Connect with us

DIGITAL

ThinkPad X1, serie de produse pentru birou, disponibilă în România

Published

on

 

 

Lenovo prezintă în România noua serie de produse inovatoare din gama ThinkPad X1. Printre noile dispozitive concepute de Lenovo se numără ThinkPad X1 Yoga cu primul display OLED din lume, tableta ThinkPad X1, ușor adaptabilă și cu un design modular unic, ThinkPad X1 Carbon, câștigător a numeroase premii, un ultrabook mai subțire și mai ușor, dar și ThinkCentre X1 All-in-One pentru utilizatorii de deskopuri, cu un design extrem de atrăgător pentru orice birou, oferind performanță excepțională.

ThinkPad X1 Yoga are doar 0,66 inci și 1,2 kg și este primul dispozitiv convertibil cu display OLED opțional, care poate reproduce culori bogate și nuanțe de negru profunde. Integrând o tastatură Lift and Lock patentată, care retrage tastele în modulul tabletă, X1 Yoga include și un stylus activ care se poate fixa și încărca în sistem.

Tableta cu module pentru funcții unice

Tableta ThinkPad X1 include o tastaturăThinkPad de dimensiuni standard, împreună cu emblematicul TrackPoint și trei unghiuri de tastare ajustabile, ce recreează astfel senzația de tastare a unui ThinkPad clasic. Tableta cântărește doar 1,1 kg, împreună cu tastatura, pentru o experiență de utilizare ultra-ușoară. Tableta ThinkPad X1 include, de asemenea, și un panou detașabil în spate, pentru acces rapid și upgrade-uri.

Tableta vine cu o serie de module opționale de tip clip-on pentru a oferi funcții unice.

  • Modulul Productivitate cu un timpul de utilizare sporit până la 15 ore
  • Modulul Presenter cu un mini proiector și port HDMI
  • Modulul 3D Imaging integrat cu camera Intel RealSense

Familia de tablete ThinkPad X1 include și o serie de accesorii special concepute pentru a îmbunătăți experiența generală a utilizatorului:

  • Suportul ThinkPad X1 Wireless Touch Mouse, un mouse dual mode subțire și ușor, optimizat pentru deplasări
  • Căștile ThinkPad X1 In-Ear, optimizate de Dolby pentru gama de produse X1 și concepute pentru a îmbunătăți calitatea apelurilor, muzicii și a filmelor
  • Husa X1, realizată dintr-un material moale la interior și cu o clapetă magnetică ușor de deschis, partenerul ideal de călătorie pentru X1 Carbon sau X1 Yoga
  • Adaptorul ThinkPad 65W Micro este cu 58% mai mic și cu 50% mai ușor decât un adaptor de alimentare standard, un partener mobil ideal al tabletei ThinkPad X1 Carbon și X1 Yoga

Cel mai ușor ultrabook de 14 inci pentru business din lume

Lenovo ThinkPad X1 Carbon

ThinkPad X1 Carbon continuă să iasă în evidență ca cel mai ușor ultrabook pentru uz profesional din lume, cu o diagonală de 14 inci. Fiind unul dintre cele mai rafinate și elegante notebook-uri disponibile în prezent, X1 Carbon este mai subțire, mai ușor și mai puternic ca niciodată. Acesta dispune de o serie de upgrade-uri, inclusiv mai multe opțiuni de afișare, capacitate de memorie și stocare sporite, conectivitate îmbunătățită și o greutate redusă la doar 1,2 kg.

Cel mai subțire desktop din lume

ThinkCentre X1 AIO oferă un design superior cu un cadru ultra-subțire de 11 mm, fiind cel mai subțire desktop din lume. Ecranul anti-reflexiv premium oferă o imagine strălucitoare din orice unghi al ecranului său de 23,8 inci și, deși are o carcasă incredibil de subțire, ThinkCentre X1 este un PC foarte rezistent. Conceput să prevină acumularea de praf, una dintre cele mai frecvente cauze ale avarierii componentelor hardware pentru desktop-uri, acest All-in-One a fost testat timp de opt ore într-o cameră cu praf, reproducând zece ani într-un mediu de birou.

Monitorul ThinkVision X1 ultra-subțire (7,5 mm) este primul monitor la nivel mondial care a obținut certificarea TUV Eye-Comfort. Integrând un ecran anti-reflexiv edge-to-edge UltraHD de 27 inci, monitorul ThinkVision X1 include opțiuni extinse de conectivitate precum un port USB C, fiind un produs perfect complementar cu tableta ThinkPad X1.

„Aceasta este o serie de produse prin care am reușit să forțăm limitele. Tehnologia este utilizată în scopul obținerii unei performanțe mai mari, cu standarde ridicate în ceea ce privește siguranța și durabilitatea dispozitivelor. În plus, ne bucurăm să redefinim laptopul de business integrând acum tehnologia hibridelor și în gama ThinkPad. E vorba de inovație pentru oameni care vor să inoveze,” a declarat Aurel Nețin, Country Manager Lenovo România.

Preturi și disponibilitate

Tableta ThinkPad X1 va fi disponibilă începând cu luna februarie, la prețul de 1599 EUR +TVA.

Modulul Productivity va fi disponibil începând cu luna februarie, cu un preț de pornire de 199 EUR + TVA.

Modulul Projector va fi disponibil începând cu luna mai, cu un preț minim de 350 EUR+TVA.

Modulul 3D Imaging va fi disponibil începând cu luna mai, la prețul de 199 EUR+TVA.

ThinkPad X1 Yoga este disponibil începând cu luna ianuarie, la prețul minim de 1799 EUR+TVA. Modelele OLED vor fi disponibile începând cu luna aprilie. Preturile vor fi anunțate la momentul respectiv.

ThinkPad X1 Carbon va fi disponibil începând cu luna februarie, la un preț ce pornește de la 1.299  EUR+ TVA.

Mouse-ul Tactil ThinkPad X1 Wireless este disponibil de la sfârșitul lunii ianuarie, la prețul de 69EUR +TVA.

Căștile ThinkPad X1 In-Ear sunt disponibile începând cu luna ianuarie, la prețul de 69,99 EUR +TVA.

Husa ThinkPad X1 va fi disponibilă începând cu luna februarie, la prețul de 50 EUR + TVA.

ThinkCentre X1 AIO va fi disponibil începând cu luna martie, începând de la 1.099 EUR+TVA.

Produsele din seria ThinkPad X1 sunt puse la dispoziție în România prin partenerii autorizați Lenovo.

 

Lasa un comentariu aici!

DIGITAL

De ce SEO este în continuare cel mai eficient canal de online marketing

Published

on

 

SEO este cel mai eficient canal de online marketing din lume și merită mult mai multă atenție din partea marketerilor. Dacă vrei să te impui în online, efectiv nu ai cum să neglijezi această ramură esențială.

Și nu este vorba doar despre poziționarea paginilor în căutările organice, așa cum crede multă lume…

Prin SEO, îți poți reduce costurile pentru celelalte canale de marketing pe termen mediu și lung.

Iată câteva argumente:

Creșterea traficului nu înseamnă neapărat și creșterea vânzărilor, atâta vreme cât nu este bine targetat. Cu toate acestea, dacă nu umblăm la expunere, este greu să vorbim despre performanțe mai bune.

Gândește-te că 50% din traficul din lume ajunge pe site-uri prin intermediul motoarelor de căutare. Practic, cei care au investit în SEO preiau 50% din traficul de pe internet. Interesant, nu?

Și mai mult decât atât, peste 90% dintre acei vizitatori care intră pe site-uri prin intermediul paginilor de rezultate al căutărilor (SERP) nu trec de prima pagină. De fapt, 60% din trafic merge către primele 3 poziții din clasamentul Google.

Ei bine, SEO înseamnă “search engine optimization”, adică principala ocupație este îmbunătățirea pozițiilor pe care le au paginile în SERP. Dacă investești în SEO (cu cap), automat îți vei crește și traficul. Miza este însă să ajungi printre primele poziții pentru termenii de căutare folosiți de potențialii clienți – păstrând relevanță maximă.

Atragerea publicului țintă (și îndrumarea lui) este și va rămâne întotdeauna o preocupare constantă a marketerilor. Atragerea clienților din segmentul vizat poate fi realizată și în cadrul campaniilor de tip CPC sau CPM, însă ghidarea lor pe site este la fel de importantă. Asta pentru că odată ajuns pe site, vizitatorul trebuie condus către efectuarea achiziției, lucru care nu se întâmplă în foarte multe cazuri.

Nici o imagine, nici o bucată de text, nici un element de design și nici un instrument nu trebuie să fie plasat fără un scop bine determinat pe site. Un specialist în SEO on-page și User Experience îți va construi paginile site-ului sau îți va sugera o serie de modificări pe care să le faci pentru a-ți îmbunătăți randamentul. Apoi, urmează partea și mai interesantă…

Retenția clienților poate fi una dintre modalitățile cele mai eficiente pentru îmbunătățirea randamentului investiției într-o campanie de marketing. Anumiți specialiști susțin că îmbunătățirea retenției cu 5% înseamnă aproape dublarea profitului realizat de către o companie, asta pentru că este de 5 ori mai scump să aduci clienți noi, decât este să-i păstrezi pe cei existenți.

Prin intermediul specialiștilor SEO poți face multe lucruri pentru a-ți mulțumi clienții, pentru a-i determina să nu lase recenzii negative atunci când faci o greșeală și pentru a-ți spăla imaginea în anumite momente.

Îmbunătățirea ratei de conversie este o țintă pentru orice marketer, însă prin intermediul SEO acest lucru poate fi realizat poate mai ușor decât prin oricare altă metodă. Anumite statistici ne spun că paginile optimizate au cu 216% mai multe șanse de a realiza o conversie decât paginile obișnuite.

Un specialist va trebui să folosească diverse instrumente de monitorizare a experienței vizitatorului pe site, să le interpreteze, să facă teste și să propună soluții câștigătoare, pe lângă furnizarea sfaturilor clasice. Un pop-up poate face foarte mult rău sau foarte mult bine, la fel cum lipsa unui “Call To Action” poate fi la fel de gravă precum existența prea multor “invitații”.

Reducerea costurilor pentru campaniile CPC este un alt avantaj al celor care mizează pe SEO. Pentru a-ți îmbunătăți randamentul nu este nevoie neapărat să investești mai mult, ci poate să-ți redirecționezi investiția.

Conform graficului de mai sus, în medie, 12% din bugetul de marketing merge către SEO, iar acest canal realizează 14% dintre lead-uri, în timp ce PPC-ul folosește, în general, 8% din buget, însă aduce numai 6% dintre lead-uri. Chiar dacă distribuirea bugetului de marketing variază de la caz la caz, eficiența diverselor canale este relevantă.

Ok, dar cum se realizează reducerea costurilor pentru campaniile CPC prin SEO? Tu plătești pentru click, chiar dacă vizitatorul iese imediat de pe site pentru că viteza de încărcare lasă de dorit, pentru că site-ul nu e mobile-friendly sau pentru că vizitatorul este confuz și nu își dă seama rapid ce are de făcut.

În plus, în campaniile de Google AdWords (și nu numai) există acel “Quality Score“, care este determinat de comportamentul vizitatorilor care au dat click pe respectiva reclamă. Cu cât aceștia stau mai mult pe site și accesează diverse pagini, cu atât acel scor crește, iar dacă acest lucru se întâmplă, tu vei plăti mai puțin pentru fiecare click.

Reducerea costurilor pe termen lung este absolut evidentă: investind în SEO, atât on-site, cât și în link building, vei culege roadele pentru totdeauna, în timp ce alte canale de online marketing îți aduc rezultate numai pe termen scurt.

Simplu spus, cu cât atingi performanțe mai bune din punct de vedere SEO, cu atât vei investi mai puțin în celelalte canale de promovare și implicit, randamentul investiției tale se va îmbunătăți. Partea bună pentru antreprenorii de la noi din țară este că prețurile pentru servicii și campanii de Link Building în România sunt destul de mici, astfel încât concurența poate fi prinsă din urmă și chiar depășită în foarte multe cazuri.

În concluzie, sper ca ți-am putut prezenta cum vei putea să-ți reduci costurile, dar și să-ți mărești traficul, conversiile și profitul dacă recurgi la ajutorul specialiștilor în SEO.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Industria de Publicitate

Marca Etică RAC, un pas important în autoreglementarea pieței de publicitate în România

Published

on

 

Consiliul Român pentru Publicitate lansează un nou proiect menit să ofere o garanție a onestității și transparenței în comunicarea comercială

Marca Etică RAC va intra în vigoare începând cu anul viitor și va putea fi accesată de orice brand care activează în România

În contextul aniversării a 20 de ani, organizația a făcut publice primele detalii cu privire la Marca Etică RAC, o viză care, odată folosită într-o comunicare comercială audiovizuală, atestă faptul că brandul realizează o comunicare etică din punctul de vedere al Codului de practică în comunicarea comercială RAC și respectă legislația CNA în vigoare.

De-a lungul celor 20 de ani, am fost foarte activi în peisajul comunicării comerciale și am reușit, prin autoreglementare, să încurajăm membrii RAC să comunice mai transparent, atât în beneficiul industriei de publicitate, cât și al consumatorilor. Anul acesta, facem un alt pas important în evoluția activității noastre. Au fost cazuri în care consumatorii au pus la îndoială veridicitatea unor campanii sau mesaje de promovare – uneori, în mod fondat. De aceea, ne-am propus ca, de acum înainte, să le arătăm că există un organism care veghează asupra onestității în publicitate. Totodată, aceasta va constitui un sprijin pentru brandurile care aleg să respecte normele autoreglementării, o cale de recunoaștere a meritelor unei comunicări etice și un instrument de creștere a încrederii publicului”, spune Laurențiu Gheorghiu, membru board RAC și inițiator al proiectului.

Cum funcționează Marca Etică RAC

Orice brand care activează în România va putea face, începând din 2020, o solicitare către RAC pentru a primi dreptul de a folosi Marca Etică. Solicitarea va fi analizată de Comitetul Etic, care va evalua întreaga comunicare a brandului din decursul ultimului an, atât în mediul online, cât și offline. Procesul durează aproximativ o lună, iar dacă se constată că nu au existat încălcări ale Codului  RAC, în anul anterior obținerii mărcii, brandul primește dreptul de a utiliza logo-ul Mărcii Etice. Utilizarea Mărcii Etice are valabilitate de un an. Marca Etică va fi retrasă imediat în cazul încălcării prevederilor Codului de practică în comunicarea comercială (Codul RAC), adoptat de Consiliul Român pentru Publicitate, măsura fiind însoțită de un anunț public.

Criteriile pe baza cărora este acordată Marca Etică vor fi publicate pe site-ul www.RAC.ro. Analiza pentru acordarea Mărcii Etice presupune și condiția ca brandul care solicită Marca să nu fi avut mai mult de două încălcări ale Codului sau ale legislației în domeniu, fiind monitorizate totodată modul și rapiditatea cu care a fost corectată comunicarea.

Marca Etică va intra în vigoare în 2020, iar înscrierile pentru branduri vor începe în primul trimestru al anului. RAC susține și lucrează alături de reprezentanți ai asociațiilor profesionale și experți în industria de publicitate, pentru ca mesajele campaniilor de promovare să ajungă la consumatori respectând o conduită publicitară onestă, transparentă și decentă, precum și bunele practici internaționale.

Consiliul Român pentru Publicitate sau Romanian Advertising Council (RAC) este o organizație profesională, non-guvernamentală, non profit și independentă, fondată în 1999. Activitatea de bază a Consiliului este autoreglementarea în publicitate. În prezent, Consiliul Român pentru Publicitate oferă și serviciul de copy advice.

Activitatea Consiliului Român pentru Publicitate se bazează pe Codul de Practică în Publicitate, elaborat de membrii săi. Codul reprezintă un set de reguli etice de respectat de către toți cei implicați în domeniul publicității și în orice formă de comunicare comercială. Scopul documentului este să sprijine dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România prin oferirea unui ghid de formă și conținut pentru o informare corectă, cinstită și decentă față de consumator și industrie.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Tehnologie

Noutăți Google în zona de securitate și protecție a datelor personale

Published

on

 

La începutul lunii octombrie, Google vine cu un update important al serviciilor de securitate și protecție a confidențialității. Ce aduce nou: Modul Icognito în Google Maps, Auto-delete pentru YouTube, un manager de parole îmbunătățit.

Icognito este una dintre cele mai populare măsuri de protejare a confidențialității online, încă de la lansarea Chrome în 2018. O astfel de funcție a fost introdusă în YouTube în prima parte a lui 2019, iar acum va fi disponibilă și pentru Google Maps.
Cum funcționează: când activezi modul Icognito în Maps, activitatea pe acel dispozitiv – precum locurile pe care le cauți – nu va fi salvată în contul de Google și nu va fi utilizată pentru personalizarea experienței pe Google Maps. Activarea modului Icognito se face din poza de profil și poate fi realizată oricând. Modul Icognito va fi introdus în săptămânile următoare pe dispozitivele cu Android, urmând apoi pentru iOS.

În luna mai a acestui an, Google anunța introducerea funcție de ștergere automată pentru Location History și activitatea pe internet și în aplicații. Aceasta includea lucrurile pe care le-ai căutat și paginile vizitate online, precum și comenzile vocale. Funcția auto-delete va fi de acum disponibilă și pentru istoricul YouTube. Funcția se poate seta pentru declanșare automată, la intervale de 3 sau 18 luni.

Mulți dintre noi avem multe conturi și este foarte dificil să ținem minte toate parolele acestora. Din acest motiv oamenii tind să mențină un obicei nesănătos și să folosească aceeași parolă pentru mai multe conturi. Un obicei periculos: dacă cineva fură parola odată, poate avea acces la mai multe servicii cu aceasta.

Pentru a rezolva aceasta situație, Google oferă de multă vreme un manager de parole, care salvează parolele diferitelor conturi asociate serviciilor online. Începând din această lună, managerul de parole vine cu o îmbunătățire majoră. Verificare parolei este un instrument nou, care îți verifică o parolă și îți spune dacă este puternică sau slabă, dacă este reutilizată sau dacă a fost expusă unei breșe de securitate care a afectat o terță parte.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: