Connect with us

DIGITAL

ThinkPad X1, serie de produse pentru birou, disponibilă în România

Published

on

 

 

Lenovo prezintă în România noua serie de produse inovatoare din gama ThinkPad X1. Printre noile dispozitive concepute de Lenovo se numără ThinkPad X1 Yoga cu primul display OLED din lume, tableta ThinkPad X1, ușor adaptabilă și cu un design modular unic, ThinkPad X1 Carbon, câștigător a numeroase premii, un ultrabook mai subțire și mai ușor, dar și ThinkCentre X1 All-in-One pentru utilizatorii de deskopuri, cu un design extrem de atrăgător pentru orice birou, oferind performanță excepțională.

ThinkPad X1 Yoga are doar 0,66 inci și 1,2 kg și este primul dispozitiv convertibil cu display OLED opțional, care poate reproduce culori bogate și nuanțe de negru profunde. Integrând o tastatură Lift and Lock patentată, care retrage tastele în modulul tabletă, X1 Yoga include și un stylus activ care se poate fixa și încărca în sistem.

Tableta cu module pentru funcții unice

Tableta ThinkPad X1 include o tastaturăThinkPad de dimensiuni standard, împreună cu emblematicul TrackPoint și trei unghiuri de tastare ajustabile, ce recreează astfel senzația de tastare a unui ThinkPad clasic. Tableta cântărește doar 1,1 kg, împreună cu tastatura, pentru o experiență de utilizare ultra-ușoară. Tableta ThinkPad X1 include, de asemenea, și un panou detașabil în spate, pentru acces rapid și upgrade-uri.

Tableta vine cu o serie de module opționale de tip clip-on pentru a oferi funcții unice.

  • Modulul Productivitate cu un timpul de utilizare sporit până la 15 ore
  • Modulul Presenter cu un mini proiector și port HDMI
  • Modulul 3D Imaging integrat cu camera Intel RealSense

Familia de tablete ThinkPad X1 include și o serie de accesorii special concepute pentru a îmbunătăți experiența generală a utilizatorului:

  • Suportul ThinkPad X1 Wireless Touch Mouse, un mouse dual mode subțire și ușor, optimizat pentru deplasări
  • Căștile ThinkPad X1 In-Ear, optimizate de Dolby pentru gama de produse X1 și concepute pentru a îmbunătăți calitatea apelurilor, muzicii și a filmelor
  • Husa X1, realizată dintr-un material moale la interior și cu o clapetă magnetică ușor de deschis, partenerul ideal de călătorie pentru X1 Carbon sau X1 Yoga
  • Adaptorul ThinkPad 65W Micro este cu 58% mai mic și cu 50% mai ușor decât un adaptor de alimentare standard, un partener mobil ideal al tabletei ThinkPad X1 Carbon și X1 Yoga

Cel mai ușor ultrabook de 14 inci pentru business din lume

Lenovo ThinkPad X1 Carbon

ThinkPad X1 Carbon continuă să iasă în evidență ca cel mai ușor ultrabook pentru uz profesional din lume, cu o diagonală de 14 inci. Fiind unul dintre cele mai rafinate și elegante notebook-uri disponibile în prezent, X1 Carbon este mai subțire, mai ușor și mai puternic ca niciodată. Acesta dispune de o serie de upgrade-uri, inclusiv mai multe opțiuni de afișare, capacitate de memorie și stocare sporite, conectivitate îmbunătățită și o greutate redusă la doar 1,2 kg.

Cel mai subțire desktop din lume

ThinkCentre X1 AIO oferă un design superior cu un cadru ultra-subțire de 11 mm, fiind cel mai subțire desktop din lume. Ecranul anti-reflexiv premium oferă o imagine strălucitoare din orice unghi al ecranului său de 23,8 inci și, deși are o carcasă incredibil de subțire, ThinkCentre X1 este un PC foarte rezistent. Conceput să prevină acumularea de praf, una dintre cele mai frecvente cauze ale avarierii componentelor hardware pentru desktop-uri, acest All-in-One a fost testat timp de opt ore într-o cameră cu praf, reproducând zece ani într-un mediu de birou.

Monitorul ThinkVision X1 ultra-subțire (7,5 mm) este primul monitor la nivel mondial care a obținut certificarea TUV Eye-Comfort. Integrând un ecran anti-reflexiv edge-to-edge UltraHD de 27 inci, monitorul ThinkVision X1 include opțiuni extinse de conectivitate precum un port USB C, fiind un produs perfect complementar cu tableta ThinkPad X1.

„Aceasta este o serie de produse prin care am reușit să forțăm limitele. Tehnologia este utilizată în scopul obținerii unei performanțe mai mari, cu standarde ridicate în ceea ce privește siguranța și durabilitatea dispozitivelor. În plus, ne bucurăm să redefinim laptopul de business integrând acum tehnologia hibridelor și în gama ThinkPad. E vorba de inovație pentru oameni care vor să inoveze,” a declarat Aurel Nețin, Country Manager Lenovo România.

Preturi și disponibilitate

Tableta ThinkPad X1 va fi disponibilă începând cu luna februarie, la prețul de 1599 EUR +TVA.

Modulul Productivity va fi disponibil începând cu luna februarie, cu un preț de pornire de 199 EUR + TVA.

Modulul Projector va fi disponibil începând cu luna mai, cu un preț minim de 350 EUR+TVA.

Modulul 3D Imaging va fi disponibil începând cu luna mai, la prețul de 199 EUR+TVA.

ThinkPad X1 Yoga este disponibil începând cu luna ianuarie, la prețul minim de 1799 EUR+TVA. Modelele OLED vor fi disponibile începând cu luna aprilie. Preturile vor fi anunțate la momentul respectiv.

ThinkPad X1 Carbon va fi disponibil începând cu luna februarie, la un preț ce pornește de la 1.299  EUR+ TVA.

Mouse-ul Tactil ThinkPad X1 Wireless este disponibil de la sfârșitul lunii ianuarie, la prețul de 69EUR +TVA.

Căștile ThinkPad X1 In-Ear sunt disponibile începând cu luna ianuarie, la prețul de 69,99 EUR +TVA.

Husa ThinkPad X1 va fi disponibilă începând cu luna februarie, la prețul de 50 EUR + TVA.

ThinkCentre X1 AIO va fi disponibil începând cu luna martie, începând de la 1.099 EUR+TVA.

Produsele din seria ThinkPad X1 sunt puse la dispoziție în România prin partenerii autorizați Lenovo.

 

Lasa un comentariu aici!

DIGITAL

Marketing in direct: Inteligența artificială, preocuparea lumii moderne

Published

on

 

Recent s-a încheiat a 10a ediție a Conferinței „Marketing în Direct”, la care au participat 200 specialiști marcomm, eveniment care s-a bucurat de susținerea a 34 branduri și a 32 parteneri media. Tema dezbătută de cei 10 speakeri a fost „Inteligenţa Artificială în Marketing” iar impactul sistemelor inteligente asupra vieții noastre nu a fost contestat de nimeni.

În urmă cu câțiva ani inteligența artificială părea să fie doar un subiect necunoscut, desprins parcă din literatura științifico-fantastică: mașini care pot vorbi și realiza task-uri pe care doar oamenii le puteau îndeplini. Ba chiar au existat multe voci care susțineau că inteligența artificială nu ne poate înlocui, nu poate face predicții precise și nici nu ne oferă informații în timp real. Lucrurile au luat într-un timp foarte scurt întorsătura pe care o știm azi cu toții. Mai mult decât atât: am devenit ‚dependenţi’ de acești ‚roboti’, care, iată, ne fac viața mai ușoară.

 

Speakerii MID au dezvăluit lucruri incitante și nebănuite despre puterea inteligenței artificiale în mediul online:

 

Dragoş Smeu, General Manager şi Trainer Mavericks a atras atenția asupra faptului că avem la dispoziție o mulțime de date, însă încă nu știm ce să facem cu ele. Răspunsul lui? Să le analizăm la micro SCOP. Analiza e făcută de mașinile inteligente, însă oamenii sunt ‚scopul’ final. Și chiar dacă mașinile fac ceea ce le spunem, verificând și analizând volume uriașe de date, oamenii creează și văd scopul holistic al vieții.

 

Patricia Bertea, Managing Partner & Co-fondator Brandweb şi CozoApp a prezentat ‚Humanize’ – singurul centru de cercetare din țară pentru produse digitale care folosește eye tracking, acesta fiind instrumentul cu care măsurăm interesul și atenția consumatorilor. „Eye-tracking nu poate spune ce înțeleg consumatorii din ce percep vizual. Însă sistemul știe exact unde s-a uitat utilizatorul și cât timp a alocat pe o pagină web.”

 

Mihai Vînătoru, Managing Partner & Head of SEO @ DWF a vorbit despre vechiul și noul SEO în era inteligenței artificiale și pașii de urmat: ne asigurăm că site-ul corespunde recomandărilor Google, suntem atenți la conținut urcând materiale optimizate în funcție de interes și volume căutări și realizăm link-building cu precădere prin Native Advertising pentru creșterea autorității.

 

Cristian Ignat, Chief Canopyst Canopy a vorbit despre ‚robotul’ din agenție „Rosy nu poate fi numit un robot, ci mai degrabă un sistem care poate învăța rapid diverse task-uri, fără erori, fără să își ia zile libere sau să se îmbolnăvească. Face toate acele lucruri pe care oamenii le urăsc în fiecare zi la birou, însă fără să se plângă. Este cu noi pentru a ne îmbunătăți performanța.”

 

Andreea Moisă, Managing Director & Fondator Beans United  a vorbit despre trecerea de la marketingul automatizat la marketingul inteligent, despre cele 4 abordări actuale în email marketing, fluxurile de comunicare, generarea de limbaj natural de către AI. “Robotii ne vor ajuta să devenim mai umani. Inteligența artificială este la fel că internetul în ‘98.  Nu este perfectă dar impactul va fi major.”

 

Iulian Ghişoiu, General Manager TargetWeb „Până în 2022 peste 50% din numărul total de căutări pe mobile vor fi realizate prin căutare vocală. Viteza este cel mai important criteriu: 53% dintre vizitatori abandonează un site care se încărcă în mai mult de 3 secunde, deoarece oamenii vor să afle rapid răspunsuri la orice nelămuriri pe care le au în acel moment. Certificatul SSL este obligatoriu pentru site-urile care se respectă. Lungimea conținutului, snippeturile îmbunătățite și autoritatea sunt și ele criterii extrem de importante în SEO.

 

Alexandru Jijian, SAP Customer Experience Solution Engineering, SAP Central and Eastern Europe a explicat bazele termenilor Artificial Intelligence (AI), Machine Learning (ML) şi Deep Learning (DL), precum și strategia SAP pentru afacerile inteligente. Pentru Dept. Marketing a ști în ce direcție să investească, analizând predictiv beneficiile versus costuri (inclusiv în ceea ce privește sponsorizările) reprezintă un ajutor extraordinar.

 

Doina Vîlceanu, Business Development Manager Content Speed a prezentat schimbarea de paradigmă în marketing sumarizând în sales funnel noii pași, punctând eficient câteva concluzii verificate în numeroase campanii: „Profitul vine din retenție nu din achiziția constantă de noi clienți. Pentru că o creștere de 5% în Rata de Retenție poate genera o creștere de 30% a venitului. Nu te opri niciodată din optimizat! Îmbunătățește constant sursele de trafic și generează leaduri calificate. Calitate NU Volum!”

 

Ioana Frîncu, Chief Operations Officer la Under Development Office ne-a spus ce se ‚poartă’ azi în materie de criptare virtuală, direcția fiind în zona Blockchain. „O versiune electronică a numerarului ar permite ca plățile efectuate online să fie transmise direct, dintr-o parte în alta, fără a trece printr-o instituție financiară.”

 

Horia Neagu, Owner & Digital Marketing Consultant la Napoleon.Digital, l-a citat pe Asimov spunând că „Pentru prima dată în istorie, am construit mașinării care să ușureze munca nu doar a mușchilor, ci și a creierului.” A povestit despre ecosistemul Google, despre cum folosim telefonul mobil, cum sunt personalizate reclamele, modelele semnatice de interpretare a căutării și cum învață acesta limbile străine de la utilizatori, cum creează opere de artă, cum identifică chipuri, cum generează conținut și cum ne bate la jocuri. Și nici Facebook nu se lasă mai prejos: manipulează starea de spirit, înțelege textele și analizează hashtag-urile.

 

Prezentarile tuturor speakerilor pot fi descărcate integral de pe site-ul Conferinţei.

 

Partenerii fără de care acest eveniment nu ar fi fost posibil: Profi Rom, Seroussi, SAP România, Brandweb, Trendy Sound, Sanovita, Meantime, Benvenuti, Solina, Angels Distributions, Green Sugar, Heidi Chocolate, Boromir, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmbureşti, Piramida, Nissa, Diamond by Adesgo, Flormar, Touch Antibacterial, SANA, Zarea, RoStar, Papioane.ro, Sprinter Promotion, ProfiPrint, ListaFirme.ro, ClausWeb, Nikon, SEOMark, Marveii888, Marketing România, Millenium Tour, Giotto, Agerpres, România Liberă, Capital, Forbes, Revista BIZ, NewsWeek, Şapte Seri, Curierul Naţional, Rol.ro, ManagerExpress.ro, Ziare.com, Business24.ro, Finzoom.ro, RadardeMedia.ro, Imedia, Eva.ro, Cariereonline.ro, Naţional FM, JurnaluldeAfaceri.ro, Portal Management, PRCafe, Chic-Elite.ro, PRWave, Mediawrite, BlitzTV, ARIES, Contentpedia, TechCafe, CalendarEvenimente.ro, SmartFinancial.ro, România Pozitivă, OrdineaZilei.ro, Rabbit Media.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Vodafone România lansează campania neconvențională de brand „Trăiește frumos, înainte de toate”

Published

on

 

Vodafone România lansează o nouă campanie de brand sub conceptul „Trăiește frumos, înainte de toate”, gândită să comunice într-o manieră creativă și neconvențională rolul pe care Vodafone și-l asumă în îmbunătățirea vieții clienților și pentru susținerea echilibrului în folosirea tehnologiei.

Abordarea campaniei ilustrează într-un mod creativ prezența pe piață și scopul Vodafone de a conecta oamenii, pentru un viitor mai bun. Filozofia de brand se traduce în activitatea și implicarea companiei în comunitate, prin asigurarea conectivității care le permite oamenilor să-și îmbunătățească și să-și ușureze viața. În același timp, brandul Vodafone îi încurajează să păstreze echilibrul și să rămână conectați cu lumea reală participând la activități dincolo de mediul online.

Campania este construită în jurul videoclipului interactiv, „Trăiește frumos“, interpretat de cunoscuta cântăreață Delia. Vodafone comunică astfel noua filozofie de brand într-un mod interactiv, cu ajutorul versurilor, ceea ce reprezintă o premieră în industrie.

Campania folosește noul videoclip pentru a-l transforma într-un produs cu un bogat conținut digital interactiv, integrat într-o platformă online dedicată. Vodafone România folosește astfel experiența deținută ca lider în tehnologie creând un instrument inovator ce ilustrează atenția acordată atât clienților, cât și abordării care pune viața pe primul loc. Toate scenele din videoclipul Deliei, care prezintă diverse secvențe inspirate din viață, sunt transpuse în scurte povești video. Acestea sunt încarcate pe platformă sub formă de serial, fiind adaptate pentru ca utilizatorii să le poată derula și pentru a explora noua experință interactivă pe durata melodiei. Seria de secvențe video are scopul de a susține conversația pe tema prezenței tehnologiei în viața oamenilor și de a inspira filozofia unei vieți echilibrate.

„Tehnologia este parte a experiențelor noastre de fiecare zi, oferindu-ne beneficii extraordinare, în primul rând prin faptul că ne ajută să fim conectați oriunde, oricând. Într-o lume în care avem tehnologia la îndemână, filozofia noastră de brand susține calitatea vieții care vine din echilibru, inclusiv în modul în care folosim tehnologia: este important mai întâi să mănânci, apoi să postezi, să dansezi, apoi să faci streaming video de la concert. Campania Vodafone, prin manifestul interactiv realizat sub formă de videoclip muzical, încurajează oamenii să pună viața pe primul loc, înainte de toate și să privească tehnologia ca pe un excelent suport pentru experiențele autentice pe care le trăiesc în realitate”, a declarat Laura Barbu, Brand and Marketing Communication Director, Vodafone România.

Videoclipul Deliei și conceptul platformei online folosesc o soluție tehnică inovatoare, pentru a ilustra diverse situații din viață. Videoclipul ilustrează o mișcare continuă sus-jos, purtându-i pe cei care îl urmăresc printr-o clădire de apartamente, în fiecare interior, unde pot vedea secvențe cu oameni care mimează versurile melodiei ca dialog purtat între ei. De asemenea, vizitatorii platformei online pot parcurge videoclipul urmărind poveștile pe parcursul melodiei.

Noua campanie de brand Vodafone este dezvoltată pe toate canalele de comunicare și în toate punctele de contact cu clientul, inclusiv în mediul digital, pe TV, radio, în publicațiile tipărite, cinema, și outdoor.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Google a împlinit 20 de ani. Cum arăta garajul în care a funcționat primul birou Google?

Published

on

 

Google sărbătorește azi, 27 septembrie, 20 de ani, ocazie cu care invită pe toată lumea la o călătorie în timp. Mai precis într-o vizită virtuală în Street View în garajul în care a funcționat primul birou Google. Acesta a fost refăcut să arate aproape exact ca acum 20 de ani (septembrie 1998), când fondatorii Google Sergey Brin și Larry Page au deschis primul birou al companiei în garajul lui Susan Wojcicki (în prezent CEO YouTube), de pe Santa Margarita 232, Menlo Park, California, Statele Unite.

Odată ce intră pe ușa laterală a garajului, vizitatorul va observa o masă cu picioare galbene pe care se află un monitor CRT, pe ecranului căruia este deschisă una dintre primele variante ale paginii de căutare Google. Plus o mașină de spălat și un uscător de rufe, de care Larry și Sergey erau foarte încântați.

În celălalt capăt al holului se află un dormitor, care acum 20 de ani juca rolul de „sediu central”, iar înauntru se găsește o tablă pe care scrie “Google’s Worldwide Headquarters” (în traducere: ”sediul global al Google”). Pe o altă tablă se poate vedea logo-ul Google din 1988. Mai mult, vizitatorii vor putea descoperi în garajul Google de pe Street View câteva „secrete”: 20 de piese din istoria companiei, de la prototipul ochelarilor Google la scaunul original al lui Larry. Pentru asta trebuie găsită ușa secretă care face legătura cu lumea paralelă unde sunt plasate aceste 20 de piese.

Foto Credit: Captura Street View

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending