vineri, martie 29, 2024

PUBLICITATE@RADARDEMEDIA.RO

More
    AcasăTeleviziuneTOP 20 AUDIENTE DIVERTISMENT - Vocea Romaniei si Next Star isi mentin...

    TOP 20 AUDIENTE DIVERTISMENT – Vocea Romaniei si Next Star isi mentin pozitiile de lider!

    RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE EMISIUNI TV DIVERTISMENT,  cifrele sunt referitoare la perioada 2 – 8 decembrie 2013 din mediul urban.

    Saptamana aceasta primele locuri sunt ocupate de „Vocea Romaniei”, „Masterchef – Proba celebritatii” si „Next Star”.  In ultimele saptamani show-urile „Next Star” si „Vocea Romaniei” au dus adevarate „razboaie” pentru pozitia de lider in TOP 20 AUDIENTE DIVERTISMENT, dar in aceasta perioada emisiunea Antenei 1 nu a mai tinut pasul si a coborat un loc.

    • Conform cifrelor furnizate de Kantar Media, „Vocea Romaniei” a avut un rating de 11.1% si o cota de piata de 23.9%. Emisiunea a fost urmarita de peste 1.162.000 telespectatori pe minut, in mediul urban.
    • Locul 2 a fost ocupat in perioada monitorizata de „Masterchef – Proba celebritatii”, show-ul fiind urmarit de peste 1.090.000 de telespectatori pe minut si a avut un rating de 10.4%.
    • Show-ul „Next Star” completeaza podiumul, dar sufera un declin fata de saptamanile trecute, cand se afla pe locul doi si se lupta pentru prima pozitie. Emisiunea a avut un rating de 9.6% si o cota de piata de 19.1%, fiind urmarita de peste 1.011.000 de telespectatori pe minut.
    • In TOP 20 AUDIENTE DIVERTISMENT se mai afla „Schimb de mame”, „La Maruta”, „Familiada” „X Factor” si „Paparazzi”

    In concluzie Antena 1 a avut 8 emisiuni in top, Pro TV 4 emisiuni in top, Kanal D si Prima TV au avut cate 3 emisiuni, iar TVR 1 a avut 2 emisiuni in top.

    In tabelul de mai jos RADAR DE MEDIA va prezinta  TOP 20 AUDIENTE  DIVERTISMENT in perioada 2 – 8 decembrie 2013, mediul urban.

    [table id=55 /]

    *Numarul de difuzari pe saptamana. 

    Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

    Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

    Redactia Radar de Media

    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

    Redactia Radar de Mediahttps://www.radardemedia.ro
    Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro
    ARTICOLE SIMILARE

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

    - Advertisment -spot_img

    Articole recente