Televiziune
TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE: In lipsa seriei „Las Fierbinti”, „Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii” revine pe primul loc, urmat de „Feriha” si „Mica mireasa”
RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, in perioada 24 – 30 martie 2014, din mediul urban.
In saptamana monitorizata, primele 3 locuri din TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, sunt ocupate de „Suleyman Magnificul” (Kanal D), care in lipsa productiei autohtone „Las Fierbinti” ocupa primul loc, urmat de „Feriha” (Kanal D) si „Mica mireasa” (National TV).
- Dupa cum spuneam, primul loc este ocupat de „Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii”, care a inregistrat un rating de 9.7% si o cota de piata de 17.3%. Serialul turcesc a fost urmarit de peste 976.000 de telespectatori din mediul urban, in fiecare minut.
- Locul secund este ocupat tot de Kanal D cu serialul „Feriha” care a avut un rating de 7.2% si o cota de piata de 13.1%. Peste 729.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit filmul in fiecare minut.
- Locul 3 in TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, este ocupat de „Mica mireasa” de la National TV, care a inregistrat un rating de 4.5% si o cota de piata de 9.5%. Serialul, productie indiana a fost urmarit de peste 459.000 de telespectatori din mediul urban.
In TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE se mai afla: „O noua viata” ( Acasa TV), „Fetele lu’ dom’ profesor” ( Kanal D), Tanar si nelinistit ( Pro TV) care ocupa locul 10 si sincer sa fiu ai impresia ca este de pe vremea dinozaurilor, dar de fiecare data se mentine in top, „Cavalerul noptii” ( National TV) si telenovela „Forta destinului” (Acasa TV).
In concluzie: Acasa TV are 6 seriale in top, Kanal D are 5 seriale in top, National TV si Pro TV au fiecare cate 4 seriale in top, iar Prima TV 1 serial in top.
In tabelul de mai jos sunt prezentate TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, difuzate in perioada 24 – 30 martie 2014, din mediul urban.
[table id=113 /]
Numar de difuzari pe sapatamana.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA
-
PREMIILE RADAR DE MEDIA4 săptămâni agoSTART VOT pentru desemnarea câștigătorilor Premiilor RADAR DE MEDIA 2025
-
ADVERTORIALE4 săptămâni agoNEW! We write and publish sponsored articles for your budget!
-
Digital4 săptămâni agoPROMOȚIE RADAR DE MEDIA la publicare de advertoriale seo – tu stabiliști necesarul de articole sponsorizate dar și prețul. Beneficile de a alege acestă oferă!
-
Digital3 luni agoWe publish sponsored articles with a multitude of advantages and top prices
-
ENCICLOPEDIA RADAR3 luni agoINSULA IUBIRII, reality show difuzat la Antena 1 și prezentat de Radu Vâlcan. A fost supranumit fenomenul verii!
-
Program TV2 luni agoProgramul TV pentru PRO TV, săptămâna 08-14 septembrie 2025
-
ENTERTAINMENT2 luni agoRadio DEEA, primul post de radio din România cu un playlist alcătuit 100% din muzică electronică a implinit 28 de ani – La multi ani! –
-
REVISTA PRESEI MEDIA2 luni agoREVISTA PRESEI MONDENE – 15 septembrie 2025 – Vedete, showbiz & evenimente. Secrete, cenzură, căsaătorie, vacanțe, acuzații și modă.






