Libertatea presei
TikTok continuă să investească în comunitatea de 150 de milioane de oameni din Europa care vin pe platformă în fiecare lună

În ultimii câțiva ani, TikTok a devenit o sursă de inspirație și de divertisment, cu peste 150 de milioane de oameni din Europa* care vin pe platformă în fiecare lună. TikTok este un loc în care creativitatea crește, un spațiu în care oricine se poate exprima, își poate împărtăși pasiunea sau chiar profesia. De la iubitori de cărți și gurmanzi, până la artiști emergenți și fermieri, cultura este reinterpretată și reimaginată într-un mod unic specific TikTok.
Crearea unor oportunități în lumea reală
Platforma prioritizează conținutul în locul conexiunilor sociale și a deschis astfel oportunități incredibile pentru ca afacerile, artiștii și creatorii să se folosească de potențialul creativ din TikTok pentru a-și atinge obiectivele:
- După ce și-au pierdut joburile în pandemie, cuplul francez Jojo și Josie a deschis magazinul de prăjituri JOJO’s Doughîn Cannes. Conținutul lor viral pe Tiktok a dus la vânzări extraordinare și a culminat cu un al doilea magazin deschis în Paris și lansarea unui model de franciză pentru a-și extinde afacerea în toată Franța.
- Rapperul britanic Stepz a cunoscut succesul prin SoundOn, platforma care ajută la conectarea artiștilor independenți cu casele de producție și a devenit anul trecut cel mai vizionat cont de artist TikTok din Marea Britanie. Stepz a strâns un număr impresionant de urmăritori de aproape 3 milioane printr-un amestec de muzică și conținut comic, iar hitul său viral TikTok „Cramp Dat”i-a adus creativitatea în atenția unui public global.
TikTok recunoaște că este important să continue investiția în Europa pentru a sprijini această comunitate efervescentă. Peste 5.000 de oameni lucrează acum pentru TikTok în 10 țări din regiune – Belgia, Franța, Germania, Irlanda, Italia, Țările de Jos, Polonia, Spania, Suedia și Regatul Unit. Angajații lucrează într-o gamă variată de domenii, de la colaborarea cu branduri și creatori, e-commerce și muzică, până la confidențialitate, politici publice, cercetare și dezvoltare și siguranță.
Încurajează o cultură a regulilor
Acest nivel de investiție locală se extinde către eforturile platformei de a păstra comunitatea europeană și datele ei în siguranță, în special în contextul noilor reguli.
Săptămâna trecută, TikTok a prezentat primul raport de referință pentru Codul Consolidat de Bune Practici privind Dezinformarea, oferind peste 2.500 data points pentru implementarea și aplicarea politicilor TikTok în 30 de țări europene. De asemenea, compania și-a extins echipa cu mai mulți experți și a pus la dispoziție resurse cheie din întreaga companie pentru a asigura conformitatea viitoare cu Digital Services Act (DSA).
Transparența este o componentă esențială a DSA și TikTok a susținut obiectivele regulamentului încă de la început, deoarece reflectă gândirea care ghidează Rapoartele de Aplicare a Regulilor Comunității care se trimit trimestrial, unde platforma oferă informații despre natura conținutului și a conturilor eliminate de pe platformă. TikTok va continua să fie și mai vizibil în legătură cu eforturile pe care le face pentru a proteja comunitatea, inclusiv prin deschiderea fizică a Centrului European de Transparență și Responsabilitate la Dublin luna viitoare.
Rezultate pentru strategia de guvernanță a datelor
TikTok se va concentra în continuare să ofere motive de încredere comunității și să demonstreze că datele sunt în siguranță. Platforma continuă să respecte strategia de guvernanță a datelor stabilită pentru Europa anul trecut, care include reducerea accesului angajaților la datele utilizatorilor europeni; minimizarea fluxurilor de date în afara Europei și stocarea locală a datelor utilizatorilor europeni.
În ceea ce privește stocarea locală a datelor, în conformitate cu creșterea comunității, TikTok caută să extindă capacitatea europeană de stocare a datelor. Platforma se află într-un stadiu avansat de finalizare a unui plan pentru un al doilea centru de date în Irlanda cu un furnizor de servicii terț, în plus față de site-ul anunțat anul trecut. Platforma urmărește, de asemenea, să înființeze un al treilea centru de date în Europa pentru a completa și mai mult operațiunile planificate în Irlanda. Datele utilizatorilor TikTok din Europa vor începe să migreze în acest an și procesul va continua în 2024.
Platforma se angajează să accelereze în continuare oportunitățile din lumea reală pentru comunitate. Mai mult, se străduiește să stabilească un nou standard de siguranță și securitate pentru a menține TikTok un spațiu în care oamenii se vor entuziasma și se vor distra și în anii următori.
NOTĂ:
*32 de țări sunt incluse în cifra MAU (Monthly Active Users): Austria, Belgia, Bulgaria, Croația, Cipru, Cehia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elveția și Regatul Unit.
Despre TikTok
TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.
-
Reality Show2 săptămâni ago
S-au anunțat concurenții noului sezon America Express de la Antena 1
-
Vedete3 săptămâni ago
Comentariul lui Cristi Mitrea despre Andreea Moromete de la Survivor 2023: „Cred că este foarte falsă și exagerată”
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
E anunțul momentului: Cei de la PRO TV, dați de gol. Cine ar putea fi următoarea persoană eliminată de la Survivor: „Gașca falșilor”
-
ENTERTAINMENT3 săptămâni ago
Robert Moscalu, dezvăluiri după eliminarea Andreei Moromete de la Survivor România 2023: “Am vorbit cu ea și m-a șocat”
-
Grila de programeo săptămână ago
Modificări urgente în grila de programe PRO TV. Este vizată FINALA reality show-ul SURVIVIOR ROMÂNIA
-
ENTERTAINMENTo săptămână ago
Fraudă la Survivor România? Mama Ștefaniei Stănilă, acuzații bombă la Măruță: „Nu am primit confirmare la niciun vot”
-
ENTERTAINMENT5 zile ago
Asta e suma reală: Câți bani a câștigat Alexandra Porkolab la Survivor. Zeci de mii de euro în câteva săptămâni: Românii de rând nu fac atât în câțiva ani
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Răzvan Danciu EX-Survivor rupe tăcerea! Erau sau nu reale scandalurile din Dominicană: „Asta a trebuit să vadă omul, dar noi nu ne certam așa”
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Cătălin Măruță, acuzat de fanii Survivior România! Mesajul care agită spiritele după plecare Andreei Moromote!
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Concurentul de la Survivor România acuzat că a încălcat regulile show-ului. S-ar fi lăsat cu amenințări: ”Te dăm în judecată!”
-
Reality Show2 săptămâni ago
Survivor 2023, 16 mai. Ce a declarat Andrei Krișan după ce a pierdut jocul cu Dan Ursa
-
Reality Show5 zile ago
ACUM LIVE – DAN URSA câștigă MAREA FINALĂ SURVIVIOR ROMÂNIA
-
Vedete6 zile ago
Dan Pavel prezentatorul SURVIVOR ROMÂNIA a fost părăsit de soție
-
Reality Show3 săptămâni ago
Cea mai scandaloasă concurentp de la SURVIVIOR ROMÂNIA a fost eliminată. ” Am la mine simbolul imunității ascunse”
-
Vedeteo săptămână ago
Cine va câștiga Survivor, în viziunea lui Jorge. ”Știe deja” cine va ajunge în finala de la PRO TV: ”E un caracter foarte frumos și am rezonat cel mai bine!”
-
ENTERTAINMENT2 săptămâni ago
Un fost concurent de la Survivor România așteaptă un copil