Connect with us

AUDIENȚE TV

Țara o arde pe comedie! Las Fierbinți, lider de audiență!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Las Fierbinți a revenit în forță la PRO TV cu un sezon fresh, iar noile episoade au descrețit frunțile românilor în fiecare săptămână. Serialul este în continuare lider de audiență, fiind în topul preferințelor românilor.

 

 

NEW Publicam si scriem advertoriale pentru tine!

 

Atât marți, cât și aseară, Las Fierbinți a fost lider de audiență. Aseară, producția a înregistrat o medie de 10 puncte de rating și 26.9% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 7,3 puncte de rating și 19,6% share. Peste 2 milioane de români au urmărit aseară serialul, la nivel național.

 

Actorii din Las Fierbinți sunt bucuroși să vadă că personajele lor aduc veselie în casele a milioane de români,  în fiecare săptămână. „Pentru mine e important că lumea iubește acest serial și personajul meu. Asta mă bucură și mă responsabilizează – să fiu serios și să fac cât de bine pot, în continuare, fiecare secvență. Fac tot ce pot să nu dezamăgesc, nici colegii și nici spectatorii. Câteodată îmi iese, câteodată mai puțin, dar eu fac tot ce pot”, spune Adrian Văncică.

Săptămâna aceasta ne-am amuzat alături de fierbințeni și am urmărit cum simpaticul Celentano și-a descoperit un nou hobby: cântatul la mandolină, despre care el susține că este… cobză. Urmează noi situații amuzante și glume care mai de care cu multe hohote de râs. Nu ratați porția de comedie săptămânală! Las Fierbinți, marți și joi, de la ora 20:30, la PRO TV.

 

 

 

Comentarii

comments

Analize

BĂTALIE Chefi la cuțite – lider de audiență cu cel de-al doilea episod!

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

Luni seara, Chefi la cuțite s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor la nivelul publicului comercial. Conform Kantar Media, show-ul de pe Antena 1 a obținut o audiență medie de 9.7 puncte de rating și 29.2 cotă de piață, locul doi fiind ocupat de ProTV cu o medie de 7.3 puncte de rating și 21.9 cotă de piață. La nivelul publicului din întreagă țară, peste 2 milioane de telespectatori erau cu ochii pe cei trei chefi în minutul de aur 21.16.

 

Luni a fost seara lui chef Florin Dumitrescu. Fish&Chips fine dining, tema ediției de aseară, i-a adus acestuia prima amuletă roșie, o amuletă nouă și periculoasă, ce îi conferă un avantaj demn de luat în considerare – un alt chef trebuie să lucreze pentru echipa lui timp de 15 minute.

Surprizele și farfuriile spectaculoase au fost la loc de cinste și luni seara. Concurenți de peste hotare, comedianți, copii, dansatori, impresari și bucătari s-au perindat prin fața chefilor în încercarea de a obține mult râvnitul cuțit. George Tănase a oferit un moment de zile mari când a apărut în fața chefilor deghizat în Salt Bae, cu un preparat special, “ceafă de porc cu cartofele prăjit și brânză de vaco”. Farfuria le-a adus acestora aminte de România anilor ‘80, glumind cu faptul că în acea perioadă dish-ul acesta ar fi putut câștiga cuțitul de aur.

 

Marți seara un invitat neașteptat trece pragul emisiunii. Connect-R vine la Chefi la cuțite la insistențele fetiței sale, Maya, care este un mare fan al show-ului. “Maya a tot insistat să vin, vrea să îi aduc cuțitul de aur 😊. Eu apar destul de rar, iar ăsta chiar e un moment special”,  a declarat artistul.

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audiență cu povești pline de emoție la „Teo Show”!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Ieri, în cadrul „Teo Show”, o ediție de colecție, vedetele Kanal D au pășit în platoul emisiunii și au împărtășit momente petrecute de-a lungul anilor, la aniversarea celor 14 ani de când s-a lansat Kanal D pe piața media din România. În intervalul de difuzare al emisiunii prezentate de Teo Trandafir și Bursucu, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din ţară, pe toate categoriile de public monitorizate. Telespectatorii au fost alături de vedetele stației într-un număr uriaș și au trăit emoțiile împărtășite de cei pe care îi urmăresc zi de zi din fața micilor ecrane. 

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Conform datelor furnizate de Kantar Media, ediția aniversară Teo Show a fost urmărită, în fiecare minut al difuzării, de 915.000 de telespectatori din întreaga țară, minutul de maximă audiență, atins la 16:45, adunând în fața micilor ecrane, la Kanal D, 1.080.000 de fani ai îndrăgitei emisiuni.

 

Vedetele Kanal D s-au întrecut în povești emoționante, relatarea unor întâmplări inedite de la filmări și au revăzut, împreună cu cei din fața micilor ecrane, momente de colecție, din arhiva emisiunilor pe care aceștia le-au prezentat de-a lungul timpului.

 

Luni, 1 martie, Kanal D a fost lider de piață cu „Teo Show”. Stația a înregistrat 5,2% rating și 19,1% cota de piață, pe targetul Național, 3,7% rating și 15,1% cota de piață, pe targetul Național și 2,3% rating și 15,7% cota de piaţă, pe targetul Comercial.

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 2,3 15,7
  Antena 1 2,0 13,7
  Pro TV 1,9 12,8
TEO SHOW Digi 24 0,7 4,7
15:00-17:00 Romania TV 0,5 3,4
  Antena 3 0,5 3,4
  DigiSport 2 0,4 2,5
  Pro Cinema 0,3 2,4
  AXN 0,3 2,0
  Pro Gold 0,3 1,8
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.03.2021
All Urban Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 3,7 15,1
  Antena 1 2,8 11,2
  Pro TV 2,7 10,8
TEO SHOW Romania TV 2,0 8,0
15:00-17:00 Antena 3 1,7 6,9
  Digi 24 0,8 3,2
  B1TV 0,5 1,9
  Pro 2 0,5 1,8
  DigiSport 2 0,4 1,7
  Realitatea Plus 0,4 1,7
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.03.2021
National Channels Rtg% Shr%
  Kanal D 5,2 19,1
  Pro TV 3,3 12,1
  Antena 1 2,9 10,7
TEO SHOW Romania TV 2,2 8,1
15:00-17:00 Antena 3 1,4 5,0
Digi 24 0,6 2,4
B1TV 0,5 1,9
TVR 1 0,4 1,6
Pro 2 0,4 1,5
Boomerang 0,4 1,4
Source: Kantar Media Romania
Date: 01.03.2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Andra a apăsat butonul auriu: ”Ești de aur. A fost divin!” Vezi ce audienţe a avut show-ul #unusiunu!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

”Nu îmi vine să cred ce am văzut!” (Smiley), ”Nu avea cum să plece fără golden buzz.” (Andi Moisescu) sau ”Ești, de departe, cel mai spectaculos număr pe care l-am văzut.” (Florin Călinescu) au fost doar câteva dintre laudele primite de o puștoaică de doar 11 ani care a urcat pe scenă alături de prietena ei bună, Lizzy. Ceea ce părea un moment de ventrilocie s-a transformat într-un spectacol de neuitat! 

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Ana Maria Mărgean este cea care a câștigat admirația tuturor juraților și a convins-o pe Andra să apese primul ei buton auriu din acest sezon. ”Ești de aur. A fost divin”, a spus jurata la încheierea momentului care i-a readus ”pielea de găină”. La unison, Andi și Pavel au admis că și ei și-ar fi dorit să o trimită pe concurentă direct în semifinale, așa că lucrurile au fost clare: era imposibil pentru Ana să plece fără golden buzz.

Momentul de golden buzz a fost lider de audiență, în intervalul 22:16 – 22:32. La nivel național, prestația Anei Maria a avut un rating de 13.9 și un share de peste 30%, în timp ce locul 2, ANTENA 1, avea un rating de 7.3 și un share de 15.8%, ținând cu ochii pe PRO TV peste 2.4 milioane de oameni. Și în mediul online prestația fetei a devenit rapid virală: pe Facebook, momentul are deja peste 40K like-uri și 14 mii de distribuiri, în timp ce pe Instagram peste 10K persoane l-au vizionat. Și pe Tik Tok fanii emisiunii și-au făcut simțită prezența, iar în mai puțin de 2 ore de la postare, peste 18K persoane l-au urmărit.

Concurenții care au impresionat juriul și au primit din partea acestora 3 sau 4 DA sunt: Olena Sheremet, Julia Șerban, Rose Marie Lanciu, Anastasia Ursu, Destiny ALA, Ansamblul Folcloric Someșana, The Skating Duo și Lorena Sitariu.

Spectacolul #unusiunu continuă vineri! De la 20:30 alți concurenți vor păși pe scenă pentru a demonstra că merită calificarea în următoarea etapă. 

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENȚE TV: Debut în forță pentru noul sezon Chefi la cuțite! Ce audiență a obținut show-ul ?

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Antena 1

Sezonul 9 Chefi la cuțite a debutat în forță duminică seara la Antena 1. Conform Kantar Media, show-ul a fost lider de audiență la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, cu o audiență medie de 10.2 puncte de rating și 24.3% cotă de piață. Locul 2 a fost ocupat de PRO TV cu o medie de 9.1 puncte de rating și 21.7% cotă de piață. La nivelul publicului din întreaga țară, peste 2 milioane de telespectatori au fost în minutul de aur, 20.28, cu ochii pe audițiile Chefi la cuțite.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Prima ediție a sezonului 9 Chefi la cuțite a adus personaje și reguli noi, concurenți cu povești extraordinare și o luptă și mai aprigă pentru amulete. Speak și-a intrat perfect în rolul de co-prezentator al Ginei, fiind permanent alături de susținători, dar și de chefi, cărora le pregătește câte o surpriză în fiecare ediție. Așa cum și-a obișnuit deja telespectatorii, dish-urile spectaculoase sunt însoțite în fiecare seară de duminică, luni și marți și cu povești pe măsură. Publicul a făcut aseară cunoștință cu Avram Iancu, primul român care a traversat înot Canalul Mânecii, un om a cărui viață e demnă de un blockbuster. Bibliotecar de profesie, acesta are la activ câteva performanțe extraordinare: a înotat fără oprire 36 de ore, a parcurs Dunărea de la izvoare până la vărsare și a călătorit înot din România până în Turcia.

Luni seara o nouă serie de concurenți și situații imprevizibile își fac loc în platoul Chefi la cuțite. Una dintre surprize vine din partea comediantului George Tănase, care a pregătit pentru Bontea, Scărlătescu și Dumitrescu o întâlnire cu celebrul Salt Bae, personaj pe care îl interpretează cu foarte mult umor. Ce va găti însă și care va fi reacția chefilor, rămâne de văzut luni seara, de la ora 20.30, la Antena 1.

 

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-ul 18-49 Urban
Perioada: 28 februarie 2021

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENȚE TV: PRO TV a fost lider detașat de audiență în prime time!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Ăsta-i spectacolul, asta-i televiziunea! În fiecare sezon, telespectatorii au parte de cele mai tari producții de divertisment, de cele mai obiective știri și de filmele care nu pot fi ratate. Iar ultima săptămânii a iernii nu a făcut nicio diferență. De luni, 22 februarie și până duminică, 28 februarie, în prime time, intervalul 19:00 – 23:00, PRO TV a fost lider detașat de audiență!

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

De la momentele #unusiunu pe care le poți găsi la Românii au talent la investițiile făcute în Imperiul Leilor, de la comedia autentică din serialul fenomen Las Fierbinți la lecțiile din viață din Profu, pe toate le poți vedea. Pentru cei curioși de cum arată viața unui Șef sub acoperire sau care vor să descopere cele mai neașteptate curiozități Pe bune, săptămâna perfectă este doar aici. Iar toate acestea sunt completate de Știrile PRO TV și Filmul PRO.

 

Cum arată săptămâna perfectă alături de PRO TV?

 

Luni, share-ul PRO TV a fost de 30.3%, de aproape 2 ori mai mare față de locurile 2 și 3, care au avut 16.2%, respectiv 13.3%. Marți, 26.4% din public era cu ochii pe PRO TV, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 15.1%, iar cea de pe locul 3 doar 12.5%. Miercuri și joi, PRO TV a avut un share de peste 24%, în timp ce locul 2 a avut 14.7% și 21.3%, iar locul 3 15.4 și 14.4. Vineri seara, cu un share de 28.2%, PRO TV a rămas lider detașat față de share-ul de 20.4% al celor de pe locul 2 și 12.8 al celor de pe 3.

 

Și dacă e weekeend.. e tot PRO TV! Sâmbătă, 22.2%, iar duminică, 23.2% au fost cifrele care au menținut postul TV ca lider de audiență, în timp ce locul 2 a avut 20.9% sâmbătă și 22.3 duminică, iar locul 3 a adunat 17.9% sâmbătă și 18% duminică.

 

Odată cu venirea primăverii, spectacolul continuă! De la Știrile dimineții și până la cele ale nopții, telespectatorii se pot bucura de programele lor preferate.

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending