Connect with us

ALL MEDIA

TLC, cel mai nou canal din portofoliul Discovery Networks în România emite din această dimineaţă

Avatar

Published

on

TLC, canalul internaţional de divertisment pentru femei şi familiile lor, este lansat astăzi în România, în cadrul unui eveniment special, organizat de Discovery Networks pentru partenerii de publicitate, operatorii de cablu si presa.

Noul post are o abordare complet localizată, având un feed local, o grilă de programe adaptată la preferinţele şi obiceiurile de vizionare ale telespectatorilor din România, programe subtitrate în limba română şi vânzări de publicitate coordonate de echipa locală. În prezent, TLC este disponibil în pachetele de bază ale UPC şi AKTA, Discovery Romania aflându-se în discuţii şi cu alţi operatori de cablu care şi-au exprimat interesul pentru distribuirea canalului.

“Având experienţa lansării cu succes a TLC pe alte pieţe europene în ultimele luni, sunt pe deplin încrezător că telespectatorii şi partenerii noştri de afaceri din România vor aprecia acest canal şi valoarea incontestabilă pe care o aduce portofoliului Discovery. TLC este o completare pentru Discovery Channel, întregind oferta noastră pentru operatorii de cablu şi clienţii de publicitate si oferindu-le un conţinut de calitate pentru publicul feminin şi familiile acestora”, a declarat Phillip Luff, Acting General Manager, Discovery Networks Europa Centrală.

TLC, una dintre cele mai apreciate televiziuni pentru femei din Statele Unite, este un canal de divertisment care vizează publicul feminin cu vârste între 25-49 de ani. Postul prezintă programe de non-ficţiune, abordând subiecte foarte diverse, de la familie şi cresterea copiilor, până la modă şi sănătate. TLC descoperă personaje extraordinare din viaţa reală şi relatează poveştile acestora într-o manieră autentică şi plină de substanţă.

Din oferta de programe cu care se lansează postul TLC, fac parte câteva serii foarte cunoscute şi apreciate la nivel internaţional, care prezintă personaje reale în diverse situaţii de viaţă, cum ar fi:

–       Poliţistele din Broward County – povestea unor femei poliţist şi a realităţilor dure cu care se confruntă în lupta pe care o duc zi de zi pentru apărarea legii.

–       Ghid pentru părinţi – Situaţii extreme – cazuri reale şi sfaturi privind îngrijirea copilului oferite de cea mai celebră dădacă din lume, Jo Frost.

–       PR şi modă la New York – povestea captivantă a lui Kelly Cutrone, una dintre cele mai puternice femei de afaceri din New York, care organizează prezentări de moda pentru nume celebre din această industrie.

Mai mult, grila de programe TLC include noi sezoane ale unora dintre cele mai populare seriale de pe Discovery Travel & Living, cum ar fi Regele cofetarilor, Poliţia vestimentară, Kate + 8 sau Rochia perfectă.

“În România, am construit TLC pe baza cunoştinţelor pe care le avem despre publicul feminin şi ţinand cont de experienţa pe care a acumulat-o déjà acest brand de televiziune la nivel internaţional. Ca urmare, sunt convinsă că va deveni unul dintre posturile preferate ale femeilor din România. TLC are o abordare unică pe piaţă, fiind un canal de divertisment pentru femei, din care întotdeauna rămâi cu ceva – fie că este o idee, un sfat, o informaţie utilă sau pur şi simplu inspiraţie pentru viaţa de zi cu zi”, a declarat Ada Roseti, Channel  Director, Discovery Networks.

Despre TLC

În prezent, TLC este unul dintre cele mai bine cotate posturi pentru femei din Statele Unite. Este prezent în peste 99 de milioane de locuinţe în SUA, poziţionându-se printre primele 10 preferinţe în rândul principalelor grupuri demografice de femei (femei cu vârsta cuprinsă între 25 şi 54 de ani, între 18 şi 49 de ani şi între 18 şi 34 de ani).

TLC a fost lansat la nivel internaţional pe 4 martie 2010 în Norvegia. Pe 1 septembie 2010, postul a fost lansat pe 20 de pieţe din regiunea Asia-Pacific. Cea mai recentă etapă a extinderii globale a TLC a însemnat lansarea postului în Polonia, Serbia, Slovenia şi Bulgaria la 1 octombrie 2010 si in Rusia pe 14 ianuarie 2011. În prezent, postul este disponibil în 30 de ţări din Europa, Asia şi America Latină. Până în primăvara anului 2011, oferta internaţională TLC va fi disponibilă în peste 75 de pieţe, ajungând în peste 100 de milioane de locuinţe în afara Statelor Unite. Atfel, TLC va deveni postul pentru femei cu cea mai extinsă distribuţie din cadrul ofertei de televiziune prin cablu.

TLC face parte din portofoliul Discovery Communications care cuprinde şi Discovery Channel, disponibil în peste 180 de pieţe, şi Animal Planet, disponibil în peste 170 de pieţe.

În România, Discovery Networks distribuie în prezent opt posturi TV: Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery World, Discovery Science, Discovery Travel&Living, Discovery HD Showcase şi ID Investigation Discovery.

Despre Discovery Communications

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) este compania de mass-media non-ficţiune numărul unu în lume, având cumulat peste 1,5 miliarde de abonaţi în peste 180 de ţări. Discovery oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea prin intermediul celor peste 100 de reţele la nivel global, conduse de Discovery Channel, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, precum şi produse şi servicii educaţionale şi de larg consum de cea mai înaltă calitate şi un portofoliu diversificat de servicii pentru medii digitale, printre care HowStuffWorks.com. Discovery Networks International distribuie 14 mărci internaţionale, puse la dispoziţie unui număr cumulat de 244 milioane de abonaţi, oferind programe adaptate în 27 de limbi diferite. Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să vizitaţi www.discoverycommunications.com

Comentarii

Radio

O nouă emisiune in grila DIGI FM, “Ora de Poveste”

Avatar

Published

on

Pentru copiii cuminți și pentru copiii mai puțin cuminți. Pentru mami, pentru tati. Pentru cei care #augrijă de noi toți în aceste zile și pentru cei care #stauacasă, Digi FM lansează joi, 2 aprilie 2020, la ceas de seară, “Ora de Poveste”. 

În perioada aceasta, echipa Digi FM a ales pentru serile în familie, care vin după zile grele pentru părinţi, cele mai frumoase povești de la Humanitas Junior, în întregime sau fragmente, adunate în Biblioteca Copiilor care #StauAcasă. O bucurie pentru copii și un moment de respiro pentru părinți.

Realizatorii Digi FM, Bogdan Miu, Beatrice Ghiciov, Bogdan Ciuclaru, Lucian Mîndruță, Nono Semen și Ramon Cotizo au aplaudat ideea și, rând pe rând, s-au înregistrat citind câte o poveste. Li s-au alăturat și prieteni din zona muzicală şi din alte domenii, vedete precum Irina Rimes, Sore, Seredinschi și alții, care doresc să ofere momente frumoase părinților și copiilor care #StauAcasă.     Din 2 aprilie, în fiecare seară, de la ora 20.00, de luni până vineri, înainte de culcare, părinți și copii sunt invitați pe pagina de facebook Digi FM, acolo unde ora 20:00 înseamnă “Ora de Poveste Digi FM”. Pentru cine are poftă de și mai multe povești, toate clipurile video se vor regăsi și pe site-ul www.digifm.ro , unde vor fi adăugate permanent ultimele clipuri şi poveşti noi. Toate poveștile citite la Digi FM se găsesc complete în colecția Humanitas Junior (https://humanitasjunior.ro/).

 

 

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

Reviste Burda Romania, in continuare, la punctele de presa

Avatar

Published

on

Având în vedere contextul actual și măsurile impuse de autorități în scopul prevenirii răspândirii îmbolnăvirilor cu COVID 19, o bună parte din punctele de vânzare s-au închis, altele și-au redus activitatea, iar limitarea circulației persoanelor are ca efect scăderea substanțială și drastică a cererii pentru publicații periodice printate comercializate în puncte de desfacere cu amănuntul.

Pentru asigurarea siguranței angajaților, dar și pentru a reduce riscurile economice privind activitatea companiei, pe perioada stării de urgență, începând cu luna aprilie 2020, BURDA ROMÂNIA va publica în format print toate titlurile sale lunare – Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, National Geographic, Ioana, Auto, Motor și Sport, Grădina mea de vis, Burda Style, Sănătatea de azi, Practic în bucătărie, Practic Sudoku, Ioana Sudoku, Practic Integrame –, cu tiraj diminuat, iar revista săptămânală, Femeia de azi, va apărea cu frecvență redusă, de doar două ori pe lună, cu tiraj diminuat.

Aceste publicații pot fi achiziționate si online, de pe siteul burda.ro, cu livrare prin curier. Tot pe site-ul companiei  vor fi publicate datele de apariție pe piata pentru fiecare titlu, în fiecare săptămână.

Toate abonamentele vor fi onorate.

În același timp, vor rămâne active site-urile din portofoliul Burda Romania.

Ne rezervăm dreptul ca în viitor, în funcție de evoluția situației pieței, sub influența măsurilor luate în scopul diminuării efectelor Covid 19 asupra populației, să luăm decizii diferite, pe care vi le vom comunica.

Le mulțumim colegilor de la difuzare și vânzătorilor de la chioșcurile de presă. Le mulțumim cititorilor care aleg să își pună pe lista de necesar publicațiile favorite.

Îți mulțumim, stimate partener, că ne ești alături.

Comentarii

Continue Reading

ALL MEDIA

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini”, un ghid muzical animat pentru spalatul corect pe maini

Avatar

Published

on

HaHaHa Production lanseaza „Spala-te pe maini!”, un ghid muzical animat pentru promovarea spalatului corect pe maini care este prima si cea mai importanta masura de auto-protectie in lupta impotriva virusilor.

„Foarte putini dintre noi stiu sa se spele asa cum trebuie pe maini. Sunt doar 30 de secunde care, folosite corect, pot face diferenta intre sanatate si boala.”, spune Smiley care a pus la lucru resursele creative ale studioului HaHaHa Production pentru a transmite amuzant un mesaj atat de important zilele acestea pentru toate generatiile.

https:///watch?v=kzoAir3xFPI&feature=youtu.be

Artistii si producatorii HaHaHa Production isi doresc ca „Spala-te pe maini” sa reprezinte un indemn pentru toti cei care stau acasa zilele acestea sa repete pe piesa spalatul corect pe maini, sa se filmeze si sa trimita video cat mai multor persoane: „Pana ne intra in reflex spalatul corect pe maini, putem sa facem ca actiunea asta sa fie distractiva, asa ca va invit sa va distrati facand filmulete cu voi pe piesa noastra in timp ce respectati toti pasii obligatorii din acest proces.”, adauga Smiley care, intors recent din America, a ales sa ramana acasa timp de doua saptamani pentru a se proteja pe el si pe cei din jurul lui si sa faca pe conturile sale de Instagram, YouTube, Tik-Tok si Facebook un jurnal de autoizolare cu toate activitatile care ii compun zilele petrecute acasa.

 

Oricine isi doreste, il poatre suna sau ii poate trimite mesaje foto, video sau text lui Smiley, pentru ca acesta si-a ascuns numarul de telefon, cifra cu cifra, in videoclipul de la „Ce mai faci, straine?” https://www.youtube.com/watch?v=ZOdYsBA8w9M cea mai recenta piesa a sa, aflata de la lansare pe primele locuri in topul celor mai urmarite clipuri de pe YouTube. Aproape 5000 de persoane i-au scris mesaje si au comunicat cu el prin intermediul numarului sau de telefon: „Acum ca tot stau in casa, ma bucur de toate semnele de viata de la voi si incerc sa raspund fiecaruia. Si dupa, ma spal pe maini. Corect. Sper ca si voi.”, spune Smiley care incearca sa-si foloseasca muzica si toate resursele creative de la HaHaHa Production pentru a aduce, pe cat posibil, un plus de bine in jurul sau.

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0