Connect with us

ALL MEDIA

Televizorul prietenul romanului. Televiziunile si publicul lor !

Redactia Radar de Media

Published

on

Din ce in ce mai multi romani cu studii superioare prefera sa-si petreaca sezonul estival in fata micilor ecrane, luandu-si concediul la inceputul toamnei.

Datorita competitiilor muzicale si sportive TVR 1 si-a imbunatatit structura publicului. Cei mai tineri telespectatori din mediul urban se regasesc la Acasa TV, informeaza “Adevarul”.

Spre deosebire de anii trecuti, sondajele de audienta arata ca, in aceasta vara, a crescut numarul telespectatorilor din mediul urban cu studii superioare.

Una dintre explicatii ar fi ca s-a modificat obiceiul de petrecere a vacantei de vara. Astfel, persoanele cu studii superioare si cu venituri medii si mari prefera sa stea toata vara acasa, “evadand” in weekenduri la mare sau la munte, iar toamna sa-si ia concediul propriu-zis, in locuri exotice.
Antena 3 este postul cu cea mai mare pondere a telespectatorilor cu studii superioare: 46,7%. Postul se detaseaza net, in aceasta categorie, de celelalte televiziuni. A doua televiziune cu precente mari de “intelectuali” este Realitatea TV, cu 37,5%.
La polul opus se afla televiziunile Acasa TV (17%) si Kanal D (19,7%). Aceasta din urma are cel mai mare procent de persoane din mediul urban cu studii medii.

Femeile au fost mai numeroase in fata micilor ecrane, semn ca fotbalul international nu mai este demult apanajul sexului tare.

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați pe email sau la telefon.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending