RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, cifrele sunt referitoare la perioada 20 – 26 ianuarie 2014, mediul urban.
In perioada monitorizata, primele 3 locuri din TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT sunt ocupate de emisiunile Antenei 1 si anume : „Totul e permis”, „Acces direct” si „Te pui cu blondele”.
- Show-ul „Totul e permis” ocupa locul 1 in saptamana 20 – 26 ianuarie, avand un rating de 8.7% si o cota de piata de 14.5%. Peste 909.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit emisiunea in fiecare minut.
- Emisiunea „Acces direct” prezentata de Simona Gherghe ocupa pozitia a doua in TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, si a inregistrat un rating de 8.4%, iar cota de piata a fost de 20.4% share.
- Podiumul este completat tot de Antena 1 cu show-ul „Te pui cu blondele”, care a avut un rating de 7.8% si o cota de piata de 14.4%, fiind urmarit de peste 818.000 de telespectatori in fiecare minut.
- De remarcat ca in perioada monitorizata emisiunea de la Prima TV „Schimb de mame” ocupa locul 4, si a inregistrat un rating de 6.8% si o cota de piata de 11.1% ,devansand productii mult mai consacrate ca „La Maruta”, „Familiada” „Top chef” sau „Ochii din umbra”.
IN TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT a intrat pentru a doua oara de la lansare productia „Teo Show” de la Kanal D.
In concluzie Antena 1 a avut 9 emisiuni in top, Kanal D a fost prezent cu 5 emisiuni in top, Prima TV a avut 3 emisiuni in top, Pro TV 2 emisiuni in top, iar National TV a avut o singura emisiune in top.
In tabelul de mai jos RADAR DE MEDIA va prezinta TOP 20 AUDIENTE DIVERTISMENT in perioada 20 – 26 ianuarie 2014, mediul urban.
[table id=73 /]
*Numarul de difuzari pe saptamana.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014
Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA