Spread the love

Unul dintre cele mai spectaculoase show-uri de divertisment din acest sezon, Te cunosc de Undeva de la Antena 1 a fost aseară lider de audienţă la nivelul publicului urban (all urban) şi naţional.

RADAR DE MEDIA vă prezintă cifrele de audienţă înregistrate pe tot parcursul show-ului, interval orar 20:28-23:53, pe toate segmentele de public.

În minutul de maximă audienţă show-ul transformărilor de la Antena 1 a adunat în fata micilor ecrane peste 1.8 milioane de telespectatori.

PUBLICUL COMERCIAL

La nivelul publicului comercial PRO TV a condus cu 8.9% rating şi 20.1% share, în timp ce Antena 1 s-a clasat pe poziţia secundă cu 7.5% rating şi 16.6% share.

PUBLICUL URBAN

La nivelul publicului din mediul urban, Antena 1 a fost lider de audienţa cu 9,7 puncte de rating şi 20,2 % cota de piaţă, în timp ce Pro TV înregistra 6,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14 %.

PUBLICUL NAŢIONAL

De asemenea, la nivelul publicului naţional, Antena 1 rămâne lider cu o audienţă medie de 8,3 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 17 %, în timp ce următorul clasat, PRO TV, obţine 7,6 puncte de rating şi 15,5 % cota de piaţă.

Audiente TV 21 Te cunosc de undeva - Antena 1

FOLLOW  UP

Simbata seara, la Antena 1, Daniel Iordăchioae a cantat pentru prima oară în travesti. Cu bucle lungi și blonde, bluză vaporoasă și tocuri de 10 cm, Daniel Iordăchioae a fost, pentru câteva ore, Celine Dion. Alina Eremia a fost energicul interpret de muzica populară Benone Sinulescu, surorile Denisa și Raluca Tănase de la Bambi s-au transformat în colegii lor Andrei Ștefănescu și Kamara de la Alb Negru, in timp ce aceștia din urmă i-au imitat pe Smiley și Uzzi.

Lidia Buble a intrat în pielea Rihannei, artista ei preferată, Liviu Vârciu a cantat “Just a gigolo”, transformat în multicolorul David Lee Roth, iar Cezar Ouatu a devenit Mark Knopfler, solistul trupei Dire Straits.  Castigatoarea editiei a fost Oana Sîrbu, cu o transformare remarcabila in Marina Voica.


Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o stație TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţieTV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Sursa cifre: Kantar Media. Copyright: ARMADATA SRL

Interpretare Grafice: RADAR DE MEDIA

Foto Credit: Antena 1

CITESTE SI:

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.