Connect with us

Televiziune

TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE: In lipsa seriei “Las Fierbinti”, “Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii” revine pe primul loc, urmat de “Feriha” si “Mica mireasa”

Redactia Radar de Media

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, in perioada 24 – 30 martie 2014, din mediul urban.

In saptamana monitorizata, primele 3 locuri din TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, sunt ocupate de “Suleyman Magnificul” (Kanal D), care in lipsa productiei autohtone “Las Fierbinti” ocupa primul loc, urmat de “Feriha” (Kanal D) si “Mica mireasa” (National TV).

  • Dupa cum spuneam, primul loc este ocupat de “Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii”, care a inregistrat un rating de 9.7%  si o cota de piata de 17.3%.  Serialul turcesc a fost urmarit de peste 976.000 de telespectatori din mediul urban, in fiecare minut.
  • Locul secund este ocupat tot de Kanal D cu serialul “Feriha” care a avut un rating de 7.2% si o cota de piata de 13.1%. Peste 729.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit filmul in fiecare minut.
  • Locul 3 in TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, este ocupat de “Mica mireasa” de la National TV, care a inregistrat un rating de 4.5% si o cota de piata de 9.5%. Serialul, productie indiana a fost urmarit de peste 459.000 de telespectatori din mediul urban.

 

In TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE se mai afla: “O noua viata” ( Acasa TV), “Fetele lu’ dom’ profesor” ( Kanal D), Tanar si nelinistit ( Pro TV) care ocupa locul 10 si sincer sa fiu ai impresia ca este de pe vremea dinozaurilor, dar de fiecare data se mentine in top, “Cavalerul noptii” ( National TV) si telenovela “Forta destinului” (Acasa TV).

In concluzie: Acasa TV are 6 seriale in top, Kanal D are 5 seriale in top, National TV si Pro TV au fiecare cate 4 seriale in top, iar Prima TV 1 serial in top.

In tabelul de mai jos sunt prezentate TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, difuzate in perioada 24 – 30 martie 2014, din mediul urban.

[table id=113 /]

Numar de difuzari pe sapatamana.

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați pe email sau la telefon.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending