Connect with us

Televiziune

TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE: Lupta crancena pentru pozitia de lider intre “Las Fierbinti” si “Suleyman Magnificul”. “O saptamana nebuna” completeaza podiumul

Redactia Radar de Media

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, in perioada 3 – 9 martie 2014, din mediul urban.

Pentru a 3-a saptamana la rand “Las Fierbinti” ocupa primul loc in TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, urmat de “Suleyman Magnificul” si “O saptamana nebuna”.

  • Potrivit datelor furnizate de Kantar Media, “Las Fierbinti” (Pro TV), a inregistrat un rating de 11.9%, o cota de piata de 20.7% si a fost urmarit de peste  1.197.000 de telespectatori in fiecare minut din mediul urban.
  • Locul 2 este ocupat de “Suleyman Magnificul” (Kanal D), care pentru a doua saptamana la rand este invins de Celentano si Firicel. Cu toate acestea productia turceasca a avut un rating de 11.3%, o cota de piata de 19.1% si a fost vizionat de peste 1.138.000 de telespectatori din mediul urban, in fiecare minut.
  • “O saptamana nebuna” ( Pro TV) ocupa locul 3, inregistrand un rating de 8.6% si  o cota de piata de 15.6%. Peste 865.000 de telespectatori, din mediul urban, au urmarit emisiunea in fiecare minut.

IN TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE se mai afla Feriha (Kanal D), care isi mentine pozitia a 4-a, “Lie to me – Psihologia minciunii”, “nemuritorul” “Tanar si nelinistit” ocupa pozitia 10, “Trasnitii” (Prima TV) si Dallas (Antena 1).

In concluzie, Pro TV are 5 seriale in top, Kanal D, National TV si Acasa TV au fiecare cate 4 seriale in top, iar Prima TV, Disney si Antena 1 au cate un serial in top.

In tabelul de mai jos sunt prezentate TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, difuzate in perioada3 – 9 martie 2014, din mediul urban.

[table id=101 /]

 

Numar de difuzari pe sapatamana.

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

GALA PREMIILOR RADAR DE MEDIA, EDITIA PRIMAVARA 2014 va avea loc in data de 19 martie la Ambasad’Or Events & Leasure, eveniment inspired by PERONI. Detalii aici!

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați pe email sau la telefon.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending