Connect with us

BAZAR

TIFF 2013 IN CIFRE : Cel mai mare festival de film se extinde si la Miercurea Ciuc!

Published

on

 

O ediție efervescentă, cu 10 zile pline de proiecții, concerte, expoziții și dezbateri, s-a încheiat duminică, 9 iunie, la Cluj-Napoca. Festivalul Internațional de Film Transilvania a umplut din nou sălile de cinema și a încântat publicul și invitații.

Aproape 400 de proiecții au adus peste 62.000 de spectatori plătitori la filme. Numărul total de spectatori prezenți – în afara proiecțiilor cu bilet – și la alte evenimente TIFF (workshopuri, prezentări, concerte și proiecții gratuite) și care au frecventat zilnic locațiile principale în aer liber ale festivalului (Casa TIFF, Piața Unirii, Muzeul de Artă, Castelul Banffy de la Bonțida, Open Air Mănăștur) depășește însă 120.000, pe durata celor 10 zile de festival. Pe lângă clujeni, formularele completate la ieșirea din săli arată că TIFF-ul a atras mulți cinefili din alte orașe ale țării: București, Bistrița, Dej, Turda, Oradea, Sibiu, Arad, Târgu Mureș sau Sfîntu Gheorghe.

Selecția realizată de directorul artistic Mihai Chirilov a cuprins 190 de filme – dintre care 155 de lungmetraje – din 53 de țări. Ca în fiecare an, TIFF-ul aduce la Cluj câteva dintre cele mai importante nume din industria filmului și presă de specialitate, 1233 de invitați și jurnaliști români și străini primind acreditare la festival.

Platforma online www.tiff.ro, updatată permanent cu ultimele noutăți și galerii multimedia, a fost accesată de 43.251 de vizitatori unici, în cele 10 zile de festival, 41% dintre ei fiind noi. Din cele 85.980 de accesări, aproximativ 10% au fost de pe telefonul mobil, cele mai des vizitate pagini fiind Program și Filme. Cei mai mulți au accesat site-ul din România, iar restul din Marea Britanie, Germania, Statele Unite, Ungaria, Franța, Italia, Olanda sau Austria. Pagina oficială de Facebook a TIFF a primit peste 5000 de fani noi în perioada festivalului, ajungând în acest moment la peste 33 600. Numărul de like-uri la postările echipei festivalului a depășit 16.500, iar cel de comentarii – 320.

405 voluntari au grijă ca ediția de anul acesta să fie cât mai bine organizată și mai plăcută pentru spectatori și invitați. În efortul organizatorilor de a implica și oameni cu mai multă experiență, pe lângă studenți și liceeni, cel mai matur dintre voluntarii cooptați anul acesta în echipa TIFF a avut 69 ani.

Screen International”, una dintre cele mai importante publicații din industria filmului, scria recent despre palmaresul festivalului și influența pe care TIFF-ul o are asupra dezvoltării orașului. Primăria Cluj-Napoca este prima autoritate locală din România care susține financiar digitalizarea unui cinematograf – Cinema Victoria, una dintre locațiile TIFF. „Mai mult, orașul – cel de-al doilea ca mărime din România, după București, va deveni un centru al producției audiovizuale prin dezvoltarea Centrului Regional pentru Industrii Creative (cunoscut drept „Buftea de Cluj” – n.n.) cu finanțare prin fondurile de dezvoltare europene”, se arată în articol.

Primirea echipei, sălile pline și atmosfera din timpul festivalului i-a impresionat pe invitații speciali ai TIFF. „Am petrecut doar trei zile aici, dar au fost trei zile foarte fericite. Am descoperit că România nu e atât de departe de Cehia, cum  pare pe hartă. Mi-am dat seama că suntem mult mai apropiați decât mi-am închipuit. Am călătorit în foarte multe țări, dar aici m-am simțit fericit. M-a emoționat foarte mult numărul de spectatori de la filmul meu, un film deja vechi. M-am simțit răsfățat la TIFF”, a spus Jiří Menzel, distins cu Premiul pentru întreaga carieră la TIFF.

„Este prima dată când vin aici. E dificil să vii aici după Cannes, dar sunt foarte fericit să fiu aici pentru că e multă energie și un public tânăr numeros. De asemenea, toată lumea se bucură că realizatorii de film fac Q&A-uri minunate, mult mai lungi decât în alte părți. Festivalul acesta e foarte democratic. Poți să vezi regizori faimoși bând o bere cu spectatorii”, a declarat Frédéric Boyer, directorul Festivalului de Film de la Tribeca și membru al juriului Competiției.

„Pentru mine, e uimitor să văd că lunea, la ora 15.00, sunt atât de mulți spectatori în cinematografe. Cred că de aceea există acest festival”, a spus regizorul György Pálfi (Taxidermia), membru al juriului.

„Am făcut parte și din juriul unor festivaluri mari, precum cel de la Cannes, de la Veneția sau Berlin, dar filmele nu au fost așa de bine alese ca la TIFF. Aici competiția este foarte puternică, iar filmele sunt mai bine alese decât la competițiile mai mari” – Lynda Myles, producătoare britanică, fost director al Festivalului Internațional de Film de la Edinburgh, membră a juriului TIFF 2013.

Jay Weissberg, critic de film al celebrei publicații americane „Variety”, a declarat, citat de Digi24, că „Acest festival este unul dintre cele mai importante din circuitul festivalier. Eu merg la unul sau două festivaluri de film în fiecare lună, pe tot parcursul anului. Întotdeauna am spus că TIFF-ul este locul în care de, cel puțin 2-3 ori în timpul festivalului, sunt treaz când răsare soarele, pentru că stau într-o cafenea vorbind cu colegi și prieteni. Este un sentiment frumos, este ceea ce ar trebui să fie de fapt cinematografia, este ceea ce de fapt ar trebui să fie un festival de film”.

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Evenimente

Mihai Constandache, pe scena LIVE MUSIC SHOW by RADAR DE MEDIA

Published

on

 

Mihai Constandache: Vine din zona Munteniei mai precis orașul Brăila. A început să cânte chiar din clasele primare. Azi are propriul lui repertoriu și încântă lumea oriunde este chemat, tv, spectacole, etc. Pe lângă dragostea de a cânta mai are o altă pasiune (patiseria).

Din seria evenimentelor Radar de Media – 10 ani va prezentam un nou concept: LIVE MUSIC SHOW.

Un spectacol in adevaratul sens al cuvantului cu trupe si artisti, care vor canta live.

Evenimentul va avea loc, in data de 28 august, ora 17, la Ambasad’Or Events din Otopeni.

 

APASA AICI PENTRU A PARTICIPA:

https://www.facebook.com/events/1686951221449616/

 

Iata ce artisti au confirmat prezenta in show!

  • BEDDA BAND – LIVE SHOW

  • MIHAI COSTANDACHE

  • SILVIA DUMITRESCU

  • FLORIN BURESCU

  • BIANCA RUS

  • CAMELIA FLORESCU & BAND – trupa live, muzica usoara romaneasca

  • FLORIN BURESCU & BIANCA RUS

  • MIHAI COSTANDACHE

  • BRANDUSA DRAGHICI SHOW & BAND

  • DRAGOS CICU – POP OPERA SHOW

  • ARIS NEGOITA SHOW

  • TRUPA FETNO

si lista continua, revenim cu detalii!

 

SPONSORI: AMBASAD’OR EVENTS

PARTENERI: ANVERGURA

FOTOGRAF OFICIAL: MIHAI MITREA 

Un eveniment orginal produs de RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Evenimente

Trupa Metallica donează 250.000 de euro pentru inițiativa #NoiFacemUnSpital

Published

on

 

 

  • Contribuția este inspirată de viziunea Mastercard, de a crea un viitor mai bun, în România
  • Anunțul a fost făcut pe 14 august, în ziua concertului desfășurat pe Arena Națională din București

 

Fundația All Within My Hands, fondată de Metallica, a anunțat o donație de 250.000 de euro pentru inițiativa Asociației Dăruiește Viață, #NoiFacemUnSpital. Alături de propria contribuție în valoare de 50.000 de euro, legendara trupă americană de heavy metal a direcționat suma de 200.000 de euro, contravaloarea pachetului de Sponsor Principal al concertului din București, asigurată de Mastercard și BCR.

Anunțul a fost făcut în ziua concertului Metallica, desfășurat pe Arena Națională din București, parte din turneul trupei în Europa din acest an, WorldWired Tour 2019. Inspirată de donația Mastercard, de 1.000.000 euro pentru proiectul Dăruiește Viață, din cursul acestui an, contribuția trupei se va adăuga la fondurile destinate dotării primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România cu cele mai noi tehnologii și echipamente medicale.

„Donația membrilor trupei Metallica are o semnificație specială pentru proiectul nostru. Pe de-o parte, muzica lor reușește să inspire milioane de români și, în același timp, foarte mulți dintre aceștia sunt inspirați să contribuie la înființarea primului spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, pentru a le oferi copiilor bolnavi de cancer o șansă la viață. Pe de altă parte, donația din partea Mastercard, care a oferit un milion de euro pentru inițiativa #NoiFacemUnSpital, a motivat Metallica să adere la cauza noastră. Suntem recunoscători tuturor celor care fac posibil acest proiect”, a spus Carmen Uscatu, Președinte Asociația Dăruiește Viață.

„În urmă cu câteva luni, am anunțat că Mastercard devine partenerul de inovație al Primului Spital de Oncologie și Radioterapie Pediatrică din România, facilitând dotarea acestuia cu aparatură medicală și tehnologii de ultimă generație, prin activitățile, campaniile și parteneriatele desfășurate. Astăzi, Metallica, o trupă care inspiră miliarde de oameni din toată lumea, s-a alăturat demersului nostru și a început ceva de neprețuit. Pentru mine, astăzi este despre a crede, din nou, că poți reuși să realizezi ce îți propui și că nu există visuri imposibile. Și despre a-ți uni forțele cu cei care cred, la rândul lor, într-o cauză precum aceasta. În rest, <<Nothing else matters>>”, a spus Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România, sponsor al concertului oferit de Metallica.

„Metallica este starea de spirit a mai multor generații care au decis sa fie ele însele: încrezătoare să se exprime libere, deschise către lume, gata să învingă orice limite. Generațiile Metallica și-au văzut acum idolii dintotdeauna dăruind înapoi încrederea și speranță. Și nu oricum, ci către oamenii minunați din Asociația Dăruiește Viața, adevărate modele de stăruință, reziliență în a depăși, asemenea lor, orice bariere. Pe toți ne inspiră să gândim dincolo de aparențe, să lucrăm împreună și să credem mereu în puterea comunității de a găsi resurse pentru binele comun. Este o onoare să le fim alături”, a spus Sergiu Manea, CEO BCR, sponsor, alături de Mastercard, al concertului Metallica din București.

Cu aproape 40 de ani de existență, Metallica este una dintre cele mai de succes trupe comerciale din toate timpurile, cu 9 Trofee Grammy în palmares dint-un total de 23 de nominalizări. Formația de heavy metal s-a implicat constant în susținerea unor cauze sociale majore, precum lupta împotriva foametei sau educația forței de muncă, iar noaptea trecută, Metallica și-a continuat misiunea prin sprijinul acordat șansei la viață și pentru un viitor mai bun, de această dată, în Romania.

 

Despre Mastercard

Mastercard, www.mastercard.com, este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile Mastercard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: participați la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri.

 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

BAZAR

(P) Oferta de vanzare – Vila “Castelul din Carpati” din Brasov

Published

on

 

Ofer spre vanzare (PRET NEGOCIABIL!), Vila tip conac modern stil arhitectural american futurist “cubist” – Vila “Castelul din Carpati”,  zona de basm pretentiosa de vile  (zona 1) , Centrul Istoric din Brasov , zona Roata Norocului, oferindu-va discretie , intimitate, atmosfera calda, liniste, in apropiere de liziera padurii.

Domeniul vilei are 600 mp  tip parc livada de meri+ 550 mp suprafata teren aferenta corpurilor A si B in total 1150 mp + tern marginal de vecinatate la urmatoarea vila.

 

PRETABILA EXTINDERE PE TOT DOMENIUL CU ORICE TIP DE CONSTRUCTIE!).      

CORPUL A :
Demisol 6 incaperi= 200 mp (2 garaje cu intrare directa, 2 debarale holuri , camera locuibila cu centrala termica pe gaz dar accepta si lemne) , casa scarii.

Parter : Salonul oficial “Future Party” (stil futurist- cubist) ,  de protocol /dans/ intruniri max 50 persoane ,  bietajat 55 mp /12 metri inaltime + 2 dormitoare, bucatarie 12 mp , baie 10  mp, holuri, antreu, casa scarii , veranda de vara spre parc (30 mp). Total 250 mp.

Etajul 1 din 3 Dormitoare + 1 balcon + baie 12 mp , holuri si pasarela tip “open view” deschisa la Salon  si terasa de plaja (50 mp) aferenta unui dormitor . Total 150 mp

Etajul 2 : 100 mp nefinisat, priveliste de vis , se poate finisa la apartament cu 2  camere, debara, casa scarii .
Nota : holurile au inaltimea cu 10 cm  mai inalte ca cele de la bloc.

Corpul B :

In contructie cu fundatie si garaj + proiect de extindere autorizat definitiv oricat doriti orizontal si vertical.

Domeniul de 1150 mp din jurul imobilului spatele / intrara Conacului , poate fi folosit si pentru parcare .
Constructie caramida , suprasolida , fundatie beton armat  in stanca de granit , inatacabila seismic.

 

Rezervari pentru vizionare doar telefonic , sms cu textul “Solicit contact vanzare Vila Castelul din Carpati de pe radardemedia,ro”.

Telefon contact Domnul Adrian –  0744.300.446 

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement

Trending

%d blogeri au apreciat: