Connect with us

AUDIENȚE TV

Top 10 cele mai vizitate site-uri din Romania (vezi clasament)

Published

on

 

Travian.ro si softpedia.com sunt singurele site-uri romanesti care se mentin in top 10 al site-urilor internationale vizitate de romani, in timp ce trilulilu.ro a ajuns primul in topul celor mai vizitate site-uri locale. In ultimele 12 luni, softpedia.com, biblioteca online de soft gratuit, si trilulilu.ro, site-ul de partajare video, s-au mentinut pe primele doua locuri in topul celor mai vizitate site-uri romanesti, conform datelor oferite de SATI, (Studiul de audienta si trafic internet).

Site-ul international cu cei mai multi vizitatori romani unici ramane in continuare google.ro, in timp ce varianta americana a site-ului (google.com) s-a clasat pe locul cinci, conform datelor calculate de furnizorul de servicii internet Alexa Internet, o companie detinuta de Amazon.com, cel mai mare retailer online din Statele Unite.

Topul Alexa este bazat pe date colectate de la utilizatorii care isi instaleaza pe computer o aplicatie a companiei, precum si din alte surse neprecizate. Clasamentul este bazat pe media valorilor privind afisarile si numarul de clienti unici pe o perioada de trei luni, care nu sunt publicate de site. Google.ro este urmat de Yahoo! si Youtube. Urmeaza, in ordine descrescatoare a numarului de vizitatori unici, Hi5, google.com, blogger.com, wikipedia, travian.ro, facebook, wordpress si softpedia. Site-ul travian.ro, un joc de browser, a urcat in top in timp ce site-ul trilulilu.ro se afla pe locul 13 in clasament, pierzandu-si astfel pozitia pe care o avea la inceputul anului printre primii zece.

In statisticile din Studiul de audienta si trafic internet (SATI), site-urile trilulilu.ro si softpedia.com ocupa locurile unu si doi in topul celor mai vizitate site-uri din Romania in luna iulie 2009, dupa clientii unici. In luna decembrie a anului trecut, cele doua companii ocupau locurile doi si trei in clasament.

SATI masoara doar site-urile publisherilor locali care sunt membri in departamentul internet al BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor), astfel ca nu ofera rezultate privind site-urile Google, Yahoo! si Hi5.

Trilulilu si softpedia, site-urile de pe locurile 13 si 10 din topul Alexa, au inregistrat 2,3, respectiv 2,2 milioane de vizitatori unici in iulie 2009, conform SATI, comparativ cu 2,4, respectiv 2,3 milioane de clienti unici inregistrati in decembrie 2008. Site-urile trilulilu si softpedia sunt vizitate in special de catre persoane cu varste cuprinse intre 18 si 24 de ani, conform statisticilor alexa.com.

Citeste mai mult pe satirikon.ro

Lasa un comentariu aici!

4 Comments

4 Comments

  1. Anca

    22 august 2012 at 19:38

    Cadere maxima trilulilu !

  2. relu

    22 august 2012 at 19:37

    Cu ce frecventa se fac masuratorile astea ?

  3. mediator

    22 august 2012 at 19:36

    Mai e valabil ?

  4. mediator

    22 august 2012 at 19:28

    Multumesc de pont !

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

AUDIENȚE TV

AUDIENTE TV: Finala VOCEA ROMANIEI, lider de audienta!

Published

on

Foto Credit: PRO TV
 

Sezonul 8 Vocea României s-a încheiat vineri seară în aplauzele publicului, care și-a desemnat câștigătorul. Finala celei mai tari competiții a vocilor a reprezentat un adevărat eveniment muzical, în care cei patru finaliști au cântat câte trei piese pline de emoție, energie și forță: una împreună cu antrenorul, una singuri și una împreună cu un invitat special.

După 12 reprezentații impresionante, telespectatorii și-au ales favoritul sezonului 8, Bogdan Ioan, din echipa Smiley, prin intermediul voturile trimise prin sms sau online. Bogdan a câștigat aseară marele trofeu și premiul în valoare de 100.000 de euro. Tot în marea finală, Ana Munteanu, câștigătoarea sezonului 7 Vocea României, a urcat pe scena competiției care i-a schimbat viața și a încântat publicul cu interpretarea de excepție a piesei Unde te duci.

Finala sezonului 8 Vocea României a fost lider de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 7.9 puncte de rating și 22.4% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, ANTENA 1, care a obţinut 6.6 puncte de rating și 18.4% share.

Pe întreaga durată de difuzare, la nivel național, peste 1.5 milioane de telespectatori au urmărit spectacolul de la Vocea României, iar în minutul de maximă audiență de la 21:13, peste 2 milioane de români au fost cu ochii pe cea mai tare competiție a vocilor.

Sezonul opt Vocea României le-a adus telespectatorilor în fiecare vineri seară un show fabulos, concurenți cu timbre vocale care i-au făcut pe antrenori să aibă reacții surprinzătoare și momente pline de efervescență și emoție.

Toți cei care au calități vocale remarcabile, pentru care muzica reprezintă mai mult decât un stil de viață și care își doresc să fie văzuți și aplaudați de o țară întreagă sunt așteptați să se înscrie pe vocearomaniei.protv.ro și să vină la audițiile pentru sezonul 9 Vocea României.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

CE de handbal: Peste 1 milion de telespectatori au urmărit meciul României cu eterna rivală, Ungaria

Published

on

Foto Credit: TVR
 

TVR transmite în direct şi în exclusivitate Europenele de handbal feminin din Franţa

  • Semifinalele sunt programate vineri, 14 decembrie: Rusia –România, de la ora 18.30 şi Olanda – Franţa, ora 22.00, la TVR 1 şi TVR HD

 

Deşi echipa României a pierdut meciul cu Ungaria de la Campionatului European de handbal din Franţa, iar Cristina Neagu a părăsit terenul pe targă, Naţionala s-a calificat în semifinalele competiţiei.

Lupta fetelor noastre cu eternele rivale a fost urmărită aseară, 12 decembrie, la TVR 1 de peste 1 milion de telespectatori, meciul cu Ungaria fiind cel mai vizionat de până acum.

Competiţia transmisă în exclusivitate de TVR este tot mai intensă, emoţiile sunt tot mai mari, românii sunt alături de Naţională şi speră la un loc în primele trei echipe ale Europei.

Partida dintre reprezentativele României şi Ungariei a adus postului TVR 1 locul 3 pe toate targeturile: naţional, urban şi comercial. Peste 1.500.000 de telespectatori au urmărit finalul partidei, în minutul de aur, la ora 20.19, TVR 1 înregistrând, la nivel naţional, o audienţă medie de 8,8% şi o cotă de piaţă de 16,9%.

1.023.000 de telespectatori au văzut în medie meciul câştigat de Ungaria la Nantes, Franţa (5,7% rating şi 11,5% cotă de piaţă, la nivel naţional), TVR 1 fiind pe poziţia a treia în rândul celor mai urmărite posturi de televiziune pe intervalul desfăşurării partidei – 18.50-20.35.

Aproape 600.000 de telespectatori de la oraşe au urmărit la TVR 1 lupta handbalistelor noastre cu echipa ţării vecine, TVR 1 având pe acest segment de public o audienţă medie de 6,2% şi o cotă de piaţă de 13,3% (596.000 telespectatori).

Şi pe publicul comercial, TVR 1 a avut audienţe bune cu meciul de handbal Ungaria -România: o medie de 5,1 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,5% (223.000 telespectatori), fiind pe acelaşi loc 3 în topul celor mai urmărite posturi pe intervalul menţionat.

Următoarele partide, semifinalele sunt programate vineri, 14 decembrie. În prima, de la ora 18.30, România întâlneşte puternica echipă a Rusiei, iar de la ora 22.00, în doua semifinală, se vor afla faţă în faţă Olanda şi Franţa. Meciurile vor putea fi urmărite la TVR 1 şi TVR HD.

Televiziunea Română transmite în direct şi în exclusivitate cea de-a XIII-a ediţie a Campionatului European de Handbal feminin. TVR 1 şi TVR HD difuzează 37 de meciuri de la competiţia europeană de handbal, în perioada 29 noiembrie -16 decembrie 2018.

Transmisiunile directe ale partidelor sunt precedate şi urmate de dezbateri în direct, la „Studio CE Handbal feminin”, moderat de Cristian Mîndru.

 

@credit foto: Anze Malovrh / kolektiff

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

AUDIENȚE TV

“Fructul oprit”, lider de audiență la nivelul întregii țări

Published

on

Foto Credit: ANTENA 1
 

Penultimul episod al serialului “Fructul oprit” din acest an, difuzat aseară la Antena 1, a adus în fața publicului numeroase momente surprize și răsturnări de situație. Episodul cu numărul 16 din noul sezon al producției a fost pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor, pe segmentul național, fiind lider de audiență la nivelul întregii țări.

Hotărâți să lupte pentru povestea lor de iubire, Ana (Cristina Ciobănașu) și Ioan (Vlad Gherman) au făcut încă un pas în relația lor. Cu ajutorul psihologului Mircea (Mihai Călin), Ana i-a spus adevărul fetiței sale, Mara (Maria Nicole). “Mara, știu că e greu de înțeles, dar mami și tati vor divorța”, este vestea pe care o primește micuța.

Magda (Maia Morgenstern) încearcă să-l apropie pe Ioan de tatăl său, Marius Cristescu (Bogdan Stanoevici). “De ce vrei să-l pedepsești pe el pentru ceva ce nici nu a știut?(…)Vrei să dai în cineva? Dă în mine!”, îi spune Magda lui Ioan, iar Cristescu încearcă să-i explice acestuia situația: “Dacă aș fi știut, aș fi rămas lângă voi toată viața!”.

După aproape șase ani de la tragedia care le-a marcat viața, Petru Caragea (Bogdan Iancu) îi face o mărturisire importantă lui Alex (Petru Păun). “Mă gândesc oare cum ar fi decurs lucrurile dacă nu-i spuneam de tine și de Sonia (…) Cumva, și din cauza mea a murit tata”, îi recunoaște el.

De frică să nu-și piardă copilul, Sonia (Michaela Prosan) acceptă propunerea lui Adrian (Bogdan Albulescu) de a se căsători religios. “Mă mărit iar cu tine, dar asta nu înseamnă că te iubesc”, îi spune ea. După aproape șase ani, Sonia îmbracă din nou rochia de mireasă. “Wow! Ești frumoasă ca o prințesă!”, este reacția Marei când o vede îmbrăcată așa.

Dacă Sonia și Adrian vor duce până la capăt pregătirile pentru nuntă și vor ajunge ei împreună în fața altarului, dacă va renunța sau nu Alex la femeia iubită, ce va face Ioan cu privire la tatăl său, Marius Cristescu, cum va evolua povestea lui și a Anei de iubire, toate aceste întrebări își vor găsi răspunsul săptămâna viitoare, miercuri – 19 decembrie, de la ora 20.00, când Antena 1 va difuza ultimul episod al producției “Fructul oprit” din acest an.

Aseară, la nivel național, Antena 1 a fost lider de audiență pe intervalul difuzării serialului (20:00-22:59), obținând o cotă de piață de 18.6% și un rating mediu de 8.7 procente, în vreme ce locul al doilea a fost ocupat de Pro TV, care a avut o cotă medie de piață de  16.9% și un rating mediu de 7.9 procente.

În minutul de aur (21:22) aproape douã milioane de telespectatori, la nivel national, au ales să urmărească serialul difuzat la Antena 1.

 

Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-ul National
Perioada 12 decembrie 2018

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending