Spread the love

RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, din perioada 30 decembrie 2013 – 5 ianuarie 2014, mediul urban.

Pentru prima data de la aparitia sa, „Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii” a pierdut pozitia de lider in TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, clasandu-se pe pozitia a treia. Primele doua pozitii sunt ocupate de „Mr. Bean” de la Antena 1 si „Feriha” de la Kanal D.

  • Conform cifrelor furnizate de Kantar Media, lider in saptamana monitorizata a fost „Mr. Bean”,  care a avut un rating de 6.2%, o cota de piata de 14.1% si a fost urmarit de peste 647.000 de telespectatori in fiecare minut, in mediul urban.
  • Locul secund este ocupat de „Feriha” de la Kanal D, care a avut o urcare fulminanta, de pe locul 5 pana pe locul 2. Serialul a avut un rating de 4.6% si o cota de piata de 8.2%, fiind urmarit de peste 480.000 de telespectatori pe minut.
  • La fel cum mentionam la inceputul articolului, „Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii” ocupa locul 3 in TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, pozitie nefireasca pentru productia turceasca care a fost saptamani la rand lider si care a avut cele mai mari audiente in randul serialelor. In saptamana monitorizata „Suleyman Magnificul” a avut un rating de 4.6%, o cota de piata de 8.8%, peste 478.000 de telespecatori vizionand serialul in fiecare minut.
  • In TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, se mai afla „Trasnitii” (Prima TV), „Gossip girl intrigi la New York” (Pro TV), „Harem” (TVR 1), „Straini printre noi” ( Antena 1) si „Triumful dragostei” ( Acasa).

In concluzie Acasa Tv a avut 5 seriale in top, Kanal D a avut 4 seriale in top, Antena 1 si National Tv au avut cate 3 seriale, Prima si Tvr 1 au avut cate 2 seriale in top, iar Pro TV un singur serial in top.

In tabelul de mai jos sunt prezentate TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, difuzate in perioada 30 decembrie 2013 – 5 ianuarie 2014, din mediul urban.

[table id=63 /]

Numar de difuzari pe sapatamana.

Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.

Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).

 

Votaţi AICI în semifinala premiilor Radar de Media, ediţia Primăvară 2014

Fii la curent cu cele mai noi stiri din media pe pagina de Facebook RADAR DE MEDIA

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.