Spread the love

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, in perioada 17 – 23 februarie 2014, din mediul urban.

„Suleyman Magnificul” a revenit, dar spre surprinderea multora a fost invins de „Las Fierbinti”, mai precis de Celentano si Firicel.

  • Conform datelor furnizate de Kantar Media, „Las Fierbinti” ocupa primul loc in TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE si a avut un rating de 10.6% si o cota de piata de 18.7%. Serialul de comedie a fost urmarit de peste 1.115.000 de telespectatori din mediul urban, in fiecare minut.
  • „Suleyman Magnificul” ocupa locul 2 si a demonstrat ca are si el slabiciuni si nu este de neinfrant. Astfel serialul turcesc a inregistrat un rating de 10.6% si o cota de 19.3%. Peste 1.108.000 de telespectatori au urmarit serialul in fiecare minut. Cu toate acestea pe „Las Fierbinti” si „Suleyman Magnificul” ii despart aproximativ 7000 de voturi.
  • Locul  3 este ocupat de noul serial de la Pro TV, „O saptamana nebuna” care isi face aparitia direct pe podium, unde a avut un rating de 7.6% si o cota de piata de 14.4%. Peste 802.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit serialul in fiecare minut.
  • IN TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE se mai afla „Feriha” (Kanal D), care a pierdut din telespectatori fata de saptamanile trecute si se afla pe pozitia a 4-a,  „Lie to me” (Pro TV), „O noua viata” (Acasa), „Trasnitii” (Prima TV) care ocupa un onorabil loc 10, iar pe locul 19 si-a facut aparitia serialul romanesc „Lumini si umbre” (TVR 2).

In concluzie Acasa TV se afla in top cu 7 seriale, Pro TV si National TV au cate 4 seriale in top, Kanal D 3 seriale , iar Prima TV si TVR 2 au cate 1 serial in top.

In tabelul de mai jos sunt prezentate TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, difuzate in perioada 17 – 23 februarie 2014, din mediul urban.

[table id=91 /]

Numar de difuzari pe sapatamana.

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Votaţi AICI în FINALA premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.