Connect with us

AUDIENȚE TV

“Te cunosc de undeva!”, lider incontestabil de audiență, pe toate segmentele de public

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a 12-a gală a show-ului “Te cunosc de undeva!”, care a ales-o știgătoare pe Barbara Isasi, solista trupei Mandinga, cu o excelentă transformare în Rod Stewart, a fost sâmbătă seara lider incontestabil de audiență, pe toate segmentele de public.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și, temporar, de Florin Ristei și jurizată de Ozana Barabancea, Andreea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.918.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:33.

            La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a ocupat prima poziție și a obținut sâmbătă seara, pe perioada difuzării emisiunii (19:59 – 23:06), o audiență medie de 7,1 puncte de rating și o cotă de piață de 16,7%, urmată de Pro TV, cu 5,6 puncte de rating și o cotă de piață de 13,1%, și Kanal D, cu 5,3 puncte de rating și 12,3% cota de piață.

            Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului din toată tara, unde Antena 1 rămane lider cu o audiență medie de 7,8 puncte de rating și o cotă de piață de 17,1%, urmata de Kanal D, cu 6,5 puncte de rating și o cotă de piață de 14,2%, si Pro TV, cu 6,3 puncte de rating și 13,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc o audiență medie de 5,9 puncte de rating și o cotă de piață de 16,9%, urmată de Pro TV, cu 5,7 puncte de rating și o cotă de piață de 16,4% și Kanal D, cu 4,1 puncte de rating și o cotă de piață de 11,7%.

Cum finala “Te cunosc de undeva!” se apropie, concurenții și-au pregătit cu multă atenție, sâmbãta aceasta, personajele care le-au picat la ruletă. Alin Gheorghișan a cântat în travesti, ca Liza Minnelli, iar prestația sa a ridicat juriul în picioare. Experiența sa de pe Broadway și-a spus clar cuvântul pentru momentul de cabaret pe care acesta l-a avut de susținut pe scena transformărilor.

Romică Țociu a cântat în limba arabă, precum Hussain Al Jassmi, un celebru interpret originar din Emiratele Arabe Unite, și și-a exersat pronunția cuvintelor încontinuu, până la urcarea pe scenă. Connect-R a fost unul dintre cei mai influenți cântăreți de muzică reggae din istorie, jamaicanul Bob Marley, iar acest rol i-a venit mănușă. “Nu mi-a fost greu deloc acest personaj. Cred că într-o viață anterioară am trăit în Jamaica (râde). Orice aș cânta în stilul reggae îmi iese perfect”, ne-a spus concurentul.

Carmen Rădulescu a interpretat cu mult entuziasm un personaj de care nu a reușit să scape, din cauza asemănărilor fizice repetate și uluitoare cu acesta, bunul prieten al lui Temișan, Daniel Iordăchioae. Alexandra Velniciuc a fost o franțuzoaică prețioasă, mare iubitoare de cabaret, de muzică pentru îndrăgostiții cu insomnii și de bărbați frumoși, Patricia Kaas, iar Jean de la Craiova a cântat pe ritm de vals, transformat în cunoscutul artist grec Demis Roussos.

Mihai Trăistariu s-a descurcat bine într-un travesti aparent imposibil, cântăreața de origine mexicană Thalia, iar apariția sa în acest rol i-a adus multe complimente din partea colegilor, care i-au remarcat frumusetea picioarelor, iar Ana Baniciu și Raluka au avut parte de una dintre marile lor încercări din acest sezon, pentru că au trebuit să imite doi cântăreți reprezentativi pentru muzica populară românească, celebrii interpreți Maria Ciobanu și Ion Dolănescu.

Cea mai bună transformare a serii a fost cea realizată de Barbara Isasi, solista trupei Mandinga, care l-a imitat excelent pe fabulosul interpret Rod Stewart.

Momentul special al serii a avut doi protagoniști: concurentul Jean de la Craiova, care s-a transformat în Fărâmiță Lambru, și invitata specială a galei, Oana Sîrbu, care a imitat-o pe nemuritoarea Maria Tănase. Cei doi artiști au cântat acompaniați de Taraful condus de Silvian Voicu.

Ca în fiecare ediție, Furnix Team, baletul condus de Furnica, a fost alături de concurenți, cu momente coregrafice spectaculoase. Înainte ca cei zece concurenți să meargă la ruletă, pentru a afla care sunt personajele pe care le vor imita săptămâna viitoare, Gianina Corondan, curioasa de serviciu din acest sezon, a anunțat cine sunt protagoniștii momentului de deschidere de sâmbăta viitoare, din cadrul editiei speciale, dedicate Zilei Nationale: jurații Ozana Barabancea, Andreea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan și prezentatorii Alina Pușcaș și Florin Ristei.

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                         

Perioada 24 noiembrie 2018                      

                           

INTERVIU EXCLUSIV, Teo Trandafir: Cultura este singura modalitate de a fi liber!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Prima ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Bella Santiago, cu o excelentă transformare în Beyonce, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane 1.624.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:44.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost lider de audiență cu 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 18,4 % urmată de Pro TV, cu 5,5 puncte de rating și 16,4 % cota de piață și de România TV, cu 3,8 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 18,3% cota de piață, urmată de Pro Tv și România Tv.

Aventura transformărilor a început în forță în cel de-al 14-lea sezon Te cunosc de undeva, cu personaje dintre cele mai diverse, muzică live și multă voie bună. Cei 12 concurenți au intrat în joc cu mult entuziasm, iar jurații Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show) au fost impresionați de felul cum aceștia și-au pregătit primele roluri oferite de ruleta personajelor.

Așadar, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au făcut show sâmbătă seara, la Te cunosc de undeva!, imitându-le pe surorile gemene Gabriela și Mihaela Modorcea, cunoscute drept Indiggo, Diana Matei a adus pe scenă atmosfera de cabaret, transformată în Liza Minnelli, Monica Anghel și fratele ei, Alex, au cântat în travesti precum Dorina și Marian Nistor, un cuplu memorabil al scenei românești, pe când Sorana Darclée Mohamad, fosta componentă a trupei A.S.I.A., a intrat pentru o seară în rolul regretatei Amy Winehouse.

Cornel Palade și fiica sa, Ada, au realizat un moment cu toate condimentele necesare transformați în Ruby și Nosfe, interpretul de muzică populară Grigore Gherman i-a invitat pe toți la o nuntă evreiască, în rolul lui Filip Kirkorov, un mega-star al Rusiei, iar Șerban Copoț și Cezar Ouatu au făcut spectacol alături de taraful Silvian Voicu, transformați în Elena Merișoreanu și Daniela Crudu. Și nu mică le-a fost surpriza când, pe scenă, alături de ei, au apărut la un moment dat  Elena Merișoreanu și Daniela Crudu, în carne și oase.

Cea mai bună transformare a serii a fost desemnată cea realizată de Bella Santiago, care a imitat-o excelent pe celebra Beyonce, cântăreața ei preferată.

Prima gală a acestui sezon a venit cu o premieră: Cosmin Seleși a cântat în deschiderea serii alături de trupa sa. „Dacă toți cântăreții se dau actori, mă dau și eu cântăreț”, a explicat el, amuzat.

Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a doua gală a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

Perioada 7 septembrie 2019        

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: