Designerul premiat Richard Quinn aduce viziunea sa iconica marcii „TOMMY HILFIGER” intr-o capsula uimitoare inspirata de arhetipurile culturale si expresia radicala. Asteptati-va la inteligenta, model dramatic si clasice reimaginate din Ivy League.
Tommy Hilfiger anunta lansarea colectiei capsula Tommy Hilfiger X Richard Quinn din toamna 2022, semnata de Tommy Hilfiger si celebrul designer Richard Quinn, care a primit premiul inaugural Regina Elisabeta a II-a pentru design britanic in 2018.
Capsula imbina utilizarea semnaturii lui Quinn a modelului indraznet si siluetele exagerate cu interpretarea iconica a lui Hilfiger a clasicilor americani, de la jacheta de varsity la blugi cu 5 buzunare, de la chino pana la jacheta de piele. Intr-un total de 40 de piese, capsula este inspirata dintr-o multitudine de arhetipuri culturale, inclusiv punk, explorator, majorete si jock, si serveste ca o celebrare rasunatoare, inclusiv de gen, a stilului individual.
„Monograma TH„, recent lansata, care reflecta spiritul de inovatie ce sta la baza brandului TOMMY HILFIGER, este remixata cu designul cu margarete semnat de Quinn si aplicata pe jachete cu puf, paltoane, rucsacuri sport si genti de voiaj.
O jacheta de varsity este decorata cu motive unice care combina margareta lui Quinn cu embleme ale stilului Collegiate si Americana. Un model emblematic de trandafiri englezesti apare pe pantalonii formali, imbracamintea exterioara ondulata si croiala clasica in tartan scotian.
De-a lungul timpului, nepotrivirile experimentale si schimbarile izbitoare ale amplorii motivelor repetate creeaza impact si intriga. Textilele sunt luxoase – inclusiv velur imprimat si twill de mare densitate, in timp ce accesoriile precum cizmele cu model si esarfele de matase sunt oferte distinctive.
„Intotdeauna am fost inspirat de a lucra cu creatori care depasesc limitele, iar Richard nu face exceptie”, a spus Tommy Hilfiger. „Am reunit cele doua estetice distincte ale noastre pentru a crea o interpretare rebela a pregatirii moderne. Este neasteptat si optimist si reflecta spiritul jucaus din inima ambelor marci.”
„Eu si Tommy impartasim aceeasi obsesie pentru imprimeuri si textile, asa ca a fost o bucurie naturala sa echilibram si sa combinam viziunile noastre pentru aceasta colaborare”, a spus Richard Quinn. „A fost inspirant sa ma scufund in arhivele lui Tommy si sa gasesc piesele emblematice care au devenit panzele pentru co-crearea noastra. Ne-am impins sa fim dramatici si vibranti cu fiecare detaliu – in cautarea progresului – iar piesele finale nu dezamagesc.”
Capsula este documentata intr-o campanie fotografiata de Adrienne Raquel care sarbatoreste lansarea colectiei printr-un film conceptual si o serie de activari eclectice.
Tommy Hilfiger X Richard Quinn s-a lansat exclusiv online pe tommy.com (in Romania) si in anumite magazine TOMMY HILFIGER din intreaga lume incepand cu 1 septembrie 2022, precum si in buticuri selectate, inclusiv Printemps, Selfrdiges, KaDeWe, Antonia, Deliberti si Folli Follie.