Connect with us

Televiziune

TOP 10 AUDIENTE DIVERTISMENT: “Te pui cu blondele” si “Acces direct” se lupta pentru prima pozitie. “Ochii din umbra” completeaza podiumul

Redactia Radar de Media

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 10 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, cifrele sunt referitoare la perioada 3 – 9 februarie 2014, mediul urban.

Primele 3 locuri din TOP 10 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, arata in mare parte la fel, singura deosebire fiind schimbarea locului 3, care in saptamana aceasta este ocupat de “Ochii din umbra” de la Kanal D.

  • Conform cifrelor furnizate de Kantar Media, primul loc este ocupat de show-ul “Te pui cu blondele” (Antena 1), care pentru a doua saptamana consecutiv este lider, avand un rating de 9.5% si o cota de piata de 17.5%. Peste 1 milion de telespectatori din mediul urban, au urmarit emisiunea in fiecare minut.
  • “Acces Direct” ocupa locul 2 in TOP 10 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, fiind urmarita de peste 797.000 de telespectatori in fiecare minut. Emisiunea a inregistrat un rating de 7.6% si a avut o cota de piata de 18.7%
  • Cu toate ca este o emisiune de tip fictiune, “Ochii din umbra” de la Kanal D inregistreaza audiente foarte bune, ceea ce ii aduce in saptamana monitorizata locul 3. Peste 744.000 de telespectatori au urmarit emisiunea in fiecare minut, avand un rating de 7.4% si o cota de piata de 12.4%.
  • Desi saptamana precedenta s-a aflat pe locul 3, de data aceasta “La Maruta” a coborat 3 pozitii, aflandu-se pe locul 6 si inregistrand un rating de 6% si o cota de piata de 14.1%.  Peste 632.000 de telespectatori au urmarit emisiunea in fiecare minut.

In concluzie Antena 1 are 5 emisiuni in top, Kanal D are 3 emisiuni in top, iar Pro TV si Prima au cate o emisiune in  TOP 10 AUDIENTE TV DIVERTISMENT.

 

In tabelul de mai jos RADAR DE MEDIA va prezinta  TOP 10 AUDIENTE  DIVERTISMENT in perioada 3 – 9 februarie 2014, mediul urban.

[table id=84 /]

 

*Numarul de difuzari pe saptamana. 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Votaţi AICI în finala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

 

Comentarii

Documentar

Filmarile show-ului show-ului „Bravo, ai stil! Celebrities” vor fi amanate pentru o perioada, in contextul pandemiei!

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Ilinca Vandici: „Toata echipa ramane acasa pana cand timpul isi va relua cursul obisnuit. Ne revedem in curand, la Kanal D!”

Emisiunea „Bravo, ai stil!” isi va amana pentru o perioada filmarile, in contextul pandemiei , urmand ca acestea sa fie reluate atunci cand conditiile o vor permite. Decizia a fost luata din nevoia de a proteja echipa emisiunii, concurentele, colaboratorii acestui show de anvergura.  Anuntul a fost facut si de Ilinca Vandici, prezentatoarea emisiunii, imediat dupa editia se aseara „Bravo, ai stil! Celebrities”.

Show-ul nu se va mai regasi in grila statiei, iar de saptamana viitoare, in fiecare miercuri, de la 22:00, telespectatorii vor putea revedea „Imi place dansul”.

Toata echipa <Bravo, ai stil!Celebrities> ramane acasa pana cand timpul isi va relua cursul obisnuit.  Ne revedem in curand, la Kanal D!”, a declarat Ilinca Vandici.

Pe fondul situatiei generate de pandemie, din dorinta protejarii angajatilor si familiilor acestora, a colaboratorilor si invitatilor din emisiuni, precum si din nevoia respectarii recomandarilor autoritatilor pentru prevenirea imbolnavirilor, Kanal D a restrans anumite activitati ale postului, fara a afecta fluxul difuzarilor in grila statiei. Au fost retranse la maximum interactiunile in cadrul companiei, majoritatea angajatilor lucreaza de acasa, iar conditiile de distantare sociala si de igiena sunt respectate cu strictete.

Posibile modificari in grila Kanal D vor fi comunicate, ca si pana acum, prin canalele oficiale ale postului TV si prin materiale trimise presei.

 

Comentarii

Continue Reading

Campanie TV

Au început primele demersuri cu banii obţinuţi în urma teledonului Români de Intactmpreunã organizat

Avatar

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1

La nici 24 de ore de la încheierea teledonului Români Împreunã, difuzat simultan pe 5 canale tv, Antena 1, Antena Stars, Happy Channel, ZU TV si Antena 3, vreme de 6 ore, au început deja primele demersuri cu banii obţinuţi în urma donaţiilor. Peste 2.6 milioane de Euro s-au strâns doar în timpul transmisiunii tv, iar astãzi deja Fundaţia Mereu Aproape a început achiziţiile pentru utilarea secţiilor ATI cu echipamente si aparaturã medicalã.

“Împreunã am strâns 2.627.219 Euro pânã acum. Din aceastã sumã, 1.809.000 Euro sunt deja alocaţi pentru 60 de ventilatoare şi pentru douã staţii ATI”, a declarat Alessandra Stoicescu, una dintre gazdele Teledonului Români Împreunã şi Preşedintele Fundaţiei Mereu aproape. “Este mult mai uşoarã bãtãlia, când ştim cã avem în spate o ţarã. Este mesajul pe care toate cadrele medicale din România ne-au rugat sã vi-l transmitem!”, a mai completat Alessandra în aceastã searã, în cadrul Observatorului 19 de la Antena 1.

Astãzi a fost perfectat contractul pentru cumpãrarea a 30 de aparate de ventilaţie, destinate cazurilor grave de Covid 19, aparate ce pot fi folosite atât pentru adulţi, cât şi pentru copii. Mâine urmeazã sã fie fãcutã plata pentru alte 30 de ventilatoare de înaltã performanţã. Tot astãzi, Fundaţia Mereu Aproape a semnat contractele cu cinci producãtori şi a plãtit avansul pentru achiziţionarea a douã staţii ATI complet utilate. Una dintre acestea va ajunge la Spitalul de Boli Infecţioase din Craiova, iar cea de-a doua la Spitalul de Urgenţã din Timişoara. Componente ale acestor staţii, printre care dispozitive medicale complexe şi complete, care conţin şi pat multifunctional, dar şi ventilatoare au fost deja trimise cãtre cele douã spitale.

De asemenea, 10.000 de mãşti, 2.000 de viziere de protecţie şi 1.000 de teste rapide vor ajunge miercuri şi joi la Institutul C.C. Iliescu din Bucureşti, la Spitalul de Boli Infecţioase din Craiova şi la Secţia de Neonatologie a Spitalului Judeţean Suceava, toate acestea fiind donate Fundaţiei Mereu Aproape de cãtre Mihail Lala, fondatorul Lamda Capital.

Fundaţia Mereu Aproape a prezentat şi costurile achiziţiilor de pânã acum. Astfel, pentru cele douã secţii ATI, compuse din: console cu 3 seringi automate şi 1 infuzomat, monitor funcţii vitale terapie intensive, sistem încãlzire pacient prin pãturã cu flux de aer, trolley pat terapie intensivã, ventilator mecanic de înaltã performanţã, laringoscop, pat de terapie intensivã şi sistem de transfer/translaţie pliabil pentru pacient au fost folosiţi 130.968 Euro, TVA inclus. Pentru cele 60 de ventilatoare, Fundaţia Mereu Aproape a alocat urmãtoarele costuri: 772.887 Euro, TVA inclus pentru 30 de aparate de ventilaţie Bellavista 1000, cu frecvenţã înaltã şi 905.370 Euro, TVA inclus pentru 30 de ventilatoare mecanice de înaltã performanţã Puritan Bennett 980.

Cei care vor sã ajute o pot face în continuare, pânã pe 5 aprilie, donând Fundației Mereu Aproape cu cardul, prin transfer bancar în conturile RO86BTRL000AJUTEU8848RON și RO32BTRL000AJUTEU8848EUR (Swift BTRLRO22) deschise la Banca Transilvania, cu cardul on line sau paypall pe site-ul www.ajuteu.ro sau  prin SMS de 2 Euro la numărul 8848. În fiecare zi, în cadrul Observatorului 19 de la Antena 1, Alessandra Stoicescu va prezenta toate achiziţiile fãcute.

Comentarii

Continue Reading

Reality Show

Propunerile de eliminare de la „Survivor Romania” clatina si mai tare echilibrul fragil din echipa Razboinicilor!

Avatar

Published

on

Foto Credit: KANAL D

Andrei Ciobanu si Cristian Ionita sunt cei doi razboinici care s-au aflat in atentia fanilor „Survivor Romania” si care, in aceasta seara, vor afla cine va fi favoritul publicului si cine va parasi competitia, in  urma deciziei celor din fata micilor ecrane. Cele doua tabere formate in interiorul echipei albastre si-au aruncat vorbe si reprosuri grele dupa Consiliul de eliminare in care a fost nominalizat Cristian Ionita. Emanuela Huruiala a fost cea mai afectata de aceasta nominalizare.

            “Vai, ce ciuda imi e! Imi vine sa sparg totul! Cat sunt de naiva!” au fost vorbele Emanuelei, care nu a inteles de ce Karina l-a votat pe Cristian, desi agreasera ca o vor vota pe Alice Andruca.

            Consiliul de eliminare l-a marcat profund si pe razboinicul Cristian Ionita care a reprosat decizia luata de tabara formata din Andrei Ciobanu, Karina Fetica, Alice Andruca si Iancu Sterp, cerandu-le explicatii in acelasi timp pentru ca l-au votat spre eliminare .

            “De ce mi-a fost frica nu am scapat. Si rad, si plang in acelasi timp. De cand am intrat in acest concurs am spus ca imi este frica sa nu fiu tradat, si asta am simtit“, a spus razboinicul printre lacrimi.

            Unii dintre razboinici il acuza pe Andrei de manipularea noilor veniti in competitie. Emanuela Huruiala este cea mai vocala si foarte dura, acuzand chiar o “spalare pe creier” a acestora.

            In ciuda tensiunilor, razboinicii au reusit sa castige jocul de seara trecuta, recompensa constand in dulciuri din belsug, care sa le aduca energia de care au nevoie pentru a castiga jocul de comunicare care se va disputa in seara aceasta.

            Care va fi razboinicul eliminat din competitia “Survivor Romania” si ce echipa va castiga jocul de comunicare aflati urmarind o noua editie, difuzata in aceasta seara, de la ora 20.00, la Kanal D!

Comentarii

Continue Reading
Advertisement

Facebook

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Trending

google.com, pub-4886972132153269, DIRECT, f08c47fec0942fa0