Connect with us

Digital

ThinkPad X1, serie de produse pentru birou, disponibilă în România

Avatar

Published

on

 

Lenovo prezintă în România noua serie de produse inovatoare din gama ThinkPad X1. Printre noile dispozitive concepute de Lenovo se numără ThinkPad X1 Yoga cu primul display OLED din lume, tableta ThinkPad X1, ușor adaptabilă și cu un design modular unic, ThinkPad X1 Carbon, câștigător a numeroase premii, un ultrabook mai subțire și mai ușor, dar și ThinkCentre X1 All-in-One pentru utilizatorii de deskopuri, cu un design extrem de atrăgător pentru orice birou, oferind performanță excepțională.

ThinkPad X1 Yoga are doar 0,66 inci și 1,2 kg și este primul dispozitiv convertibil cu display OLED opțional, care poate reproduce culori bogate și nuanțe de negru profunde. Integrând o tastatură Lift and Lock patentată, care retrage tastele în modulul tabletă, X1 Yoga include și un stylus activ care se poate fixa și încărca în sistem.

Tableta cu module pentru funcții unice

Tableta ThinkPad X1 include o tastaturăThinkPad de dimensiuni standard, împreună cu emblematicul TrackPoint și trei unghiuri de tastare ajustabile, ce recreează astfel senzația de tastare a unui ThinkPad clasic. Tableta cântărește doar 1,1 kg, împreună cu tastatura, pentru o experiență de utilizare ultra-ușoară. Tableta ThinkPad X1 include, de asemenea, și un panou detașabil în spate, pentru acces rapid și upgrade-uri.

Tableta vine cu o serie de module opționale de tip clip-on pentru a oferi funcții unice.

  • Modulul Productivitate cu un timpul de utilizare sporit până la 15 ore
  • Modulul Presenter cu un mini proiector și port HDMI
  • Modulul 3D Imaging integrat cu camera Intel RealSense

Familia de tablete ThinkPad X1 include și o serie de accesorii special concepute pentru a îmbunătăți experiența generală a utilizatorului:

  • Suportul ThinkPad X1 Wireless Touch Mouse, un mouse dual mode subțire și ușor, optimizat pentru deplasări
  • Căștile ThinkPad X1 In-Ear, optimizate de Dolby pentru gama de produse X1 și concepute pentru a îmbunătăți calitatea apelurilor, muzicii și a filmelor
  • Husa X1, realizată dintr-un material moale la interior și cu o clapetă magnetică ușor de deschis, partenerul ideal de călătorie pentru X1 Carbon sau X1 Yoga
  • Adaptorul ThinkPad 65W Micro este cu 58% mai mic și cu 50% mai ușor decât un adaptor de alimentare standard, un partener mobil ideal al tabletei ThinkPad X1 Carbon și X1 Yoga

Cel mai ușor ultrabook de 14 inci pentru business din lume

Lenovo ThinkPad X1 Carbon

ThinkPad X1 Carbon continuă să iasă în evidență ca cel mai ușor ultrabook pentru uz profesional din lume, cu o diagonală de 14 inci. Fiind unul dintre cele mai rafinate și elegante notebook-uri disponibile în prezent, X1 Carbon este mai subțire, mai ușor și mai puternic ca niciodată. Acesta dispune de o serie de upgrade-uri, inclusiv mai multe opțiuni de afișare, capacitate de memorie și stocare sporite, conectivitate îmbunătățită și o greutate redusă la doar 1,2 kg.

Cel mai subțire desktop din lume

ThinkCentre X1 AIO oferă un design superior cu un cadru ultra-subțire de 11 mm, fiind cel mai subțire desktop din lume. Ecranul anti-reflexiv premium oferă o imagine strălucitoare din orice unghi al ecranului său de 23,8 inci și, deși are o carcasă incredibil de subțire, ThinkCentre X1 este un PC foarte rezistent. Conceput să prevină acumularea de praf, una dintre cele mai frecvente cauze ale avarierii componentelor hardware pentru desktop-uri, acest All-in-One a fost testat timp de opt ore într-o cameră cu praf, reproducând zece ani într-un mediu de birou.

Monitorul ThinkVision X1 ultra-subțire (7,5 mm) este primul monitor la nivel mondial care a obținut certificarea TUV Eye-Comfort. Integrând un ecran anti-reflexiv edge-to-edge UltraHD de 27 inci, monitorul ThinkVision X1 include opțiuni extinse de conectivitate precum un port USB C, fiind un produs perfect complementar cu tableta ThinkPad X1.

„Aceasta este o serie de produse prin care am reușit să forțăm limitele. Tehnologia este utilizată în scopul obținerii unei performanțe mai mari, cu standarde ridicate în ceea ce privește siguranța și durabilitatea dispozitivelor. În plus, ne bucurăm să redefinim laptopul de business integrând acum tehnologia hibridelor și în gama ThinkPad. E vorba de inovație pentru oameni care vor să inoveze,” a declarat Aurel Nețin, Country Manager Lenovo România.

Preturi și disponibilitate

Tableta ThinkPad X1 va fi disponibilă începând cu luna februarie, la prețul de 1599 EUR +TVA.

Modulul Productivity va fi disponibil începând cu luna februarie, cu un preț de pornire de 199 EUR + TVA.

Modulul Projector va fi disponibil începând cu luna mai, cu un preț minim de 350 EUR+TVA.

Modulul 3D Imaging va fi disponibil începând cu luna mai, la prețul de 199 EUR+TVA.

ThinkPad X1 Yoga este disponibil începând cu luna ianuarie, la prețul minim de 1799 EUR+TVA. Modelele OLED vor fi disponibile începând cu luna aprilie. Preturile vor fi anunțate la momentul respectiv.

ThinkPad X1 Carbon va fi disponibil începând cu luna februarie, la un preț ce pornește de la 1.299  EUR+ TVA.

Mouse-ul Tactil ThinkPad X1 Wireless este disponibil de la sfârșitul lunii ianuarie, la prețul de 69EUR +TVA.

Căștile ThinkPad X1 In-Ear sunt disponibile începând cu luna ianuarie, la prețul de 69,99 EUR +TVA.

Husa ThinkPad X1 va fi disponibilă începând cu luna februarie, la prețul de 50 EUR + TVA.

ThinkCentre X1 AIO va fi disponibil începând cu luna martie, începând de la 1.099 EUR+TVA.

Produsele din seria ThinkPad X1 sunt puse la dispoziție în România prin partenerii autorizați Lenovo.

 

Comentarii

Industria de Publicitate

Cheil | Centrade este singura agenție din România finalistă la Ad Stars 2020

Avatar

Published

on

            Cheil | Centrade, hub-ul regional pentru rețeaua sud-coreeană Cheil, este singura agenție din România cu două lucrări finaliste la ediția din acest an a Ad Stars, unul dintre cele mai importante festivaluri internaționale de publicitate care creditează creativitatea și tehnologia de ultimă generație.

 

Localizat în Busan, Coreea de Sud, AD STARS a înregistrat în cadrul acestei ediții „speciale de pandemie”, peste 20.000 de înscrieri din 60 de țări. Doar 1.651 dintre ele au fost selectate pe lista scurtă de un juriu prestigios reunind profesioniști din întreaga lume.

 

Printre jurații Ad Stars din acest an se numără Valeria Madon, Chief Creative Officer VMLY&R Asia, Joachim Kortlepel, Executive Creative Director & Partner Jung von Matt, Germania, Levi Slavin, Chief Creative Office Colenso BBDO Noua Zeelandă, Sarah-Leigh Izzard, Regional ECD Ogilvy Hong Kong și Gabriela Lungu, Global Creative Director, Geometry UK.

 

Toate înscrierile selecționate aspiră acum la cele două trofee Grand Prix of the Year ce vor primi un premiu în valoare de 10.000 dolari, câștigătorii urmând a fi anunțați online pe 7 septembrie. Rețeaua Cheil a câștigat unul dintre aceste trofee în 2013.

 

Campaniile Cheil | Centrade sunt finaliste în categoria Public Service Advertising / Healthcare (categorie care a atras în acest an cel mai mare număr de înscrieri) – campania „See Beyond the ICU” pentru Hospice Casa Speranței și respectiv, în categoria Social & Influencer – campania „Wallpaper Inventors” pentru Samsung Galaxy S10.

 

„Ne bucură că munca echipei pentru Samsung este recunoscută, mai ales că în categoria Social & Influencer sunt doar 62 de lucrări finaliste din întreaga lume. Lucrăm pentru clientul nr. 1 în Biz Top Social Media Brands și acest lucru ne inspiră atitudinea #dowhatyoucant cu fiecare proiect la care lucrăm” remarcă Roxana Niță, Group Creative Director, Cheil|Centrade despre succesul campaniei Samsung al cărei studiu de caz poate fi vizionat aici:

„Misiunea noastră la Cheil este să folosim datele și creativitatea alături de partenerii noștri pentru a crea campanii care atrag atenția și generează conversație, inspirând oamenii să se implice. Recunoașterea industriei globale pentru aceste două campanii, dar și pentru alte proiecte similare din portofoliul nostru, ne onorează, dovedind încă odată că publicitatea trebuie să aibă un rol social” adaugă Mihai Gongu, Executive Creative Director, Cheil|Centrade.

 

Studiu de caz al proiectului Hospice Casa Speranței poate fi vizionat aici:

 

Despre Cheil | Centrade

Cheil | Centrade este una dintre cele mai mari companii de comunicare integrată din România şi servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în sud-estul Europei (10 pieţe), coordonând strategie de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil|Centrade mai fac parte ENGIE România, First Bank, NN Asigurări și Pensii, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, KTI, Point Pickup, Asociația ANAIS, Hospice Casa Speranței și United Way.

 

Din 2018, Cheil Centrade București a lansat și divizia DIA, un centru unic de servicii de data intelligence care deservește mai multe piețe din Europa. Cheil Centrade este singura agenție românească premiată la cea mai recentă ediție London International Awards și de asemenea, singura care a avut un membru în juriul celei mai recente ediții Euro Effie Awards. Centrade este parte a holdingului internațional Centrade USA – cu operațiuni în Bucureşti, Houston și Zagreb, alături de Chainsaw Europe, Kubis Interactive și Epidemic Worldwide.

 

Despre AD STARS

AD STARS 2020 Awards include următoarele categorii: Film, Print, Outdoor, Radio & Audio, Design, Interactive, Mobile, Data Insights, Social & Influencer, PR, Brand Experience & Activation, Direct, Media, Integrated, Innovation, Diverse Insights, Place Brand și Creative eCommerce.

 

Comentarii

Continue Reading

Digital

Atelierele ILBAH lansează o nouă serie de cursuri din domeniul IT

Avatar

Published

on

            Atelierele ILBAH  organizează cursuri autorizate de formare profesională pentru adulți, oferind cursanților o experiență de învățare unică încă din anul 2012. Cu un portofoliu mereu în extindere, pentru a acoperi cele mai căutate domenii, echipa Atelierele ILBAH are un singur scop: să vină mereu în ajutorul celor ce își doresc să evolueze și să își descopere pasiunile. Acum, aceștia vin și în ajutorul celor pasionați de programare, lansând seria de cursuri IT – App & Web Development, dedicată celor ce vor să descoperă ce presupune această meserie.

 

Cursurile puse la dispoziție de Atelierele ILBAH se împart în 3 categorii: front-end developer, back-end developer și full-stack developer, ultima  categorie îmbinând celelalte două cursuri. În perioada fiecărui curs, studenții vor dobândi toate cunoștințele teoretice, însă și pe cele practice, necesare pentru ca mai apoi, să își găsească un job în domeniu. La final, aceștia vor obține și o diplomă acreditată de Autoritatea Națională pentru Calificări, recunoscută atât naţional, cât și internaţional. Durata fiecărui curs este de 4 luni, aşadar 8 luni pentru cei ce vor alege opţiunea full-stack.

Acest domeniu poate suna puțin mai complicat pentru cei neinițiați, însă cursurile organizate de Atelierele ILBAH sunt în așa fel structurate, încât să nu îi sperie pe începători, acestea fiind foarte clare. În cadrul acestor cursuri, un accent foarte mare se pune pe îmbinarea eficientă a informațiilor teoretice cu partea practică, pentru a crea un plan de învățare complex. Astfel, progresul de la un curs la altul este clar vizibil.

Gama de cursuri IT – App & Web Development este disponibilă fizic la sediile Atelierele ILBAH din Cluj și București, însă acesta poate fi urmat și în variantă online live, accesibilă oriunde în lume, în funcție de necesitățile și preferințele fiecărui cursant. Detalii complete despre aceste cursuri puteți găsi și pe site-ul Atelierele ILBAH, accesând link-ul:  https://www.ateliereleilbah.ro/cursuri-din-categoria-it-app-web-development/

 

Comentarii

Continue Reading

Industria online

Pepsi a dat startul verii retro-cool prin campania Pepsi Retro Studio

Avatar

Published

on

            DDB România, în parteneriat cu agențiile OMD și Kubis, semnează cea mai nouă campanie Pepsi: Pepsi Retro Studio, cu focus pe o parte a ADN-ului de brand: celebrarea culturii pop și încurajarea individualității.

 

De altfel, brandul Pepsi a fost promotorul multor momente cheie în istoria entertainment-ului de-a lungul generațiilor, iar legătura cu industria muzicală este una de necontestat, prin parteneriate legendare cu pop icons și sprijinul oferit artiștilor up-and-coming, au adus brandul în mijlocul comunităților de oameni care iubesc distracția.

Într-o perioadă în care petrecerile și adunările cu prietenii sunt imposibile, DDB România a avut oportunitatea să apese din nou play. Și rewind. Alături de partenerii săi, în această campanie au găsit soluția ideală pentru a aduce oamenii din nou împreună: au mutat party-ul online, unde chiar și prin distanţare fizică, energia live, în real-time, rămâne intactă. Așa a început Pepsi Summer 2020.

Sufletul campaniei este Pepsi Retro Studio, o platformă cool care găzduiește momentele fun de ieri și de azi, cu mult Pepsi rece și hituri clasice românești, reinterpretate exclusiv pentru Pepsi de cei mai tari artiști ai momentului.

Petrecerea de vară a început cu reinterpretarea lui Smiley a melodiei celor de la Timpuri Noi, Adeline, a continuat cu Feli și Amintirile celor de la 3 Sud-Est, iar al treilea artist invitat este Mira, cu remake-ul ei surprinzător al faimoasei Dragostea din tei.

Startul se dă la Virgin Radio, iar atmosfera este întreținută de Andrei Niculae, care nu se sfiește să ia artiștii care îi trec pragul la întrebări și să le ofere ascultătorilor access all areas la o petrecere cu noi piese vechi  pe canalul de YouTube şi pagina de Facebook Pepsi Romania. În plus, au fost realizate și videoclipuri cu artiștii care au participat.

„Premisa campaniei izvorăște din tradiția comunicării Pepsi în România, construită pe deja clasicul „și ieri, și azi”. Şi nu e vorba doar despre legendarul gust Pepsi, prezent în România încă din 1966, ci și despre gusturile muzicale, artistice, de fashion sau umor ale tuturor generațiilor. Cei tineri, la fel ca și părinții lor odată, dansează pe piese fâșnețe, râd la glume bune, poartă haine extravagante, se joacă cu prietenii – ce-i drept, ieri la masa din sufragerie, azi pe consolă”, a declarat Iuliana Dragomir, Senior Brand Manager Pepsi.

Deși rezultatul pare ușor de atins, insight-urile din spatele proiectului îl înregistrează drept provocare. Dar o provocare de nerefuzat, sub deviza play at work. „Filmări pe bloc, pe stradă, drifturi, să înveți în real-time pe cineva să meargă pe role, să apreciezi corect măsurile unei compoziţii muzicale, să faci analize de target și lifestyle ca să estimezi dacă va prinde sau nu un anume beat – au fost experienţe noi care ne-au împins să ieșim din zona de confort și să explorăm teritoriul showbiz-ului și cum funcţionează el. Asta ne motivează. Să ai acea capacitate de a gândi on the spot, ideile salvatoare, ideile acelea pe care le ții minte și pe seama cărora te amuzi cu colegii. Ce campanie merge blană de la început până la final ? Dacă nu întâmpini dificultăți pe parcurs, care mai e provocarea ?” povestește Ștefan Vasilachi, Creative Director DDB România.

„Când am primit propunerile cu piesele care urmau să fie reinterpretate, am fost la fel de surprinși cum veți fi și voi când veți auzi pentru prima oară piesele. Pe parcurs, însă, am descoperit și noi povestea pe care o are fiecare artist cu piesa pe care a ales-o. La noi în agenție, timp de săptămâni bune, lumea a fredonat Adeline, Amintirile și celelalte piese pe care le veți auzi cu toții în curând”, spune Răzvan Meiroșu, Media Director OMD România.

Descoperă și tu vibe-ul retro-cool de vară cu primele 3 episoade din Pepsi Retro Studio și nu rata videoclipurile artiştilor, pe care oricum probabil le-ai văzut deja în Trending. Stay tuned pe platformele Pepsi România, there is more to come and enjoy.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0