Connect with us

Televiziune

TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT: Show-ul “Romanii au talent”, lider detasat. “MasterChef” si “Next Star” completeaza podiumul!

Redactia Radar de Media

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT, cifrele sunt referitoare la perioada 31 martie – 6 aprilie 2014, mediul urban.

In saptamana monitorizata, primele 3 locuri din TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT sunt ocupate de: “Romanii au talent” (Pro TV), “MasterChef” (Pro TV) si “Next Star” (Antena 1).

  • Primul loc este ocupat de “Romanii au talent”, care a inregistrat un rating de 21.7% si o cota de piata de 41.4%. Show-ul a fost urmarit de peste 2.196.000 de telespectatori din mediul urban, conform datelor furnizate de Kantar Media.
  • Locul 2 este ocupat de show-ul culinar “MasterChef”, care a avut un rating de 12.4% si 23.3% cota de piata. Show-ul de la Pro TV a fost vizionat de peste 1.257.000 de telespectatori din mediul urban.
  • Podiumul este completat de emisiunea micilor talente si anume “Next Star” de la Antena 1, care a avut un rating de 10.2% si o cota de piata de 19.5%. Peste 1.033.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit show-ul in fiecare minut.
  • Locul 4 este ocupat de “Te cunosc de undeva” (Antena 1), care a coborat un loc fata de penultima saptamana monitorizata, inregistrand un rating de 9.1% si o cota de piata de 17.8%.

 

In TOP 20 AUDIENTE TV DIVERTISMENT se mai afla: “Romania danseaza” (Antena 1),  “Ochii din umbra” (Kanal D), “La Maruta” (Pro TV), “Schimb de mame” (Prima TV), “Cronica Carcotasilor” (Prima TV) si clasamentul este incheiat de “Un show pacatos” (Antena 1).

In concluzie Antena 1 domina clasamentul audientelor de divertisment avand 10 productii in top, Kanal D are 4 emisiuni in top, iar Pro TV si Prima TV au fiecare cate 3 emisiuni in top.

 

In tabelul de mai jos RADAR DE MEDIA va prezinta  TOP 20 AUDIENTE  DIVERTISMENT in perioada 31 martie – 6 aprilie 2014, mediul urban.

[table id=115 /] Sursa cifre: Kantar Media

*Numarul de difuzari pe saptamana. 

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați pe email sau la telefon.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending