Connect with us

AUDIENȚE TV

Super Neatza cu Răzvan şi Dani, record de audienţă în acest sezon

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Cea mai nouă ediţie Super Neatza cu Răzvan şi Dani, difuzată miercuri, 9 iunie, la Antena 1 s-a impus ca lider detaşat de audienţă, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu un rating mediu de 2.5 puncte şi 30.5% cota de piaţă, înregistrând un record de audienţă în acest sezon.

 

 

De altfel, emisiunea a înregistrat un trend ascendent la nivelul targetului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, încă de la începutul anului, în luna iunie programul ajungând la o medie de 2 puncte de rating şi 23.4% cota de piaţă. Totodată, matinalul de la Antena 1 a înregistrat o consolidare la nivelul publicului tânăr, programul fiind lider de audienţă pe segmentul de vârstă 15-34 de ani, doar în luna iunie programul atrăgând 24.5% din piaţă la nivelul acestui target.

 

Abordând unele dintre cele mai discutate subiecte ale momentului precum gătitul corect şi sănătos, regimul de viaţă echilibrat la copii şi adolescenţi, reciclarea electrocasnicelor sau problemele de sănătate apărute în urma înţepăturilor de căpuşe, gaşca veselă de la Super Neatza a fost prima opţiune a telespectatorilor şi ieri. Din emisiune nu au lipsit intervenţiile live, iar campania Sexy mămica a continuat, Răzvan şi Dani prezentându-le acestora noi participante hotărâte să cucerească acest titlu.

 

De-a lungul timpului, îndrăgita echipă a matinalului nu s-a dat în lături de la nimic, au făcut emisiunea de la mare sau de pe pârtia de schi, au transmis de pe apă sau din aer, au locuit o săptămână într-un mall în scopuri caritabile şi şi-au transformat platoul emisiunii în cele mai spectaculoase decoruri, ori de câte ori au avut ocazia. Printr-o desfășurare incredibilă de forțe, au reuşit chiar  să construiască un platou excepțional în unul din cele mai spectaculoase locuri din Europa, o insulă în inima Deltei Dunării, inclusă de UNESCO în circuitul rezervaţiilor mondiale ale biosferei, marcând astfel o nouã premieră în televiziune sau au transmis live din cel mai mare centru logistic din Sud-Estul Europei.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național
Perioada 9 iunie 2021

 

Advertisement

 

 

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame
Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending