Connect with us

Industria de Publicitate

Terranova va deschide in Cocor cel mai mare magazin al sau din Romania

Published

on

Reclame

Bucuresti, 18.06.2012: Cocor va gazdui pana la sfarsitul acestui an magazinul-emblema (flagship store) al brandului italienesc Terranova. Cu o suprafata totala de 1.080 mp, noul magazin Terranova din Cocor va fi si cel mai mare din cele 15deschise pana acum de acest brand in Romania. Inchirierea a fost intermediata de compania de consultanta imobiliara DTZ Echinox, agent co-exclusiv al proiectului.

Magazinul din Cocor va incorpora o experienta completa a brandului Terranova, prezentand colectii in avanpremiera, editii speciale, evenimente si promotii pentru clientii loiali.

 „Pana la sfarsitul anului, clientii nostri vor putea gasi in Cocor branduri noi, multe dintre ele cu un succes deja dovedit pe piata, dar si un cinematograf multiplex si o zona de entertainment la ultimul etaj pentru a imbina shopping-ul cu relaxarea”, a declarat Mirela Mihailescu, Director Comercial Cocor SA.

 Noul flagship store Terranova va beneficia de traficul si vizibilitatea celei mai importante si aglomerate artere de circulatie (2.900.000 masini/ luna) si de animatia permanenta din triunghiul Universitate – Centrul Vechi – Unirii cu un mare trafic pietonal, avand astfel toate sansele sa devina in scurt timp un magazin de mare succes pentru retailerul italian.

Deschiderea unui magazin Terranova in Cocor face parte din strategia noastra de a ne apropia de zonele in care clientii nostri isi petrec timpul, astfel incat cumparaturile sa se imbine firesc cu relaxarea si cu un stil de viata urban. Pozitionarea Cocor in centrul orasului si facilitatile pe care le pune la dispozitia clientilor fac din acesta o destinatie perfect adaptata asteptarilor noastre pentru o locatie premium, de tip “flagship store”. Astfel, zonele in care sunt deschise noile noastre magazine raspund cerintelor strategiei de pozitionare a Terranova in Romania”,a declarat Pierluigi Marinelli, Development Director Terranova.

Prezenta Terranova aduce valoare mixului de chiriasi de fashion din Cocor, crescandu-i atractivitatea si oferind o multitudine de optiuni stilistice pentru clientii centrului comercial. Vom anunta si alte noi branduri in scurt timp, atat pe segmentul de moda, cat si de divertisment”, a comentat Estera Enache, Senior Retail Consultant, DTZ Echinox, agentia reponsabila de incheierea tranzactiei.

 Procesul de modernizare Cocor va continua in perioada urmatoare atat in zona de entertainment de 3000 mp de la etajul 5, cat si in zona de shopping, unde se urmareste imbogatirea mixului de retaileri, proces in urma caruia Cocor sa devina unul dintre cele mai atractive centre comerciale din capitala.

 Brandul italian de fashion Terranova a fost creat in 1961 si in prezent este distribuit in 469 de magazine premium, localizate in 33 de tari. Terranova este alegerea ideala pentru tinerii care vor sa descopere, sa experimenteze si sa se exprime intr-un mod autentic si original, fie ca studiaza, muncesc sau isi petrec timpul liber.

In 2008, brandul a trecut la o noua etapa in dezvoltarea sa in concordanta cu cerintele publicul sau tinta, pastrand un raport calitate-pret corect. Astfel, bazandu-se pe valorile care de-a lungul timpului i-au adus succesul, a introdus un stil nou si revigorant pentru o stare de spirit urbana si informala. Designul brandului a fost foarte bine primit de pietele pe care este prezent, din Italia pana in Europa de Est, din Rusia pana in Orientul Mijlociu, depasind astfel pragul de 150 de magazine noi deschise in ultimii 3 ani.

Pentru mai multe informatii accesati www.teddygroup.com.


DESPRE COCOR:

In urma unei investitii de 24,5 milioane euro, Cocor s-a redeschis in octombrie 2010 cu o parcare de 200 locuri si o suprafata comerciala de 10.000 m.p. in care sunt gazduite branduri romanesti si internationale, dar si creatii ale celor mai cunoscuti designeri romani.   

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Rochii




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE


www.creditrapid.ro

SEO

pentru sufletul tau

Advertisement
Documentar2 zile ago

James Cameron revine cu un serial premiat cu Emmy: „Secretele Caracatiței” va fi difuzat pe National Geographic Wild pe 22 Aprilie

Special TV2 zile ago

Când visăm împreună, ne adunăm împreună! PRO TV și FRF lansează Imnul echipei naționale pentru EURO 2024

Reality Show3 zile ago

Diseară, la Chefi la cuțite începe bootcampul sezonul 13: concurenții se confruntă cu presiunea celei dintâi probe eliminatorii

Emisiuni3 zile ago

Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu revin la PRO TV!

Monden3 zile ago

Întâlnire amoroasă între doi concurenți Survivor, înainte de show-ul de la Pro TV: „A venit la mine acasă și era băută”

Reality Show3 zile ago

Filmările Survivor All Stars s-au încheiat, iar concurenții sunt în țară! Finala va fi LIVE!

Documentar7 zile ago

National Geographic anunță premierea serialului „NASA: Culisele Inovațiilor” la 43 de ani de la trimiterea primei nave în spațiu

AUDIENȚE TVo săptămână ago

Faimoșii continuă seria victoriilor, iar problemele încep să apară pentru Războinici, la Survivor All Starss. Show-ul, lider de audiență

ȘTIAI CĂ...?o săptămână ago

RIHANNA, cântăreață care explodează pe scenă. Care a fost ascensiunea sa în industria muzicală mondială

Reality Showo săptămână ago

Faimoșii caută o victorie mult așteptată în jocul vital, la Survivor All Stars: ”mergem spre imunitatea asta, cu gândul să câștigăm”

FOTBALo săptămână ago

PRO TV și FRF pregătesc o surpriză suporterilor, înainte de EURO 2024! Doar 67 de zile rămase până la meciul de debut!

Facebook

Advertisement

IN Trending