Connect with us

Televiziune

TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE: “Suleyman Magnificul” si “Las Fierbinti”, batalie apriga pentru pozitia de lider. Pentru locul 3 se lupta “Feriha” si ” O saptamana nebuna”!

Redactia Radar de Media

Published

on

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, in perioada31 martie – 6 aprilie 2014, din mediul urban.

Primele locuri din  TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE sunt ocupate de “Suleyman Magnificul” (Kanal D), “Las Fierbinti” (Pro TV) si “Feriha” ( Kanal D).

  • Conform cifrelor furnizate de Kantar Media, ocupantul primului loc “Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii” a inregistrat un rating de 9.3% si o cota de piata de 17.9%. Serialul a fost urmarit de peste 942.000 de telespectatori din mediul urban in fiecare minut.
  • Locul 2 a fost ocupat de productia autohtona ” Las Fierbinti”, care a avut un rating de 9.1% si o cota de piata de 17%. Peste 919.000 de telespectatori din mediul urban au urmarit intamplarile lui Firicel si Celentano in fiecare minut.
  • “Feriha” a completat podiumul, inregistrand un rating de 6.8% si o cota de piata de 13.1%. Serialul turcesc a fost vizionat de peste 683.000 de telespectatori din mediul urban.
  • Locul 4 este ocupat de serialul de comedie ” O saptamana nebuna”, care a avut un rating de 6.1%, o cota de piata de 11.3% si a fost urmarit de peste 620.000 de telespectatori in fiecare minut.

In TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, se mai afla: “Mica mireasa” ( National TV), telenovela romaneasca “O noua viata” ( Acasa TV), “Spion pe cont propriu” (Pro TV), iar “Fetele lu’ dom’ profesor” ( Kanal D) se afla in cadere libera, aflandu-se pe locul 14.

In concluzie: Pro TV are 6 seriale in top, Acasa TV si National TV au fiecare cate 4 seriale in top, Kanal D  are 3 seriale in top, iar Prima TV, TVR 2  si Disney au fiecare cate un serial in top.

In tabelul de mai jos sunt prezentate TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, difuzate in perioada 31 martie – 6 aprilie 2014, din mediul urban.

[table id=117 /]

Numar de difuzari pe sapatamana.

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

Comentarii

comments

Str. Delea Veche, nr. 24, corp D, et. 4, sector 2, Bucuresti. Pentru comunicate de presă, informări și alte materiale jurnalistice , vă rugăm să ne contactați pe email sau la telefon.

Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

MENIU

pentru sufletul tau

SHOW MAGAZINE

IN Trending