RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, in perioada 3 – 9 februarie 2014, din mediul urban.
La fel ca saptamana precedenta primele 3 locuri din TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE raman neschimbate si sunt ocupate in aceeasi ordine de „Feriha” (Kanal D), „Mica mireasa” si „Suflete pereche” (National TV).
- In saptamana monitorizata ocupanta primului loc „Feriha” a inregistrat un rating de 6% si o cota de piata de 11%, fiind urmarita de peste 644.000 de telespectatori din mediul urban in fiecare minut.
- „Mica mireasa” (National TV) isi mentine pozitia secunda si inregistreaza un rating de 4.7% si o cota de piata de 8.9%. Serialul indian a avut o medie de peste 497.000 de telespectatori pe minut.
- La fel ca saptamana precedenta locul 3 revine serialului „Suflete pereche”, care a avut un rating de 4.2% si o cota de piata de 7.6%. Peste 440.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit filmul in fiecare minut.
- O schimbare in peisajul serialelor o reprezinta productia americana „Lie to me – Psihologia minciunii” (Pro TV), care are un debut fulminant si ocupa locul 4, avand un rating de 4.1% si o cota de piata de 12%.
In TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE se mai afla serialul romanesc „O noua viata” (Acasa TV), „Destine implinite” (National TV), „CSI: New York” (Pro TV), „Inima nu respecta reguli” (Kanal D), „Violetta” (Disney), si in clasament si-a facut aparitia indragitul vrajitor”Merlin” (AXN).
In concluzie Acasa TV are 6 seriale in top, National TV si Pro TV au cate 4 seriale in top, Kanal D are 3 seriale, iar Prima, Disney si AXN au cate 1 serial in top.
In tabelul de mai jos sunt prezentate TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, difuzate in perioada 3 – 9 februarie 2014, din mediul urban.
[table id=88 /]
Numar de difuzari pe sapatamana.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).