Connect with us

AUDIENȚE TV

“Te cunosc de undeva!”, lider incontestabil de audiență, pe toate segmentele de public

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Cea de-a 12-a gală a show-ului “Te cunosc de undeva!”, care a ales-o știgătoare pe Barbara Isasi, solista trupei Mandinga, cu o excelentă transformare în Rod Stewart, a fost sâmbătă seara lider incontestabil de audiență, pe toate segmentele de public.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și, temporar, de Florin Ristei și jurizată de Ozana Barabancea, Andreea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan a adunat în fața micilor ecrane 1.918.000 de telespectatori, la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 20:33.

            La nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a ocupat prima poziție și a obținut sâmbătă seara, pe perioada difuzării emisiunii (19:59 – 23:06), o audiență medie de 7,1 puncte de rating și o cotă de piață de 16,7%, urmată de Pro TV, cu 5,6 puncte de rating și o cotă de piață de 13,1%, și Kanal D, cu 5,3 puncte de rating și 12,3% cota de piață.

            Clasamentul se păstrează și la nivelul publicului din toată tara, unde Antena 1 rămane lider cu o audiență medie de 7,8 puncte de rating și o cotă de piață de 17,1%, urmata de Kanal D, cu 6,5 puncte de rating și o cotă de piață de 14,2%, si Pro TV, cu 6,3 puncte de rating și 13,9% cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului comercial, cu vârste cuprinse intre 18 si 49 de ani, Antena 1 s-a aflat pe primul loc o audiență medie de 5,9 puncte de rating și o cotă de piață de 16,9%, urmată de Pro TV, cu 5,7 puncte de rating și o cotă de piață de 16,4% și Kanal D, cu 4,1 puncte de rating și o cotă de piață de 11,7%.

Cum finala “Te cunosc de undeva!” se apropie, concurenții și-au pregătit cu multă atenție, sâmbãta aceasta, personajele care le-au picat la ruletă. Alin Gheorghișan a cântat în travesti, ca Liza Minnelli, iar prestația sa a ridicat juriul în picioare. Experiența sa de pe Broadway și-a spus clar cuvântul pentru momentul de cabaret pe care acesta l-a avut de susținut pe scena transformărilor.

Romică Țociu a cântat în limba arabă, precum Hussain Al Jassmi, un celebru interpret originar din Emiratele Arabe Unite, și și-a exersat pronunția cuvintelor încontinuu, până la urcarea pe scenă. Connect-R a fost unul dintre cei mai influenți cântăreți de muzică reggae din istorie, jamaicanul Bob Marley, iar acest rol i-a venit mănușă. “Nu mi-a fost greu deloc acest personaj. Cred că într-o viață anterioară am trăit în Jamaica (râde). Orice aș cânta în stilul reggae îmi iese perfect”, ne-a spus concurentul.

Carmen Rădulescu a interpretat cu mult entuziasm un personaj de care nu a reușit să scape, din cauza asemănărilor fizice repetate și uluitoare cu acesta, bunul prieten al lui Temișan, Daniel Iordăchioae. Alexandra Velniciuc a fost o franțuzoaică prețioasă, mare iubitoare de cabaret, de muzică pentru îndrăgostiții cu insomnii și de bărbați frumoși, Patricia Kaas, iar Jean de la Craiova a cântat pe ritm de vals, transformat în cunoscutul artist grec Demis Roussos.

Mihai Trăistariu s-a descurcat bine într-un travesti aparent imposibil, cântăreața de origine mexicană Thalia, iar apariția sa în acest rol i-a adus multe complimente din partea colegilor, care i-au remarcat frumusetea picioarelor, iar Ana Baniciu și Raluka au avut parte de una dintre marile lor încercări din acest sezon, pentru că au trebuit să imite doi cântăreți reprezentativi pentru muzica populară românească, celebrii interpreți Maria Ciobanu și Ion Dolănescu.

Cea mai bună transformare a serii a fost cea realizată de Barbara Isasi, solista trupei Mandinga, care l-a imitat excelent pe fabulosul interpret Rod Stewart.

Momentul special al serii a avut doi protagoniști: concurentul Jean de la Craiova, care s-a transformat în Fărâmiță Lambru, și invitata specială a galei, Oana Sîrbu, care a imitat-o pe nemuritoarea Maria Tănase. Cei doi artiști au cântat acompaniați de Taraful condus de Silvian Voicu.

Ca în fiecare ediție, Furnix Team, baletul condus de Furnica, a fost alături de concurenți, cu momente coregrafice spectaculoase. Înainte ca cei zece concurenți să meargă la ruletă, pentru a afla care sunt personajele pe care le vor imita săptămâna viitoare, Gianina Corondan, curioasa de serviciu din acest sezon, a anunțat cine sunt protagoniștii momentului de deschidere de sâmbăta viitoare, din cadrul editiei speciale, dedicate Zilei Nationale: jurații Ozana Barabancea, Andreea Bălan, Cristi Iacob și Aurelian Temișan și prezentatorii Alina Pușcaș și Florin Ristei.

Sursa:Kantar Media                       

Copyright:ARMADATA S.R.L.                       

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group               

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                         

Perioada 24 noiembrie 2018                      

                           

INTERVIU EXCLUSIV, Teo Trandafir: Cultura este singura modalitate de a fi liber!

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

Kanal D, lider absolut de audienta, in acest weekend, cu „Puterea Dragostei”

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Cel de-al doilea sezon al emisiunii va incepe pe 15 iulie si va putea fi urmarit sase zile pe saptamana

Doar o saptamana ne mai desparte de Gala finala a reality show-ului „Puterea dragostei”, prezentat de Andreea Mantea, iar interesul pentru aceasta emisiune fenomen este tot mai mare.  Sambata, 6 iulie, Gala semifinala „Puterea dragostei” a pozitionat Kanal D pe primul loc in topul audientelor, pe toate cele trei targeturi monitorizate, in intervalul difuzarii emisiunii: 15:30-19:00, conform Kantar Media Romania. Astfel, pe targetul Comercial, statia a inregistrat 3,0% Rating si 21,0% cota de piata, pe All Urban, 2,8% Rating si 12,7% cota de piata, iar la nivelul publicului National, Kantar Media a raportat 4,1% Rating si o cota de piata de 17,6%.

Minutul de aur, inregistrat la 16:21, a tinut in fata micilor ecrane, la Kanal D,  886.000 de telespectatori.

Sambata, 13 iulie, de la 15:30, va fi difuzata Gala Finala a primului sezon „Puterea Dragostei”, urmand ca al doilea sezon al show-ului sa inceapa luni, 15 iulie. Acesta va putea fi urmarit de fanii emisiunii sase zile pe saptamana, de luni pana vineri, de la 11:00 si 17:00, si in fiecare sambata, de la 15:30.

 

  18-49 UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D3,021,0128
 Pro TV1,49,759
 Antena 11,17,647
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAEurosport 20,85,433
15:30-19:00Paramount0,53,722
 Boomerang0,43,119
 Digi 240,43,119
 B1TV0,42,918
 Romania TV0,42,817
 Antena 30,32,415
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

All UrbanChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D2,812,7265
 Romania TV2,410,9226
 Antena 11,46,7139
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAAntena 31,46,5135
15:30-19:00Pro TV1,36,2129
 Eurosport 21,04,797
 B1TV0,83,777
 Antena Stars0,83,675
 National TV0,52,245
 Cartoon Network0,42,041
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

 

NationalChannelsRtg%Shr%Rtg(000)
 Kanal D4,117,6738
 Romania TV2,510,8452
 Antena 12,08,4352
PUTEREA DRAGOSTEI – GALAPro TV1,46,1255
15:30-19:00Antena 31,24,9205
 Antena Stars0,93,8159
 Eurosport 20,73,1130
 B1TV0,52,396
 Minimax0,52,395
 Cartoon Network0,52,292
Source: Kantar Media Romania    
Date: 06.07.2019    

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Analize

Incredibil: TVR, audiente record dupa U21!

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Campionatul European U21 găzduit de Italia şi San Marino, competiţie pe care România a părăsit-o în semifinale, s-a încheiat duminică, 30 iunie, odată cu Finala: Germania – Spania. Audienţele înregistrate de acest meci au demonstrat că românii s-au bucurat de efervescenţa unei Finale de Campionat, urmărind un fotbal oferit de cei mai valoroşi tineri sportivi la nivel european.

Astfel, în intervalul 21.45 – 23.36, TVR 1 a ocupat locul 1 în topul audienţelor la nivel urban (cu 5,3% rating mediu şi cotă medie de piaţă de 14,5%) şi locul secund la nivel naţional şi comercial ( cu medii de 4,8% rating şi 12,6% cotă de piaţă, respectiv 5,1% rating şi 18% cota de piaţă). La minutul de aur, înregistrat la 22.25, meciul era urmărit de aproape 1,2 milioane de români la nivel naţional (1.184.000, reprezentând un rating de 6,7% şi o cotă de piaţă de 15,7%).

Dintre cele 21 de partide ale Campionatului transmise în direct şi exclusivitate de Televiziunea Română, cele mai urmărite au fost, aşa cum era de aşteptat, meciurile României. Au urmat, în ordine, Finala şi meciurile adversarelor.

PartidaDataFazaTelespectatori la nivel naţional

(val medii pe interval de difuz.)

1FRANTA – ROMANIA24.iun.19Grupa C2.577.000
2GERMANIA – ROMANIA27.iun.19Semifinala 12.493.000
3ANGLIA – ROMANIA21.iun.19Grupa C1.673.000
4ROMANIA – CROATIA18.iun.19Grupa C1.056.000
5SPANIA – GERMANIA30.iun.19Finala862.000
6FRANTA – CROATIA21.iun.19Grupa C777.000
7SPANIA – FRANTA27.iun.19Semifinala 2595.000
8ANGLIA – FRANTA18.iun.19Grupa C580.000
9BELGIA – ITALIA22.iun.19Grupa A495.000
10GERMANIA – SERBIA20.iun.19Grupa B438.000

 

Interesul românilor s-a manifestat şi în online, dovada fiind că în perioada Campionatului European de fotbal U21, postările de pe pagina de Facebook TVR 1 au depăşit 7 milioane de utilizatori unici, iar clipurile încărcate pe această pagină au înregistrat peste 9 milioane de vizualizări. Postările cu cel mai mare impact au fost cele din partida Anglia-România: 2-4, în care tricolorii mici şi-au asigurat în bună măsură calificarea în semifinale (vezi foto).

Acestor cifre li se adaugă şi cele înregistrate de pe canalul oficial de YouTube al TVR unde, în cele 2 săptămâni ale Campionatului, 2,1 milioane de utilizatori unici au realizat 6,5 milioane de vizualizări.

 

Campionatul European U21 s-a încheiat, dar viitorul fotbalului se vede în continuare la TVR, următorul mare examen al  „tricolorilor mici” fiind Olimpiada de la Tokyo de anul viitor, transmisă de Televiziunea Română.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

TVR 1 – lider de audienţă cu meciul Germania-România, în semifinala CE U21

Published

on

Foto Credit: TVR
 

Tricolorii mici au adunat din nou românii în faţa micilor ecrane la TVR, deşi s-au oprit în semifinale la CE U21. Naţionala de fotbal U21 a reuşit performanţe istorice la acest campionat, întrecând Naţionala mare de fotbal a României – palmares şi audienţe, iar drumul lor abia începe! Felicitări, băieţi, pentru cea mai valoroasă performanţă din fotbalul românesc a unei naţionale de fotbal a României! Jocurile Olimpice Tokyo 2020 vă aşteaptă! Prima semifinală a CE U21, Germania – România, a adus TVR 1 în poziţia de lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public. 3,5 milioane de telespectatori la TVR 1, în minutul de aur al meciului Germania-România (scor final 4-2).

 

Joi, 27 iunie, TVR 1 a fost lider incontestabil de audienţă pe toate categoriile de public, atingând 3,5 milioane de telespectatori în minutul de aur al meciului Germania-România (4-2). La nivel naţional, vârful de audienţă înregistrat la 20.51 înseamnă că unul din doi români a urmărit lupta tricolorilor mici împotriva Germaniei la TVR 1: rating 19,6% şi cotă de piaţă 48,5%. În acelaşi minut, pe publicul urban, cota de piaţă a TVR 1 era de 51,6%, iar pe publicul comercial a atins 62,4%. Datele, în detaliu, mai jos:

 

Pe intervalul desfăşurării meciului, 19.01-20.59, TVR 1 a fost lider de audienţă pe toate categoriile de public: naţional, urban şi comercial. TVR 1 a înregistrat cu partida Germania U21 – România U21 un rating mediu* de 14% şi share** de 39,7% (2.493.000 de telespectatori), la nivel naţional, postul public ocupând primul loc în topul audienţelor zilei de 27 iunie.

Şi pe publicul urban TVR 1 a obţinut cele mai bune cifre de audienţă: 16,1% rating şi 41,8% cotă de piaţă (1.538.000 de telespectatori), adjudecându-şi de asemenea prima poziţie. Jocul echipei antrenate de Mirel Rădoi a adunat aseară şi cel mai numeros public din oraşe cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani (target comercial). Din nou, unul din doi telespectatori din publicul activ, mediul urban, a văzut, la TVR 1, lupta Naţionalei U21 cu Germania din semifinala Campionatului European U21: 618.000 de telespectatori (rating mediu de 14,5% şi cotă de piaţă medie – 49,2%).

 

România U21 a jucat pentru prima dată în semifinale la Campionatul European de Fotbal joi, 27 iunie, de la ora 19.00. Tot joi, 27 iunie s-a disputat şi cealaltă semifinală: Spania-Franţa, încheiată cu 4-1. Meciul Spania-Franţa, transmis de asemenea de TVR 1, s-a clasat în top 3 al celor mai urmărite programe pe interval (22.01-23.51), locul 3 pe taget naţional şi locul al doilea pe publicul urban şi la nivel comercial.

 

Finala Campionatul European de Fotbal U21 are loc duminică, 30 iunie, ora 21.45, în direct şi în exclusivitate la TVR 1 şi TVR HD, Spania şi Germania luptând pentru câştigarea trofeului european. Comentatori: Emil Hossu-Longin şi Marian Olaianos.

 

*Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv 

Imagini Germania_România_ CE U21, foto credit UEFA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: