Connect with us

AUDIENȚE TV

Telespectatorii au ales Kanal D! “Puterea Dragostei” si “Stirile Kanal D”, prima optiune a romanilor

Published

on

Foto Credit: KANAL D
 

Marti, 7 mai, show-ul matrimonial “Puterea Dragostei”, prezentat de Andreea Mantea, si Stirile Kanal D, de la ora 12:00, prezentate de Ilinca Obadescu, au condus topul audientelor, iar Kanal D a fost , din nou, prima alegere a romanilor. Astfel, pe parcursul difuzarii productiilor de mai sus mentionate, Kanal D a fost lider incontestabil de audienta, statia TV plasandu-se pe primul loc in topul televiziunilor din Romania, conform datelor furnizate de Kantar Media.

Ieri, pe intervalul de difuzare a primei parti a emisiunii “Puterea Dragostei” (11:00 – 12:00), Kanal D a fost lider absolut de audienta. Postul TV a inregistrat 2,5% rating si 18,8% cota de piata, pe targetul Comercial, 3,0% rating si 15,3% cota de piata, pe targetul National, si 2,3% rating si 12,9% cota de piata, pe targetul All Urban. O medie de peste o jumatate de milion (529.000) de romani din intreaga tara au urmarit ieri, in intervalul orar mai sus mentionat, in fiecare munut al productiei, show-ul “Puterea Dragostei”.

Kanal D si-a mentinut pozitia de lider de piata cu Stirile Kanal D, de la ora 12:00, atat in randul publicului de la orase, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, cat si in randul publicului de la nivel National. Astfel, in intervalul de difuzare a Stirilor de pranz, 12:00 – 13:00, Kanal D a inregistrat 3,4% rating si 17,2% cota de piata, pe targetul National, si 1,8% rating si 14,2% cota de piata, pe targetul Comercial.

 

Audiente “Puterea Dragostei”, marti, 7 mai

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,5 18,8 105
  Antena 1 1,7 12,8 72
  Pro TV 1,0 7,9 44
PUTEREA DRAGOSTEI Partea I Romania TV 0,7 5,7 32
11:00-12:00 Pro Cinema 0,6 4,6 26
Source: Kantar Media Romania        
Date: 07.05.2019        

 

All Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 2,3 12,9 219
  Pro TV 2,2 12,2 208
  Romania TV 1,5 8,5 144
PUTEREA DRAGOSTEI Partea I Antena 1 1,4 7,9 134
11:00-12:00 Antena 3 1,4 7,7 130
Source: Kantar Media Romania        
Date: 07.05.2019        

 

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3,0 15,3 529
  Pro TV 2,5 12,7 440
  Romania TV 2,1 10,7 369
PUTEREA DRAGOSTEI Partea I Antena 1 1,9 9,8 338
11:00-12:00 Antena 3 1,1 5,8 201
Source: Kantar Media Romania        
Date: 07.05.2019        

 

Audiente “Stirile Kanal D”, de la ora 12:00, marti, 7 mai

National Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 3,4 17,2 605
  Pro TV 2,5 12,4 434
  Romania TV 2,1 10,8 378
STIRILE KANAL D  12:00 Antena 1 1,6 8,1 284
12:00-13:00 Antena 3 1,2 5,8 205
Source: Kantar Media Romania        
Date: 07.05.2019        

 

18-49 Urban Channels Rtg% Shr% Rtg(000)
  Kanal D 1,8 14,2 76
  Pro TV 1,5 11,7 62
  Antena 1 1,3 10,0 54
STIRILE KANAL D  12:00 Pro Cinema 0,6 4,9 26
12:00-13:00 Happy Channel 0,5 4,2 22
Source: Kantar Media Romania        
Date: 07.05.2019        

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: A doua editie VOCEA ROMANIEI, din nou, lider de audienta

Published

on

 

Vineri seară a fost o explozie de voci de neuitat, momente amuzante și replici acide care au menținut emoțiile la cote înalte. Cu 3 momente care au întors toate cele 4 scaune și cu dorința de a atrage cele mai bune voci de partea lor, cei patru antrenori nu au stat pe gânduri și au luptat cu toate armele pentru a-și forma cea mai puternică echipă.  

Cea de-a doua ediție a sezonului 9 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.5 puncte de rating și 26.6 share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut numai 4.4 puncte de rating și 15.9 share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, aproximativ 1.4 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 1.8 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Șapte noi concurenți merg în următoarea etapă a competiției

Seara a început perfect cu o interpretare care a încins lupta dintre Tudor, Smiley, Irina și Horia și a continuat în același stil până la ultimul concurent, care i-a surprins pe toți cu vocea lui. Cei care au urcat pe scenă și-au lăsat emoțiile în culise și au făcut tot ce au putut să îi convingă pe antrenori că merită un loc în echipe. Dintre aceștia, șapte au reușit să facă încă un pas spre marele lor vis de a deveni Vocea României!

Printre piesele auzite aseară s-au remarcat I put a spell on you, I see fire, Take me to church, Road to Zion, Treat you better, Dream a little dream of me sau You know I’m no good, cu interpretări veritabile care au stârnit aplauzele celor din sală.

La finalul serii, Irina continuă lupta către marele premiu cu trei noi concurenți (Emanuela Gherasim, Marina Arsene, Alessandro Dănescu), Tudor merge mai departe cu Jasmina Rasadean, Horia l-a ales pe Alexandru Bugan, iar Smiley pariază pe Dragoș Alecsa și Doru Ciutacu.

Vinerea viitoare, de la 20:30, spectacolul continuă la Vocea României, iar noi voci puternice așteaptă să urce pe scenă și să întoarcă scaunele antrenorilor!

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

Peste 2.4 milioane de români au urmărit victoria României cu Malta. PRO TV, lider absolut de audiență!

Published

on

 

Victorie categorică pentru PRO TV aseară la meciul România – Malta. Românii au urmărit cu sufletul la gură evoluția echipei naționale și au sărbătorit această victorie de 1-0, care menține naționala în cursa pentru calificarea la EURO 2020.

PRO TV a condus detașat topul audiențelor duminică seară, cu meciul dintre România și Malta, pe toate segmentele de public: comercial, urban și național. PRO TV a obținut cifre de audiență de aproximativ 4 ori mai mari decât locul secund, pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani. PRO TV a obținut 13.8 puncte de rating și 47.0% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, care a înregistrat numai 3.6 puncte de rating și 12.3% share. La nivel național, peste 2.4 milioane de români au făcut galerie în fiecare minut echipei naționale, iar în minutul de aur, de la 20:52, peste 3.4 milioane de români urmăreau PRO TV.

Echipa României ocupă, în acest moment, locul 3 în clasamentul grupei F, cu 10 puncte. Topul este condus de Spania cu 18 puncte, iar pe 2 se afla Suedia cu 11 puncte. Cu cele 3 puncte obtinute aseară cu Malta, România speră în continuare la calificare. În octombrie, România joacă în Feroe și apoi acasă cu Norvegia.

Meciurile pentru calificarea la UEFA EURO 2020 continuă în această toamnă, în exclusivitate la PRO TV!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Show-ul Te cunosc de  undeva!, lider de audiență la orașe și în toată țara

Published

on

 

Prima ediție a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!, câștigată de Bella Santiago, cu o excelentă transformare în Beyonce, a fost aseară lider de audiență la orașe și în toată țara.

Emisiunea prezentată de Alina Pușcaș și Cosmin Seleși a adunat în fața micilor ecrane 1.624.000 de telespectatori la nivelul publicului din toată țara, în minutul de maximă audiență, de la ora 21:44.

Așadar, la nivelul publicului de la orașe, Antena 1 a fost lider de audiență cu 6,2 puncte de rating și o cotă de piață de 18,4 % urmată de Pro TV, cu 5,5 puncte de rating și 16,4 % cota de piață și de România TV, cu 3,8 puncte de rating și 11,4 % cota de piață.

De asemenea, la nivelul publicului din toată țara, Antena 1 este cel mai urmărit post de televiziune, cu o audiență medie de 6,4 puncte de rating și 18,3% cota de piață, urmată de Pro Tv și România Tv.

Aventura transformărilor a început în forță în cel de-al 14-lea sezon Te cunosc de undeva, cu personaje dintre cele mai diverse, muzică live și multă voie bună. Cei 12 concurenți au intrat în joc cu mult entuziasm, iar jurații Ozana Barabancea (canto), Andreea Bălan (coregrafie), Cristi Iacob (actorie) și Aurelian Temișan (all the show) au fost impresionați de felul cum aceștia și-au pregătit primele roluri oferite de ruleta personajelor.

Așadar, Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu au făcut show sâmbătă seara, la Te cunosc de undeva!, imitându-le pe surorile gemene Gabriela și Mihaela Modorcea, cunoscute drept Indiggo, Diana Matei a adus pe scenă atmosfera de cabaret, transformată în Liza Minnelli, Monica Anghel și fratele ei, Alex, au cântat în travesti precum Dorina și Marian Nistor, un cuplu memorabil al scenei românești, pe când Sorana Darclée Mohamad, fosta componentă a trupei A.S.I.A., a intrat pentru o seară în rolul regretatei Amy Winehouse.

Cornel Palade și fiica sa, Ada, au realizat un moment cu toate condimentele necesare transformați în Ruby și Nosfe, interpretul de muzică populară Grigore Gherman i-a invitat pe toți la o nuntă evreiască, în rolul lui Filip Kirkorov, un mega-star al Rusiei, iar Șerban Copoț și Cezar Ouatu au făcut spectacol alături de taraful Silvian Voicu, transformați în Elena Merișoreanu și Daniela Crudu. Și nu mică le-a fost surpriza când, pe scenă, alături de ei, au apărut la un moment dat  Elena Merișoreanu și Daniela Crudu, în carne și oase.

Cea mai bună transformare a serii a fost desemnată cea realizată de Bella Santiago, care a imitat-o excelent pe celebra Beyonce, cântăreața ei preferată.

Prima gală a acestui sezon a venit cu o premieră: Cosmin Seleși a cântat în deschiderea serii alături de trupa sa. „Dacă toți cântăreții se dau actori, mă dau și eu cântăreț”, a explicat el, amuzat.

Momentele coregrafice ale serii au fost susținute de Furnix Team, baletul condus de Furnica.

Cum se vor descurca cei 12 concurenți cu noile roluri atribuite lor de năstrușnica ruletă a personajelor, telespectatorii Antenei 1 vor vedea sâmbăta viitoare, de la ora 20:00, în cea de-a doua gală a celui de-al 14-lea sezon al show-ului Te cunosc de undeva!.

 

Sursa:Kantar Media         

Copyright:ARMADATA S.R.L.         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group 

Analiza este facuta pe target-urile All urban si National     

Perioada 7 septembrie 2019        

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: