Connect with us
Avatar

Published

on

Astazi, RADAR DE MEDIA va prezinta TOP 20 AUDIENTE TV PE INTREAGA ZI din mediul urban in perioada 7-13 octombrie 2013 comparativ cu 30 septembrie – 6 octombrie 2013 .

Conform cifrelor furnizate de Kanatar Media, toate televiziunile sunt in scadere in perioada monitorizata, singurl post tv care are o creste de 2000 mii de telespectatori pe minut este Antena 2.

In premiera Antena 1 trece pe locul 1 la nivelul intregii zi dupa o lunga perioada de timp, ce-i drept la o diferenta mica de Pro TV. Astfel:

  • Locul 1 este ocupat de Antena 1 care a inregistrat o aduienta medie de 3,2% rating si o cota de piata de 14,5% share, in total peste 339.000 de mii au urmairt postul din Baneasa in fiecare minut.
  • Locul 2 revine postului Pro Tv care a inregistrat o scadere semnificativa de 44.000 de mii de telespectatori in mediul urban in perioada monitorizata. Diferenta fata de Antena 1 este de 6.000 mii de telespectatori.
  • Locul 3 este ocupat de Kanal D care inregistreaza 1,7% puncte de rating si o cota de piata de 7,5% share, avand o scadere de 10.000 mii de telespectatori in perioada monitorizata.

Posturile de stiri se regasesc in top 10 astfel:

  • Antena 3 ramane pe locul 4 cu 142.000 de mii de telespectatori pe minut.
  • Romania Tv locul 9, iar B1TV locul 10.

TVR 1 mai urca o pozitie in top ocupand locul 7 cu 74.000 de mii de telespectatori pe minut in mediul urban.

Topul se incheie cu Sport.ro care reuseste sa se mentina in TOP 20 cu peste 22.000 de telespectatori in fiecare minut.

In tabelul de mai jos va prezentam TOP 20 AUDIENTE TV PE INTREAGA ZI- Mediul Urban, perioada 7-13 octombrie 2013 comparativ cu 30 septembrie – 6 octombrie 2013.

[table id=19 /]

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat. 

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Comentarii

comments

Facebook

IN Trending