Connect with us

Evenimente

Ten Years After solicită preparate vegetariene pentru şederea în România

Avatar

Published

on

Se apropie momentul în care trupa Ten Years After va reveni pe pământ românesc, pentru un turneu ce va include concerte în Bucureşti (23 octombrie), Iaşi (24 octombrie), Timişoara (25 octombrie) şi Cluj (26 octombrie).

Deja au început pregătirile pentru ca, cei patru membri ai formaţiei, să aibă în România o şedere demnă de statutul de pionieri ai rockului, mai ales că se vor afla în ţara noastră  timp de aproape o săptămână. Itinerariul va fi organizat de aşa manieră încât artiştii să nu fie nevoiţi să aloce mai mult de 4 ore zilnic deplasărilor.

În fiecare din zilele în care Ten Years After va urca pe scenă, trupa şi staff-ul îşi vor petrece cea mai mare parte a timpului în locaţia evenimentului, de aceea managementul a transmis deja specificaţiile legate de elementele cu care zona de backstage trebuie utilată.

Dacă în privinţa cabinei, cerinţele au fost foarte modeste, membri trupei dorind să aibă la dispoziţie doar oglindă, mobilier elementar şi prosoape, în privinţa alimentaţiei lucrurile sunt ceva mai nuanţate. Pentru vegetarieni se vor asigura preparate precum: musli organic, lapte de soia, sandwich-uri vegetariene cu pâine integrală, legume coapte, suşi vegetarian, crudităţi, humus, salată de roşii şi mozarella cu ulei de măsline, oţet balsamic şi frunze proaspete de busuioc.  

Şi pentru masa principală a zilei, care va fi servită cu minim două ore înainte de începerea concertului au fost solicitate preparate adecvate vegetarienilor.

Pentru fiecare concert membri trupei îşi doresc să aibă la îndemână dispozitive pentru prepararea ceaiului şi cafelei (cu şi fără cofeină), iar în cabină au solicitat: fructe, sandwich-uri şi un mix de nuci şi fructe uscate, nesărate, o sticlă de cognac, doze cu bere şi răcoritoare, mai multe sortimente de vin nobil (alb, roşu şi rosé), apă plată, suc de roşii şi de portocale.

Turneul în cadrul căruia trupa Ten Years After va ajunge în ţara noastră deja a început, iar Leo Lyons, Ric Lee, Chick Churchill şi Joe Gooch promit să vină în România cu surprize speciale pentru publicul de aici, care i-a impresionat cu căldura lui în februarie anul trecut. Fiecare show va dura două ore şi, potrivit solistul şi chitaristul Joe Gooch va include hit-urile trupei, dar şi piese noi de pe ultimele două albume. Gooch a declarat, pentru România liberă, că trupa intenţionează să acorde autografe după fiecare concert explicând: „Acesta e felul nostru de a mulţumi fanilor pentru că au fost alături de noi".

Biletele pentru spectacolul din capitală pot fi achiziţionate din reţeaua Vreau Bilet: Unirea Shopping Center – et. 2, locaţiile Music Box  (Matei Basarab 16 & Şoseaua Pipera nr 2), de la Sala Palatului sau pot fi comandate online de pe www.vreaubilet.ro. Preţurile variază între 60 si 170 de lei, în funcţie de categoria de loc.

Pentru restul oraşelor, biletele se găsesc la casele de bilete ale sălilor de spectacol.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

CONAF si Ministerul Educatiei si Cercetarii au agreat pactul pentru educatie antreprenoriala

Avatar

Published

on

 

  • Memorandumul de colaborare dintre CONAF și MEC presupune introducerea orelor de educație antreprenorială în școli
  • CONAF se alătură MEC pentru elaborarea strategiei naționale pentru educație antreprenorială
  • PACTUL PENTRU EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ este parte a PACTULUI PENTRU MUNCĂ

 

Memorandumul de colaborare dintre CONAF si MEC a fost discutat în cadrul lansării volumului ,,Educație antreprenorială. Școala de business” și presupune introducerea orelor de educație antreprenorială în școli.

CONAF se alătură MEC pentru elaborarea strategiei naționale pentru educație antreprenorială. PACTUL PENTRU EDUCAȚIE ANTREPRENORIALĂ, va fi parte a PACTULUI PENTRU MUNCĂ și va fi semnat la invitația ministrul Educației, Monica Anisie,  într-un cadru oficial, la Ministerul Educației.

Memorandumul de Colaborare presupune introducerea orelor de educație antreprenorială în  învățământul secundar, vocațional, liceal, dual și universitar.

 

Monica Anisie: ,,Mă alătur acestei inițiative și voi semna pactul întrucât cred cu tărie în necesitatea dezvoltării unei culturi antreprenoriale în România și a unei educații care să susțină dezvoltarea tinerilor”

 

Cristina Chiriac: ,,În ultimii 10 ani au fost implementate iniţiative pentru promovarea educaţiei antreprenoriale, însă acţiunile în această direcţie sunt disparate, neexistând o coordonare și coerenţă între ele. Sprijinirea antreprenoriatului nu a fost niciodată mai importantă ca acum. Consolidarea educației antreprenoriale în școli, instituții de învățământ profesional și universități va avea un impact pozitiv asupra caracterului dinamic al antreprenoriatului în cadrul economiei noastre.” .

 

CONAF trage un semnal de alarmă: peste 83.000 de firme și PFA-uri au fost radiate de la Registrul Comerțului în perioada ianuarie-septembrie din acest an, cu 42% mai multe față de anul trecut. Este un record negativ pentru economia românească. Soluția este încurajarea educației antreprenoriale și a mediului de business.

 

Lansarea cărții ,,Educație antreprenorială. Școala de business”, scrisă de Cristina Chiriac, Adriana Ungureanu și Silvia Daniela Pohrib a avut loc la Biblioteca Natională în prezența: ministrului Educației – Monica Anisie, fostului ministrul al Finanțelor – Gheorghe Ialomițianu și a președintelui Asociației Brokerilor din România – Dan Paul. La eveniment au fost prezenți reprezentanți ai mediului antreprenorial din România, ai mediului academic și mass-media.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Între 21 și 27 noiembrie la Zilele Filmului German #ZFG14 te poți întâlni cu realizatorii filmelor din selecție

Robert Mutes

Published

on

Organizată de Goethe-Institut, cea de-a 14-a ediție a ZILELOR FILMULUI GERMAN va avea loc între 21 și 27 noiembrie la Cinema Elvire Popesco. Selecția de anul acesta este realizată de Andrei Șendrea și cuprinde 12 dintre cele mai noi producții sau coproducții germane.

Ca în fiecare an, spectatorii vor putea întâlni o parte dintre realizatorii filmelor proiectate și vor putea discuta cu aceștia la finalul lor. Astfel, anul acesta îi vom avea la București pe: Claus Reichel – producătorul filmului Oray, Christian Klandt – regizorul filmului Leif in Concert – VOL.2 și producătorul acestuia – Martin Lischke, Lucia Chiarla și Eva Löbau – regizoarea și, respectiv, actrița din rolul principal din Reise Nach Jerusalem și regizorul filmului Sunset Over Mulholland DriveUli Gaulke. Vă veți putea întâlni cu toți la Cinema Elvire Popesco, după proiecțiile filmelor lor.
Întregul program al #ZFG14 este disponibil pe: https://eventbook.ro/program/zilele-filmului-german de unde puteți deja achiziționa bilete.

Ediția de anul acesta se va încheia cu proiecția filmului Der Junge muss an die frische Luft | Băiatul trebuie să iasă la aer ce urmărește povestea lui Hans-Peter, un băiat de nouă ani, ușor cam grăsuț, care are o mare pasiune: să-i facă pe oameni să râdă. În urma pierderii simțului mirosului și al gustului ca urmare a unei intervenții chirurgicale pe care a suferit-o, mama sa cade într-o depresie profundă ceea ce îl aduce pe tatăl său în pragul disperării. Hans-Peter se simte însă mai motivat ca niciodată să-și dezvolte talentul comic.
Filmul, distins cu Premiul pentru regie la Bavaria Film Award 2018, Premiul German pentru comedie în 2019, descrie cu simplitate o ipostază a mediului mic-burghez, bazându-se pe autobiogrfia cu același nume a cunoscutului comic Hape Kerkeling, devenită bestseller.
Luise Heyer, interpreta rolului principal, este prezentă în festival și cu Leif in Concert – VOL.2 și Das schönste Paar | Cel mai frumos cuplu.

Filmul va fi urmat de petrecerea de închidere #ZFG14, HIT PARADE, ce va avea loc în Pavilion 32 (Goethe-Institut, Calea Dorobanți 32) începând cu ora 22:30. Intrarea este liberă.

“Cel mai important aspect pentru noi este ca festivalul, rezultat al colaborării strânse dintre echipa Goethe-Institut și curatorul nostru român, să reflecte interesul publicului pentru anumite teme, tehnici și perspective specifice filmului german contemporan. Veți avea surpriza să descoperiți, în acest sens, o multitudine de noutăți în cadrul ediției de anul acesta” spune Dr. Joachim Umlauf, Directorul Goethe-Institut București.

Cea de-a 14-a ediție a ZILELOR FILMULUI GERMAN se va desfășura la Cinema Elvire Popesco din București începând de joi și până pe 27 noiembrie.

Goethe-Institut este o instituţie culturală care promovează cultura Republicii Federale Germania pe plan mondial. Prin informaţii despre viaţa culturală, socială şi politică prezintă un tablou vast al realităţii germane. ZILELE FILMULUI GERMAN este unul dintre programele culturale cu tradiție pe care le desfășoară în România.

Parteneri media: Radio Guerrilla, Cinemagia, Agerpress, Zile și Nopți, Cinemap, Ziarul Metropolis, The Institute, Librăriile Cărturești, AARC – All About Romanian Cinema, MovieNews, CineGhid, CineFan, Munteanu, Radio România Cultural, Film Menu, LiterNet. Mulțumiri: Becks, Brot Manufactur, Bad Unicorn.

Citește și „Carmen Sylva versus Regina Elisabeta a României”.

Foto: PR

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Alina Gologan este marea câștigătoare a titlului MasterChef România 2019!

Robert Mutes

Published

on

Alina, Ionuț și Cezar au luptat, aseară, pentru a le demonstra juraților că merită să fie desemnați câștigătorii ediției 2019 a show-ului MasterChef România! La capătul unor probe dificile și epuizante, Alina Gologan a ieșit învingătoare și a pus mâna pe marele premiu de 50.000 de euro.

Seara a început cu o probă dificilă care le-a testat abilitatea de găti cel mai creativ amouse bouche, la finalul căreia Ionuț Mărieș a fost primul finalist eliminat din lupta pentru marele premiu. Cezar și Alina au continuat bătălia, fiind nevoiți să pregătească pentru cei trei jurați un meniu complet: aperitiv, fel principal și desert. Fiecare dintre ei a demonstrat că a reușit să evolueze considerabil de la audiții și până în prezent, iar preparatele lor pregătite în marea finală le-au îngreunat decizia juraților.

Finala MasterChef a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 8.7 puncte de rating și 31% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 2.9 puncte de rating și 10.2% share.

Silviu Chelaru, Joseph Hadad și Cosmin Tudoran au decis că persoana care a reușit să demonstreze cele mai bune abilități culinare este Alina Gologan. Vizibil emoționată și extrem de fericită, ea a declarat: ”Câştigarea titlului MasterChef reprezintă recunoaşterea muncii mele de pe toată durata competiţiei. A fost un concurs puţin dulce, puţin picant, presărat cu mirodenii de emoţie, care ne-a frământat pe toţi ca pe aluat. Cu toate acestea, în această ediţie am spulberat mitul cum că bărbaţii domină bucătăria, deşi competiţia mea masculină a fost acerbă. Nu m-am visat cu trofeul în mână decât după ce am intrat în pâine, ca să spun aşa. Abia în ultimele etape am realizat că trebuie să am mintea mai ascuţită decât cuţitele şi să mă concentrez, pentru că pot face o surpriză frumoasă. Sunt o gurmandă care a îndrăznit la mai mult şi mi-a ieşit pentru că am pus pasiune şi multă muncă în această reţetă a succesului. Este unul dintre cele mai fericite momente din viaţa mea şi mă simt norocoasă că am atât de mulţi oameni în jur, alături de care mă pot bucura de un moment pe care îl trăieşti o singură dată. Pentru mine, titlul MasterChef 2019 este un preparat care se împarte cu cei dragi şi tot ce vreau să vă mai spun e “bon appetit”!”

Citeste si Paula Herlo, Alex Dima, Cosmin Savu, Cristian Leonte, Paul Angelescu și Rareș Năstase lansează cartea ”Ne facem bine”.

Foto: PRO TV

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: