Connect with us

TELEVIZIUNE

TOP 10 AUDIENTE DIVERTISMENT: “Te pui cu Blondele” din nou lider de audienta, iar “La Maruta” completeaza podiumul

Published

on

 

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, cifrele sunt referitoare la perioada 27 ianuarie – 2 februarie 2014, mediul urban.

Primele 3 locuri din TOP 10 AUDIENTE TV DIVERTISMENT sunt ocupate de emisiunile “Te pui cu blondele” (Antena 1), “Acces direct” (Antena 1), si “La Maruta” ( Pro TV).

  • Primul loc este ocupat de “Blondele lui Negru” care  au inregistrat un rating de 9.7% si o cota de piata de 17.7%. Peste 1.014.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit emisiunea in fiecare minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media
  • La fel ca saptamana precedenta “Acces Direct” ocupa locul 2 in TOP 10 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, si a avut un rating de 7.7%. Peste 805.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit emisiunea prezentata de Simona Gherghe.
  • “La Maruta” completeaza podiumul avand un rating de 7.3% si o cota de piata de 16.3%. In fiecare minut emisiunea lui Maruta a fost urmarita de peste 766.000 de telespectatori din mediul urban.
  • Desi e o productie de tip fictiune “Ochii din umbra” de la Kanal D ocupa locul 4, inregistrand un rating de 6.9% si o cota de piata 11.2%. De remarcat ca show-ul “Totul e permis” care a fost lider in saptamana precedenta, acum s-a clasat pe locul 6, fiind urmarit de peste 660.000 de telespectatori in fiecare minut.

In concluzie Antena 1 a avut 6 emisiuni in top, Kanal D a avut 2 emisiuni in top, iar Pro TV si Prima TV cate o emisiune in top.

In tabelul de mai jos RADAR DE MEDIA va prezinta  TOP 20 AUDIENTE  DIVERTISMENT in perioada 27 ianuarie – 2 februarie 2014, mediul urban.

[table "75" seems to be empty /]

*Numarul de difuzari pe saptamana. 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Votaţi AICI în finala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Reality Show

O familie greu încercată de viață, cu o poveste impresionantă, va primi mâine vizita echipei Visuri la cheie!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Miercuri, de la 20:30, familia Butnariuc din București va primi vizita echipei Visuri la cheie, care le va oferi celor doi părinți, Renata și Marian, și celor șapte copii ai lor o locuință complet renovată și utilată, pentru a putea începe o nouă viață.

Pe lângă problemele de zi cu zi legate de situația financiară grea, familia Butnariuc s-a lovit și de greutăți majore de sănătate. Tatăl a lucrat pe șantier, în construcții, având un salariu foarte mic, iar mama a lucrat ca vânzătoare, la croitorie sau ca femeie de serviciu. Din păcate, Teo, unul dintre băieții familiei, a fost diagnosticat cu cancer pe când avea doar 7 ani și din acel moment a urmat o lungă perioadă de tratamente și operații. Renata a fost internată în spital cu băiatul, iar ceilalți copii au rămas în toată această perioadă în grija tatălui. Cum acesta era plecat la serviciu o mare parte din timp, cei mici au fost nevoiți să aibă grijă unul de celălalt și să se gospodărească singuri.

Problemele și greutățile nu s-au oprit pentru familia Butnariuc. În urmă cu doi ani, au fost din nou greu încercați. Tatăl, care stătea mai mult la țară și încerca să ridice o casă unde să se poată muta întreaga familie, a fost depistat cu TBC. A fost internat de mai multe ori și a făcut numeroase tratamente, iar acum se simte mai bine.

Toți membrii familiei luptă pentru un trai mai bun, se ajută și sunt alături unul de celălalt, iar cei mici, în ciuda faptului că nu au condițiile pe care le-ar merita, sunt extrem de studioși, pasionați de limbi străine, și au rezultate foarte bune la școală și la facultate.

Corneliu Ulici, Adela Pârvu, Cristina Joia și Ciprian Vlaicu sunt gată să pornească încă o dată la drum și să schimbe destinul unei familii greu încercate.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Premieră TV

PREMIERA: PRO TV va difuza un nou show – All Together Now

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

PRO TV anunță un nou show eveniment dedicat întregii familii, All Together Now, achiziționat de la Endemol-Shine. Este un spectacol grandios, cu o premisă foarte simplă: implică-te şi eşti parte din spectacol! 100 de specialiști în muzică sunt cei care decid soarta participanților din această competiție.

Miza concursului este una simplă. Chiar dacă emoțiile sunt foarte mari, fiecare concurent care intră pe scenă face tot posibilul să aducă alături de vocea lui cât mai multe voci din cele ale juraților. Aceste voci care cântă împreună cu el reprezintă scorul fiecăruia. Cel care obține cel mai bun scor merge direct în marea finală, în timp ce pentru cel de-al doilea loc se vor lupta ocupanții locurilor doi și trei, care vor cânta încă o piesă. Numai unul dintre ei va merge în finală.

Va fi oare vreun participant capabil să convingă 100 de experți să cânte împreună cu ei și să creeze astfel magia unui cor format din 101 persoane?

Profesioniști sau amatori, artiști solo sau grupuri, fiecare dintre aceștia, cu stilul propriu, va încerca să cucerească inimile celor 100 de jurați și să se califice în marea finală. Experiența muzicală și reacțiile incredibile ale lor vor conduce către un mix perfect de performanță și divertisment. Jurații rămân constanți în competiție, reprezentând un grup divers de cântăreți, fiecare cu stilul și cu preferințele lui. Având voci uriașe și opinii la fel de mari în ceea ce privește muzica, membrii juriului vor avea reacții umitoare, diferite de la un concurent la altul. Momentul în care aceștia se ridică pentru a cânta în cor este unul înălțător, care produce fiori.

”Suntem extrem de entuziasmați că vom începe această călătorie într-o nouă producție pe care o vom difuza anul viitor, All Together Now. Este un show pentru toată familia, plin de emoție și răsturnări de situație. Puterea de a te alătura, fie că ești în studio, fie că ești acasă, aduce foarte multă prospețime într-un show muzical care creează o atmosferă de neratat.”, a declarat Stella Litou, Director de Programe PRO TV

La fel ca în orice show de televiziune sau în orice concurs, întotdeauna există un lider. Loredana, unul dintre cei mai experimentați artiști din România, cu o carieră vastă în muzică și în televiziune, va conduce grupul celor 100 de jurați. Loredana si Cabral, prezentatorul acestei emisiuni, ne vor aduce un show veritabil de divertisment de la început până la final.

De la reacțiile pline de emoție până la cele care vor produce hohote de râs, toate momentele din acest show se vor împleti perfect și le vor aduce românilor o competiție complexă.

Formatul All Together now a fost difuzat prima dată de BBC in Marea Britanie, după care a fost achiziționat de nouă țări printre care Brazilia, Australia și de alte țări din Europa. Acest format a fost creat de Remarkable TV, parte din Endemol Shine Group.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Documentar

Digi Life va difuza documentarul tulburator “Maratonul 217 – Violenta”

Published

on

Foto Credit: DIGI
 

Violența domestică este extrem de prezentă în România, iar legea privind violența domestică – Legea 217/2003 – nu se aplică în toate mediile și pentru toate victimele.

De ce nu se aplică legea?”, „De ce perpetuăm acest model disfuncțional de societate?”, „De ce acceptăm o  <normalitate> greșită?”, „De ce suntem martori tăcuți la o temă atât de răspândită?”…

Documentarul „MARTORUL 217 – VIOLENȚA”, difuzat în premieră națională pe DIGI LIFE, duminică, 28 octombrie 2018, la ora 21:00, caută să ofere răspunsuri la aceste întrebări. Filmul va fi precedat de o dezbatere pe tema violenței în familie, găzduită de Digi Life de la ora 20:30.

Violența în familie a existat din totdeauna, dar nu s-a discutat despre ea sau a fost acceptată ca fiind ceva normal. Agresiunile în familie nu sunt un mit, ele reprezintă o realitate cu care s-au întâlnit femeile aproape din totdeauna, în relațiile lor. Și pe care le-au acceptat, pentru că nimeni nu le credea sau nu le ajuta în vreun fel. Când vine vorba de acest fenomen, între mediul rural și cel urban nu există diferențe notabile.

Statistica ne arată că 45% din actele de violență se întâmplă în mediul urban, iar 1,2 milioane de românce sunt agresate fizic de partenerul lor de viață. Mai tulburător este că aceleași date confirmă că 2 românce sunt ucise săptămânal de către iubiții violenți.

Miturile și prejudecățile despre violența în familie, învățate din copilărie, ne împiedică să realizăm faptul că este un act cu o conotație criminală, îndreptat împotriva unei persoane și care încalcă dreptul său fundamental la protecție și libertate. Astfel, s-a ajuns ca 7 din 10 cazuri să fie neraportate.

Documentarul „MARTORUL 217 – VIOLENȚA” dorește identificarea și mediatizarea acestor probleme sociale cu care se confruntă România prin intervievarea victimelor, dar și a agresorilor și reprezentanților instituțiilor care lucrează pentru combaterea acestui fenomen.

Eliana Ligia Rădulescu, victimă: M-a apucat de păr și cred că de vreo zece ori m-a lovit cu capul de gresie.

Ionel Iulian Derviș, agresor – condamnat pentru omor: Am îmbrâncit-o și în momentul în care am îmbrâncit-o aceasta s-a dezechilibrat, s-a lovit cu capul de șifonier, a căzut jos

Elisabeta Căldărar, victimă – condamnată pentru omor: I-am smuls ciocanul din mână și i-am dat în neștire până în zece lovituri.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement

Trending