Connect with us

AUDIENȚE TV

Te cunosc de undeva! a fost lider de audiență la oraşe şi în toată ţara

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Cea de-a noua gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de AMI, cu o excelentă transformare în Tones and I, a fost sâmbătă seară lider de audiență atât la nivel naţional, cât şi la nivelul întregului public din mediul urban. 

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane 2.087.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:15.

Așadar, la nivelul publicului urban, Antena 1 a fost sâmbătă seară, în intervalul de difuzare al emisiunii Te cunosc de undeva! (19:59 – 23:00), lider detaşat de audienţă, cu 9.8 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22.8%, urmată de PRO TV, cu 6.9 puncte de rating și 16.1 % cota de piață. De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 a fost cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 9.8 puncte de rating și 21.8% cota de piață, urmată de PRO TV cu 7.5 puncte de rating şi 16.8% cota de piaţă.

Ruleta i-a pus din nou la grea încercare pe concurenţi în cea de-a noua gală, spre deliciul telespectatorilor, iar travesti-urile au ocupat din nou un loc de cinste. Printre cei care n-au scăpat de năstruşnicia Ruletei şi au fost nevoiţi să îşi pună perucă, tocuri şi farduri se numără şi Liviu Vârciu, care s-a transformat în Maria Dragomiroiu, alături de Andrei Ştefănescu, cel care l-a imitat pe Raoul.

Seara celei de-a noua gale a transforming show-ului a fost deschisă de către Toto Dumitrescu, cu un personaj care, deşi pare incredibil după atâţia ani, nu a fost niciodată la Te cunosc de undeva – Lana Del Rey. Cătălina Grama-Jojo s-a transformat într-o cubaneză provocatoare – Camila Cabello, iar Tavi Clonda a imitat o fostă concurentă a transforming show-ului, pe Feli. De o adevărată provocare au avut parte şi Adriana şi Romică, ce s-au transformat într-o blondă israeliană şi un spaniol dintr-o trupă de mare succes la vremea ei – Istar Alabina & Los niños de sara.

Nici pentru AMI nu a fost prea uşor, artista fiind nevoită să se „îngraşe” câteva kilograme bune şi să „îmbătrânească” nişte zeci de ani pentru rolul Tones and I, în vreme ce Adda şi-a jucat şansa în travesti şi s-a transformat în Puiu Codreanu. Monica şi Marcel au închis cea de-a noua gală cu Maluma şi Maitre Gims.

Cea mai reușită transformare a galei i-a aparținut lui AMI, care a făcut un adevărat spectacol pe scena Te cunosc de undeva! şi le-a demonstrat tuturor că vocea electrizantă a lui Tones and I poate fi cântată live. Ba mai mult, artista şi-a adjudecat în palmares a doua victorie consecutivă şi şi-a uimit colegii cu trecerea de la un personaj sensibil la unul foarte energic, cu mult dans, incomodat pe alocuri de costumul uriaş pe care a fost nevoită să îl poarte.

Cum se vor descurca cei 11 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a 10-a gală a celui de-al 15-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!

Sursa: Kantar Media
Copyright: ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de către departamentul Research Antena Group
Analiza este făcută pe target-urile 18-49 Urban, All urban și Național
Perioada 7 noiembrie 2020

 

 

 

Comentarii

comments

AUDIENȚE TV

PRO TV începe primăvara în forță! La început de martie, televiziunea a dominat audiențele!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Românii și-au început primăvara alături de PRO TV, alegând să se informeze, relaxeze și să se distreze cu emisiunile, filmele și Știrile PRO TV. În continuare, producțiile televiziunii sunt în topul preferințelor românilor de pretutindeni.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

În prima săptămână a lunii martie, în Prime Time (19:00 – 23:00), PRO TV a fost lider incontestabil de audiență și a înregistrat o medie de 8.0 puncte de rating și 23.9% cotă de piață, pe segmentul comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.3 puncte de rating și 18.7% share. Pe targetul comercial național, lucrurile au stat la fel. PRO TV a înregistrat 10.2 puncte de audiență și 24.9% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua înregistra 7.0 puncte de rating și 17.0% share.

 

În fiecare zi, de peste 25 de ani, PRO TV aduce telespectatorilor cele mai importante știri ale zilei, cele mai documentate și echilibrate reportaje și anchete, dar și informații de ultimă oră din țară și străinătate.

 

Televiziunea aduce pe micile ecrane producții de top, care fac istorie. Grila de primăvară a PRO TV le-a adus românilor emisiuni care i-au ținut cu ochii pe TV, precum Românii au Talent, cu spectacol la dublu, Imperiul Leilor, cu investiții și idei de afaceri fabuloase, sau Șef sub acoperire, cu manageri de top, dar și seriale excelente. Las Fierbinți, ce continuă să fie lider de audiență, sau Profu’, care aduce în prim-plan probleme de interes pentru adolescenți, părinți și profesori deopotrivă.

 

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audiență cu edițiile din weekend “Survivor România”!

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

“Survivor România” își menține supremația în preferinţele publicului. Kanal D a fost, din nou, în acest weekend, lider absolut de audiență cu show-ul urmărit de milioane de telespectatori din întreaga țară. Jocul de imunitate de sâmbătă și cel de comunicare, de duminică, au fost pe placul milioanelor de fani care au trăit intens, din fața micilor ecrane, fiecare moment din bătălia sportivă între Faimoși și Războinici.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Duminică, 7 martie, Kanal D s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe toate categoriile de public monitorizate. Conform datelor furnizate de Kantar Media, în intervalul de difuzare al show-ului, 19:57 – 24:06, Kanal D a înregistrat 11,4% rating și 25,7% cota de piață, pe targetul Național, 9,4% rating și 22,3% cota de piață, pe targetul All Urban, și 8,2% rating și 24,6% cota de piață, pe Comercial. Duelul între Faimoși și Războinici de aseară, dar și Consiliul de eliminare au ținut în fața micilor ecrane, în fiecare minut al difuzării, peste două milioane (2.007.000) fani. Minutul de aur, atins la 21:18, a adunat în fața micilor ecrane, la Kanal D, peste două milioane și jumătate (2,721.000) de telespectatori din întreaga țară.

 

Și ediția de sâmbătă a reality-ului “Survivor România” a plasat Kanal D pe primul loc, în topul televiziunilor din România. În intervalul de difuzare al emisiunii, 19:59 – 23:58, Kanal D a spulberat concurența, pe toate categoriile de public monitorizate. Cel de-al doilea joc de imunitate al săptămânii, disputat sâmbătă între Faimoși și Războinici, a fost urmărit, în fiecare minut al difuzării, de o medie de peste 1.8 milioane (1.873.000) de fani din întreaga țară. Minutul de maximă audiență, înregistrat la 21:51, a adunat în fața micilor ecrane aproape două milioane și jumătate (2.450.000) de telespectatori. Sâmbătă, 6 martie, în intervalul orar menționat mai sus, Kanal D a fost lider absolut de audiență, cu 10,6% rating și 24,7% cota de piață, pe targetul Național, 8,7% rating și 21,1% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,8% rating și 23,7% cota de piață, pe targetul Comercial.

Războinicul Musty, eliminat din competiție în urma votului publicului

Ediția de aseară a reality-ului “Survivor România” și Consiliul de eliminare i-au avut în prim plan pe nominalizații săptămânii spre eliminare, unul dintre aceștia a părăsit competiția, în urma votului publicului. În Consiliul de eliminare de aseară s-au petrecut momente emoționante, pe de-o parte, iar de cealaltă parte, s-au iscat discuții aprinse, între coechipierii echipei roșie, protagoniști fiind Elena Marin și Zannidache.




Publicul a decis aseară, Elena Marin a fost favorita lor, în săptămâna anterioară, acesta nominalizându-l spre eliminare pe Zannidache, fapt ce a generat reacții aprige ale acestuia la adresa colegei sale de echipa. “Mă simt surprins! Am crezut că va fi un Consiliu în care nu voi simți ceva anume, din cauza Elenei simt acest lucru, simt săgețile războiului la care aveam de gând să spun stop. Strategiile despre care vorbește Elena au fost făcute, la rândul nostru, drept răspuns la strategia lor, adică a grupului. Am vrut de mult să ne oprim, să fim o echipă (…) Dacă rămân aici, declar oficial război”, a spus Zannidache aseară.

O altă surpriză a săptămânii a fost dată de faptul că Albert, nominalizat la rândul lui spre eliminare, a fost desemnat de către public favoritul săptămânii. În ceea ce privește echipa Războinicilor, propunerile acestora spre eliminare au fost Maria și Musty, cel din urmă părăsind competiția “Survivor România”, întrunind cele mai puține voturi din partea publicului.

 

“Îmi este dor de copiii mei, de familia mea, mi-a plăcut foarte mult acestă aventură pe care am petrecut-o aici. Mă duc cu capul sus acasă. Sunt mândru de multe lucruri pe care le-am trăit aici. Acesta este Survivor România!”, a spus Musty aseară, înainte de a părăsi competiția.

 

Continuare audienţe în pag. 2

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

ROMÂNII AU TALENT: Un număr de milioane și audiențe de top (video)

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Peste 2.6 milioane de români au urmărit ediția de vineri seara

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 ”Ruslana e un fenomen”, a spus Alexandra Dinu după momentul care i-a lăsat pe toți fără glas și a făcut-o pe noua jurată să nu mai stea pe gânduri și să apese butonul auriu. ”Nu-mi pot imagina cum se poate depăși perfecțiunea”, a completat Alexandra gândindu-se cum o mai poate surprinde Ruslana Krutas în semifinalele competiției.

Tot aseară, pe scena talentului a avut loc reîntoarcerea unui concurent care a scris istorie în urmă cu câțiva ani. Cosmin Adrian, fost finalist Românii au talent, a revenit fără fratele său, dar însoțit de iubită și a oferit un moment de vis. Cei doi tineri au recunoscut că dansul i-a unit deoarece el nu vorbea franceza și nici ea româna. ”Cel mai frumos lucru e combinația dintre iubire și dans”, a concluzionat Andi Moisescu la finalul unei prestații pe care nu o vom uita curând.

 

Vinerile sunt #unusiunu când se încheie cu cu emisiunea Românii au talent, show-ul a condus detașat topul audiențelor pe toate segmentele de public, pe întreaga durată a difuzării, în intervalul 20:28 – 23:04! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 10.9 puncte de rating și 31.9% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi, KANAL D a obţinut 7.3 puncte de rating și 21.5% share.

În același interval, pe targetul comercial național, PRO TV a înregistrat 15.4 puncte de rating și 36.3% share pe segmentul de public 21-54 național, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția a doua KANAL D, înregistra 9.1 puncte de rating și 21.3% share.

 

Peste 2.6 milioane de telespectatori din întreaga țară au urmărit emisiunea, iar în minutul de maximă audiență de la 21:38, peste 3.3 milioane de români urmăreau PRO TV.

 

4 de DA și calificarea în următoarea etapă au fost obținute de: Brigada Bum, Emanuel Stanca,  Luana Cayres, Valeriu Nechitean, Cosmin Adrian și Louise Chapovaloff, Timea Csaszar, Karina Csaszar, Pro Dance, George Căbăl, Cristina Buciucci și Raisa Gogu.

În doar două zile, un tânăr concurent care va urca pe scenă ne va arăta cum se pot îmbina cuvinte precum ”asfalt, încredere, robinet, pantofi, scaun” într-un freestyle rap care va primi aprecierile juraților.

Dacă spectacolul este la dublu, sfârșitul și începutul săptămânii sunt garantat #unusiunu! Ne revedem luni, de la 20:30, cu cea de-a zecea ediție a sezonului.

 

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

 

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENŢE TV: Show-ul fenomen “Survivor România”, din nou pe primul loc

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Kanal D

Kanal D a fost lider absolut de audiență aseară cu reality-ul fenomen “Survivor România”. Stația s-a clasat pe primul loc în topul televiziunilor, pe toate categoriile de public monitorizate.

 

 

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

 

Conform datelor furnizate de Kantar Media, ediția de aseară a emisiunii “Survivor România” a fost urmărită, în medie, în fiecare minut al difuzării, pe parcurusl celor 4 ore, de aproape 2 milioane (1.933.000) de fani. La nivelul întregii țări, Kanal D a acumulat o cotă de piață, în Prime Time, de peste 25%, în rândul publicului comercial aproape 24%, iar în ceea ce privește publicul de la orașe, stația a înregistrat o cotă de piață de 22%. În minutul de maximă audiență, atins la 22:28, peste două milioane și jumătate (2.550.000) de români urmăreau bătălia sportivă între Faimoșii și Războinicii de la “Survivor România”.

 

Joi, 4 martie, în intervalul orar 19:58 – 24:03, Kanal D a fost lider absolut de audiență, înregistrând 10,9% rating și 25,5% cota de piață, pe targetul Național, 8,8% rating și 22,0% cota de piață, pe targetul All Urban, și 7,5% rating și 23,9% cota de piață, pe targetul Comercial.

 

În ediția de aseară a reality-ului “Survivor România” s-a desfășurat jocul de recompensă al săptămânii, duelul sportiv între Faimoși și Razboinici a avut loc pe un traseu dificil, iar bătălia sportivă a fost nelipsită de tensiune, adrenalină, dorința de a câștiga și epuizare. Premiul pentru care s-au duelat aseară cele două echipe a constat în rulouri cu carne și legume, fiecare concurent al echipei câștigătoare a primit două dintre acestea.

Punctul decisiv a fost la ștafeta mixtă, Faimoșii și-au învins adversarii cu scorul de 10 la 9. Pe traseu, din partea echipei roșie au intrat Zannidache și Ana Porgras, iar din partea echipei albastre, Marius și Maria. În următorul joc de recompensă de la “Survivor România”, telespectatorii vor alege pentru ce se vor duela Faimoșii și Razboinicii – aceștia pot vota, pe pagina oficială de Instagram a emisiunii – survivorromania.oficial – și au de ales între hot dog sau oglindă.

 

În ediția din această seară, difuzată la ora 20:00, la Kanal D, se va desfășura primul joc de imunitate al săptămânii de la Survivor România. Urmează un traseu dificil, accidentări dureroase și nervi întinși la maximum, într-o ediție cu răsturnări spectaculoase de situație.

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

VEZI CIRELE DE AUDIENTA PE URMATOARE PAGINA!!!

Comentarii

comments

Continue Reading

AUDIENȚE TV

PRO TV a spulberat din nou audiența! Vezi ce producții au fost pe primul loc!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Aseară, românii au ales să se informeze de la Știrile PRO TV și să se distreze alături de celebrele personajele din serialul Las Fierbinți. Milioane de telespectatori au stat în fața micilor ecrane, joi seara.

NOU Scriem si publicam articole sponsorizate adaptate bugetului tau!

În fiecare zi, de peste 25 de ani, PRO TV aduce telespectatorilor cele mai importante știri ale zilei, cele mai documentate și echilibrate reportaje și anchete, dar și informații de ultimă oră din țară și străinătate. Joi seară, Știrile PRO TV de la ora 19:00 au fost lider incontestabil de audiență și au înregistrat 7.4 puncte de rating și 27% cotă de piață, pe segmentul de target comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, în timp ce televiziunea ANTENA 1 avea 4.5 puncte de rating și 16.4% share. Pe targetul comercial național, lucrurile au stat la fel. În intervalul orar 19:00 – 20:26, PRO TV a înregistrat 10.2 puncte de audiență și 28.7% share pe segmentul de public 21-54 național ABCD, în timp ce televiziunea ANTENA 1 a înregistra 6.2 puncte de rating și 17.3% share. La nivel național, peste 1.8 milioane de telespectatori au urmărit Știrile PRO TV prezentate de Andreea Esca.

 

Românii nu au ratat nici porția săptămânală de comedie din Las Fierbinți, serialul continuă să conducă detașat topul audiențelor. Simpaticii fierbințeni își duc viața în ritmul haios care i-a consacrat și care binedispune milioane de telespectatori, de ani de zile. Săptămâna aceasta am văzut cum Gianina s-a lăsat convinsă de Ardiles să cumpere de la el pastile de întinerire, lucru care a generat un întreg haos în sat.

Aseară, Las Fierbinți a fost din nou lider absolut de audiență. Producția a înregistrat o medie de 8.3 puncte de rating și 24% share, pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban. În ceea ce priveste segmentul de public comercial național, PRO TV a înregistrat 11 puncte de rating și 25.6% share, în rândul publicului cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din întreaga țară, din categoriile ESOMAR ABCD. Aproape 2.1 milioane de telespectatori au urmărit aseară serialul Las Fierbinți, la nivel național.

 

VEZI PROGRAMUL TV PENTRU ACEASTA SAPTAMANA, AICI!

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

SHOW MAGAZINE

IN Trending