TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE: „Suleyman Magnificul”, lider incontestabil. „Tanti Florica” revine in top direct pe podium!

0
1010

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, din perioada 9 – 15 decembrie 2013, mediul urban.

In perioada monitorizata primele 3 locuri  in TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE sunt ocupate de : „Suleyman Magnificul”, „Suflete pereche” si sitcomul „Tanti Florica”.

  • Conform cifrelor furnizate de Kantar Media, „Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii”  ramane lider de audienta, avand un rating de 12.3% si o cota de piata de 21.8%. Serialul a fost urmarit de peste  1.295.000 de telespectatori pe minut, din mediul urban.
  • „Suflete pereche” de la National TV, ocupa locul 2 in TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, cu un rating de 4.2% si o cota de piata de 7.9%, fiind urmarit de peste 443.000 de telespectatori in fiecare minut.
  • Sitcomul „Tanti Florica” completeaza podiumul, avand un rating de 4% si o cota de piata de 7.5%. In mediul urban a fost urmarit de peste 424.000 de telespectatori pe minut.
  • In TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE se mai afla „Mica mireasa” (National TV), „Maricruz” (Acasa), Dexter (Pro TV), si Lassie (Antena 1).
  • In concluzie Acasa a avut 5 seriale in top, Kanal D, Pro TV si National TV au avut cate 3 seriale in top, Prima TV si AXN au avut cate 2 seriale in top, iar Antena 1 si TVR 1 au avut cate 1 serial in top.

 

In tabelul de mai jos sunt prezentate TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, difuzate in perioada 9 – 15 decembrie 2013, in mediul urban.

[table id=59 /]

*Numar de difuzari pe sapatamana.

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.