Connect with us

Emisiuni

Surorile Crudu s-au calificat în finala sezonului special Chefi la cuţite. Emisiunea, lider de audienţã la nivelul publicului comercial

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Emoţii mari pentru cele trei familii care au intrat aseară, alături de chefii Bontea, Dumitrescu şi Scărlătescu în bucătăria Chefi la cuţite, în ultimul battle al sezonului special.

Războiul culinar a fost împărţit în două probe, iar bucătarii în tunici roşii, coordonaţi de chef Cătălin Scărlătescu, au fost cei care au câştigat aceastã ultimã etapã, asigurându-i chefului douã echipe în marea finalã a show-ului. Telespectatorii au urmãrit în numãr mare ultimul battle al sezonului special, emisiunea impunându-se ca lider de audienţã la nivelul publicului comercial.

Astfel, Antena 1 a înregistrat asearã, în intervalul de difuzare Chefi la cuţite (20:00 – 23:09) la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, un rating mediu 6.6 puncte şi 20.7% cotã de piaţã, poziţia secundã fiind ocupatã de Pro TV cu 6.3 puncte de rating şi 19.7% cotã de piaţã. Peste 1.6 milioane de telespectatori la nivel naţional urmãreau asearã, în minutul de aur, 21:43, confruntarea dintre cei trei chefi, pentru un loc în marea finalã a show-ului.

În prima probă de marţi seară, familiile au fost provocate să pună în faţa juraţilor, dar şi a marii familii Neatza cu Rãzvan şi Dani prepapate specifice unei zi de naştere în familie, demne de standardul dish-urilor Chefi la cuţite. În vreme ce una dintre farfurii a fost gătită exclusiv de chefii Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu cu ajutorul echipelor, cea de-a doua a fost responsabilitatea totală a concurenților. În ciuda lipsei de experiență din bucătărie, aceștia au reușit să pună în fața juraților preparate gustoase, bucurându-se de aprecierea celor ce le-au degustat. Echipa mov, condusă de chef Sorin Bontea, s-a clasat pe primul loc, motiv pentru care au câștigat avantajul de a continua lupta în duelul eliminatoriu în formație completă.

Proba duelului le-a impus concurenţilor sã gãteascã douã feluri de mâncare, unul la alegere şi unul în care a existat un ingredient impus – baconul, având la dispoziţie 60 de minute.De data aceasta chefii Bontea, Dumitrescu şi Scărlătescu au fost cei care au avut un cuvânt de spus.

Finalul serii a strălucit şi de aceastã datã în culoarea roşie, echipa lui chef Cătălin Scărlătescu, familia Crudu, fiind ultima echipã care se calificã în finala sezonului special Chefi la cuţite, difuzatã marţea viitoare, de la 20:00, la Antena 1. Astfel, în marea finalã, Chef Scãrlãtescu va avea doi aşi în mânecã: familia Binh şi familia Crudu, în vreme ce Florin va concura alãturi de familia Tiugã pentru titlul şi premiul de 10.000 de euro. „Supãrat, supãrat sunt doamne iarãşi supãrat”, a glumit chef Bontea pe note muzicale, continuând: „Pânã acum nu mi s-a mai întâmplat sã nu am om în finalã. Nu ştiu ce sã fac!”. Cum se vor descurca cele trei echipa dar şi cine îşi va adjudeca titlul şi premiul de 10.000 de euro, telespectatorii vor putea afla urmãrind marea finalã a sezonului special Chefi la cuţite, difuzatã marţea viitoare, de la 20:00, la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National
Perioada 11 iunie 2019

 

Comentarii

Emisiuni

Bogdan Mălăele deschide noul sezon iUmor, premiera, la Antena 1

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Cel mai așteptat show de umor revine sâmbătă, 22 februarie, de la ora 20:00, la Antena 1. Printre surprizele pe care noul sezon le-a pregătit nu doar telespectatorilor, ci si juraţilor emisiunii se numără şi invitatul special al primei ediţii, actorul și stand-upper-ul Bogdan Mălăele, fiul lui Horaţiu Mãlãele.

Deşi obișnuit cu scena de teatru și cu cea de film, Bogdan Mălăele nu face de foarte mult timp stand-up, așa că a fost avertizat de colegii săi că scena de la iUmor nu este una ușoară. “A fost o mare bucurie să fiu invitatul special la deschiderea noului sezon de iUmor, am avut ceva emoții, știind de la colegii mei că e o scenă dificilă, dar m-am relaxat instant când am văzut ținuta Deliei, privirea tăioasă a lui Cheloo și am auzit râsul inconfundabil al lui Bendeac. Juriul a fost demențial, publicul a fost electrizant și Dan Badea a fost chel. Sper să vă placă cum a ieșit!”, a declarat stand-upper-ul.

“E o povară uriașă să fii fiul unui mare actor, mai ales al unui geniu al comediei. Este unul dintre cele mai bune momente ale unui invitat special pe scena asta”, au fost cuvintele lui Mihai Bendeac după momentul foarte bun al lui Bogdan Mălăele pe scena iUmor. Cheloo a fost fascinat, lucru care nu se întâmplă prea des la iUmor: “Bendeac, dacă renunți la iUmor, mi-aș dori măcar un sezon cu Bogdan Mălăele. Am fost fascinat de stand-up-ul lui! Vorbim tot timpul despre Horațiu Mălăele, îl stimăm din adâncul sufletului, iar băiatul îi calcă pe urme!”.

Fiecare dintre cei trei jurați își exprimă opţiunea prin „Thumbs Up” pentru „DA” şi „Thumbs Down” pentru „NU”, iar cei care obţin minimum două voturi favorabile, vor putea fi votaţi de către telespectatori cu ajutorul aplicaţiei gratuite „iUmor”, creată special de Antena 1, votul începând în timpul ediţiei respective şi terminându-se a doua zi la ora 16:00. Câştigătorul fiecărei ediţii, cel care va acumula cele mai multe voturi în aplicaţia ”iUmor”, va fi anunţat în cadrul Observatorului orei 16:00 de luni.

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Liviu Vârciu a început filmările pentru show-ul de dating Râmân cu tine, de la Antena 1

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Au început filmările pentru Râmân cu tine, quizz-show-ul de dating prezentat de Liviu Vârciu, pe care telespectatorii îl vor putea vedea, în curând, la Antena 1. La Râmân cu tine, 20 de femei își caută bărbatul visurilor într-un show de întâlniri provocator și plin de surprize.

Fiecare dintre ele are propriile așteptări și dorinţe de la bărbatul pe care îl vor alături, iar Liviu Vârciu le va ajuta să găsească partenerul visat. Din mai mulți potențiali parteneri care se vor prezenta în fața lor, fiecare doamnă sau domnișoară are posibilitatea sã aleagã cu cine şi-ar dori să rămână.

Mă bucur că o să pot cupla oameni, că o să-i pot face astfel fericiți. Rămân cu tine e o emisiune cu de toate, un show cu un final fericit, indiferent dacã cei doi vor rămâne sau nu împreună”, spune Liviu Vârciu, prezentatorul show-ului.

Rămân cu tine este un show de întâlniri provocator, electrizant și amuzant, în care primele impresii chiar contează. 20 de doamne și domnișoare care știu exact ce vor de la un tip își pot găsi partenerul dorit prin intermediul acestei emisiuni. Potențialii parteneri care apar în fața lor vor trebui să le impresioneze nu doar din punct de vedere fizic, ci și prin atitudine, preocupări, fel de a fi, hobby-uri urmând ca, în final, dacă vor trece cu bine de toate aceste “hopuri”, să iasă la o întâlnire. În urma acestei întâlniri, se va decide dacă cei doi rămân sau nu împreună.

În ultimii 20 de ani, formatul Take me out a fost realizat aproape pe tot mapamondul,  bucurându-se de un mare succes în țări precum Marea Britanie, Germania, Danemarca, Italia, Olanda, Canada. Indonesia, Korea, Irlanda, Thailanda, Franța, Belgia, China sau Australia.

 

Comentarii

Continue Reading

Emisiuni

Emoții, suspans și investiții de 425.000 de euro în cea de-a doua ediție a emisiunii Imperiul Leilor!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară telespectatorii au aflat povești emoționante și au cunoscut antreprenori care și-au văzut visul finanțat. Cei 5 oameni de afaceri au investit un total de 425.000 de euro în afacerile cu potențial de dezvoltare.

 

Fondatorii afacerii The Soup Carousel, Petre Eremia și Ovidiu Ciobotariu, au primit o finanțare de 120.000 de euro pentru 35% din afacerea lor, de la Dragoș Petrescu. În plus, acesta le-a oferit și o opțiune de cumpărare de 500.000 de euro, pentru încă 20% din business-ul lor.

 

Tot aseară, telespectatorii au aflat povestea emoționantă a unui tânăr antreprenor, Nicolae Mavrichi, care de la vârsta de 9 ani a crescut într-un centru de plasament și a început să muncească de la 12 ani. Acesta a pus bazele propriei afaceri în 2018, Fresh Online, o firmă care produce sucuri naturale. Din puținul său, tânărul a sponsorizat un cross pentru persoane din centre de plasament, oferind 2.200 de sucuri naturale, în valoare de 18.000 ron. Mohammad Murad a fost impresionat acest gest și de povestea de viață a lui Nicolae și a decis să investească, oferindu-i 45.000 de euro pentru 1% din afacerea lui. „Acel gest frumos m-a făcut să mă mobilizez și să îți fac o ofertă. Ai dat 18.000 de ron și poți primi în schimb o sumă mult mai mare. Îți ofer 45.000 de euro pentru un procent de 1%.” Vizibil emoționat, tânărul a acceptat oferta.

 

Cea de-a doua ediție Imperiul Leilor a condus detașat topul audiențelor pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani. Show-ul a înregistrat 9.4 puncte de rating și 27.0% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut numai 5.2 puncte de rating și 15.1% share.

 

În edițiile următoare, telespectatorii vor vedea o mulțime de afaceri cu potențial și vor trăi emoția alături de antreprenorii care vin să își vadă visul finanțat.

 

Nu rata Imperiul Leilor, în fiecare miercuri, de la 20:30, la PRO TV!

Imperiul Leilor – Investeşte în tine!

 

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Publicitate

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0