RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, din perioada 30 decembrie 2013 – 5 ianuarie 2014, mediul urban.
Pentru prima data de la aparitia sa, „Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii” a pierdut pozitia de lider in TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, clasandu-se pe pozitia a treia. Primele doua pozitii sunt ocupate de „Mr. Bean” de la Antena 1 si „Feriha” de la Kanal D.
- Conform cifrelor furnizate de Kantar Media, lider in saptamana monitorizata a fost „Mr. Bean”, care a avut un rating de 6.2%, o cota de piata de 14.1% si a fost urmarit de peste 647.000 de telespectatori in fiecare minut, in mediul urban.
- Locul secund este ocupat de „Feriha” de la Kanal D, care a avut o urcare fulminanta, de pe locul 5 pana pe locul 2. Serialul a avut un rating de 4.6% si o cota de piata de 8.2%, fiind urmarit de peste 480.000 de telespectatori pe minut.
- La fel cum mentionam la inceputul articolului, „Suleyman Magnificul – Sub domnia iubirii” ocupa locul 3 in TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, pozitie nefireasca pentru productia turceasca care a fost saptamani la rand lider si care a avut cele mai mari audiente in randul serialelor. In saptamana monitorizata „Suleyman Magnificul” a avut un rating de 4.6%, o cota de piata de 8.8%, peste 478.000 de telespecatori vizionand serialul in fiecare minut.
- In TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, se mai afla „Trasnitii” (Prima TV), „Gossip girl intrigi la New York” (Pro TV), „Harem” (TVR 1), „Straini printre noi” ( Antena 1) si „Triumful dragostei” ( Acasa).
In concluzie Acasa Tv a avut 5 seriale in top, Kanal D a avut 4 seriale in top, Antena 1 si National Tv au avut cate 3 seriale, Prima si Tvr 1 au avut cate 2 seriale in top, iar Pro TV un singur serial in top.
In tabelul de mai jos sunt prezentate TOP 20 AUDIENTE TV SERIALE, difuzate in perioada 30 decembrie 2013 – 5 ianuarie 2014, din mediul urban.
[table id=63 /]
Numar de difuzari pe sapatamana.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).