Connect with us

Digital

ThinkPad X1, serie de produse pentru birou, disponibilă în România

Avatar

Published

on

 

Lenovo prezintă în România noua serie de produse inovatoare din gama ThinkPad X1. Printre noile dispozitive concepute de Lenovo se numără ThinkPad X1 Yoga cu primul display OLED din lume, tableta ThinkPad X1, ușor adaptabilă și cu un design modular unic, ThinkPad X1 Carbon, câștigător a numeroase premii, un ultrabook mai subțire și mai ușor, dar și ThinkCentre X1 All-in-One pentru utilizatorii de deskopuri, cu un design extrem de atrăgător pentru orice birou, oferind performanță excepțională.

ThinkPad X1 Yoga are doar 0,66 inci și 1,2 kg și este primul dispozitiv convertibil cu display OLED opțional, care poate reproduce culori bogate și nuanțe de negru profunde. Integrând o tastatură Lift and Lock patentată, care retrage tastele în modulul tabletă, X1 Yoga include și un stylus activ care se poate fixa și încărca în sistem.

Tableta cu module pentru funcții unice

Tableta ThinkPad X1 include o tastaturăThinkPad de dimensiuni standard, împreună cu emblematicul TrackPoint și trei unghiuri de tastare ajustabile, ce recreează astfel senzația de tastare a unui ThinkPad clasic. Tableta cântărește doar 1,1 kg, împreună cu tastatura, pentru o experiență de utilizare ultra-ușoară. Tableta ThinkPad X1 include, de asemenea, și un panou detașabil în spate, pentru acces rapid și upgrade-uri.

Tableta vine cu o serie de module opționale de tip clip-on pentru a oferi funcții unice.

  • Modulul Productivitate cu un timpul de utilizare sporit până la 15 ore
  • Modulul Presenter cu un mini proiector și port HDMI
  • Modulul 3D Imaging integrat cu camera Intel RealSense

Familia de tablete ThinkPad X1 include și o serie de accesorii special concepute pentru a îmbunătăți experiența generală a utilizatorului:

  • Suportul ThinkPad X1 Wireless Touch Mouse, un mouse dual mode subțire și ușor, optimizat pentru deplasări
  • Căștile ThinkPad X1 In-Ear, optimizate de Dolby pentru gama de produse X1 și concepute pentru a îmbunătăți calitatea apelurilor, muzicii și a filmelor
  • Husa X1, realizată dintr-un material moale la interior și cu o clapetă magnetică ușor de deschis, partenerul ideal de călătorie pentru X1 Carbon sau X1 Yoga
  • Adaptorul ThinkPad 65W Micro este cu 58% mai mic și cu 50% mai ușor decât un adaptor de alimentare standard, un partener mobil ideal al tabletei ThinkPad X1 Carbon și X1 Yoga

Cel mai ușor ultrabook de 14 inci pentru business din lume

Lenovo ThinkPad X1 Carbon

ThinkPad X1 Carbon continuă să iasă în evidență ca cel mai ușor ultrabook pentru uz profesional din lume, cu o diagonală de 14 inci. Fiind unul dintre cele mai rafinate și elegante notebook-uri disponibile în prezent, X1 Carbon este mai subțire, mai ușor și mai puternic ca niciodată. Acesta dispune de o serie de upgrade-uri, inclusiv mai multe opțiuni de afișare, capacitate de memorie și stocare sporite, conectivitate îmbunătățită și o greutate redusă la doar 1,2 kg.

Cel mai subțire desktop din lume

ThinkCentre X1 AIO oferă un design superior cu un cadru ultra-subțire de 11 mm, fiind cel mai subțire desktop din lume. Ecranul anti-reflexiv premium oferă o imagine strălucitoare din orice unghi al ecranului său de 23,8 inci și, deși are o carcasă incredibil de subțire, ThinkCentre X1 este un PC foarte rezistent. Conceput să prevină acumularea de praf, una dintre cele mai frecvente cauze ale avarierii componentelor hardware pentru desktop-uri, acest All-in-One a fost testat timp de opt ore într-o cameră cu praf, reproducând zece ani într-un mediu de birou.

Monitorul ThinkVision X1 ultra-subțire (7,5 mm) este primul monitor la nivel mondial care a obținut certificarea TUV Eye-Comfort. Integrând un ecran anti-reflexiv edge-to-edge UltraHD de 27 inci, monitorul ThinkVision X1 include opțiuni extinse de conectivitate precum un port USB C, fiind un produs perfect complementar cu tableta ThinkPad X1.

„Aceasta este o serie de produse prin care am reușit să forțăm limitele. Tehnologia este utilizată în scopul obținerii unei performanțe mai mari, cu standarde ridicate în ceea ce privește siguranța și durabilitatea dispozitivelor. În plus, ne bucurăm să redefinim laptopul de business integrând acum tehnologia hibridelor și în gama ThinkPad. E vorba de inovație pentru oameni care vor să inoveze,” a declarat Aurel Nețin, Country Manager Lenovo România.

Preturi și disponibilitate

Tableta ThinkPad X1 va fi disponibilă începând cu luna februarie, la prețul de 1599 EUR +TVA.

Modulul Productivity va fi disponibil începând cu luna februarie, cu un preț de pornire de 199 EUR + TVA.

Modulul Projector va fi disponibil începând cu luna mai, cu un preț minim de 350 EUR+TVA.

Modulul 3D Imaging va fi disponibil începând cu luna mai, la prețul de 199 EUR+TVA.

ThinkPad X1 Yoga este disponibil începând cu luna ianuarie, la prețul minim de 1799 EUR+TVA. Modelele OLED vor fi disponibile începând cu luna aprilie. Preturile vor fi anunțate la momentul respectiv.

ThinkPad X1 Carbon va fi disponibil începând cu luna februarie, la un preț ce pornește de la 1.299  EUR+ TVA.

Mouse-ul Tactil ThinkPad X1 Wireless este disponibil de la sfârșitul lunii ianuarie, la prețul de 69EUR +TVA.

Căștile ThinkPad X1 In-Ear sunt disponibile începând cu luna ianuarie, la prețul de 69,99 EUR +TVA.

Husa ThinkPad X1 va fi disponibilă începând cu luna februarie, la prețul de 50 EUR + TVA.

ThinkCentre X1 AIO va fi disponibil începând cu luna martie, începând de la 1.099 EUR+TVA.

Produsele din seria ThinkPad X1 sunt puse la dispoziție în România prin partenerii autorizați Lenovo.

 

Comentarii

Business

AttoSoft sustine performanta si ofera soft pentru service-uri auto

AllProWeb.ro

Published

on

AttoSoft.ro

AttoSoft.ro este o companie a carei activitate are in prim plan evolutia clientilor sai si performanta business-urilor, oferind de la soft pentru service-uri auto, la programe de gestiune pentru retail, programe de salarizare bugetari si pana la software pentru invatamant.

Incepand cu anul 1995, compania ofera solutii software competitive, materializate in programe si servicii smart. In momentul in care echipa AttoSoft a inceput sa creeze software ERP, singurii competitori din tara erau firmele care traduceau si adaptau cerintelor antreprenoriale software-uri din tari precum Franta sau Italia. Azi, se poate vorbi despre ani de experienta, produse si servicii diferite, despre performanta.

Luand in considerare necesitatile antreprenorilor cu afaceri auto, AttoSoft.ro a creat aplicatii care sa raspunda pozitiv solicitarilor acestora. In mod cert, utilizarea unui program de gestiune piese auto este net superior oricarei alte abordari.

MyManager, primul soft romanesc pentru service-uri auto

La 5 ani de la infiintare, AttoSoft a lansat a doua generatie de software, profitand de experienta anterioara. Cu un concept nou in ceea ce priveste bazele de date si cu o interfata mult pe plus, aplicatiile create reusesc sa convinga peste 600 de antreprenori. MyManager, de exemplu, era in 2001 singura aplicatie romaneasca dedicata afacerilor cu piese auto, o aplicatie cu un succes notabil la Salonul Auto Bucuresti din acelasi an.

MyManager este in prezent aplicatia optim de utilizat de catre cei care se regasesc in urmatoarele situatii:

  • detin un service auto si pun accent pe calitatea serviciilor pe care le ofera;

  • pun accent pe productivitatea activitatilor si isi doresc sa gaseasca solutii pentru a inlocui intocmirea documentelor manual;

  • urmaresc sa identifice o sursa care sa ofere informatii corecte si relevante, in functie de care sa ia cele mai bune decizii.

Potrivit reprezentantilor AttoSoft, “Implementarea solutiei software MyManager® reprezinta serviciul prin care sistemul informatic este configurat pentru a elimina neajunsurile activitatii dumneavoastra (…) Rolul firmei noastre este de a realiza configurarile tehnice ale software-ului si ale hardware-ului, dar mai ales de a organiza procesele de analiza a activitatii, inventariere, modificare a procedurilor de lucru, instruire teoretica si practica a operatorilor etc.”

Avantajele utilizarii MyManager

MyManager ofera o serie de avantaje, indiferent de versiunea pe care proprietarul service-ului decide sa o achizitioneze. Cele mai importante, le includ pe urmatoarele:

  • optimizarea tuturor activitatilor desfasurate in service si programarea eficienta a clientilor, prin programarea posturilor de lucru;
  • obtinerea automata a documentelor de gestiune primara, in speta, devize (oferta, comanda, final de lucrari), procese verbale si note de comanda;
  • consultarea automata a stocurilor;
  • transmiterea comenzilor pentru piese auto catre furnizori;
  • receptia pieselor auto.

Toate aceste avantaje cumulate, au ca rezultat reducerea numarului de angajati, fluidizarea activitatilor si, in consecinta, performanta business-ului. Managementul operational va fi eficient si controlul sporit va permite o gandire strategica eficienta pentru viitor.

AttoSoft sustine dezvoltarea companiilor pe care le detin clientii, prin implementarea unor solutii inteligente care sustin calitatea si performanta. Nu exista business care sa nu functioneze optim atunci cand se fac eforturi, iar service-ul auto nu face abatere de la aceasta regula.

Continue Reading

Tehnologie

Oferte de calculatoare si inchirieri sisteme IT de nerefuzat

AllProWeb.ro

Published

on

Calculator-ieftin.ro

Magazinul online Calculator-ieftin.ro se adreseaza in aceeasi masura clientilor persoane fizice si persoane juridice cu oferte de calculatoare imposibil de trecut cu vederea. Din stocul magazinului online nu lipsesc laptopurile, monitoarele, imprimantele, multifunctionalele, copiatoarele, plotterele, sistemele POS, videoproiectoarele, serverele si retelistica si incarcatoare de diverse tipuri si conectica. De astfel, activitatea magazinului online este definita de vanzarea de produse IT si refurbished si asigurarea de servicii dedicate acestei nise.

Avantajele achizitiilor realizate in magazin sunt numeroase, insa accentul este pus pe calitatea produselor si a serviciilor.

Magazinul online are oferte la calculatoare

Diversitatea calculatoarelor expuse la vanzare determina in mod cert satisfactia clientilor care, indiferent de necesitati, vor putea gasi produsul dorit. Aceste calculatoare refurbished si SH sunt importate din Franta, Anglia, Germania si Olanda, facand parte din stocuri care nu au fost vandute sau au fost putin utilizate in companii mari.

Din magazin pot fi cumparate sisteme complete de calculatoare – desktop, monitor LCD/TFT, tastatura si mouse, inclusiv componente sau elemente de conectica. Calculatoarele sunt produse de branduri cunoscute, precum: HP, IBM, Lenovo, Sony, Dell, Toshiba, Acer, Asus, Packard Bell, Lexmark, Fujitsu Siemens, Belinea, Samsung, LG. Acestea pot fi configurate dupa cum isi doreste clientul, care poate sa aleaga intre Pentium 4, DualCore, Core2Duo sau Core2Quad.

Monitoarele aferente pot fi LCD sau TFT, iar dimensiunile se pot alege intre 15″, 17″, 19″ sau 23″. Pot fi normale sau wide. De asemenea, si monitoarele provin de la branduri foarte cunoscute, situate in topul industriei IT. Atat monitoarele, cat si calculatoarele sunt testate si aduse intr-o stare de functionare impecabila, daca este cazul, inainte de a fi incluse in oferta de vanzare. Livrarea calculatoarelor si monitoarelor comandate nu doar ca este rapida, ci este insotita de toate accesoriile necesare.

Magazinul online Calculator-Ieftin inchiriaza avantajos sisteme IT

Mangementul companiei care gestioneaza magazinul online vine in intampinarea clientilor sai persoane fizice cu o oferta de inchiriere care sa ii ajute sa evite pe cat se poate unele investitii mari. Este greu de crezut ca mai exista un IMM care sa functioneze eficient fara sa aiba la dispozitie imprimante, multifunctionale sau copiatoare. Aceste dispozitive au insa un cost si acesta nu este mic. Pentru a nu-si bloca resursele de capital antreprenorii pot decide sa inchirieze echipamentul necesar, motiv pentru care vor trebui sa faca un abonament.

O astfel de solutie ofera numeroase avantaje, inclusiv pentru faptul ca in contract se stipuleaza ca toate posibilele defectiuni ulterioare inchirierii intra in sarcina companiei IT care va trebui sa le rezolve.

Pretul unui abonament este accesibil, indiferent de tipul acestuia. In acest pret intra si transportul echipamentului acolo unde este solicitat (sediu sau punct de lucru), instalarea acestuia, instruirea angajatilor care il vor utiliza, suport tehnic si multe alte elemente in legatura cu care clientul va fi informat in cadrul discutiilor cu specialistii companiei IT.

Continue Reading

Digital

Adsem – pentru rezultate mai bune!

Avatar

Published

on

Cele mai bune rezultate in comertul online se obtin, doar daca proprietarii busines-urilor aplica tehnici de optimizare SEO sau campanii active pe diverse retele de socializare. Adsem este o agentie promovare online, foarte eficienta care adopta concepte noi de marketing, destinate sa aduca 100% succes in cadrul oricarei firme care apleaza la serviciile lor.

Metoda de promovare social media a devenit un  instrument comun, folosit in toata lumea, deoarece informatia pe internet circula rapid, mai ales daca este plasata in cadrul unei retele de socializare precum Facebook sau Instagram, unde publicul este receptiv la orice informatie postata.

De asemenea, unealta cea mai folosita in acest tip de marketing este procesul de optimizare SEO. SEO reprezinta strategiile sau procesul prin care websiteul sau anumite pagini devin vizibile gratuit in lista rezultatelor pe care le ofera motorul de cautare. SEO inseamna Optimizare pentru Motoarele de Cautare. Acronimul SEO provine din expresia Search Engine Optimization.

Avand in vedere ca acum Google este cel mai folosit motor de cautare, optimizarea pentru motoarele de cautare inseamna sa aplici tehnici si strategii, astfel incat website-ul tau sa fie listat in Google pe o pozitie cat mai buna. Pentru acest trafic nu trebuie sa platesti. Daca vrei sa atragi trafic pe website-ul tau, folosind tehnici de optimizare SEO, iti recomad aceasta firma specializata in optimizare SEO,  ce iti pot oferi sfaturi si solutii rapide si eficiente depre optimizarea website-ului.

Pentru asta, trebuie folosita o structura cat mai buna a cuvintelor cheie. Este bine sa se foloseasca cuvinte cheie in descriere, in numele domeniului, in blog, in titlurile paginilor, etc. Aceasta utilizare trebuie sa fie cat mai naturala posibil. Firma Adsem poate sa implementeze tehnici SEO, avand la dispozitie o echipa de specialisti care stiu cum sa procedeze in acest domeniu. Adsem ramane o investitie de viitor pentru toti cei care vor sa se remarce online!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending