Connect with us

DIGITAL

Top 5 sfaturi de fotografie cu Samsung Galaxy S7 și S7 edge, de la Vali Bărbulescu

Published

on

 

 

Momentele pe care ne dorim să le fotografiem nu țin de cele mai multe ori seamă, nici de locul în care ne aflăm, nici de intensitatea luminii, nici de dispozitivele pe care le avem cu noi. Telefonul devine de cele mai multe ori cel care (surprinde)imortalizează cele mai neașteptate amintiri, un apus fantastic, o întâlnire neașteptată sau poznele copiilor. Pentru astfel de momente, fotograful Vali Bărbulescu ne propune să ținem cont de câteva sfaturi care ne vor ajuta să transformăm orice imagine într-una memorabilă și demnă de împărtășit cu prietenii ori cu familia.

   Low Light – declanșarea camerei între respirații

Cu o apertură F1.7, stabilizare optică și tehnologie Dual Pixel, camera foto a smartphone-urilor Samsung Galaxy S7 și Galaxy S7 edge este alături de tine în toate momentele importante pentru fotografii memorabile, indiferent de momentul zilei.

Samsung Galaxy S7 și Galaxy S7 edge vin cu cea mai performantă camera foto disponibilă pe un smartphone, având pentru prima data tehnologia Dual Pixel, împrumutată de la camerele foto profesionale. Astfel, camera foto a noilor smartphone-uri focusează de patru ori mai rapid decât cea disponibilă pe modelul anterior, tocmai pentru că fiecare pixel are două fotodiode ce captează lumina separat, pentru fotografii mai clare și mai precise. În plus, senzorul cu pixeli mai mari captează cu 95% mai multă lumină decât cel disponibil pe alte modele, astfel că puteți obține imagini mai luminoase chiar și atunci când lumina nu este suficientă.   

Pentru ca imaginea să fie cât mai clară, fotograful Vali Bărbulescu recomandă ca apăsarea butonului declanșator să se realizeze între respirații, astfel încât fotografia să nu fie mișcată. Orice timp de expunere mai lung de 1/60s va genera un „motion blur”, iar uneori această „mișcare” a imaginii poate fi folosită în mod creativ, atunci când vreți să obțineți o compoziție mai specială. De exemplu, puteți folosi unghiul din care cade lumina pentru a crea un efect de umbră.

  Compoziția după regula treimii

Încadrarea corectă a imaginii ne asigură de cele mai multe ori fotografii impresionante, fie că vorbim despre peisaje, natură sau portrete. „Regulile sunt făcute pentru a fi încălcate, înainte de asta trebuie, însă, să le cunoaștem. Regula treimii, cea în care ecranul este împărțit în trei părți egale atât orizontal, cât și vertical, ne ghidează să avem subiecții la intersecția axelor. Aceasta poate fi un punct excelent de plecare pentru o compoziție reușită”, spune Vali Bărbulescu.

Pentru un control mai bun asupra cadrului, selectați zona de focus direct din ecranul smartphone-ului și alegeți setările manuale pentru a controla viteza de expunere și valoarea ISO. Totuși, țineți cont că un timp de expunere mai mare poate genera o fotografie mișcată. Tocmai de aceea, puteți folosi un trepied sau puteți folosi o suprafață plană pentru a vă sprijini.

  Rezoluția imaginii

Totodată, Vali Bărbulescu recomandă ca toate fotografiile realizate cu telefonul să fie făcute la rezoluția maximă, respectiv 12 MP pentru Galaxy S7 și Galaxy S7 edge, mai ales că spațiul de stocare poate ajunge până la 200 GB, cu ajutorul unui card de memorie. Acest lucru ajută nu doar la editările ulterioare, dar și la păstrarea tuturor detaliilor în fotografie. Samsung Galaxy S7 și Galaxy S7 edge permit fotografierea RAW, un format care nu este comprimat sau procesat, astfel că oferă o libertate mai mare de editare, de la identificarea celui mai bun balans de alb, la refacerea unor zone umbrite.

        Selfie natural

Studiile arată că tinerii din generația Millennials își fac 9 selfie-uri pe săptămână, ceea ce înseamnă că pentru ei este foarte important ca telefonul pe care îl folosesc să ofere cea mai bună calitate a imaginii. Pentru un selfie reușit, Vali Bărbulescu recomandă, ca regulă de compoziție, să adoptăm o postură naturală, care să transmită o stare de spirit. O lumină bună va ajuta la calitatea fotografiei, iar Samsung Galaxy S7 și S7 edge dispun de funcția Flash Selfie, ce transformă ecranul în sursă de lumină, pentru ca fotografia să arate senzațional.

     Portret cu poveste

Atunci când încercăm să fotografiem un portret, Vali Bărbulescu ne propune să transmitem povestea din spatele feței fotografiate: veselia, tristețea, mirarea, indignarea pot fi aliați buni în realizarea unui portret memorabil.

 

Lasa un comentariu aici!

Click to comment

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

DIGITAL

Ai un business online si vrei sa apelezi la servicii SEO? Iata cum poti obtine cele mai bune rezultate!  

Published

on

 

Daca ai o afacere si vrei sa o promovezi eficient in mediul online, este important sa stii ca fara servicii SEO este foarte dificil sa obtii succesul pe care ti-l doresti. Este adevarat ca serviciile SEO de calitate nu sunt deloc ieftine, mai ales daca tintesti primele pozitii din motoarele de cautare, insa rata de recuperare a investitiei este una mult mai mare decat a altor instrumente de marketing online.

ROI (return on investment), sau rata de recuperare a investitiei este un indicator pe care orice antreprenor online doreste sa il maximizeze. Daca vrei sa investesti in servicii SEO, obtinerea unui ROI cat mai bun va fi o provocare la fel de mare ca succesul in social media sau construirea de brand awareness. Mai exact, indiferent cat de atent este targetata audienta si cat de sus se pozitioneaza site-ul nostru in topul pozitiilor din Google, vom atrage, in mod inevitabil, si trafic netargetat.

Cu toate ca traficul pe care un site il atrage reprezinta un factor pe care Google il ia considerare in listarea acestuia, acest lucru nu implica neaparat si o crestere a ratei de conversie, din simplul motiv ca nu toti vizitatorii vor lua decizia de a cumpara produsele si/sau serviciile pe care site-ul respectiv le promoveaza. Asadar, daca vrei sa investesti in servicii SEO, este important sa tii cont de anumite recomandari care te vor ajuta sa obtii cele mai bune rezultate. Iata care sunt acestea:

 

Tine cont de obiectivele tale de business atunci cand alegi o agentie care ofera servicii SEO

Inainte de a incepe colaborarea cu o agentie specializata in servicii SEO, stabileste scopul si obiectivele tale de business in ceea ce priveste conversiile, vanzarile si strategia generala de marketing. O strategie de optimizare SEO trebuie sa fie intotdeauna corelata cu obiectivele de business, in asa fel incat sa maximizeze rezultatele obtinute.

Totul depinde de nivelul la care se afla afacerea ta la momentul respectiv. De exemplu, daca beneficiezi deja de un trafic stabil pe site, apeland la servicii SEO vei reusi sa obtii si mai mult trafic care sa iti aduca si o crestere a numarului de conversii.

Pe de alta parte, daca obiectivul tau este sa obtii mai mult brand awareness, apeland la servicii SEO vei reusi sa targetezi publicul tinta cu mai mare acuratete, cu ajutorul cuvintelor cheie de tip long-tail.

 

Apeleaza la o agentie care ofera servicii SEO ce includ si optimizarea ratei de conversie

Este important ca serviciile SEO de care beneficiezi sa te ajute sa fructifici potentialul site-ului de a oferi vizitatorilor cea mai placuta experienta de navigare posibila, acest lucru realizandu-se cu ajutorul tehnicilor de optimizare a ratei de conversie, cunoscute generic sub numele de CRO (Conversion Rate Optimization). Acest ansamblu de tehnici si strategii asigura utilizatorilor cel mai scurt si mai placut drum spre finalizarea unei comenzi, crescand semnificativ sansele ca acestia sa ia decizia de a achizitiona produsele sau serviciile tale.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

DIGITAL

Ioana Zamfir, directorul de creație Centrade | Cheil, jurat la Eurobest 2018

Published

on

 

Agenția de publicitate Centrade | Cheil anunță selectarea Ioanei Zamfir în juriul Eurobest 2018, unul dintre cele mai prestigioase festivaluri europene dedicate excelenței în creativitate.

„Sunt extrem de onorată să reprezint România și echipa Centrade | Cheil în cadrul unui festival ce reunește elita creativității europene”, spune Ioana Zamfir. „Mă aştept să văd nominalizări ce ridică standardul categoriei Brand Experience Activation & Direct, și să am o experiență extraordinară în jury room, alături de profesioniști din toată lumea, pe care îi respect enorm”.

Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South-East Europe, adaugă: „Participarea Ioanei confirmă încă o dată experienţa şi contribuţia sa personală la procesul continuu de profesionalizare a industriei. În ceea ce ne priveşte, încurajăm şi susţinem participarea colegilor noştri în juriile marilor festivaluri dedicate industriei. Pe de o parte, o astfel de oportunitate validează profilul profesional al oamenilor din echipă. Totodată, îi aduce în mijlocul celor mai talentați și mai experimentați colegi din industrie, și îi conectează la cele mai recente tendințe și cele mai creative idei. Cu siguranță, este o experiență de care beneficiază atât ei, ca jurați, echipa agenției per ansamblu și, nu în ultimul rând, clienții noștri”.

Eurobest – Festivalul European de Creativitate este un eveniment anual ce premiază excelența în comunicarea creativă, publicitate și domeniile adiacente din Europa. Lansat în 1988, Eurobest se situează în topul premiilor acordate industriei de publicitate din Europa, numărând 14 categorii: PR, Film, Print, Outdoor, Direct, Promo & Activation, Media, Interactive, Mobile, Radio, Design, Craft, Integrated and Branded Content & Entertainment.
În fiecare an, campaniile înscrise sunt analizate de un juriu format din experţi de calibru şi cu reputaţie deosebită în industria de profil. Juraţii decid lista scurtă iniţială şi campaniile care trebuie să câştige trofeele Grand Prix, Gold, Silver şi Bronze. Câştigătorii sunt anunţaţi în cadrul Eurobest Awards Ceremony, la finalul Festivalului.

Ioana Zamfir și-a început cariera în publicitate în anul 2010. S-a alăturat echipei Centrade | Cheil România în luna mai a acestui an, ca director de creație. Anterior, a ocupat poziția de Group Creative Director la Mccann București.
Recunoașterea pentru munca ei în creație a venit în forma celor mai importante premii, în festivaluri prestigioase din industrie precum Cannes Lions, Clio Awards, LIA Awards, Eurobest, Epica, Golden Drum, Effie sau Fibra.
Una dintre campaniile ei recente – „Bihor Couture” – a câștigat aur, argint și bronz atât la Cannes, cât și la Clio.
În timpul anilor ei de copywriting, a fost recunoscută drept Copywriterul Anului în România de către juriul internațional de la Fibra Awards. A fost ea însăși parte a Marelui Juriu la New York Festivals.

Centrade | Cheil are o echipă de creație formată din 20 de specialiști cu competențe în campanii de brand, implementare pe toate canalele, conținut digital, UX și design. Portofoliul recent de clienți include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter & Gamble, Point PickUp.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading

Rețele de socializare

Ce presupune Social Media Marketing raportat la afacerea ta?

Published

on

 

Cand vorbim de marketing vorbim intotdeauna de segmente de piata, de potentiali clienti, de clienti fideli, de promotori ai brandului, etc.

Traseul pe care o persoana fizica sau juridica il parcurge din momentul in care nu s-a auzit niciodata de brandul sau, de produsele si serviciile sale, la momentul in care dispune de clienti fericiti, multumiti si care il recomanda este un drum destul de lung, cu multe etape.

Social Media Marketing (SMM) reprezinta utilizarea retelelor social media (Fcebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Reddit, etc), in primul rand ca brand, pentru a comunica si interactiona cu potentialii clienti – indiferent de scopul urmarit prin aceasta interactiune.

SMM este o metoda eficienta de marketing digital pe care o poti folosi cu succes pentru a creste vizibilitatea afacerii tale. Indiferent ce canale de comunicare in social media alegi, cel mai important este sa stabilesti o strategie – ce iti doresti sa obtii, cum faci sa obtii rezultatele de care ai nevoie. In acest sens, se recomanda sa apelezi la un expert in social media marketing si sa incepi sa o pui in aplicare. Rezultatele nu vor intarzia sa apara.

SMM este o metoda eficienta de marketing digital pe care o poti folosi cu succes pentru a creste vizibilitatea afacerii tale. Tot ceea ce ai de facut este sa ii determini pe oameni sa discute despre tine, produsul sau afacerea ta.

Contribuie la sporirea traficului pe site-ul tau si, astfel, la sporirea sanselor ca afacerea ta sa fie prezentata si unor categorii diferite de consumatori, catre care nu ti-ai indreptat atentia pana acum. Postarile in social media sunt o modalitate excelenta de a crea continut care sa atraga consumatorii catre site-ul tau. Sa ai un site in ziua de astazi este necesar, dar in niciun caz nu mai este suficient. Trebuie sa mentii viu interesul celor care te urmaresc prin postarile tale, ceea ce inseamna ca trebuie sa anticipezi intr-o oarecare masura dorintele acestora.

Marketing-ul in retelele sociale presupune sa folosesti postarile sub forma de text si/sau imagine pentru a atrage noi potentiali clienti, pentru a starni discutii si, in final, pentru a crea followeri pentru brandul tau. Acesta poate contribui la o clasare mai buna in motoarele de cautare dar acest lucru se intampla numai daca continutul pe care il postezi este de calitate, primeste multe aprecieri si este distribuit masiv. Folosirea unor cuvinte cheie potrivite si postarile care, intr-un cuvant, atrag atentia unor factori cheie in domeniu, ar putea de asemenea sa te ajute prin faptul ca s-ar putea oferi sa scrie articole despre tine si ar contribui la o crestere a vizibilitatii afacerii tale.

 

Retelele sociale sunt platforme de networking si comunicare

Abordarea fiecarui client in parte si rezolvarea problemelor pe care acestia le-ar putea ridica in cadrul acestor retele de socializare creeaza o oportunitate in plus de a interactiona direct cu consumatorul, de a-i oferi o solutie personalizata si de a demonstra interesul fata de client, lucruri pe care le face un Expert Social Media.

Cand interactionezi direct cu clientii in cadrul retelelor sociale, acestia devin mai loiali brandului pe care il reprezinti. Clientii loiali au tendinta de a cumpara mai multe produse apartinand brandului respectiv. De aceea ese necesar sa le aduci la cunostinta clientilor tai ultimele noutati, sa-i mentii viu interesul pentru produsele si serviciile tale si sa ii asiguri asistenta post-vanzare corespunzatoare, iar retelele sociale reprezinta cel mai potrivit mod de a realiza aceasta interactiune.

Lasa un comentariu aici!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement Https://Www.Autodoc24.RO

PREMIILE RADAR DE MEDIA

Advertisement
Advertisement
Advertisement

Trending