Spread the love

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, din perioada 2 – 8 decembrie 2013, mediul urban.

Primele 3 locuri in TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE sunt ocupate de „Suleyman Magnificul” de la Kanal D, urmat de „Mica mireasa” si „Suflete pereche”, ambele de la  National TV.

  • „Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii” ramane lider de audienta si saptamana aceasta, cu un rating de  12.6% si o cota de piata de 22.6%, fiind urmarit de peste 1.318.000 de telespectatori pe minut, conform cifrelor furnizate de Kantar Media.
  • „Mica mireasa” ocupa locul 2 in TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, avand un rating de 3.7% si o cota de piata de 7.2%.
  • Locul 3 e ocupat tot de National TV, cu serialul „Suflete pereche”, care a avut un rating de 3.5% si a fost urmarit de peste 372.000 de telespectatori pe minut, din mediul urban.
  • In top se mai afla sitcomul „Trasnitii” care a inregistrat un rating de 3.3% si o cota de piata de 8%,  serailul „Dexter” , „Furtuna din adancuri” si „Iubiri secrete”. In saptamana monitorizata au intrat 3 seriale noi in top, „Lassie” (Antena 1) care a fost urmarit de peste 283.000 de telespectatori pe minut, „NCIS: Ancheta Militara” (AXN )si  „Pistruiatul” (TVR 2) care a fost urmarit de peste 105.000 de telespectatori pe minut.
  • In concluzie Acasa TV a avut 6 seriale in top, Kanal D si National TV  cate 3 seriale, Prima TV si Pro TV au avut 2 seriale in top, iar Antena 1, TVR 1, TVR 2 si AXN au cate 1 serial in top.

In tabelul de mai jos sunt prezentate TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, difuzate in perioada 2 – 8 decembrie 2013, in mediul urban.

[table id=56 /]

*Numar de difuzari pe sapatamana.

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.