Connect with us

DIGITAL

ThinkPad X1, serie de produse pentru birou, disponibilă în România

Published

on

 

 

Lenovo prezintă în România noua serie de produse inovatoare din gama ThinkPad X1. Printre noile dispozitive concepute de Lenovo se numără ThinkPad X1 Yoga cu primul display OLED din lume, tableta ThinkPad X1, ușor adaptabilă și cu un design modular unic, ThinkPad X1 Carbon, câștigător a numeroase premii, un ultrabook mai subțire și mai ușor, dar și ThinkCentre X1 All-in-One pentru utilizatorii de deskopuri, cu un design extrem de atrăgător pentru orice birou, oferind performanță excepțională.

ThinkPad X1 Yoga are doar 0,66 inci și 1,2 kg și este primul dispozitiv convertibil cu display OLED opțional, care poate reproduce culori bogate și nuanțe de negru profunde. Integrând o tastatură Lift and Lock patentată, care retrage tastele în modulul tabletă, X1 Yoga include și un stylus activ care se poate fixa și încărca în sistem.

Tableta cu module pentru funcții unice

Tableta ThinkPad X1 include o tastaturăThinkPad de dimensiuni standard, împreună cu emblematicul TrackPoint și trei unghiuri de tastare ajustabile, ce recreează astfel senzația de tastare a unui ThinkPad clasic. Tableta cântărește doar 1,1 kg, împreună cu tastatura, pentru o experiență de utilizare ultra-ușoară. Tableta ThinkPad X1 include, de asemenea, și un panou detașabil în spate, pentru acces rapid și upgrade-uri.

Tableta vine cu o serie de module opționale de tip clip-on pentru a oferi funcții unice.

  • Modulul Productivitate cu un timpul de utilizare sporit până la 15 ore
  • Modulul Presenter cu un mini proiector și port HDMI
  • Modulul 3D Imaging integrat cu camera Intel RealSense

Familia de tablete ThinkPad X1 include și o serie de accesorii special concepute pentru a îmbunătăți experiența generală a utilizatorului:

  • Suportul ThinkPad X1 Wireless Touch Mouse, un mouse dual mode subțire și ușor, optimizat pentru deplasări
  • Căștile ThinkPad X1 In-Ear, optimizate de Dolby pentru gama de produse X1 și concepute pentru a îmbunătăți calitatea apelurilor, muzicii și a filmelor
  • Husa X1, realizată dintr-un material moale la interior și cu o clapetă magnetică ușor de deschis, partenerul ideal de călătorie pentru X1 Carbon sau X1 Yoga
  • Adaptorul ThinkPad 65W Micro este cu 58% mai mic și cu 50% mai ușor decât un adaptor de alimentare standard, un partener mobil ideal al tabletei ThinkPad X1 Carbon și X1 Yoga

Cel mai ușor ultrabook de 14 inci pentru business din lume

Lenovo ThinkPad X1 Carbon

ThinkPad X1 Carbon continuă să iasă în evidență ca cel mai ușor ultrabook pentru uz profesional din lume, cu o diagonală de 14 inci. Fiind unul dintre cele mai rafinate și elegante notebook-uri disponibile în prezent, X1 Carbon este mai subțire, mai ușor și mai puternic ca niciodată. Acesta dispune de o serie de upgrade-uri, inclusiv mai multe opțiuni de afișare, capacitate de memorie și stocare sporite, conectivitate îmbunătățită și o greutate redusă la doar 1,2 kg.

Cel mai subțire desktop din lume

ThinkCentre X1 AIO oferă un design superior cu un cadru ultra-subțire de 11 mm, fiind cel mai subțire desktop din lume. Ecranul anti-reflexiv premium oferă o imagine strălucitoare din orice unghi al ecranului său de 23,8 inci și, deși are o carcasă incredibil de subțire, ThinkCentre X1 este un PC foarte rezistent. Conceput să prevină acumularea de praf, una dintre cele mai frecvente cauze ale avarierii componentelor hardware pentru desktop-uri, acest All-in-One a fost testat timp de opt ore într-o cameră cu praf, reproducând zece ani într-un mediu de birou.

Monitorul ThinkVision X1 ultra-subțire (7,5 mm) este primul monitor la nivel mondial care a obținut certificarea TUV Eye-Comfort. Integrând un ecran anti-reflexiv edge-to-edge UltraHD de 27 inci, monitorul ThinkVision X1 include opțiuni extinse de conectivitate precum un port USB C, fiind un produs perfect complementar cu tableta ThinkPad X1.

„Aceasta este o serie de produse prin care am reușit să forțăm limitele. Tehnologia este utilizată în scopul obținerii unei performanțe mai mari, cu standarde ridicate în ceea ce privește siguranța și durabilitatea dispozitivelor. În plus, ne bucurăm să redefinim laptopul de business integrând acum tehnologia hibridelor și în gama ThinkPad. E vorba de inovație pentru oameni care vor să inoveze,” a declarat Aurel Nețin, Country Manager Lenovo România.

Preturi și disponibilitate

Tableta ThinkPad X1 va fi disponibilă începând cu luna februarie, la prețul de 1599 EUR +TVA.

Modulul Productivity va fi disponibil începând cu luna februarie, cu un preț de pornire de 199 EUR + TVA.

Modulul Projector va fi disponibil începând cu luna mai, cu un preț minim de 350 EUR+TVA.

Modulul 3D Imaging va fi disponibil începând cu luna mai, la prețul de 199 EUR+TVA.

ThinkPad X1 Yoga este disponibil începând cu luna ianuarie, la prețul minim de 1799 EUR+TVA. Modelele OLED vor fi disponibile începând cu luna aprilie. Preturile vor fi anunțate la momentul respectiv.

ThinkPad X1 Carbon va fi disponibil începând cu luna februarie, la un preț ce pornește de la 1.299  EUR+ TVA.

Mouse-ul Tactil ThinkPad X1 Wireless este disponibil de la sfârșitul lunii ianuarie, la prețul de 69EUR +TVA.

Căștile ThinkPad X1 In-Ear sunt disponibile începând cu luna ianuarie, la prețul de 69,99 EUR +TVA.

Husa ThinkPad X1 va fi disponibilă începând cu luna februarie, la prețul de 50 EUR + TVA.

ThinkCentre X1 AIO va fi disponibil începând cu luna martie, începând de la 1.099 EUR+TVA.

Produsele din seria ThinkPad X1 sunt puse la dispoziție în România prin partenerii autorizați Lenovo.

 

Lasa un comentariu aici!

DIGITAL

Simona Simon – Group Creative Director la McCann PR – în juriul Cannes Lions 2019

Published

on

 

Simona Simon, Group Creative Director la McCann PR, reprezintă România în juriul de Relații Publice al Cannes Lions 2019, urmând să evalueze lucrările ce se vor califica pe lista scurtă. McCann PR a fost desemnată cea mai performantă agenție de PR în cadrul premiilor BIZ PR Awards 2018, iar în 2017 a obținut titlul de „Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție.

Simona s-a alăturat echipei de creație a McCann PR în urmă cu trei ani și coordonează din perspectiva creativă conturile de FMCG & finance și retail, ale agenției, contribuind la dezvoltarea campaniilor de comunicare locală pentru clienți precum Coca-Cola (Coca-Cola, Coca-cola Zero, Dorna, Fanta, Fuzetea, Sprite, Schweppes, Cappy, Coca-Cola Energy), Coca-Cola HBC, CCC Shoes, Ponderas.

“Este un adevarat privilegiu să fac parte din juriul unei competiții de o asemenea anvergură. Mă bucur mult că efortul, implicarea și rezultatele excelente obținute alături de echipa McCann PR, sunt recunoscute și prin această experiență. Sunt sigură că va fi o oportunitate extraordinară de dezvoltare profesională, dar și o ocazie inedită de a interacționa cu cei mai buni specialiști și de a evalua, la cele mai înalte standarde, campanii din toată lumea.”, a declarat Simona Simon, Group Creative Director.

Simona are o personalitate puternică și e un experimentalist prin definiție. A invățat să șofeze camioane la 18 ani, sare cu parașuta, trage cu arcul și o găsim adesea, la jocurile de airsoft, într-un scenariu MilSim (military simulation), echipată complet și cu arma în mână.

Intersecțiile cu domeniile care nu sunt feminine prin definiție i-au permis accesul la un alt mod de a gândi, evalua și aborda situațiile. Simona e pasionată de documentare, consumă research pe pâine și e motivată de acel “extra-mile”.

A absolvit Universitatea Națională de Arte București, iar primul contact cu festivalul Cannes Lions a fost prin intermediul The Alternative School for Creative Thinking. A urmat „Cursul pentru jurnaliști care transmit din zone de conflict”, organizat de Ministerul Apărării Naționale, unde s-a antrenat cu militari ai Forţelor pentru Operaţii Speciale, din cadrul Batalionului 610 Operații Speciale.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Servicii SEO de calitate în 2019, pentru o vizibilitate bună pe termen lung pe Google

Published

on

 

Nu este adevărat că SEO a murit, așa cum afirmă tenebros unii adversari ai optimizărilor pentru motoarele de căutare. Chiar dacă avem de-a face cu o scădere a calității în mai toate domeniile vieții noastre reale, pe internet lucrurile stau puțin diferit.

Și în 2019, nu poți ca să fii memorabil dacă nu aduci plusvaloare acelora ce ajung pe site-ul de firmă sau pe blogul tău.

 

O agenție SEO te poate ajuta cu servicii adaptate noilor cerințe de optimizare

 

Doar că regulile după care se face SEO (Search Engine Optimization) se modifică într-un ritm amețitor, de aceea, mai ales dacă vorbim despre o afacere online, nu poți ca să mai ajungi în top azi (și mai ales să rămâi acolo!) dacă nu apelezi la o agenție specializată, precum este, de exemplu,  Digital Metrics.

 

Chiar și în prezent, pentru ca Google, Bing sau alte motoare online să afle de existența ta și să te pună în fruntea căutărilor este nevoie ca să apelezi la oameni care chiar se pricep la optimizare web, deoarece ei:

  • analizează trendurile și găsesc cele mai relevante cuvinte-cheie pentru domeniul tău de activitate;
  • pot să insereze acei termeni în url-uri, titluri, subtitluri, descrierile fotografiilor postate, ca să nu mai vorbim de conținutul propriu-zis, pentru ca să ai relevanța visată în online.

 

Chiar dacă sub o nouă formă, pe baza unor algoritmi noi, dacă este făcut așa cum trebuie, un SEO de calitate, făcut după o strategie clară, nu „heirupistic”, poate să îți dea satisfacția de a-ți vedea site-ul și/sau blogul pe prima pagină de căutări. Iar acest lucru înseamnă automat un trafic mai mare, traficul conduce la lead-uri, iar acestea se pot transforma în clienți pe care urmează ca să-i fidelizezi prin secrete specifice, pe care tot specialiștii unei agenții  SEO bune le cunosc.

Dacă o să intri pe site-ul de prezentare Digital Metrics o să vezi acolo că promovarea online este un proces complex, ce include multiple acțiuni interconectate ce converg spre atingerea unor obiective bine stabilite și eșalonate în timp.

Căile de atingere ale acestora pot să fie diverse, dar în linii generale ele se păstrează, chiar dacă se mai ajustează pe parcurs în raport de elementele noi care apar.

Există instrumente specifice pentru atragerea unui număr mereu în creștere de vizitatori, pentru a-ți putea crește brandul de firmă sau brandul personal, iar pe cale de consecință, dacă ai răbdare, o să te bucuri de o victorie răsunătoare.

Optimizarea pentru motoarele de căutare este în prezent un război dur, unde doar cei mai pregătiți strategi pot învinge.

 

Optimizarea de calitate nu se poate face peste noapte!

 

Cert este că nu se pot vedea rezultate senzaționale peste noapte, dacă se dorește ca ele să dureze. O perioadă de circa 6 – 12 luni este una rezonabilă, dacă un client dacă cumpără un pachet de promovare SEO vrea să își atingă obiectivele scontate în online, să își învingă concurenții direcți.

Doar cu ajutorul unei firme specializate în SEO ai să îți poți eficientiza website-ul și/blogul, poți să ai parte de un conținut irezistibil pentru aceia care citesc postările de pe paginile tale din online, poți ca să îți construiești cu timpul o prezență virtuală magnetică care să dureze, nu să fie doar o apariție efemeră.

 

Dacă în urmă cu 2 – 3 ani circa 75% dintre internauți nu treceau de prima pagină a motoarelor de căutare, în prezent, din cauza telefoanelor mobile, care permit afișarea pe ecranele lor a unui număr și mai mic de rezultate decât se pot vedea pe un monitor de laptop, lupta pentru primele poziții (maxim 5) pe Google s-a acutizat și mai mult.

Dar apelând la o agenție bună din domeniu, precum este Digital Metrics poți câștiga acest război!

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin

Published

on

 

Joaquin Bonilla este noul Executive Creative Director al Golin, poziție din care coordonează departamentul de Creație al agenției. Joaquin are o experiență de peste 20 ani în comunicare și se alătură echipei Golin după ce a lucrat în agenții internaționale și locale, unde a dezvoltat campanii creative pentru clienți din industrii precum FMCG, food, auto, finance & banking.

Joaquin este responsabil de dezvoltarea și consolidarea soluțiilor creative oferite clienților agentiei, îmbinând o abordare de tipul earned first cu un puternic nucleu de brand și customer experience. Irina Guțan (Copywriter) și Emanuel Ignat (Art Director) completează echipa de creație Golin, contribuind cu un know-how creativ extins la construirea campaniilor creative ale diviziilor Consumer și Corporate din cadrul agenției și întregind competențele The BridgeTM, departamentul de social media și digital PR al agenției.

“Suntem prima agenție de PR din România care a avut un director de creație, încă de acum aproape 10 ani. Suntem curajoși și ne place să fim mereu cu un pas înaintea celorlalți, inovăm și căutăm relevanța în tot ceea ce facem, iar în ADN-ul nostru scrie courageously happy și progressive PR. Același spirit l-am regăsit și la Joaquin și am știut că împreună facem o echipă excelentă. Focusul departamentului de creație al Golin este să conceapă pentru clienții nostri soluții creative earned-first, utilizând instrumente de customer experience (CX), fără să piardă esența PR-ului: construirea și consolidarea reputației, câștigarea atenției consumatorilor, relațiile cu influencerii”, a spus Irina Roncea, Managing Director Golin.

Mă bucur că am oportunitatea de a mă alătura echipei de aur Golin. Sunt încântat să îmi folosesc energia și pasiunea creativă pentru clienții agenției, jucători de top în industriile lor, branduri și companii pentru care orice creativ din piață would really kill J. Cred în creativitate în toate formele ei, și mai ales în PR, și sunt convins că, împreună cu noul departament de creație al agenției, vom duce mai departe povestea de succes pe care Golin o scrie de atâția ani pe piața românească”, a declarat Joaquin Bonilla, Executive Creative Director Golin.

Golin a anunţat la sfârșitul anului trecut noua sa abordare progresivă pentru redefinirea domeniului relaţiilor publice. Într-o eră în care există o confuzie fără precedent în comunicare, Golin îşi propune să genereze sentimentul de mândrie pentru această profesie şi să livreze rezultate măsurabile clienţilor săi.

Ca parte a strategiei sale progresive, agenţia a lansat un nou sistem de operare global ce include o serie de produse de date şi analiză. Instrumentele de lucru trademark Golin, precum Relevance RadarTM, platforma care utilizează inteligența artificială pentru a ajuta la anticiparea și măsurarea oportunităților de buzz, sharing și talkability, și CXPRTM, platforma ce reunește insight-uri din social data pentru a susține decizii de business, aliniază relațiile publice cu traseul consumatorului pentru a maximiza impactul comunicării.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending