Connect with us

Televiziune

TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE : Primele 3 locuri raman neschimbate. „Lie to me” are o urcare fulminanta inca de la prima aparitie in clasament

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, in perioada 3 – 9 februarie 2014, din mediul urban.

La fel ca saptamana precedenta primele 3 locuri din TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE raman neschimbate si sunt ocupate in aceeasi ordine de „Feriha” (Kanal D), „Mica mireasa” si „Suflete pereche” (National TV).

  • In saptamana monitorizata ocupanta primului loc „Feriha” a inregistrat un rating de 6% si o cota de piata de 11%, fiind urmarita de peste 644.000 de telespectatori din mediul urban in fiecare minut.
  • „Mica mireasa” (National TV) isi mentine pozitia secunda si inregistreaza un rating de 4.7% si o cota de piata de 8.9%. Serialul indian a avut o medie de peste 497.000 de telespectatori pe minut.
  • La fel ca saptamana precedenta locul 3 revine serialului „Suflete pereche”, care a avut un rating de 4.2% si o cota de piata de 7.6%. Peste 440.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit filmul in fiecare minut.
  • O schimbare in peisajul serialelor o reprezinta productia americana „Lie to me – Psihologia minciunii” (Pro TV), care are un debut fulminant si ocupa locul 4, avand un rating de 4.1% si o cota de piata de 12%.

In TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE se mai afla serialul romanesc „O noua viata” (Acasa TV),  „Destine implinite” (National TV), „CSI: New York” (Pro TV), „Inima nu respecta reguli” (Kanal D), „Violetta” (Disney), si in clasament si-a facut aparitia  indragitul vrajitor”Merlin” (AXN).

In concluzie Acasa TV are 6 seriale in top, National TV si Pro TV au cate 4 seriale in top, Kanal D are 3 seriale,  iar Prima, Disney si AXN au cate 1 serial in top.

In tabelul de mai jos sunt prezentate TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, difuzate in perioada 3 – 9 februarie 2014, din mediul urban.

[table id=88 /]

Numar de difuzari pe sapatamana.

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Votaţi AICI în FINALA premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Advertisement

Comentarii

comments

Powered by Facebook Comments

Reclame

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați sau la adresa contact@radardemedia.ro

Advertisement
Click to comment

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.




MOTOR CAUTARE GOOGLE

ADVERTORIALE

www.creditrapid.ro

motocultor

pentru sufletul tau

Facebook

Advertisement
Advertisement

IN Trending