare. „Imi doresc ca fiecare om care asculta aceasta piesa sa fie atent la versuri si sa-si creeze propria imagine, colorata sau gri, despre eroii din viata lui sau despre eroul care este el in vietile celor din jur. Este un exercitiu foarte bun de sinceritate, de constiinta, de realitate, de respect.”, adauga Smiley.

 

“Piesa este nu doar un omagiu adus oamenilor care mișcă pentru noi în momentele astea în care majoritatea sta în case, este pentru toti oamenii care au făcut ceva important pentru cineva în locul potrivit, la momentul potrivit. Ca ai salvat o viata, ca ai salvat chiria pe o luna a unui prieten, ca ai făcut un cântec sau un vers care a mișcat oameni atunci când aveau nevoie, ca ai apărut cu o gluma buna atunci când omul de lângă tine era “la pământ” sau ca ai grija de familia ta indiferent de vremuri, ei bine, Eroule, piesa asta este pentru tine! Poate nu toată lumea îți mulțumește, dar oamenii da.”, adauga Cabron, artistul care canta alaturi de Smiley piesa „Cine-i salveaza pe eroi?”.

 

Inspirat de conditia efemera a eroului, Smiley canta neputinta si singuratatea acestuia atunci cand el redevine om si isi arata slabiciunile si vulnerabilitatea: „Eroii raman eroi indiferent de vremuri si trebuie aplaudati cand sunt sus, dar si cand sunt obositi, coplesiti de neputinta sau nu mai pot darui ceea ce puteau ieri.”, spune Smiley care considera ca singurul antidot pentru teama in care traiesc oamenii acum este dragostea de viata si de cei din jur.

 

Produsa de HaHaHa Production, cu un artwork semnat de Alexandru Lupas si Dragos Dinca, „Cine-i salveaza pe eroi?” are muzica semnata de Lucian Nagy, Smiley, Serban Cazan si Roland Kiss si versuri scrise de Smiley si Cabron.

 

Comentarii

Continue Reading

Evenimente

Iuliana Tudor anunță cât a strâns Crucea Roșie Română până acum. Campania continuă!  

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Ne bucură faptul că atât persoanele juridice cât și persoanele fizice au fost foarte receptive la campania inițiată de Crucea Roșie Română. Până în acest moment, donațiile în bani de la persoane juridice au  ajuns la 3.570.000 de euro.  

 

Informații noi din campania România salvează România:

– 1.704 pachete cu alimente de bază au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu, afectate de Coronavirus/ un pachet are 12 kg și contine produse greu perisabile în valoare de 90 lei/pachet – alimentele au fost achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

– 4.850 pachete cu produse de igienă de primă necesitate au fost distribuite la persoane izolate la domiciliu și centre de carantină din țară – valoarea unui pachet este de 60 lei/pachet – achiziționate de Crucea Roșie Română din fonduri proprii.

 

-61 957 de materiale de protecție distribuite unităților sanitare / direcțiilor de asistență socială/ vămi /

–  9 276 de produse de igienă, primite din sponsorizari în natură, su fost  distribuite la unități medicale

894 persoane aflate în izolare la domiciliu au fost monitorizate telefonic de voluntarii Crucii Roșii Române

– 14 500 kg produse din carne (mezeluri), 100800 de ouă, 10 000 kg de morcovi și 9456 litri apa îmbuteliată – primite de la organizația Prețuiește viata au fost distribuite de voluntarii Crucii Roșii la Direcțiile de Asistenta Sociala, Cămine de   de batrani, centre de plasamnet și familii izolate la domiciliu.

 

Fonduri din sms 14 781 * 2eur = 29 562 euro.

Campania continuă! Donații prin sms (2 euro/sms) se fac in continuare la 8827, iar donații online pe www.crucearosie.ro.

 

Comentarii

Continue Reading

Muzica

Mara Georgescu la doar 16 ani are succes internațional iar acum a lansat piesa “Uită-mă”

Avatar

Published

on

Puține tinere din showbizzul românesc ajung să aibă succes internațional încă de la prima piesă, însă este cazul Marei Georgescu, care anul trecut, în noiembrie, pe când avea 15 ani a lansat melodia “Gin Gin”, care a ajuns să fie difuzată în mai multe țări precum Turcia, Israel sau Azerbaidjan. Iar acum puştoiaca a lansat melodia “Uită-mă”, o piesă R&B care sigur va prinde printre cei care iubesc acest gen muzical.

Simpatica şi talentata Mara Georgescu, la doar 16 ani împliniți în ianuarie, revine în lumea muzicală și lansează cel de-al doilea single al său. Mesajul piesei “Uită-mă” e direct, caracteristic pentru artistă. “Lucrurile sunt spuse pe bune şi fără menajamente, pentru că azi, fetele valoroase ştiu să se impună şi pun punctul pe I. Iubitelor, nu uitaţi că voi sunteţi cele care alegeţi mereu, şi de ceva vreme ” the beauty” se impune în faţa lui “the beast”, spune tânăra. Solista cântă pentru cei din generaţia ei, iar melodia “Uită-mă” te va determina de la prima audiţie să fredonezi şi chiar să incluzi în obişnuinţele tale verbale zilnice, sintagma “Uu, Uu.. “, de câte ori vrei să dai flit sau o replică acidă. La Mara, siguranţa şi originalitatea se îmbină perfect cu trendul rebel şi modern, este pe deplin reprezentanta valului de teenageri cu fitză şi personalitate.

“Uită-mă ” vine după succesul înregistrat de “Gîn, Gîn”, piesa de debut, cu care artista este difuzată pe radiouri în multe ţări precum Turcia, Israel sau Azerbaidjan. „Când am aflat, nu mi-a venit să cred, mi s-a părut wow. A fost o mare surpriză şi nu mi-a venit să cred aşa ceva, mai ales că sunt la început de drum. Am avut încredere de la început în această piesă, în compozitorul ei, în proiect. „Gin Gin” mi-a plăcut de la început şi am sperat să am succes cu ea. Mă bucur că sunt susţinută de oameni importanţi şi cărora le place acest proiect. Să sperăm că vom începe să avem concerte peste hotare”, a spus tânăra solistă. Noul single este o producție Lanoy Records. Piesa e un R&B cu influențe trap și are un super flow care vă va crea sigur dependenţă. Așa că fiți cu ochii pe profilul de Youtube al tinerei și pe rețelele de socializare pentru a află nouati.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0