Connect with us

Televiziune

TOP 10 AUDIENTE LATE NIGHT – Stirile si talk show-urile sunt in preferintele telespectatorilor pe timpul noptii

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta  astazi TOP 10 AUDIENTE LATE NIGHT, cifrele se refera la perioada 11 – 17 noiembrie, mediul urban.

  •  Stirile Pro Tv de la ora 22:30 sunt lider de audienta in mediul urban, cu un rating de 5.3% si o cota de piata de 12.1 conform datelor furnizate de Kantar Media.
  • Top show-ul “Sinteza zilei” de la Antena 3, ocupa locul 2 in preferintele telespectatorilor, cu un rating de 4.1% , o cota de piata de 8.6%  pe intervalul orar 21:30 – 23:30.
  • Podiumul este completat de Kanal D cu emisiunea “Pe banii parintilor”, care a avut un rating de 3.3% si o cota de piata de 6.7%, fiind urmarita de peste 343.000 de telespectatori pe minut.
  • In Top 10 se mai afla “Wowbiz”, “Panorama”, “Un show pacatos”, iar “Meciul secolului” de la Romania Tv a ocupat doar locul 6, cu un rating de 2.8% , o cota de piata de 10% si a fost urmarit de peste 298.000 de telespectatori pe minut.

In  concluzie PRO TV, Antena 3, si Kanal D au avut cate 2 emisiuni in top 10, iar TVR 1, Romania TV, Antena 1 si Prima Tv cate o emisiune.

In tabelul de mai jos sunt prezentate cifrele pentru TOP 10 AUDIENTE LATE NIGHT, in perioada 11 – 17 noiembrie 2013

[table id=36 /]

*Numarul de difuzari pe saptamana. 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Comentarii

comments

MENIU

pentru sufletul tau

Facebook

IN Trending