TikTok continuă să investească în comunitatea de 150 de milioane de oameni din Europa care vin pe platformă în fiecare lună - RADAR DE MEDIA
Connect with us

Libertatea presei

TikTok continuă să investească în comunitatea de 150 de milioane de oameni din Europa care vin pe platformă în fiecare lună

Published

on

Spread the love

În ultimii câțiva ani, TikTok a devenit o sursă de inspirație și de divertisment, cu peste 150 de milioane de oameni din Europa* care vin pe platformă în fiecare lună. TikTok este un loc în care creativitatea crește, un spațiu în care oricine se poate exprima, își poate împărtăși pasiunea sau chiar profesia. De la iubitori de cărți și gurmanzi, până la artiști emergenți și fermieri, cultura este reinterpretată și reimaginată într-un mod unic specific TikTok.

Crearea unor oportunități în lumea reală

Platforma prioritizează conținutul în locul conexiunilor sociale și a deschis astfel oportunități incredibile pentru ca afacerile, artiștii și creatorii să se folosească de potențialul creativ din TikTok pentru a-și atinge obiectivele:

  • După ce și-au pierdut joburile în pandemie, cuplul francez Jojo și Josie a deschis magazinul de prăjituri JOJO’s Doughîn Cannes. Conținutul lor viral pe Tiktok a dus la vânzări extraordinare și a culminat cu un al doilea magazin deschis în Paris și lansarea unui model de franciză pentru a-și extinde afacerea în toată Franța.
  • Rapperul britanic Stepz a cunoscut succesul prin SoundOn, platforma care ajută la conectarea artiștilor independenți cu casele de producție și a devenit anul trecut cel mai vizionat cont de artist TikTok din Marea Britanie. Stepz a strâns un număr impresionant de urmăritori de aproape 3 milioane printr-un amestec de muzică și conținut comic, iar hitul său viral TikTok „Cramp Dat”i-a adus creativitatea în atenția unui public global.

TikTok recunoaște că este important să continue investiția în Europa pentru a sprijini această comunitate efervescentă. Peste 5.000 de oameni lucrează acum pentru TikTok în 10 țări din regiune – Belgia, Franța, Germania, Irlanda, Italia, Țările de Jos, Polonia, Spania, Suedia și Regatul Unit. Angajații lucrează într-o gamă variată de domenii, de la colaborarea cu branduri și creatori, e-commerce și muzică, până la confidențialitate, politici publice, cercetare și dezvoltare și siguranță.

Încurajează o cultură a regulilor

Acest nivel de investiție locală se extinde către eforturile platformei de a păstra comunitatea europeană și datele ei în siguranță, în special în contextul noilor reguli.

Advertisement

Săptămâna trecută, TikTok a prezentat primul raport de referință pentru Codul Consolidat de Bune Practici privind Dezinformarea, oferind peste 2.500 data points pentru implementarea și aplicarea politicilor TikTok în 30 de țări europene. De asemenea, compania și-a extins echipa cu mai mulți experți și a pus la dispoziție resurse cheie din întreaga companie pentru a asigura conformitatea viitoare cu Digital Services Act (DSA).

Transparența este o componentă esențială a DSA și TikTok a susținut obiectivele regulamentului încă de la început, deoarece reflectă gândirea care ghidează Rapoartele de Aplicare a Regulilor Comunității care se trimit trimestrial, unde platforma oferă informații despre natura conținutului și a conturilor eliminate de pe platformă. TikTok va continua să fie și mai vizibil în legătură cu eforturile pe care le face pentru a proteja comunitatea, inclusiv prin deschiderea fizică a Centrului European de Transparență și Responsabilitate la Dublin luna viitoare.

Rezultate pentru strategia de guvernanță a datelor

TikTok se va concentra în continuare să ofere motive de încredere comunității și să demonstreze că datele sunt în siguranță. Platforma continuă să respecte strategia de guvernanță a datelor stabilită pentru Europa anul trecut, care include reducerea accesului angajaților la datele utilizatorilor europeni; minimizarea fluxurilor de date în afara Europei și stocarea locală a datelor utilizatorilor europeni.

În ceea ce privește stocarea locală a datelor, în conformitate cu creșterea comunității, TikTok caută să extindă capacitatea europeană de stocare a datelor. Platforma se află într-un stadiu avansat de finalizare a unui plan pentru un al doilea centru de date în Irlanda cu un furnizor de servicii terț, în plus față de site-ul anunțat anul trecut. Platforma urmărește, de asemenea, să înființeze un al treilea centru de date în Europa pentru a completa și mai mult operațiunile planificate în Irlanda. Datele utilizatorilor TikTok din Europa vor începe să migreze în acest an și procesul va continua în 2024.

Advertisement

Platforma se angajează să accelereze în continuare oportunitățile din lumea reală pentru comunitate. Mai mult, se străduiește să stabilească un nou standard de siguranță și securitate pentru a menține TikTok un spațiu în care oamenii se vor entuziasma și se vor distra și în anii următori.

NOTĂ:

*32 de țări sunt incluse în cifra MAU (Monthly Active Users): Austria, Belgia, Bulgaria, Croația, Cipru, Cehia, Danemarca, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Ungaria, Islanda, Irlanda, Italia, Letonia, Liechtenstein, Lituania, Luxemburg, Malta, Olanda, Norvegia, Polonia, Portugalia, România, Slovacia, Slovenia, Spania, Suedia, Elveția și Regatul Unit.

Despre TikTok

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea noastră este de a inspira creativitate și de a aduce bucurie. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.

Advertisement
https://www.tiktok.com/ro/
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

PREMIILE RADAR DE MEDIA4 săptămâni ago

START VOT pentru desemnarea câștigătorilor Premiilor RADAR DE MEDIA 2025

ADVERTORIALE4 săptămâni ago

NEW! We write and publish sponsored articles for your budget!

Digital4 săptămâni ago

PROMOȚIE RADAR DE MEDIA la publicare de advertoriale seo – tu stabiliști necesarul de articole sponsorizate dar și prețul. Beneficile de a alege acestă oferă!

Digital4 săptămâni ago

PROMOȚIE UNICĂ DE PE PIAȚĂ LA ADVERTORILE SEO – Tu alegi prețul pentru cantitatea dorită

ENCICLOPEDIA RADAR2 săptămâni ago

SURPRIZE, SURPEIZE cu Andreea Marin, producție ce a fost ani de zile pe placul telspectatoriilor. Rămâne, oare cea mai urmarită emisiune TV din România? Sunt șanse ca emisiunea să revină?

ENCICLOPEDIA RADAR2 săptămâni ago

Formatul internațional „The Traitors – Tradaorii”, ajunge în România. Cel mai captivant reality show va fi difuzat la PRO TV

ENCICLOPEDIA RADAR2 săptămâni ago

Să ne reamintim despre cele mai mediatizate divorțuri din România. Multe din ele au ținut prima pagină a ziarelor de scandal!

Reality Show5 zile ago

🔥 „ȘOC total la Asia Express! Cea mai grea masă din istoria competiției – concurenții, puși la încercare în Coreea de Sud!” Ce echipe au rămas în competiție?

AUDIENȚE TV3 săptămâni ago

ANALIZĂ AUDIENȚE TV – Seară de foc în televiziune! Ce post TV a făcut ravagii în audiențe și a lăsat Pro TV în umbră?

Program TV4 săptămâni ago

Programul TV pentru PRO TV, săptămâna 20-26 octombrie 2025

Facebook

Trending

google-site-verification=ggJm1xQPC5EBDVeJzBjdi5Pn7t6SFAQG83kX1kQRUl4