Connect with us

Televiziune

TOP 20 AUDIENTE DIVERTISMENT: Lupta “fratricida” pentru pozitia de lider intre productiile Antenei 1

Redactia Radar de Media

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, cifrele sunt referitoare la perioada 20 – 26 ianuarie 2014, mediul urban.

In perioada monitorizata, primele 3 locuri din TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT sunt ocupate de emisiunile Antenei 1 si anume : “Totul e permis”, “Acces direct” si  “Te pui cu blondele”.

  • Show-ul “Totul e permis” ocupa locul 1 in saptamana 20 – 26 ianuarie, avand un rating de 8.7% si o cota de piata de 14.5%. Peste 909.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit emisiunea in fiecare minut.
  • Emisiunea “Acces direct” prezentata de Simona Gherghe ocupa pozitia a doua in TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, si a inregistrat un rating de 8.4%, iar cota de piata a fost de 20.4% share.
  • Podiumul este completat tot de Antena 1 cu show-ul “Te pui cu blondele”, care a avut un rating de 7.8% si o cota de piata de 14.4%, fiind urmarit de peste  818.000 de telespectatori in fiecare minut.
  • De remarcat ca in perioada monitorizata emisiunea de la Prima TV “Schimb de mame” ocupa locul 4, si a inregistrat un rating de 6.8% si o cota de piata de 11.1% ,devansand productii mult mai consacrate ca “La Maruta”, “Familiada” “Top chef” sau “Ochii din umbra”.

IN TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT a intrat pentru a doua oara de la lansare productia “Teo Show” de la Kanal D.

In concluzie Antena 1 a avut 9 emisiuni in top, Kanal D a fost prezent cu 5 emisiuni in top, Prima TV a avut 3 emisiuni in top, Pro TV 2 emisiuni in top, iar National TV a avut o singura emisiune in top.

In tabelul de mai jos RADAR DE MEDIA va prezinta  TOP 20 AUDIENTE  DIVERTISMENT in perioada 20 – 26 ianuarie 2014, mediul urban.

[table id=73 /]

*Numarul de difuzari pe saptamana. 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

I accept the Privacy Policy * for Click to select the duration you give consent until.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Emisiuni

Smiley la Românii au talent: ”Creativitatea nu are margini și nu are limite.”

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Poți crede că le-ai văzut pe toate, că ai trăit fiecare emoție posibilă, dar cu orice nouă ediție a celui mai iubit show de divertisment, realizezi că nu este așa! Vocile incredibile continuă să apară, indiferent de vârstă, dansurile care transmit o întreagă poveste sunt tot mai prezente, iar momentele care au la bază acrobații spectaculoase ne lasă, în continuare, plini de uimire. 

 

 

”Îmi doresc să afle oamenii de existența mea. Să știe că eu cânt”, va spune o concurentă ajunsă la 40 ani cu un gând extrem de clar! După ce în anul 2016 și-a găsit curajul de a începe să ia lecții de canto, acum a venit momentul să arate tuturor ce poate face cu vocea. Să fie acesta începutul unui nou drum în viața ei ? Descoperim curând!

 

Tot mâine seară, un tânăr de 24 ani, absolvent al unei Facultăți Tehnice, angajat în domeniul IT va urca pe scenă pentru a arăta juraților că pasiunea lui principală rămâne cântatul. ”Asta vreau să fac”, va spune concurentul înainte de a-și începe prestația. Vom vedea dacă îi va convinge pe jurați că este pe drumul corect sau că este mai bine să rămână la domeniul actual.

 

Fără doar și poate, talentul nu ține cont de vârstă. După ce a lucrat ani de zile în domeniul energiei, a trecut în zona financiară într-o bancă, iar acum a ajuns la vârsta pensionării, perioadă în care poate investi timp în pasiunea lui. La 61 ani, concurentul va urca pe scenă pentru un neașteptat moment de stand-up! Rămâne să vedem ce moment a pregătit de-l va face pe Smiley să spună: ”mi se pare că ați dat mult din casă”. 

 

Nu ratați o nouă ediție Românii au talent pentru a vedea un moment care va depăși orice așteptare și-l va face pe Smiley să exclame: ”Creativitatea nu are margini și nu are limite”! Despre ce este vorba și ce vor spune ceilalți jurați, aflăm vineri seara, de la 20:30!

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

Analize

AUDIENTE TV: Bogdan Micu a investit 500.000 de euro într-o aplicație fashion. Aseară, show-ul a fost lider de audiență!

Avatar

Published

on

Foto Credit: PRO TV

Miercuri, leii au redeschis porțile Imperiului într-o seară de poveste, în care emoția și speranța au arătat că nimic nu e imposibil atunci când crezi în visul tău. Show-ul Imperiul Leilor s-a clasat pe primul loc în topul audiențelor.

 

Aseară, emisiunea Imperiul Leilor a fost lider de audiență și a întregistrat 8.8 puncte de rating și 20.2% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce ANTAEAN 1 avea 7.1 puncte de rating și 16.3% cotă de piață. În ceea ce privește publicul cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a fost pe primul loc, iar în intervalul 20:30 – 22:28 a înregistrat 7.8 puncte de audiență și 21.8% share, în timp ce ANTEANA 1avea 6.3 puncte de rating și 17.5% cotă de piață.

Primii concurenți care au dat nas în nas cu leii au fost Anda și Tudor Maxim, cei doi au venit în Imperiu cu un concept de case mici, din lemn, care pot deveni locuri de cazare pe plajă. Mohammad Murad a fost singurul leu care a văzut dincolo de idee un business cu adevărat și le-a oferit celor doi 300.000 de euro pentru 48% din afacere.

 

În această săptămână, două băuturi ”s-au duelat” pentru a rămâne în fața investitorilor și a primi o șansă la finanțare. ”Miedul” s-a duelat cu ”cidrul”, iar într-un final, cel din urmă a câștigat. Sergiu Serdean și Daniel Crișan sunt cei doi antreprenori pentru care trei lei s-au luptat. În cele din urmă, dealul a fost adjudecat de Dragoș Petrescu – el a oferit 75.000 de euro pentru 25% din companie.

 

Cosmin Ciolacu, un tânăr de 21 de ani, din Tecuci, le-a arătat leilor că nimic nu e imposibil atunci când crezi în visul tău. Bolnav de tetrapareză spastică și sindrom extrapirapidal, Cosmin a dezvoltat o platformă online care le poate ușura munca elevilor și profesorilor. Cei cinci investitori s-au arătat impresionați de produsul lui și au ales să investească toți – 30.000 de euro pentru 30%.

Alexandru Tudoroiu a venit în emisiune cu o aplicație care ajută la customizarea produselor de îmbrăcăminte folosind inteligența artificială. După ce patru lei s-au retras, Bogdan Micu i-a făcut o ofertă surprinzătoare: 500.000 de euro pentru 45% din companie.

Dan Șucu, Cristina Bâtlan, Mohammad Murad, Bogdan Micu și Dragoș Petrescu revin și săptămâna viitoare în Imperiul Leilor, gata să reaprindă speranța în viețile tinerilor antreprenori la început de drum. Miercuri, de la ora 20:30, la PRO TV.

Imperiul Leilor – Investește în tine!

Comentarii

comments

Continue Reading

ALL MEDIA

Proiectul de lege care va costa PIB-ul României miliarde de euro va fi discutat astăzi în guvern

Avatar

Published

on

By

Proiectul de Lege de care depinde agenda digitalizării României și care a fost anunțat ieri, este posibil să ajungă astăzi pe masa guvernului. Acesta conține condițiile pe care companiile trebuie să le îndeplinească concomitent pentru a putea participa la construirea rețelelor de telecomunicații 5G în România.

În ceea ce privește furnizorul de echipamente Huawei, dacă acesta va fi exclus din acest proces, cu siguranță vor exista niște repercursiuni serioase asupra economiei naționale și nu numai.

Scoaterea de pe piaţă a Huawei va oferi o imagine foarte proastă investitorilor, mai ales celor privaţi, care se vor întreba cum îşi pot proteja investiţiile existente şi ce garanţii mai poate avea pentru viitorul business-ului şi potenţialul investiţiilor.

Conform analizei impactului Proiectului de Lege, dacă acesta va intra în vigoare, iar companiile chineze vor fi excluse, operatorii și consumatorii români vor suferi pierderi economice de 9,35 miliarde de euro, iar rețeaua operatorilor de telefonie mobilă va fi instabilă cel puțin timp de 2-3 ani. Această excludere va însemna pentru operatori obligația de a înlocui un număr mare de dispozitive existente ceea ce va duce la pierderi de venituri semnificative.

Mai mult decât atât acest lucru va afecta numărul de locuri de muncă, achizițiile și contribuția economică a Huawei la viitoarea construcție 5G, a cărei valoare se ridică la 4 miliarde de euro și care ar urma să creeze peste 6.000 de locuri de muncă.

Acest proiect a început în 24 august 2020, în urma unor dezbateri și consultări pe tema unei propuneri de proiect de lege 5G. După 8 luni, draftul de lege încă nu are o formă care să țină cont de recomandările primite, după ce Asociația Operatorilor Mobili și-a exprimat obiecțiile. De asemenea, Ministerul de Justiție a intervenit cu sugestii.

Forma actuală a acestui proiect de lege nu a adus însă schimbări esențiale, iar recomandările oferite de Consiliul Concurenței, Ministerul Justiției, operatori și asociațiile din industrie nu au fost implementate. În acest moment modificările propunerii de lege sunt minime față de forma din 2020.

Proiectul de Lege 5G ar trebui să crească beneficiile economice și calitatea serviciilor în România, însă în forma actuală se pare că nu atinge niciunul dintre aceste două puncte.

Comentarii

comments

Continue Reading

Emisiuni

PREMIERA Un nou sezon „Vedeta populară” la TVR 1, cu Iuliana Tudor

Avatar

Published

on

Foto Credit: TVR

Iuliana Tudor deschide sezonul 6 al celei mai populare emisiuni de la TVR 1. Un nou jurat se alătură echipei „Vedeta populară”, iar prima ediție este dedicată castingului pentru alegerea concurenților. Totul se întâmplă duminică, 25 aprilie, de la ora 21.10, la TVR 1.

 

25 aprilie este data la care Iuliana Tudor ne dă întâlnire din nou la TVR 1, pentru prima ediție din sezonul 6 al show-ului „Vedeta populară”. Colecția de primăvară-vară de întâlniri cu folclorul și tradițiile populare vine cu noutăți: pentru prima dată, o ediție dedicată preselecțiilor realizate de echipa emisiunii în toată țara și un nou membru al juriului – Bogdan Mihai Simion, doctor în Litere, cobzar, solist vocal, scriitor, culegător și cunoscător de muzică veche din toate zonele ţării. „Vedeta populară” e la TVR 1 duminica seara, de la ora 21.10.

 

Prima ediție ni-i prezintă pe cei care au avut îndrăzneala să facă proba talentului lor și să participe la castingul organizat în luna februarie a acestui an. Unii – cu ambiții mari; alții – doar pentru a afla o opinie avizată privind harul cu care au fost înzestrați sau, pur și simplu, pentru a se afla față în față cu Iuliana Tudor și echipa sa. Elevi, studenţi, medici sau profesori, cu vârste de la 16 la 60 de ani, se vor regăsi, în prima ediție „Vedeta populară”, sub ochiul critic al membrilor juriului, care vor comenta, pe rând, prestațiile concurenților. Pe cei selectați să intre în concursul de talente îi vom cunoaște, însă, abia de duminica următoare, când va începe competiția propriu-zisă.

 

O a doua noutate importantă a acestui sezon este cooptarea în echipa de jurați a unuia dintre cei mai tineri – și, probabil, unul dintre ultimii – cobzari din țară, Bogdan Mihai Simion, care va ocupa un loc la masa juriului, alături de realizatoarea Elise Stan, de Niculina Stoican, de Cornelia Rednic și de Grigore Leșe. Personaj pitoresc și spontan, Bogdan este recomandat de pasiunea și preocuparea sa constantă pentru folclor, pentru care cutreieră țara în lung și în lat, de pregătirea sa și de experiența realizării unei emisiuni radio dedicată „muzicii despre cine suntem”, de contribuția pe care o are la continuitatea și păstrarea muzicii autentice din spațiul țării noastre, fie ea românească, țigănească ori cu influențe armenești, evreiești, greco-turcești sau slave.

Şi în acest sezon, pe scena „Vedeta populară” vor urca orchestre din toată ţara, care vor asigura acompaniamentul pentru concurenţi şi pentru toate momentele artistice ale acestui sezon.

Cu aceeași emoție și nerăbdare care o încearcă la fiecare debut de sezon, Iuliana Tudor ne invită pe toți să o însoțim și în frumoasa călătorie pe care o începe: „Mă bucur că putem oferi continuitate proiectului „Vedeta populară”, mai cu seamă că, în urma castingului desfășurat în februarie, avem participanți foarte buni. „Vedeta populară” a devenit prima platformă de interes pentru toți cei care doresc să aibă ceva de spus în lumea folclorului românesc. Mulţumesc publicului care ne-a fost alături în număr atât de mare în sezoanele trecute şi vă aştept cu aceleaşi emoţii, din 25 aprilie, în fiecare duminică seara, la TVR 1.”

 

Notă: și pentru edițiile sezonului 6 „Vedeta populară”, echipa de realizatori asigură că filmările vor fi realizate cu respectarea tuturor normelor în vigoare impuse de pandemie.

Comentarii

comments

Continue Reading

Emisiuni

Darul cărții revine la Prima TV

Bianca Bujor - Editor Coordonator

Published

on

Foto Credit: Prima TV

Odată cu Sărbătorile Pascale, Prima TV readuce emisiunea Darul cărții, un demers media pentru toți iubitorii de carte. Darul cărții invită telespectatorii să descopere titluri vechi sau noi, experiențe pe care cititorii sunt invitați să le trăiască la Prima TV din 19 aprilie, în fiecare zi. Diferite personalități sunt aşteptate să dezvăluie darul adus de cărți în viața lor și vor împărtăși cu publicul bucuria cititului.

 

 

Între 19 aprilie și 2 mai, Darul cărții ne invită să călătorim fără restricții în lumi imaginare, să descoperim noi experiențe alături de diferite personalități care vor recomanda în fiecare zi o carte. Poetul Mircea Dinescu, criticul literar Tania Radu, scriitorul Bogdan Alexandru Stănescu, bloggerul Iasmina Coman, Mihaela Bilic, Giulia Anghelescu sunt doar câteva nume care recomandă nu doar cărți, ci și cunoașterea, evadarea, regăsirea pe care fiecare poveste o poate aduce telespectatorilor.

 

Emisiunea este o pastilă tv, difuzată zilnic timp de câteva minute, care va încânta cu universuri în miniatură în care invitații vor răsfoi cărți într-o atmosferă de sărbătoare a lecturii. De luni până joi de la 14.55, 19:25, 00:00, vineri de la 14:55, 19:25, 00:55, sâmbătă de la orele 10.55, 19:25, 23:55 și duminică de la 10:55, 19:25, ziua va fi îmbogățită cu Darul cărții

 

 

 

Comentarii

comments

Continue Reading

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending

# EXMARKETPLACE - GOOGLE CERTIFIED PUBLISHING PARTNER - info@exmarketplace.com; +971 56 626 6430 google.com, pub-9021387890731428, RESELLER, f08c47fec0942fa0 yahoo.com, 1881359, RESELLER #Gemini advertising.com, 28919, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonD appnexus.com, 3292, RESELLER #VerizonD appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonD EMXDGT.com, 1291, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonD indexexchange.com, 183965, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonD openx.com, 540236670, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD openx.com, 537143344, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonD pubmatic.com, 156458, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156325, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD pubmatic.com, 156674, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonD contextweb.com, 561707, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonD rubiconproject.com, 18222, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonD appnexus.com, 11665, RESELLER #VerizonD yahoo.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV aol.com, 58148, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #VerizonV appnexus.com, 1868, RESELLER #VerizonV appnexus.com, 1356, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #VerizonV EMXDGT.com, 273, RESELLER, 1e1d41537f7cad7f #VerizonV indexexchange.com, 184110, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV openx.com, 537125356, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539129292, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV openx.com, 539088779, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #VerizonV pubmatic.com, 158430, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160042, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 160048, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 155967, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV pubmatic.com, 133799, RESELLER, 5d62403b186f2ace #VerizonV contextweb.com, 558299, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV rubiconproject.com, 13132, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV rubiconproject.com, 17250, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #VerizonV xad.com, 240, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #VerizonV indexexchange.com, 184349, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 183875, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV indexexchange.com, 184626, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #VerizonV appnexus.com, 11664, RESELLER #VerizonV contextweb.com, 562258, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #VerizonV indexexchange.com, 189200, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #Index indexexchange.com, 192256, RESELLER #Index pubmatic.com, 158214, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic pubmatic.com, 158883, RESELLER, 5d62403b186f2ace #PubMatic appnexus.com, 10970, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #Xandr spotxchange.com, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx spotx.tv, 263601, RESELLER, 7842df1d2fe2db34 #spotx sovrn.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn lijit.com, 270680-eb, RESELLER, fafdf38b16bf6b2b #sovrn appnexus.com, 1360, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #sovrn gumgum.com, 11645, RESELLER, ffdef49475d318a9 #sovrn openx.com, 538959099, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn openx.com, 539924617, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #sovrn pubmatic.com, 137711, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156212, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn pubmatic.com, 156700, RESELLER, 5d62403b186f2ace #sovrn rubiconproject.com, 17960, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #sovrn rhythmone.com, 1923001931, RESELLER,a670c89d4a324e47 #rhythmone video.unrulymedia.com, 1923001931, RESELLER #unruly aps.amazon.com, cf78b987-05be-4f10-bde4-2e3308b639ce, DIRECT #amazon pubmatic.com, 157150, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon pubmatic.com, 160006, RESELLER, 5d62403b186f2ace #amazon openx.com, 540191398, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #amazon rubiconproject.com, 18020,RESELLER, 0bfd66d529a55807 #amazon appnexus.com, 1908, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon appnexus.com, 3663, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #amazon adtech.com, 12068, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon districtm.io, 100962, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #amazon rhythmone.com, 1654642120, RESELLER, a670c89d4a324e47 #amazon ad-generation.jp, 12474, RESELLER #amazon yahoo.com, 55029, RESELLER, e1a5b5b6e3255540 #amazon indexexchange.com, 192410, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #amazon smartadserver.com, 3138, RESELLER #smart contextweb.com, 560288, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smart pubmatic.com, 156439, RESELLER #smart pubmatic.com, 154037, RESELLER #smart rubiconproject.com, 16114, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #smart openx.com, 537149888, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smart appnexus.com, 3703, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smart districtm.io, 101760, RESELLER, 3fd707be9c4527c3 #smart loopme.com, s-2411, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart loopme.com, 5679, RESELLER, 6c8d5f95897a5a3b #smart xad.com, 958, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smart improvedigital.com, 1503, RESELLER #improve improvedigital.com, 1842, RESELLER #improve smartadserver.com, 1827, RESELLER #sublime improvedigital.com, 335, RESELLER #sublime appnexus.com, 3538, RESELLER #sublime appnexus.com, 3539, RESELLER #sublime appnexus.com, 3540, RESELLER #sublime appnexus.com, 11988, RESELLER #sublime vdopia.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate chocolateplatform.com, 14913, RESELLER, 49a66ce31a704197 #Chocolate rubiconproject.com, 22390, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon rubiconproject.com, 22388, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Rubicon adyoulike.com, 660a4ec82056cc3d110c021ac670f9ed, RESELLER #Adyoulike appnexus.com, 9733, RESELLER #Adyoulike rubiconproject.com, 20736, RESELLER, 0bfd66d529a55807 #Adyoulike openx.com, 541048855, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #OpenX advertising.com, 3679, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 5831, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8044, RESELLER #VerizonVideo advertising.com, 8022, RESELLER #VerizonVideo smaato.com, 1100047117, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato smaato.com, 1100004890, RESELLER, 07bcf65f187117b4 #smaato adcolony.com, 496220845654deec, RESELLER, 1ad675c9de6b5176 #smaato admanmedia.com, 552, RESELLER #smaato appnexus.com, 1752, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato appnexus.com, 4052, RESELLER #smaato appnexus.com, 8790, RESELLER, f5ab79cb980f11d1 #smaato bidmachine.io, 36, RESELLER #smaato bidmachine.io, 60, RESELLER #smaato bidmachine.io, 74, RESELLER #smaato bidmachine.io, 77, RESELLER #smaato blis.com, 86, RESELLER, 61453ae19a4b73f4 #smaato contextweb.com, 558622, RESELLER, 89ff185a4c4e857c #smaato engagebdr.com, 16, RESELLER #smaato gammassp.com, 1516331892, RESELLER, 31ac53fec2772a83 #smaato indexexchange.com, 183920, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato indexexchange.com, 184270, RESELLER, 50b1c356f2c5c8fc #smaato inmobi.com, 55049d2e109d4ac1820ca1432dda4e13, RESELLER, 83e75a7ae333ca9d #smaato mobilefuse.com, 2281, RESELLER #smaato openx.com, 540421297, RESELLER, 6a698e2ec38604c6 #smaato pokkt.com, 5886, RESELLER, c45702d9311e25fd #smaato pubmatic.com, 156177, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156389, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156424, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubmatic.com, 156425, RESELLER, 5d62403b186f2ace #smaato pubnative.net, 1004796, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato pubnative.net, 1007194, RESELLER, d641df8625486a7b #smaato rhythmone.com, 4201299756, RESELLER, a670c89d4a324e47 #smaato smartadserver.com, 3117, RESELLER #smaato startapp.com, smt, RESELLER #smaato xad.com, 241, RESELLER, 81cbf0a75a5e0e9a #smaato # ExMarketPlace - end