Astazi RADAR DE MEDIA va prezinta TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, cifrele prezentate sunt referitoare la perioada 7-13 octombrie 2013.
Am observat ca in cazul monitorizarii audientelor pe intreaga zi (vezi TOP 20 AUDIENTE TV PE INTREAGA ZI) se observa o usoara scadere a cifrelor in randul tuturor posturilor de televiziune, insa divertismentul ocupa in continuare un loc fruntas.
Astfel, confrom cifrelor de audienta furnizate de Kantar Media sitatia arata in felul urmator:
- Vocea Romaniei si X Factor ocupa locurile fruntase in top cu peste 1.000.000 milion de telespectatori pe minut in mediul urban pentru fiecare emisiune in parte.
- Locul 3 revine show-ului Next Star de la Antena 1 care a inregistrat in mediul urban un rating mediu de 11,2 si o cota de piata de 22,6% share.
- Pe locul 4 se afla emisiunea Serviciul Roman de Comedie de la Pro TV care a inregistrat in perioada monitorizata peste 880.000 de mii de telespectatori pe minut.
- Kanal D are in top 10 o singura emisiune, Ochii din Umbra a fost urmarita de peste 770.000 de mii de telespectatori in mediul urban.
Topul continua cu emisiunii de la Antena 1 (Te cunosc de Undeva, Familiada, Mireasa pentru fiul meu, Acces Direct, IComedy), Kanal D (Jumatatea mea stie) si TVR 1 (O data-n viata si 8 intr-o barca).
In tabelul de mai jos sunt prezentate cifrele pentru TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT – perioada 7-13 octombrie 2013, mediul urban.
[table id=20 /]
*Numarul de difuzari pe saptamana.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).