Televiziunile de stiri si-au lansat grilele de toamna cu aceleasi emisiuni, insa sunt si cateva formate noi la Romania TV, B1 si Realitatea. Poturile generaliste revin si ele in prim plan cu talk show-urile pe dezbateri sociale sau politice!
RADAR DE MEDIA va prezinta astazi TOP 20 AUDIENTE TV – TALK SHOW, cifre inregistrate in perioada 16-22 septembrie 2013 in mediul urban.
Conform cifrelor furnizate de Kanatar Media, locul intai este ocupat de Antena 3.
- Antena 3 ocupa in top 14 pozitii din totalul de 20.
- Sinteza Zilei ramane cel mai urmairt talk show din Romanai, in perioada monitorizata emisiunea prezentata de Mihai Gadea a inregistrat o audienta medie de 3,4% rating si 7,6% share cota de piata in mediul urban, in total peste 356.000 de mii de telespectatori au urmarit Sinteza Zilei.
- Locul 2 este ocupat de produactia Subiectiv prezentata de Razvan Dumitrescu, talk show-ul a inregsitrat 2,5% rating si 5% cota de piata.
- Pana la pozita 12 inclusiv, toate emisiunile apartin postului Antena 3.
- Locul 13 este ocupat de emisiunea Editia de Seara de la Romania TV care, conform cifrelor furnizate de Kantar Media a inregistrat o audienta medie de 1,2% rating si o cota de piata de 2,4 share in mediul urban.
- Topul se incheie cu Romania Exclusiv, emisiune difuzata la Romania TV.
In TOP 20 AUDIENTE TV – TALK SHOW nu se regaseste nicio emisiune de la Realitatea TV.
[table id=5 /]
*Numar de difuzari pe sapatamana.
Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din targetul analizat.
Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).