Connect with us

Televiziune

TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE: Lupta pentru pozitia de lider dintre “Las Fierbinti” si “Suleyman Magnificul” continua. In top si-a facut aparitia noul serial de la Kanal D “Fetele lu’ dom’ profesor”!

Redactia Radar de Media

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, in perioada 10 – 16  martie 2014, din mediul urban.

La fel ca si ultima saptamana monitorizata, “Las Fierbinti” ( Pro TV), “Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii” (Kanal D) si “O saptamana nebuna” (Pro TV), ocupa primele locuri in TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE.

  • Conform datelor furnizate de Kantar Media, “Las Fierbinti” de la Pro TV ocupa primul loc in saptamana 10 – 16 martie, inregistrand un rating de 9.8% si cota de piata de 17.1%. Peste 986.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit serialul in fiecare minut.
  • “Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii” (Kanal D), ocupa locul 2, fiind invins din nou de “Las Fierbinti”. Productia turceasca a inregistrat un rating de 9.5%, fiind urmarit de peste 963.000 de telespectatori din mediul urban in fiecare minut.
  • Podiumul este completat de “O saptamana nebuna” care a avut un rating de 7.4% si o cota de piata de 13.4%. Serialul de comedie a fost urmarit de peste 747.000 de telespectatori din mediul urban.

 

IN TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, se mai afla “Lie to me – Psihologia minciunii” (Pro TV), “O noua viata” (Acasa TV), “Fetele lu’ dom’ profesor” (Kanal D) un serial nou, care si-a facut aparitia in clasament din aceasta saptamana si “Hercule” (Antena 1).

In concluzie Pro TV are 6 seriale in top, Kanal D, National TV, Acasa TV au fiecare cate 4 emisiuni in top, iar Prima TV si Antena 1 au cate o emisiune in top.

In tabelul de mai jos sunt prezentate TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, difuzate in perioada 10 – 16 martie 2014, din mediul urban.

[table id=105 /]

Numar de difuzari pe sapatamana.

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați pe email sau la telefon.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending