Divertismentul in top!
RADAR DE MEDIA va prezinta astazi top 10 emisiuni de divertisment care au inregistrat audiente considerabile, in perioada 19-15 august, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
Prima pozitie este ocupata de Finala show-ului „Mireasa pentru Fiul” meu de la Antena 1 care a inregistrat in mediul urban o audienta de 6,8 puncte rating si o cota de piata de 18,5 share, in total peste 711.000 au urmarit emisiunea prezentata de Mirela Boureanu Vaida.
Locul 2 este ocupat tot de o emisiune de la Antena 1, „Burlacul” care a fost urmarita de peste 631.000 de mii telespectatori pe minut in perioada monitorizata. „Ochii din Umbra” de la Kanal D ocupa pozitia numarul 3, cu 4,9% rating si 14,7 share.
Abia locul 4 este ocupat de o emisiune de la Pro TV, „Serviti, va rog!”, reality show-ul cu vedete a fost urmarit de peste 500.000 de mii de telespectatori pe minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
Topul continua cu „Familiada”, „Te pui cu Blondele”, „SuperBingo Metropolis”, „In pui mei” (redifuzare), toate fiind productii de la Antena 1.
Locul 9 este ocupat de o emisiune de la Prima TV, „Schimb de Mame” la care s-au uitat peste 202.000 mii de telespectatori pe minut in mediul urban. Topul este incheiat de show-ul „Bingo Romania”, difuzat la Acasa TV care a inregistrat 1,9 puncte de rating si 4,8 share, in total peste 202.000 mii de telespectatori din mediul urban au urmarit emisunea prezentata de Nicoleta Luciu.
*Numarul de difuzari pe saptamana.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).