Connect with us

Televiziune

TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE: In lipsa lui Suleyman, „Feriha” ocupa primul loc, urmat de „Mica mireasa” si „Suflete pereche”

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, in perioada 27 ianuarie – 2 februarie 2014, din mediul urban.

In saptamana monitorizata primele locuri in TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE sunt ocupate de „Feriha” (Kanal D), „Mica mireasa” si „Suflete pereche” (National TV).

  • Conform datelor furnizate de Kantar Media, „Feriha” ocupa primul loc in topul serialelor, inregistrand un rating de 6% si o cota de 10.7%. Peste 628.000 de telespectatori din mediul urban au vizionat filmul in fiecare minut.
  • „Mica mireasa” de la National TV a ocupat locul 2 in perioada monitorizata si a avut un rating de 4.7%, iar cota de piata a fost de 8.5%, peste 490.000 de telespectatori au vizionat serialul in fiecare minut.
  • Locul 3 in TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE este ocupat de „Suflete pereche” care a inregistrat un rating de 4.5% si o cota de piata de 8.1%. Peste 476.000 de persoane din mediul urban au urmarit filmul in fiecare minut.

In TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE se mai afla : „Trasnitii” (Prima TV), „O noua viata” (Acasa TV), „Cavalerul noptii” (National TV), „Violetta” (Disney) si „Lumini si umbre” (TVR 2).

In concluzie Acasa TV are 7 seriale in top, National TV are 4 seriale in top, Pro TV se afla cu 3 seriale in top, Kanal D si Prima au cate 2 seriale in top, iar TVR 2 si Disney au cate 1 serial in top.

In tabelul de mai jos sunt prezentate TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, difuzate in perioada 27 ianuarie – 2 februarie 2014, din mediul urban.

[table id=78 /]

 

Numar de difuzari pe sapatamana.

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Advertisement

Votaţi AICI în FINALA premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending